«Бекітемін»:
ЖШС «Бесжұлдыз» бөбекжай
балабақшасының меңгерушісі:
__________А.М.Чавкенова
«2» қыркүйек 2025 жыл
2025-2026 оқу жылының қыркүйек айына арналған айлық жоспары
|
№ |
Жұмыс жоспары |
Мерзімдері |
|
|
Балалармен жұмыс |
|
|
|
Диагностика |
|
|
1 |
Жаңадан келген балалардың көңіл-күйін бақылау. |
02-12.09.2025 |
|
2 |
Таным қабілеті дамуының арта қалуы байқалатын балаларды анықтау,тізім құру. |
15-27.09.2025 |
|
3 |
Балалардың таным қабілеттерін зерттеу жұмыстары |
15-18.09.2025 |
|
Түзеу-дамыту жұмысы |
||
|
1
|
Балалардың таным қабілеттерін
дамыту мақсатында «Нейрогимнастика», «Дидактикалық ойын» жұмыстарын
жүргізу. «Қиылған суреттер» , |
22-29.09.2025 |
|
Педагогтармен жұмыс |
||
|
|
Консультациялар |
|
|
1 |
Жаңадан келген педагогтарға психологиялық қолдау |
15-19.09.2025 |
|
2 |
Педагогикалық кеңесте педагогтармен тренинг. |
22.09.2025 |
|
Әкімшілікпен жұмыс |
||
|
|
Жылдық жұмыс жоспарын
әкімшілкке ұсыну,келісу. |
02-23.09.2025 |
|
Ата-аналармен жұмыс |
||
|
|
Консультациялық-ағарту жұмыс |
|
|
1 |
«Баланы балабақшаға қалай дайындау керек?» тақырыбында презентация. |
29-30.09.2025 |
Педагог-психолог: Тәжібай А.Н.
«Бекітемін»:
ЖШС «Бесжұлдыз» бөбекжай
балабақшасының меңгерушісі:
__________А.М.Чавкенова
2025 жылдың қыркүйек айына (02.09-05.09) арналған
педагог-психологтың циклограммасы
Мақсаты:балабақша тәрбиеленушілеріне балалардың бейімделу үрдісіне психологиялық көмек
|
Апта күні |
Уақыты |
Жүргізілетін шаралар |
|
Сейсенбі |
09.00-09.30
09.30-12.00
12.00-13.00 |
Таңертең бақшаға кірерде балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. Жылдық жұмыс жоспарын әкімшілкке ұсыну,келісу. Психологтың оқу жылындағы міндеттері мен бағытын талқылау. «Сәлем-бұл менмін» тренинг өткізу Қажетті құрад-жабдықтар мен материалдарға өтініш жасау. |
|
Сәрсенбі Психологтың өзін-өзі жетілдіру күні (АББ жоспары бойынша семинарларға қатысу) |
9.0– 09.30
09.30-12.00 12.00-13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау, ересек топға жаңадан келген балалармен танысу тренингі «Танысу».
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Бейсенбі Ашық есік күні |
10.00-12.00 12.00-13.00 16.00-17.00 |
Балалармен танысу мақсатында тренинг «Өзін-өзі таныстыру» Сұраныс бойынша ата- аналарға кеңес беру күні. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Жұма |
9.00-09.30
09.30-12.00 12.00-13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау.Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу . ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Кіші және ортаңғы топ балаларын бақылау. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
2025 жылдың қыркүйек айына (08.09-12.09) арналған педагог-психологтың циклограммасы
Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілеріне балалардың бейімделу үрдісіне психологиялық көмек.
|
Апта күні |
Уақыты |
Жүргізілетін шаралар |
|
Дүйсенбі |
09.30 – 10.30
10.40 – 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. Кіші топтарға қарым-қатынасты нығайтуға арналған «Кел ойнайық» тренингі. Сұраныс бойынша педагогтарға психологиялық кеңес беру. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сейсенбі |
09.30 – 09.30
09.40 – 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. Ортаңғы топтарға қарым-қатынасты нығайтуға арналған «Туған күн» тренингі. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сәрсенбі Психологтың өзін-өзі жетілдіру күні (АББ жоспары бойынша семинарларға қатысу) |
09.00 – 09.30
09.30-12.00
12.00 – 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау, ересек топтарға танымдық қабілетін дамытуға арналған «Бұл қай кезде» ойын. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Бейсенбі Ашық есік күні |
10.00-12.00 12.00-13.00 16.00-18.00 |
Кіші және орта топтағы балаларды бақылау.Тәрбиешінің күнделікті бақылауы негізінде мәлімет алу. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. Сұраныс бойынша ата- аналарға кеңес беру. |
|
Жұма |
09.00-10.00
10.00-12.00
12.00-13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка» ). Өзін-өзі дамыту мақсатында семинарға қатысу. Балалармен түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу.
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
2025 жылдың қыркүйек айына (15.09-19.09) арналған педагог-психологтың циклограммасы
Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілеріне балалардың бейімделу үрдісіне психологиялық көмек.
|
Апта күні |
Уақыты |
Жүргізілетін шаралар |
|
Дүйсенбі |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00 – 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Кіші топтардағы балалардың танымдық қабілеттерін зерттеу мақсатында «Суреттерді қарау» әдістемесі. Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. («Ботақан», «Балауса»,«Радуга»). Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сейсенбі |
09.00 –10.00
10.00-12.00 12.00 – 13.00
|
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. Ортаңғы топтарға балалардың танымдық қабілеттерін зерттеу мақсатында «Басқасын тап» әдістемесі. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сәрсенбі Психологтың өзін-өзі жетілдіру күні (АББ жоспары бойынша семинарларға қатысу) |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00 – 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау, Ересек, МАД топтағы балаларды бақылу. Бақылау парағын толтыру. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Бейсенбі Ашық есік күні |
10.00-12.00
12.00-13.00 16.00-17.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалардың қисынды ойлауын зерттеу мақсатында «Қисынсыздықтар» әдістеме. Сұраныс бойынша ата- аналарға кеңес беру. Жоспар бойынша ата-аналар жиналысына қатысу. |
|
Жұма |
09.00-10.00
10.00-12.00 12.00-13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалармен жеке түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
2025 жылдың қыркүйек айына (22.09-26.09) арналған педагог-психологтың циклограммасы
Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілеріне балалардың бейімделу үрдісіне психологиялық көмек.
|
Апта күні |
Уақыты |
Жүргізілетін шаралар |
|
Дүйсенбі |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00– 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. Кіші топтарға балалардың таным қабілеттерін дамыту мақсатында «Төлін тап» дидактикалық ойыны. ( «Ботақан», «Балапан»). Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сейсенбі |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00– 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. Ортаңғы топтарға танымдық қабілеттерін дамыту мақсатында «Нейрогимнастика». Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сәрсенбі Психологтың өзін-өзі жетілдіру күні (АББ жоспары бойынша семинарларға қатысу) |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00– 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау, ересек топтарға танымдық қабілетін дамыту мақсатында «Екі қолмен жұмыс» . Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Бейсенбі Ашық есік күні |
10.00-12.00
12.00-13.00 16.00-17.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Ересек, МАД топтағы балаларды бақылу. Бақылау парағын толтыру. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. . |
|
Жұма |
09.00-10.00
10.00-12.00 12.00-13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Ересек, МАД топтағы балаларды бақылу. Бақылау парағын толтыру. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
2025 жылдың қыркүйек айына (29.09-30.09) арналған педагог-психологтың циклограммасы
Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілеріне балалардың бейімделу үрдісіне психологиялық көмек.
|
Апта күні |
Уақыты |
Жүргізілетін шаралар |
|
Дүйсенбі |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00– 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Ата-аналарға «Баланың балабақшаға бейімделуі» тақырыбында презантация жіберу. Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сейсенбі |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00– 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Ересек топ балалардың танымдық қабілеттерін зерттеу мақсатында «Айырмашылықты тап» әдістеме алынды.
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
Қыркүйек айында жүргізілген жұмысқа қорытынды анықтама
2025-2026 оқу жылының қыркүйек айына айлық жоспар жасалынды.Жоспар бойынша топтарды аралап, балалардың көңіл- күйлерін бақылау және бақшада балаларға өздерін еркін сезінуге жағдай жасау мақсатында жұмыстар жүргізілді. Кіші тобындағы балаларға өздерін еркін сезінуге жағдай жасау мақсатында «Поезд» ойыны өткізілді. Кіші топ балаларының тілін дамыту мақсатында «Кел ойнайық» ойыны өткізілді. Кіші тобындағы балалардың танымдық қабілетін зерттеу мақсатында «Суретті қара» әдістемесі алынды.Кіші балалардың танымдық қабілетін дамыту мақсатында «Төлін тап» дидактикалық ойыны өткізілді. Ортаңғы топ балаларымен танысу мақсатында «Сәлем,бұл-менмін» тренингі жүргізілді. Ортаңғы топ балаларының қарым-қатынасын жақсарту мақсатында «Туған күн» ойыны өткізілді. Ортаңғы топ балаларының танымдық қабілетін зерттеу мақсатында «Басқасын тап» әдістемесі алынды. Ортаңғы топ балаларының танымдық қабілетін дамыту мақсатында «Нейрогимнастика» жүргізілді. Ересек тобы балаларымен танысу мақсатында «Танысу» ойыны өткізілді.Ересек топ балаларының қабылдауын зерттеу мақсатында «Бұл қай кезде» ойыны өткізілді.Ересек тобы балаларының танымдық қабілетін зерттеу мақсатында «Айырмашылықты тап» әдістемесі алынды.Ересек топ балаларының танымдық қабілетін дамыту мақсатында «Екі қолмен сурет салу» жұмыстары жүргізілді.Мад топ балаларына танысу мақсатында «Өзін-өзі таныстыру» тренинг, коррекциялық сабақ «Балалар әлемі», ойлау қабілеттерін зерттеу мақсатында «Қисынсыздықтар» әдістеме, таным процесстерін дамыту мақсатында коррекциялық сабақ «Не қуаныш әкеледі» өткізілді. Ата-аналарға ағартушылық бағытта «Баланың балабақшаға бейімделуі» тақырыбында кеңес берілді. Ата-аналар жиналысында «Танысу» тренингі өткізілді. Жаңадан келген педагогтарға психологиялық қолдау көрсетілді.Құжатпен жұмыс жасалынды, диагностикалық материалдар әзірленіп, хаттама және анықтама толтырылды.
Балабақша психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Топ: Кіші топ
Күні:08.09.2025ж
Тақырыбы: «Кел ойнайық» ойыны
Мақсаты:
Ерте жас балаларының сөйлеу дағдысын дамыту және қатты дауысты пайдалана білуді шынықтыру.
Ойын барысы
Тәрбиеші баладан 2-3 метр қашықтықта ойыншықтарды орналастып, балаларға айтады: Аю,қоян,түлкі үшеуі отырып зерікті. Қане, оларды бізбен ойнауға шақырайық. Олар бізді есту үшін қатты дауыспен : «Аю кел» осылай шақыру керек. Балалар тәрбиещімпен бірге аюды,түлкіні,қоянды шақырып бірге ойнайды.Мұнда ең маңыздысы балалардың айқай салмай, ойыншықтарды қатты дауыспен шақыруын қадағалау болып табылады.
Қорытындысы:
Балалар «Кел ойнайық» ойынын қызыға ойнады.Балалар бір-біріне әдептілік таңытты.Ойыншықтықтарды ойнауға шақыру арқылы сөйлеу дағдылары дами түсті.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Топ: Кіші топ
Күні: 22.09.2025ж
Тақырыбы: «Төлін тап» ойыны
Мақсаты:
Балалардың үй жануарлары туралы түсінігін кеңейту, олардың төлдерін танып, ажыратып айта білуге үйрету.
Ойын барысы
Тәрбиеші үй жануарларын балаларға көрсетіп, балаларға айтады: Мұқият қарап төлін дұрыс табуға тырысыңдар.Жарайсыңдар балалар сендер ойынды өте жақсы ойнадыңдар. Үй жануарларының төлдерін дұрыс таба білдіңдер. Енді балалар бізде осы төлдер туралы тақпақтарымызды бірге айтайықшы.
Бә - бә деген қошақан
Өзі сондай момақан,
Бө - бө деген әні бар,
Жібек жүнді ботақан.
Мө - мө деген әні бар,
Бұзауым менің тағы бар,
Ио - ио дейтін құлыным,
Желбірейді тұлымың.
Шөре - шөре лағым,
Тентек болма шырағым.
Қорытындысы:
Балалар «Төлін тап» ойынын қызыға ойнады.Балардың үй жануарлары туралы түсінігін кеңейіп, олардың төлдерін танып, ажыратып айта білуге үйренді.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Топ: Орта топ
Күні:02.09.2025
Тақырыбы: «Сәлем бұл-менмін» тренинг
Мақсаты:
Орта жас топ балаларының өзін-өзі таныстыру дағдысын дамыту, тілдесу үшін жағымды байланыс орнату.
Нұсқау
Өзіңді көрсет, өзің туралы айтып бер. Өзіңді өзің таныстыру үшін әртүрлі әдістерді қолдана аласын.Мысалы: ән айту, өлең айту, жарнама.
Қорытындысы:
Балалар «Сәлем бұл-менмін» тренингін қызыға ойнады.Балалар бір-біріне әдептілік таңытты.Өзі туралы әңгіме айтып, қайталанбас адам екендігін сезінді.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Топ: Орта топ
Күні:09.09.2025ж
Тақырыбы: «Туған күн» ойыны
Мақсаты:
Топты біріктіру, балалардың мәселелерін эмоционалды елеп-ескеру.
Ойын барысы:
Туған күн иесі таңдалады. Барлық балалар оған ыммен, мимикамен сыйлықтар береді. Туған күн иесіне өзі ренжіткендерді есіне түсіру және оны түзеу ұсынылады. Балаларға қиялдап, туған күн иесінің болашағын болжау ұсынылады.
Қорытындысы:
Балалар «Туған күн »ойының қызыға ойнады.Балалар бір-біріне ыммен,мимикамен сыйлықтар береді.Балалардың қиялдары,ойлаулары жақсы дамыған.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Топ: Орта топ
Күні:23.09.2025ж
Тақырыбы: «Нейрожаттығу»
Мақсаты:
Нейрожаттығулар ми жаттығулары.Мидың оң жақ және сол жақ жарты шарларын үйлесімді дамыту.
Пайдасы
Нейрожаттығулар баланың ұсақ және ірі моторикасын дамытып, ақпаратты тез қабылдап, қорытуға көмектеседі, зейінді шоғырландырады,есте сақтау қабілетін арттырады,оқу және жазу процесстерін жақсартады, мидың жұмыс жасау өнімділігін арттырады.
Қорытындысы:
Балалар «Нейрожаттығу» қызыға орындады. Нейрожаттығу нәтижесінде екі қолдарын бір мезгілде синхронды жұмысы орындалып, әр қол өз міндетін атқаруға дағдыланды.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысушы топ: Ересек
Күні:03.09.2025
Тақырыбы: «Танысу» тренинг
Мақсаты:
Топта жұмыс жүргізу үшін жағымды ахуал орнату, қарым - қатынысатың белсенді стилін және кері байланыс немесе алу тәсілдерін меңгеру;
Ойын барысы:
- Алдымен танысайық, біз оны былай жасаймыз: дөңгелене отырып, сағат тілі бойынша, кезек - кезек әр қатысушы өз атын және өзінің нақты сүйікті ісін айтады. Екінші ойыншы өзі туралы айтпас бұрын алғашқы адамның сөзін қайталап айтуы керек. Содан кейін өзі туралы айтады. Ал үшінші адам бірінші, екінші адамның айтқанын қайталап, сонан соң өзі жайында хабарлайды. Ойын осылай жалғаса береді.
Талқылау:
1. Қай ойыншының есімі, сүйікті ісі сенің есіңде жақсы сақталады?
2. Несімен жақсы сақталады деп ойлайсың?
3. Қай қатысушыны еске түсіруі қиынға соқты?
4. Не үшін қиын болды деп ойлайсың?
5. Қатысушылардың сені есінде сақтай алмауы қалай әсер етті? Және т.б
Қорытындысы:
Балалар «Танысу »ойының қызыға ойнады.Балалар бір-біріне әдептілік таңытты.Бір-бірімен жақсы қарым қатынаста болды.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысушы топ: Ересек топ
Күні:10.09.2025ж
Тақырыбы: «Бұл қай кезде болады?» ойыны
Мақсаты:
Балалардың жыл мезгілдері және қоршаған орта туралы, табиғат құбылыстары жайлы қабылдауын кеңейту.
Ойын барысы:
Тәрбиеші сақинаны балаға беріп, сұрақ қояды.
-Көктемде қандай өзгерістер болады?
Тәрбиешінің қойған сұрағына балалар ойланып, дұрыс жауап береді. Мысалы: Көктем деймін деп, сақинаны Әселге беремін.Әсел тез ойланып, көктемде не болатынын айтады. Осылыйша ойын жалғаса береді. Құстар қайтадан көктемде жылы жақтан ұшып келеді.
-
Бұл құстарды қалай атауға болады?
-
Олардың қандай пайдасы бар?
(Қара торғай – орман дәрігері, бау-бақшаны тазалайды, ағаштағы құрттарды жеп қояды, қарлығаш адамның досы.т.б. )
Құстарды қорғау керек.
-
Сендер оларға қандай көмек жасадыңдар? (Тамақтандыру.)
Қорытындысы:
Балалар «Бұл қай кезде болады?» ойынын қызыға ойнады.Балалар жыл мезгілдеріндегі өзгерістер туралы ойлары қалыптасқан.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысушы топ: Орта топ
Зерттеу уақыты:24.09.2025ж
Тақырыбы: «Екі қолмен сурет салу»
Мақсаты:
Мидың екі жарты щарын бір мезетте іске жұмылдыру,ми талшықтарын ояту.
Пайдасы
Екі қолмен сурет салу мидың екі жарты шарын бір мезетте іске жұмылдырады, ми талшықтарын оятады.Бұл әдіс баланы тұлға ретінде қалыптастырады.Ми жарты щарларының арасындағы байланыс орнату барысында баланың оқу қабілеті жоғарылайды.Сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады.
Қорытындысы:
Балалар «Екі қолмен сурет салу» қызыға орындады. Екі қолмпен сурет салу нәтижесінде екі қолдарын бір мезгілде синхронды жұмысы орындалып, әр қол өз міндетін атқаруға дағдыланды. Сыни ойлау дағдысы қалыптасты.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысқандар: Тәрбиешілер
Күні: 22.09.2025ж
Қатысқандар саны: 12
Тақырыбы: «Танысу» тренинг
Мақсаты:
Тәрбиеші мен ата-аналар арасында жақсы қарым-қатынас қалыптастыру.Топты таныстыру, бір-бірімен жақындастыру.
Нұсқау
Қазір мына көңілді доп сіздердің қолдарыңызға тиеді.Бұл доп келген адам өз есімдерін айтуы тиіс.Доп барлығына тиген соң, доп бір қайта айналады.Сол кезде әрбір қатысушы тренингке қолданатын есімін айтуы тиіс.
Талдау
Бұл жаттығу қандай сезімдерді тудырды?
Қалай ойлайсыздар, біз не үшін жаттығуды бірінші жүргіздік?
Сіздер тренингке қандай тілектер айтар едіңіздер?
Қорытындысы:
Тәрбиеші мен ата-аналар тренинг барысында бір-бірімен жақсы қарым-қатынаста болды, өзара түсінісіп бір-бірін жақсы тани түсті.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысқандар:Ата-аналар
Күні: 29.09.2025
Тақырыбы: «Баланы балабақщаға қалай дайындау керек» презентация
Мақсаты:
Ата-аналарға баланы балабақшаға дайындау жолдарымен таныстыру, баланың балабақшаға бейімделуіне жағдай жасау.
Баланы балабақшаға дайындау жолдары
Құрметті ата - аналар!
Сіздің балаңыз ержетіп балабақша босағасын аттауға дайын. Бірақ ескертіңіз, балабақша сіздің сәбиіңізге – бөтен адамдардың әлемі. Балаға түсіндіріңіз: «Сен балабақшада басқа балалармен қаласың, бірақ, мен сені тастамаймын, қайтадан оралып әкетемін».
Осы кепілдемелер арнайы сіздерге:
• Балабақшаға тек қана дені сау баланы әкеліңіз;
• Алдын - ала топтың күн тәртібімен танысып, балаңызға айтыңыз;
• Баланы топтың тәрбиешілерімен алдын - ала таныстырыңыз;
• Алғашқы күндері баланы балабақшада толық күнге қалтырмаңыз;
• Баланың көзінше балабақша мәселелерін әңгімелемеңіз;
• Үйде баланы өзін - өзі күту әдеттеріне тәрбиелеңіз;
• Балаңызға ескертуге ұмытпаңыз: «Сен маған бұрынғыдай қымбаттысың, сүйкімдісің!
Қорытындысы:
Ата-аналар баяндама нәтижесінде баланы балабақшаға дайындау жолдарымен танысып, баланың балабақшаға бейімделуін жақсартуға қандай жағдайлар әсер ететіні туралы ақпарат алды.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысушы топ: Ересек топ
Күні:04.09.2025ж
Тақырыбы: «Өзін-өзі таныстыру» тренинг
Тренинг мақсаты
Топтағы адамдармен танысу және қандай көзқараспен қарайтынын, топқа өзін қалай ұстайтынын бақылау.
Тренинг барысы
Адамдарды шеңберге тұрғызып, бірін-бірі қолдарын ұстап тұрып өзінің атын айтады да, оны кім қойды, оның шығу тарихын, өзінің атының қандай мағына беретінін айту. Атының бас әрпіне байланысты қандай жақсы қасиеттерді жатқызуға болады, соны айтады. Енді алақан сипаған кезде қандай сезімде болдыңыздар. Алақан сипаудың да өзіндік психологиялық ерекшеліктері бар екен.
Қазір мына көңілді доп сіздердің қолдарыңызға тиеді.Бұл доп келген адам өз
Қорытындысы:
Балалар «Өзін-өзі таныстыру» тренингіне қызыға қатысты.Тренинг барысында бір-бірімен жақыннан танысып, ауызбіршілігі арта түсті.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысушы топ: Мектап алды даярлық тобы
Зерттеу уақыты:30.09.2025
Тақырыбы: «Не қуаныш әкеледі» түзету сабағы
ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАҚСАТЫ
Қолдың ұсақ моторикасын, қысқа мерзімді еске сақтауды, түстерді, шамаларды
қабылдауды, ойлауды, жеке тұлғаның коммуникативті қасиеттерін дамыту;
мейірімділікке тәрбиелеу.
СӨЗДІК ЖҰМЫС
«Ойыншық», «қарындаш», «қызыл», «көк», «жасыл», «сары» сөздерін пайдалану.
ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Танымдық процестер, мазасыздық, коммуникация, эмоционалды даму.
ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР
Көрнекілік материалдар.
Аудиожазбалар, ойыншықтар, тақырыптық суреттер, түрлі түсті қарындаштар.
Қорытындысы:
Балалар «Не қуаныш әкеледі» түзету сабағына қызыға қатысты.Ойын барысында бір-бірімен жақыннан танысып, ауызбіршілігі арта түсті.Балалардың таным процесстері дамып, ойлау қабілеттері арта түсті.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2025 жыл қыркүйек айында жүргізілген жұмыстар
2025 жыл қыркүйек айында жүргізілген жұмыстар
«Бекітемін»:
ЖШС «Бесжұлдыз» бөбекжай
балабақшасының меңгерушісі:
__________А.М.Чавкенова
«2» қыркүйек 2025 жыл
2025-2026 оқу жылының қыркүйек айына арналған айлық жоспары
|
№ |
Жұмыс жоспары |
Мерзімдері |
|
|
Балалармен жұмыс |
|
|
|
Диагностика |
|
|
1 |
Жаңадан келген балалардың көңіл-күйін бақылау. |
02-12.09.2025 |
|
2 |
Таным қабілеті дамуының арта қалуы байқалатын балаларды анықтау,тізім құру. |
15-27.09.2025 |
|
3 |
Балалардың таным қабілеттерін зерттеу жұмыстары |
15-18.09.2025 |
|
Түзеу-дамыту жұмысы |
||
|
1
|
Балалардың таным қабілеттерін
дамыту мақсатында «Нейрогимнастика», «Дидактикалық ойын» жұмыстарын
жүргізу. «Қиылған суреттер» , |
22-29.09.2025 |
|
Педагогтармен жұмыс |
||
|
|
Консультациялар |
|
|
1 |
Жаңадан келген педагогтарға психологиялық қолдау |
15-19.09.2025 |
|
2 |
Педагогикалық кеңесте педагогтармен тренинг. |
22.09.2025 |
|
Әкімшілікпен жұмыс |
||
|
|
Жылдық жұмыс жоспарын
әкімшілкке ұсыну,келісу. |
02-23.09.2025 |
|
Ата-аналармен жұмыс |
||
|
|
Консультациялық-ағарту жұмыс |
|
|
1 |
«Баланы балабақшаға қалай дайындау керек?» тақырыбында презентация. |
29-30.09.2025 |
Педагог-психолог: Тәжібай А.Н.
«Бекітемін»:
ЖШС «Бесжұлдыз» бөбекжай
балабақшасының меңгерушісі:
__________А.М.Чавкенова
2025 жылдың қыркүйек айына (02.09-05.09) арналған
педагог-психологтың циклограммасы
Мақсаты:балабақша тәрбиеленушілеріне балалардың бейімделу үрдісіне психологиялық көмек
|
Апта күні |
Уақыты |
Жүргізілетін шаралар |
|
Сейсенбі |
09.00-09.30
09.30-12.00
12.00-13.00 |
Таңертең бақшаға кірерде балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. Жылдық жұмыс жоспарын әкімшілкке ұсыну,келісу. Психологтың оқу жылындағы міндеттері мен бағытын талқылау. «Сәлем-бұл менмін» тренинг өткізу Қажетті құрад-жабдықтар мен материалдарға өтініш жасау. |
|
Сәрсенбі Психологтың өзін-өзі жетілдіру күні (АББ жоспары бойынша семинарларға қатысу) |
9.0– 09.30
09.30-12.00 12.00-13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау, ересек топға жаңадан келген балалармен танысу тренингі «Танысу».
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Бейсенбі Ашық есік күні |
10.00-12.00 12.00-13.00 16.00-17.00 |
Балалармен танысу мақсатында тренинг «Өзін-өзі таныстыру» Сұраныс бойынша ата- аналарға кеңес беру күні. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Жұма |
9.00-09.30
09.30-12.00 12.00-13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау.Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу . ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Кіші және ортаңғы топ балаларын бақылау. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
2025 жылдың қыркүйек айына (08.09-12.09) арналған педагог-психологтың циклограммасы
Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілеріне балалардың бейімделу үрдісіне психологиялық көмек.
|
Апта күні |
Уақыты |
Жүргізілетін шаралар |
|
Дүйсенбі |
09.30 – 10.30
10.40 – 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. Кіші топтарға қарым-қатынасты нығайтуға арналған «Кел ойнайық» тренингі. Сұраныс бойынша педагогтарға психологиялық кеңес беру. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сейсенбі |
09.30 – 09.30
09.40 – 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. Ортаңғы топтарға қарым-қатынасты нығайтуға арналған «Туған күн» тренингі. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сәрсенбі Психологтың өзін-өзі жетілдіру күні (АББ жоспары бойынша семинарларға қатысу) |
09.00 – 09.30
09.30-12.00
12.00 – 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау, ересек топтарға танымдық қабілетін дамытуға арналған «Бұл қай кезде» ойын. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Бейсенбі Ашық есік күні |
10.00-12.00 12.00-13.00 16.00-18.00 |
Кіші және орта топтағы балаларды бақылау.Тәрбиешінің күнделікті бақылауы негізінде мәлімет алу. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. Сұраныс бойынша ата- аналарға кеңес беру. |
|
Жұма |
09.00-10.00
10.00-12.00
12.00-13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка» ). Өзін-өзі дамыту мақсатында семинарға қатысу. Балалармен түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу.
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
2025 жылдың қыркүйек айына (15.09-19.09) арналған педагог-психологтың циклограммасы
Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілеріне балалардың бейімделу үрдісіне психологиялық көмек.
|
Апта күні |
Уақыты |
Жүргізілетін шаралар |
|
Дүйсенбі |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00 – 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Кіші топтардағы балалардың танымдық қабілеттерін зерттеу мақсатында «Суреттерді қарау» әдістемесі. Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. («Ботақан», «Балауса»,«Радуга»). Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сейсенбі |
09.00 –10.00
10.00-12.00 12.00 – 13.00
|
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. Ортаңғы топтарға балалардың танымдық қабілеттерін зерттеу мақсатында «Басқасын тап» әдістемесі. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сәрсенбі Психологтың өзін-өзі жетілдіру күні (АББ жоспары бойынша семинарларға қатысу) |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00 – 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау, Ересек, МАД топтағы балаларды бақылу. Бақылау парағын толтыру. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Бейсенбі Ашық есік күні |
10.00-12.00
12.00-13.00 16.00-17.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалардың қисынды ойлауын зерттеу мақсатында «Қисынсыздықтар» әдістеме. Сұраныс бойынша ата- аналарға кеңес беру. Жоспар бойынша ата-аналар жиналысына қатысу. |
|
Жұма |
09.00-10.00
10.00-12.00 12.00-13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалармен жеке түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
2025 жылдың қыркүйек айына (22.09-26.09) арналған педагог-психологтың циклограммасы
Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілеріне балалардың бейімделу үрдісіне психологиялық көмек.
|
Апта күні |
Уақыты |
Жүргізілетін шаралар |
|
Дүйсенбі |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00– 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. Кіші топтарға балалардың таным қабілеттерін дамыту мақсатында «Төлін тап» дидактикалық ойыны. ( «Ботақан», «Балапан»). Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сейсенбі |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00– 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. Ортаңғы топтарға танымдық қабілеттерін дамыту мақсатында «Нейрогимнастика». Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сәрсенбі Психологтың өзін-өзі жетілдіру күні (АББ жоспары бойынша семинарларға қатысу) |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00– 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау, ересек топтарға танымдық қабілетін дамыту мақсатында «Екі қолмен жұмыс» . Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Бейсенбі Ашық есік күні |
10.00-12.00
12.00-13.00 16.00-17.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Ересек, МАД топтағы балаларды бақылу. Бақылау парағын толтыру. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. . |
|
Жұма |
09.00-10.00
10.00-12.00 12.00-13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Ересек, МАД топтағы балаларды бақылу. Бақылау парағын толтыру. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
2025 жылдың қыркүйек айына (29.09-30.09) арналған педагог-психологтың циклограммасы
Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілеріне балалардың бейімделу үрдісіне психологиялық көмек.
|
Апта күні |
Уақыты |
Жүргізілетін шаралар |
|
Дүйсенбі |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00– 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Ата-аналарға «Баланың балабақшаға бейімделуі» тақырыбында презантация жіберу. Балалар өздерін балабақшада еркін сезінуге жағдай жасау. Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
|
Сейсенбі |
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00– 13.00 |
Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ). Ересек топ балалардың танымдық қабілеттерін зерттеу мақсатында «Айырмашылықты тап» әдістеме алынды.
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу. |
Қыркүйек айында жүргізілген жұмысқа қорытынды анықтама
2025-2026 оқу жылының қыркүйек айына айлық жоспар жасалынды.Жоспар бойынша топтарды аралап, балалардың көңіл- күйлерін бақылау және бақшада балаларға өздерін еркін сезінуге жағдай жасау мақсатында жұмыстар жүргізілді. Кіші тобындағы балаларға өздерін еркін сезінуге жағдай жасау мақсатында «Поезд» ойыны өткізілді. Кіші топ балаларының тілін дамыту мақсатында «Кел ойнайық» ойыны өткізілді. Кіші тобындағы балалардың танымдық қабілетін зерттеу мақсатында «Суретті қара» әдістемесі алынды.Кіші балалардың танымдық қабілетін дамыту мақсатында «Төлін тап» дидактикалық ойыны өткізілді. Ортаңғы топ балаларымен танысу мақсатында «Сәлем,бұл-менмін» тренингі жүргізілді. Ортаңғы топ балаларының қарым-қатынасын жақсарту мақсатында «Туған күн» ойыны өткізілді. Ортаңғы топ балаларының танымдық қабілетін зерттеу мақсатында «Басқасын тап» әдістемесі алынды. Ортаңғы топ балаларының танымдық қабілетін дамыту мақсатында «Нейрогимнастика» жүргізілді. Ересек тобы балаларымен танысу мақсатында «Танысу» ойыны өткізілді.Ересек топ балаларының қабылдауын зерттеу мақсатында «Бұл қай кезде» ойыны өткізілді.Ересек тобы балаларының танымдық қабілетін зерттеу мақсатында «Айырмашылықты тап» әдістемесі алынды.Ересек топ балаларының танымдық қабілетін дамыту мақсатында «Екі қолмен сурет салу» жұмыстары жүргізілді.Мад топ балаларына танысу мақсатында «Өзін-өзі таныстыру» тренинг, коррекциялық сабақ «Балалар әлемі», ойлау қабілеттерін зерттеу мақсатында «Қисынсыздықтар» әдістеме, таным процесстерін дамыту мақсатында коррекциялық сабақ «Не қуаныш әкеледі» өткізілді. Ата-аналарға ағартушылық бағытта «Баланың балабақшаға бейімделуі» тақырыбында кеңес берілді. Ата-аналар жиналысында «Танысу» тренингі өткізілді. Жаңадан келген педагогтарға психологиялық қолдау көрсетілді.Құжатпен жұмыс жасалынды, диагностикалық материалдар әзірленіп, хаттама және анықтама толтырылды.
Балабақша психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Топ: Кіші топ
Күні:08.09.2025ж
Тақырыбы: «Кел ойнайық» ойыны
Мақсаты:
Ерте жас балаларының сөйлеу дағдысын дамыту және қатты дауысты пайдалана білуді шынықтыру.
Ойын барысы
Тәрбиеші баладан 2-3 метр қашықтықта ойыншықтарды орналастып, балаларға айтады: Аю,қоян,түлкі үшеуі отырып зерікті. Қане, оларды бізбен ойнауға шақырайық. Олар бізді есту үшін қатты дауыспен : «Аю кел» осылай шақыру керек. Балалар тәрбиещімпен бірге аюды,түлкіні,қоянды шақырып бірге ойнайды.Мұнда ең маңыздысы балалардың айқай салмай, ойыншықтарды қатты дауыспен шақыруын қадағалау болып табылады.
Қорытындысы:
Балалар «Кел ойнайық» ойынын қызыға ойнады.Балалар бір-біріне әдептілік таңытты.Ойыншықтықтарды ойнауға шақыру арқылы сөйлеу дағдылары дами түсті.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Топ: Кіші топ
Күні: 22.09.2025ж
Тақырыбы: «Төлін тап» ойыны
Мақсаты:
Балалардың үй жануарлары туралы түсінігін кеңейту, олардың төлдерін танып, ажыратып айта білуге үйрету.
Ойын барысы
Тәрбиеші үй жануарларын балаларға көрсетіп, балаларға айтады: Мұқият қарап төлін дұрыс табуға тырысыңдар.Жарайсыңдар балалар сендер ойынды өте жақсы ойнадыңдар. Үй жануарларының төлдерін дұрыс таба білдіңдер. Енді балалар бізде осы төлдер туралы тақпақтарымызды бірге айтайықшы.
Бә - бә деген қошақан
Өзі сондай момақан,
Бө - бө деген әні бар,
Жібек жүнді ботақан.
Мө - мө деген әні бар,
Бұзауым менің тағы бар,
Ио - ио дейтін құлыным,
Желбірейді тұлымың.
Шөре - шөре лағым,
Тентек болма шырағым.
Қорытындысы:
Балалар «Төлін тап» ойынын қызыға ойнады.Балардың үй жануарлары туралы түсінігін кеңейіп, олардың төлдерін танып, ажыратып айта білуге үйренді.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Топ: Орта топ
Күні:02.09.2025
Тақырыбы: «Сәлем бұл-менмін» тренинг
Мақсаты:
Орта жас топ балаларының өзін-өзі таныстыру дағдысын дамыту, тілдесу үшін жағымды байланыс орнату.
Нұсқау
Өзіңді көрсет, өзің туралы айтып бер. Өзіңді өзің таныстыру үшін әртүрлі әдістерді қолдана аласын.Мысалы: ән айту, өлең айту, жарнама.
Қорытындысы:
Балалар «Сәлем бұл-менмін» тренингін қызыға ойнады.Балалар бір-біріне әдептілік таңытты.Өзі туралы әңгіме айтып, қайталанбас адам екендігін сезінді.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Топ: Орта топ
Күні:09.09.2025ж
Тақырыбы: «Туған күн» ойыны
Мақсаты:
Топты біріктіру, балалардың мәселелерін эмоционалды елеп-ескеру.
Ойын барысы:
Туған күн иесі таңдалады. Барлық балалар оған ыммен, мимикамен сыйлықтар береді. Туған күн иесіне өзі ренжіткендерді есіне түсіру және оны түзеу ұсынылады. Балаларға қиялдап, туған күн иесінің болашағын болжау ұсынылады.
Қорытындысы:
Балалар «Туған күн »ойының қызыға ойнады.Балалар бір-біріне ыммен,мимикамен сыйлықтар береді.Балалардың қиялдары,ойлаулары жақсы дамыған.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Топ: Орта топ
Күні:23.09.2025ж
Тақырыбы: «Нейрожаттығу»
Мақсаты:
Нейрожаттығулар ми жаттығулары.Мидың оң жақ және сол жақ жарты шарларын үйлесімді дамыту.
Пайдасы
Нейрожаттығулар баланың ұсақ және ірі моторикасын дамытып, ақпаратты тез қабылдап, қорытуға көмектеседі, зейінді шоғырландырады,есте сақтау қабілетін арттырады,оқу және жазу процесстерін жақсартады, мидың жұмыс жасау өнімділігін арттырады.
Қорытындысы:
Балалар «Нейрожаттығу» қызыға орындады. Нейрожаттығу нәтижесінде екі қолдарын бір мезгілде синхронды жұмысы орындалып, әр қол өз міндетін атқаруға дағдыланды.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысушы топ: Ересек
Күні:03.09.2025
Тақырыбы: «Танысу» тренинг
Мақсаты:
Топта жұмыс жүргізу үшін жағымды ахуал орнату, қарым - қатынысатың белсенді стилін және кері байланыс немесе алу тәсілдерін меңгеру;
Ойын барысы:
- Алдымен танысайық, біз оны былай жасаймыз: дөңгелене отырып, сағат тілі бойынша, кезек - кезек әр қатысушы өз атын және өзінің нақты сүйікті ісін айтады. Екінші ойыншы өзі туралы айтпас бұрын алғашқы адамның сөзін қайталап айтуы керек. Содан кейін өзі туралы айтады. Ал үшінші адам бірінші, екінші адамның айтқанын қайталап, сонан соң өзі жайында хабарлайды. Ойын осылай жалғаса береді.
Талқылау:
1. Қай ойыншының есімі, сүйікті ісі сенің есіңде жақсы сақталады?
2. Несімен жақсы сақталады деп ойлайсың?
3. Қай қатысушыны еске түсіруі қиынға соқты?
4. Не үшін қиын болды деп ойлайсың?
5. Қатысушылардың сені есінде сақтай алмауы қалай әсер етті? Және т.б
Қорытындысы:
Балалар «Танысу »ойының қызыға ойнады.Балалар бір-біріне әдептілік таңытты.Бір-бірімен жақсы қарым қатынаста болды.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысушы топ: Ересек топ
Күні:10.09.2025ж
Тақырыбы: «Бұл қай кезде болады?» ойыны
Мақсаты:
Балалардың жыл мезгілдері және қоршаған орта туралы, табиғат құбылыстары жайлы қабылдауын кеңейту.
Ойын барысы:
Тәрбиеші сақинаны балаға беріп, сұрақ қояды.
-Көктемде қандай өзгерістер болады?
Тәрбиешінің қойған сұрағына балалар ойланып, дұрыс жауап береді. Мысалы: Көктем деймін деп, сақинаны Әселге беремін.Әсел тез ойланып, көктемде не болатынын айтады. Осылыйша ойын жалғаса береді. Құстар қайтадан көктемде жылы жақтан ұшып келеді.
-
Бұл құстарды қалай атауға болады?
-
Олардың қандай пайдасы бар?
(Қара торғай – орман дәрігері, бау-бақшаны тазалайды, ағаштағы құрттарды жеп қояды, қарлығаш адамның досы.т.б. )
Құстарды қорғау керек.
-
Сендер оларға қандай көмек жасадыңдар? (Тамақтандыру.)
Қорытындысы:
Балалар «Бұл қай кезде болады?» ойынын қызыға ойнады.Балалар жыл мезгілдеріндегі өзгерістер туралы ойлары қалыптасқан.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысушы топ: Орта топ
Зерттеу уақыты:24.09.2025ж
Тақырыбы: «Екі қолмен сурет салу»
Мақсаты:
Мидың екі жарты щарын бір мезетте іске жұмылдыру,ми талшықтарын ояту.
Пайдасы
Екі қолмен сурет салу мидың екі жарты шарын бір мезетте іске жұмылдырады, ми талшықтарын оятады.Бұл әдіс баланы тұлға ретінде қалыптастырады.Ми жарты щарларының арасындағы байланыс орнату барысында баланың оқу қабілеті жоғарылайды.Сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады.
Қорытындысы:
Балалар «Екі қолмен сурет салу» қызыға орындады. Екі қолмпен сурет салу нәтижесінде екі қолдарын бір мезгілде синхронды жұмысы орындалып, әр қол өз міндетін атқаруға дағдыланды. Сыни ойлау дағдысы қалыптасты.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысқандар: Тәрбиешілер
Күні: 22.09.2025ж
Қатысқандар саны: 12
Тақырыбы: «Танысу» тренинг
Мақсаты:
Тәрбиеші мен ата-аналар арасында жақсы қарым-қатынас қалыптастыру.Топты таныстыру, бір-бірімен жақындастыру.
Нұсқау
Қазір мына көңілді доп сіздердің қолдарыңызға тиеді.Бұл доп келген адам өз есімдерін айтуы тиіс.Доп барлығына тиген соң, доп бір қайта айналады.Сол кезде әрбір қатысушы тренингке қолданатын есімін айтуы тиіс.
Талдау
Бұл жаттығу қандай сезімдерді тудырды?
Қалай ойлайсыздар, біз не үшін жаттығуды бірінші жүргіздік?
Сіздер тренингке қандай тілектер айтар едіңіздер?
Қорытындысы:
Тәрбиеші мен ата-аналар тренинг барысында бір-бірімен жақсы қарым-қатынаста болды, өзара түсінісіп бір-бірін жақсы тани түсті.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысқандар:Ата-аналар
Күні: 29.09.2025
Тақырыбы: «Баланы балабақщаға қалай дайындау керек» презентация
Мақсаты:
Ата-аналарға баланы балабақшаға дайындау жолдарымен таныстыру, баланың балабақшаға бейімделуіне жағдай жасау.
Баланы балабақшаға дайындау жолдары
Құрметті ата - аналар!
Сіздің балаңыз ержетіп балабақша босағасын аттауға дайын. Бірақ ескертіңіз, балабақша сіздің сәбиіңізге – бөтен адамдардың әлемі. Балаға түсіндіріңіз: «Сен балабақшада басқа балалармен қаласың, бірақ, мен сені тастамаймын, қайтадан оралып әкетемін».
Осы кепілдемелер арнайы сіздерге:
• Балабақшаға тек қана дені сау баланы әкеліңіз;
• Алдын - ала топтың күн тәртібімен танысып, балаңызға айтыңыз;
• Баланы топтың тәрбиешілерімен алдын - ала таныстырыңыз;
• Алғашқы күндері баланы балабақшада толық күнге қалтырмаңыз;
• Баланың көзінше балабақша мәселелерін әңгімелемеңіз;
• Үйде баланы өзін - өзі күту әдеттеріне тәрбиелеңіз;
• Балаңызға ескертуге ұмытпаңыз: «Сен маған бұрынғыдай қымбаттысың, сүйкімдісің!
Қорытындысы:
Ата-аналар баяндама нәтижесінде баланы балабақшаға дайындау жолдарымен танысып, баланың балабақшаға бейімделуін жақсартуға қандай жағдайлар әсер ететіні туралы ақпарат алды.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысушы топ: Ересек топ
Күні:04.09.2025ж
Тақырыбы: «Өзін-өзі таныстыру» тренинг
Тренинг мақсаты
Топтағы адамдармен танысу және қандай көзқараспен қарайтынын, топқа өзін қалай ұстайтынын бақылау.
Тренинг барысы
Адамдарды шеңберге тұрғызып, бірін-бірі қолдарын ұстап тұрып өзінің атын айтады да, оны кім қойды, оның шығу тарихын, өзінің атының қандай мағына беретінін айту. Атының бас әрпіне байланысты қандай жақсы қасиеттерді жатқызуға болады, соны айтады. Енді алақан сипаған кезде қандай сезімде болдыңыздар. Алақан сипаудың да өзіндік психологиялық ерекшеліктері бар екен.
Қазір мына көңілді доп сіздердің қолдарыңызға тиеді.Бұл доп келген адам өз
Қорытындысы:
Балалар «Өзін-өзі таныстыру» тренингіне қызыға қатысты.Тренинг барысында бір-бірімен жақыннан танысып, ауызбіршілігі арта түсті.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
Анықтама
Қатысушы топ: Мектап алды даярлық тобы
Зерттеу уақыты:30.09.2025
Тақырыбы: «Не қуаныш әкеледі» түзету сабағы
ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАҚСАТЫ
Қолдың ұсақ моторикасын, қысқа мерзімді еске сақтауды, түстерді, шамаларды
қабылдауды, ойлауды, жеке тұлғаның коммуникативті қасиеттерін дамыту;
мейірімділікке тәрбиелеу.
СӨЗДІК ЖҰМЫС
«Ойыншық», «қарындаш», «қызыл», «көк», «жасыл», «сары» сөздерін пайдалану.
ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Танымдық процестер, мазасыздық, коммуникация, эмоционалды даму.
ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР
Көрнекілік материалдар.
Аудиожазбалар, ойыншықтар, тақырыптық суреттер, түрлі түсті қарындаштар.
Қорытындысы:
Балалар «Не қуаныш әкеледі» түзету сабағына қызыға қатысты.Ойын барысында бір-бірімен жақыннан танысып, ауызбіршілігі арта түсті.Балалардың таным процесстері дамып, ойлау қабілеттері арта түсті.
Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
шағым қалдыра аласыз













