Материалдар / 1 сыныпқа арналған бақылу жұмысы

1 сыныпқа арналған бақылу жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
бақылау жұмысы 1 сынып оқушыларына арналған. Мұнда әртүрлі деңгейлік тапсырмалар бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
843
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



1 бақылау жұмысы І-нұсқа

1.Біркелкі фигуралар нешеу?

2. оң жағында неше фигура?



3. сол жағында неше фигура?



4.Қай фигура оң жақтан бірінші?


5.Қай фигура сол жақтан бірінші?



6.Қай кесінді ең қысқа?

1.

2.

3 .

7.Фигурада неше бұрыш бар?


1 бақылау жұмысы ІІ-нұсқа

1.Біркелкі фигуралар нешеу?



2. оң жағында неше фигура?



3. сол жағында неше фигура?

4 .Қай фигура оң жақтан бірінші?

5.Қай фигура сол жақтан бірінші?

6.Қай кесінді ең қысқа?

1.

2.

3 .

7.Фигурада неше бұрыш бар?


2 бақылау жұмысы І-нұсқа А деңгейі

1.Бір жасыл алма және 2 қызыл алманың суретін сал.Барлығы неше алма?

(шешімін жаз)

2.Сандарды салыстыр.

1*2 5*2

3*4 3*2

2*0 1*0

3.Амалды орында:

1+2; 4+1;

3+1; 4-1;

3-1; 5-2;

4.Қатардағы түсіп қалған сандарды жаз:

1…3…5

4…2…1…

В деңгейі

3 үлкен дөңгелектің және одан 2 артық кішкентай дөңгелектің суреттерін сал.Кішкентай дөңгелектер саны қанша? (жауабын санмен жаз)

2 бақылау жұмыс ІІ-нұсқа А деңгейі

1. 2алмұрт және 2 апельсиннің суретін сал.Барлығы неше жеміс салынды? (шешімін жаз)

2.Сандарды салыстыр.

2*3 4*5

1*1 1*3

3*0 5*0

3.Амалды орында:

1+1; 1+3;

2+3; 2-1;

5-1; 3-2;

4.Қатардағы түсіп қалған сандарды жаз:

0…2…4 5;

5 …3…1…


В деңгейі 5 қызыл дөңгелек және одан 3 кем көк дөңгелектер суретін сал.Көк дөңгелектердің саны қанша?

(жауабын санмен жаз)

3 бақылау жұмысы І-нұсқа А деңгейі


1 .Неше дөңгелек ?

Санмен жаз.

2.Суретін салып, есепті шығар.

Асан 4 балық аулады, ал Сұлтан-3.

Екеуі барлығы неше балық аулады?

3.Салыстыр:

3+0*2+1;

4-2*4+2;

6-2*7-1;

4.Торлардың орнына «+», «-» таңбасын жаз:

6 3=9 4 4=8

5 2 = 3 3 2=1

В деңгейі

а) Ойланып, керекті сандарды тауып жаз:

6-…..< 7+1;

3+…..> 7+1;

б) Суретін салып есепті шығар:

Динараның 4 кәмпиті болды. Ол 2-уін жеді.Неше кәмпит қалды?



3 бақылау жұмысы ІІ-нұсқа А деңгейі

1 .Неше дөңгелек ? Санмен жаз.

2.Суретін салып, есепті шығар.

Марат 3 машина және 2 ұшақ сатып алды.Маратта барлығы неше ойыншық бар?

3.Салыстыр:

5+1*3+3;

1+3*3-2;

4+4*6-2;

4.Торлардың орнына «+», «-» таңбасын жаз:

5 5=10 0 4=4

1 5 = 6 3 2=5

В деңгейі а) Ойланып, керекті сандарды тауып жаз:

5+…..> 7-1; 9-2=3+….;

б) Суретін салып есепті шығар: Балада барлығы 5 алма болды.Ол 3-еуін жеді?Барлығы неше алма қалды?

4 бақылау жұмысы ІІ-тоқсан А деңгейі І-нұсқа 1.Есепті шығар. Гүльмирада 5 қуыршақ болды, ал Данада -4.Гүльмира мен Данада неше қуыршақ бар?

2.Бір бағанға теңдеулерді, екінші бағанға теңсіздіктерді бөліп жаз. 3>1; 4=4; 10>3; 2=2; 3.Амалдарды орында:

4-2; 9-3;

3+1; 4+4;

2+6; 5-3:

4 .Геометриялық есеп. Ұзындығы 3 см және 2 см кесінділерді сыз.Екеуін салыстыр.

В деңгейі

а) Есепті шығар.Ілияс 4 пакет айран әкелді.Кешкі аста 3 пакеті ішілді.Неше пакет айран қалды? б) Жетіспейтін сандарды тап:

5 - =3 6+ =8

4+ =7 10- =9


4 бақылау жұмысы А деңгей ІІ-нұсқа 1.Есепті шығар. Арманда барлығы 5 белгіше, ал Жандоста 3 белгіше болды.Екеуінде қанша белгіше болды? 2.Бір бағанға теңдеулерді, екінші бағанға теңсіздіктерді бөліп жаз. 10>2; 5=5; 9<8; 3=3; 3.Амалдарды орында:

4+3; 6+2;

8-2; 7-3;

1+7; 9-2:

4 .Геометриялық есеп. Ұзындығы 3 см және 4 см кесінділерді сыз.Екеуін салыстыр. В деңгейі а) Есепті шығар. Бұтақта 7 торғай отырды. 3-еуі ұшып кетті.Бұтақта қанша торғай қалды? б) Жетіспейтін сандарды тап:

3 + =4 7- =3

2- =2 9+ =10


5 бақылау жұмысы І-нұсқа А деңгейі 1.Есепті шығар.Анар 4 кесе жуды,ал Айгерім-2 кесе артық жуды,Айгерім неше кесе жуды? 2.Амалдарды орында:

8-3; 2+8;

5+4; 8-4;

9-2; 5+5;

3.Жетіспейтін сандарды жаз.

5 + =7 3- =2

+4 =8 +1 =9


В деңгейі

а) Есепті шығар.

Апасына 10 дәптер болды.Бірнеше дәптерін інісіне бергенде, өзінде 6 дәптер қалды.Апасы інісіне неше дәптре берді?

б) Амалдарды орында:

7-3+2;

6+3-4;


5 бақылау жұмысы ІІ-нұсқа А деңгейі

1.Есепті шығар.

Арман 7 оттық жасады, ал Нұржан -2еуін кем жасады? Нұржан неше оттық жасады?

2.Амалдарды орында:

6+3; 2+6;

7-2; 10-3;

9-3; 3+4;

3.Жетіспейтін сандарды жаз.

7 - =5 4 - =2

8+ = 10 5+ =9


В деңгейі

а) Есепті шығар.

Ыдыста 12 кесе жеміс шырыны болды.Бірнеше кесе шырынды құйып алғанда, ондағы қалғаны 8 кесе .Ыдыстан неше кесе шырын құйып алды?

б) Амалдарды орында:

8-2+3;

5+3+2;

6 бақылау жұмысы А деңгейі І-нұсқа

1.Есепті шығар.

Бақтан 7 кесе таңқурай және 3 кесе қарақат теріп әкелді.Қарақаттан таңқурай неше кесе артық терілді?

2.Сандардың қосындысын тап.

3 және 6, 2 және 7.

3.Сандардың айырмасын тап:

8және 6, 9 және 7.

4.Салыстыр.

3+5*9; 9-2*5;

2*2+2; 8+2*10;

5.Геометриялық есеп:

Б іріншісі 5 см, екіншісі одан 2 см ұзын екі кесінді сыз.

В деңгейі

а) Есепті шығар

Шешей барлығы 8 бүктеме пісірді:3 орамжапырақпен, қалғаны картоппен.Картоппен қанша бүктеме пісірді?

ә) Бір қатарға 8 дөңгелек сал, екінші қатарға соншама шаршы сал.Шаршы санын 3-ке азайт.Шаршы саны қанша болды?



6 бақылау жұмысы А деңгейі ІІ- нұсқа

1.Есепті шығар. Өзен бойында 4 терек және 5 қайың өсіп тұрды.Қайың саны теректен қанша артық?

2.Сандардың қосындысын тап.

5 және4, 3 және 5.

3.Сандардың айырмасын тап:

10 және 4, 8 және2.

4.Салыстыр.

10-7*4; 6+3*7;

8-3*10; 8-4*2;

5.Геометриялық есеп:

Б іріншісі 6 см, екіншісі одан 2 см ұзын екі кесінді сыз.

В деңгейі а) Есепті шығар

Мен барлығы 10 дәптер сатып алдым:6 дәптер тор көз, қалғандары сызықты.Қанша сызықты дәптер сатып алдым?

ә) Бір қатарға 6 шаршы сал, екінші қатарға соншама дөңгелек сал.Дөңгелек санын 2-ге азайт.Дөңгелек саны қанша болды?

7 бақылау жұмысы І-нұсқа А деңгейі № №1.Өрнектің мәнін тап.

3-а, егер а=0,1,2,3

2.Бірінші бағанға қосындыларды, екінші бағанға айырмаларды теріп жаз.Қосынды мен айырманың мәндерін тап:

2+3; 4+2; 6-3; 8+2;

5-1; 9-4; 4+3; 7-2.

3.Есепті шығар.

Ыдыстан 5 стақан шие шырынын құйып алды.Осыдан кейін ондағы қалғаны 3 стақан.Ыдыста барлығы неше стақан шырын болды?

4.Теңдеуді шеш:

х+3=5; 7-х=6;


В деңгейі


а) Есептерді шығар.

Құстарға ұя жасау үшін,Айдос 4 тақтай кесті, ал Қайрат -2еуі артық тақтай кесті.Балалар барлығы неше тақтай кесті.

б) 9 санын екі қосындының көмегімен қалай табуға болады?

3?4?5?6?


7 бақылау жұмысы

ІІ-нұсқа А деңгейі

1.Өрнектің мәнін тап.

5+а, егер а=0,1,2,3

2.Бірінші бағанға қосындыларды, екінші бағанға айырмаларды теріп жаз.Қосынды мен айырманың мәндерін тап:

7-5; 2+4; 6+3; 8-4;

3+5; 8-1; 5-4; 6+4.

3.Есепті шығар.

Мұз айдынынан 4 бала үйлеріне кетті,қалған 6 бала сырғанақ тебуге қалды.Мұз айдынында бастапқыдан неше бала болды?

4.Теңдеуді шеш: 4+х=6; 8-х=5;

В деңгейі

а) Есептерді шығар.

Бір жәшікте 8 кг алма, екіншіде-2 кг кем.Жәшіктерде барлығы неше килограмм алма?

б) 8санын екі қосындының көмегімен қалай табуға болады?

3?4?5? (шешім үлгілерін жаз)

8 бақылау жұмысы І-нұсқа А деңгейі №1.Амалдарды орында:

30+20; 40-10;

80-30; 50+20;

90-40; 30+30;

2.Тор көзіне қандай сандарды қоюға болады?

5 -3>10- 70-20<50+

9 0+10=70+ -3>1+5

3.Есепті шығар:

Е ңбек сабағында Мәрзия 8 ою қиып алды, ал Гүлшат 3оюға кем.Қыздар барлығы қанша ою қиып алды?

В деңгейі

Өрнекті жазып есепте:

  1. 6 және 4 сандарының қосындысына 5-ті қос.

  2. 40 және 10 айырмасының мәнінен 8- ге азайт.

  3. 3 және 5 сандарының қосындысын 2-ге арттыр.


8 бақылау жұмысы. ІІ -нұсқа А деңгейі

1.Амалдарды орында:

70-50; 40+40;

30+10; 60-20;

50-30; 100-10;

2.Тор көзіне қандай сандарды қоюға болады?

7 -2>10- 60-20< 30+

4 0+20=70- -5>0+5

3.Есепті шығар:

Түлкі мен қасқыр балық аулауға барды.Түлкі 7 балық аулады, ал қасқыр 4 балыққа кем.Түлкі мен қасқыр екеуі қанша балық аулады?


В деңгейі

Өрнекті жазып есепте:


  1. 6 және 4 сандарының қосындысына 5-ті қос.

  2. 30 және 10 айырмасының мәнінен 6- ға азайт.

  3. 3 және 5 сандарының қосындысын 2-ге арттыр.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ