2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 22-сабақ 2-сынып Дүниетану Ғұндар қалай өмір сүрді ҚМЖ

22-сабақ 2-сынып Дүниетану Ғұндар қалай өмір сүрді ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
22-сабақ 2-сынып Дүниетану Ғұндар қалай өмір сүрді ҚМЖ-сын ұсынамын.Пайдалы болсын!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні:

Жунисова Г.А.

Пән/Сынып:

Дүниетану 2-сынып

Қай аптаның нешінші сабағы

Жұма 2025 ж 22-сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:

Дәстүр және ауыз әдебиеті

Сабақтың тақырыбы:

Ғұндар қалай өмір сүрді?

Оқу мақсаты:

2.3.1.1.Ғұндардың қалай өмір сүргенін және олардың көшпенді халық екенін түсіну.

Қандай іспен шұғылданғанын білу

Бағалау критерийі:

1. Ғұндардың қалай өмір сүргенін және олардың көшпенді халық екенін түсінеді.

2.Қандай іспен шұғылданғанын біледі.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Сабақ барысы:

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1 минут


Ұйымдастыру

  • Сәлеметсіңдерме, балалар!

Онлайн сабағымызға қош келдіңдер!

Ойын :«Менің өткенім, тарих, өйткені ... »


Дүниетану сабағын бастаймыз. Бүгін Дәстүр және ауыз әдебиеті бөлімін жалғастырамыз.

-Бүгінгі сабағымыздың мақсаты:

Сен

1.Ғұндардың қалай өмір сүргенін және олардың көшпенді халық екенін түсінесің.

2.Қандай іспен шұғылданғанын білесің.

Сабағымыздың жұмбақ шешуден бастайық!

Жұмбақ

Төбедегі көзінен,

Күн сәулесі түседі.

Бұрышы жоқ төрінен,

Самал еркін еседі.

\Киіз үй\












-Міне бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз ғұндар жайында болмақ.

Қазақстан аумағына сақтардан кейін ғұндар келді.Олар мал жайылымына қарай көшіп-қонып жүрді.Жылқыны үйірімен сиырды табынымен ,қойды отарымен бақты.Ғұндардың баспанасы киіз үй болды.Кейбір ғұндар отырықшылықпен қатар егіншілікпен де айналысты.






  • Менің өткенім, тарих, өйткені естелік болып қалады

  • Шеңбер бойына тұру

  • Ойды сөйлем арқылы жалғастырады











Балалар ,киіз үйде кімдер өмір сүрген?

-Дұрыс айтасыңдар, біздің ата-бабаларымыз өмір сүрген.

- Киіз үйді неліктен пайдаланды?

Ия, ол көшіп-қонуға ыңғайлы болғандықтан.

-Міне бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз ғұндар жайында болмақ.









От шашу

















смайлик




Презентация

1




Презентация

2








Презентация

3


7-8 минут

Жаңа сабақ



Ғұндар біртіндеп батысқа қарай ауысты.Олар Қазақстан аумағында жаңа жерлерге қоныс ауыстырып отырды.Одан кейін Қара теңізден батысқа қарай жылжыды.Ғұндар көршілес елдердің жерлерін де, басып алып отырды.Ғұндардан ығысқан тайпалар жаңа жерлерге ауысты.Бұл тайпалардың Еуропаға қарай қозғалуына қарай алып келді.Осылайша Халықтардың ұлы қоныс аударуы басталды.


Ғұндардың ұлы билеушісі Атилла (Еділ)

Аттила есімі түрік тілдерінен шығады (atta/ata — әке, el/il – кеңістік, ел, халық), оның үстіне осы этимология басқа халықтардан алынған және түсінілген болды. Бұдан ғұн есімдерінің түрлі «ұлттық» нұсқалары шығады. Нұсқалардың бірі бойынша Аттила есімі түрік (хазар) атауы Волга-Еділмен байланысты. Аттилланың билігін оның империясының гүлденуімен байланыстырады, оны әділ және құдіретті деп атайды. Аттиланың жеңістері – әскери және қолбасшылық өнер шыңы.

«Еділ» есімімен белгілі, 434 бастап 453 жылдарға дейін өз билігі астына Рейннен бастап Солтүстік Қара теңіз маңына дейін тайпаларды біріктірген ғұндардың көсемі болған, яғни билеушісі.

« Бейне ролик» қарау







Ғұн әйелдері күмістен және алтыннан жасалған бұйымдар таққан.Шеберлер соққан әшекейлер: сырға, алқа және сақиналар –ұлтымыздың мақтанышы.

Жаңа тақырыпты меңгеру

Картадан ғұндар

туралы ақпаратты түсінеді









Мәтінмен жұмыстанады.


Презентация

4




















Презентация

5-6









Picture 5




















Презентация

7


8 минут





























3 минут

Тәжірибе





























Бекіту






Үй тапсырмасы

1-тапсырма: Берілген ұғымдардың анықтамасын сәйкестендіреді

Shape1 Киіз үй


Ғұндардың баспанасы Көп қабатты үй


Жер үй



Зауытта


ҒShape2 ұндар немен айналысқан? Мал шаруашылығы мен егіншілік


Жабай аңдарды асыраған.










- Ғұндардың ұлы билеушісі кім?

-Ғұндардың әйелдері қандай әшекей –бұйымдар таққан?

-Отырықшы ғұндар немен айналысты?

-Шебер ұсталар неден бұйым жасады?

-Ғұндардың негізгі кәсібі не болды?




«СМС» кері байланыс. Мұғаліміңе смс арқылы жауап беруіңе болады.


















Берілген ұғымдардың сәйкестігін табады.

















Тақырыпты меңгергенін анықтау











Дескриптор:

Білім алушы

-Ғұндардың баспанасын сәкестендірді








Дескриптор:

Білім алушы

-ғұндар немен айналысқанын сәйкестендірді.

















Презентация

8










Презентация

9










Презентация

10




21 Ақпан 2025
160
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі