2 -тоқсан. №1 бжб.Қазақ
әдебиеті. «Қазақтың Қанышы» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1-нұсқа
Оқылатын
шығарма
|
Медеу Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев»
роман-эссесі: «Сібір
шамшырағында»
|
Оқу
мақсаты
|
10.1.2.1 әдеби шығарманың
жанрлық табиғатын тану;
|
|
10.1.3.1 көркем шығармадағы
кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау.
|
Бағалау
критерийі
|
Білім
алушы
|
|
|
|
Кейіпкерлердің ерекшеліктері
бойынша типтік образдарды анықтайды.
|
Ойлау дағдысының
деңгейлері
|
Қолдану
|
Орындау
уақыты
|
15-20
минут
|
1-тапсырма. Медеу Сәрсекенің «Қаныш
Сәтбаев» шығармасының жанрлық ерекшелігін
ажыратыңыз.
Шығарманың
жанры
|
|
Шығарманың
композициясы
|
|
2-тапсырма. Медеу Сәрсекенің «Қаныш
Сәтбаев» роман-эссесіндегі Қаныш бейнесін
анықтаңыз.
Талдау
нысаны
|
Қаныш
Сәтбаев
|
Өмірлік
мақсат-мұраты
|
|
Кейіпкердің өзі өмір сүрген
ортасына көзқарасы, қарым-қатынасы
|
|
Келешек туралы
пікірі
|
|
3-тапсырма. Медеу
Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев»
роман-эссесі «Сібір
шамшырағында»
бөліміндегі Қаныштың
мінез-құлық ерекшелігіне талдау жасаңыз.
Ойыңызды 4-5 сөйлеммен дәлелдеп жазыңыз.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Шығарманың жанрлық ерекшелігін
ажыратады.
|
1
|
Шығарманың жанрын
ажыратады;
|
1
|
Шығарманың композициясын
анықтайды;
|
1
|
Өз пікірін
дәлелдейді.
|
1
|
Кейіпкерлердің ерекшеліктері
бойынша типтік образдарды анықтайды.
|
2
|
Кейіпкерге талдау жасау
арқылы типтік образды анықтайды;
|
1
|
Өмірлік мақсат-мұратын
ажыратады;
|
1
|
Кейіпкердің өзі өмір сүрген
ортасына көзқарасы мен қарым-қатынасын
ажыратады.
|
1
|
Келешек туралы пікірін
анықтайды.
|
1
|
3
|
Бөлімдегі Қаныш бейнесін
айқындайды.
|
1
|
Қаныштың мінез-құлық
ерекшелігіне талдау жасайды.
|
1
|
Ойын дәлелдеп
жазады.
|
1
|
Барлығы
|
10
|
2 -тоқсан. №1 бжб.Қазақ әдебиеті
«Қазақтың Қанышы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
тапсырмалары
2-нұсқа
Оқылатын
шығарма
|
Медеу Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев»
роман-эссесі: «Сібір
шамшырағында»
|
Оқу
мақсаты
|
10.1.2.1 әдеби шығарманың
жанрлық табиғатын тану;
|
|
10.1.3.1 көркем шығармадағы
кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау.
|
Бағалау
критерийі
|
Білім
алушы
|
|
|
|
Кейіпкерлердің ерекшеліктері
бойынша типтік образдарды анықтайды.
|
Ойлау дағдысының
деңгейлері
|
Қолдану
|
Орындау
уақыты
|
15-20
минут
|
1-тапсырма. Медеу
Сәрсекенің «Қаныш
Сәтбаев»
шығармасының жанрлық ерекшелігін
ажыратыңыз.
Шығарманың
жанры
|
|
Шығарманың
бөлімдері
|
|
2-тапсырма. Медеу Сәрсекенің
«Қаныш Сәтбаев»
роман-эссесіндегі Қаныш бейнесін
анықтаңыз.
Автор қолданған көркемдік
тәсіл
|
Шығармадан
мысал
|
Кейіпкер
портреті
|
|
Кейіпкердің сөйлеу
тілі
|
|
Кейіпкердің
мінез-құлықтары
|
|
3-тапсырма. Медеу Сәрсекенің «Қаныш
Сәтбаев» роман-эссесі «Сібір шамшырағында» бөліміндегі Қаныштың
іс-әрекеттеріне талдау жасаңыз. Ойыңызды 4-5 сөйлеммен дәлелдеп
жазыңыз.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Шығарманың жанрлық ерекшелігін
ажыратады.
|
1
|
Шығарманың жанрын
ажыратады;
|
1
|
Шығарманың бөлімдерін
анықтайды;
|
1
|
Өз пікірін
дәлелдейді.
|
1
|
Кейіпкерлердің ерекшеліктері
бойынша типтік образдарды анықтайды.
|
2
|
Автор қолданған көркемдік
тәсілдерді анықтайды;
|
1
|
Кейіпкердің портретін, сөйлеу
тілін айқындайды;
|
1
|
Кейіпкердің мінез-құлық
ерекшеліктерін анықтайды;
|
1
|
Шығармадан мысал
келтіреді.
|
1
|
3
|
Бөлімдегі Қаныш бейнесін
айқындайды;
|
1
|
Қаныштың іс-әрекеттеріне
талдау жасайды;
|
1
|
Ойын дәлелдеп
жазады.
|
1
|
Барлығы
|
10
|