|
№ п/п |
Раздел. Сквозные темы. |
Тема урока |
Цель обучения |
Количество часов |
Сроки |
|
1 тоқсан 1 |
1-бөлім: Өзім туралы |
Сәлем! Сенің атың кім? |
Сөзді зейін қойып тыңлау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету. |
|
|
|
2. |
|
Бұл кім? |
Кім? Сұрағына жауап беретін сөздер қатарын (ата,әже,мұғалім, оқушы) атай алады,амандасу және қоштасу үлгілерін (Сау бол! Сау болыңыз!) қолдана алады. |
|
|
|
3. |
|
Бұл не? |
Не? сұрағына жауап беретін сөздер қатарын (доп, текше, кітап, дәптер, қалам, қарындаш) атай алады. |
|
|
|
4. |
|
Қандай доп? |
Түстерді атай алады және түстерді зат атауларымен байланыстыра алады. |
|
|
|
5 |
|
Неше доп? |
Неше? Сұрағын түсінеді, дұрыс сұраққа жауап бере алады. 1-10 дейін санай алады. |
|
|
|
6 |
|
Киімдер |
Киімдерді атай алады және түсін атай алады. |
|
|
|
7 |
|
Сен не киесің? |
Киімдерді атай алады және түсін атай алады. Киемін-кимеймін сөзін қолдана алады. |
|
|
|
8 |
|
Кел, қайталайық! |
Өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. |
|
|
|
1 |
2-бөлім: Менің мектебім |
Мынау- мектеп |
Өзінің мектебі қандай екенін айта алады, үлкен, кішкентай сөздерін орынды қолдана алады. |
|
|
|
2 |
|
Менің сыныбым |
Сыныбының қандай екенін айтаалады, сыныптағы заттарды аттай алады, олардың түсін айта алады. |
|
|
|
3 |
|
Оқу құралдары |
Не? Деген сұраққа дұрыс жауап бере алады. Сабақта үйренген оқу құралдарын атай алады. |
|
|
|
4 |
|
Мен жеті жастамын |
Оқушылар сандарды атайды. Өзінің неше жаста екенін айта алады. Жіктік жалғауының 1жағын қолдана алады. |
|
|
|
5 |
|
Алмабек мектепте |
Нешінші? Деген сұрақты түсіне алады. Өзінің нешінші сыныпта оқитынын айта алады. |
|
|
|
6 |
|
Мектепте |
Сен мектепте не істейсің? деген сұрақты түсінеді, жауап бере алады. |
|
|
|
7 |
|
Мен қаламмен жазамын |
Оқу құралдарын дұрыс атай алады. Оқу құралдарын көмектес септігімен орынды қолдана алады. |
|
|
|
8 |
|
Кел, қайталайық! |
Өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады.Басқа оқушыларға сұрақ қоя алады. |
|
|
|
1 |
3-бөлім: Менің отбасым және достарым. |
Бұл кім? |
Отбасы мүшелерін атай алады. Отбасындағы адамдардың атын айта алады. |
|
|
|
2 |
|
Менің анам |
Ақылды, әдемі, күшті сөздерін отбасы мүшелерін сипаттауда қолдана алады. |
|
|
|
3 |
|
Менің досым |
Өзінің досы туралы айта алады. Оның атын, жасын, нешінші сыныпта оқитынын, онын қандай екенін. |
|
|
|
4 |
|
Сен не істейсің? |
Өзінің не істейтінін-істемейтінін айта алады. |
|
|
|
5 |
|
Менің достарым |
Достары не істейтінін-істемейтінін айта алады. |
|
|
|
6 |
|
Кел, қайталайық! |
Өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады.Басқа оқушыларға сұрақ қоя алады. |
|
|
|
1 |
4-бөлім: Бізді қоршаған әлем. |
Үй жануарлары |
Үй жануарларды атай алады, олардың санын айта алады. |
|
|
|
2 |
|
Аңдар |
Аңдарды атай алады, өзінің қандай сұрет салатынын айта алады. 20-ға дейін санай алады. |
|
|
|
3 |
|
Біздің аула |
Аулада не бар екенін айта алады |
|
|
|
4 |
|
Аулада |
Аулада не істейтінін айта алады, жіктік жалғауды дұрыс қолдана алады. |
|
|
|
5 |
|
Менің елім |
Тақырып бойынша салған суретун сипаттай алады, не салғанын айта алады. |
|
|
|
6 |
|
Кел, қайталайық! |
Өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады.Басқа оқушыларға сұрақ қоя алады. |
|
|
|
1 |
5-бөлім Саяхат |
Мен мектепке барамын |
Өзінің қайда баратынын (Мектеп-мектепке, тау-тауға, саябақ-саябаққа) айта алады, сұрақ қоя алады. |
|
|
|
2 |
|
Ол қайда барады? |
Басқа біреудің қайда баратынын-бармайтынын айта алады, ә дыбысын таниды, дұрыс дыбыстайды жаза алады, ә дыбысы кездесетін сөздер қатарын атай алады. |
|
|
|
3 |
|
Мен анаммен барамын |
Отбасы мүшелерін атай алады, кіммен баратынын айта алады |
|
|
|
4 |
|
Көлік түрлері |
Көлік түрлерін айта алады, түрін сипаттай алады, ө дыбысын таниды |
|
|
|
5 |
|
Мектепке барар жол |
Мектепке немен, кіммен баратынын айта алады. Сұрақты түсінеді. |
|
|
|
6 |
|
Саяхат |
Сабақта үйренген көлік түрлерін атай алады, ғ дыбысын таниды. |
|
|
|
7 |
|
Біз «Медеуге» барамыз. |
«Медеуге» барып, не істейтінін айта алады. |
|
|
|
8 |
|
Кел, қайталайық! |
Өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады.Басқа оқушыларға сұрақ қоя алады. |
|
|
|
1 |
6-бөлім Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
Менің туған жерім |
Өзінін қайда тұратынын айта алады және Қазақстандағы екі үлкен қала туралы тақпақтың мазмұнын түсінеді. Қ дыбысын таниды |
|
|
|
2 |
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Сатанова Дәмелі ҚадырбайқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 1-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
1-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспарМатериал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен 1-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы |













