|
БЕКІТЕМІН: |
||||||||||||||
|
Тобы: 111 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Тақырыбы: |
2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеті. Табиғи карбонаттар. |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
1. Периодтық жүйенің 2 (ІІА) тобының элементтерін жалпы сипаттау. 2.Табиғи карбонаттардың химиялық қасиеттерін түсіндіру |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
- Периодтық жүйенің 2 (ІІА) тобының элементтерінің физикалық және химиялық қасиеттерін, қолданылу негізін түсінеді |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Студенттер: - ІІ топ элементтерінің химиялық қасиеттерін негізге ала отырып, реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады Пәнге қатысты лексика мен терминология: сапалық реакция, , тотығу реакциясы, галоген, гидрид, сульфид, восвид,доломит, тотығу мен дегидрленуі; |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білу және түсіну, қолдану: - 2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеттерін дұрыс қолданып, реакция теңдеулерін құрастырады, кальций, магний және олардың маңызды қосылыстарының негізгі қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастырады. |
|||||||||||||
|
Құндылықтармен байланыс |
Сабақта жұптық жұмыс істеу және нәтижелерді басқа оқушылармен ақылдасуды жүргізу арқылы талқылау өзге пікірді құрметтеу мен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Оқушылар бақылауының негізінде жатқан қағидаттарды түсіндіруде сыни тұрғыдан ойлау қасиетінің көптеген мүмкіндіктері бар. |
|||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Басы 1-5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлеметсіздерме құрметті студенттер. Сабаққа мұқият назар аударсақ сабағымызды бастайық. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын өткен сабақты есімізге түсірейік. Сабақтың мақсаты мен тақырыбы нақтыланады. |
Слайд 1-2 |
||||||||||||
|
Ортасы |
Мұғалім түсіндірмесі
Кальцийдің қосылыстары
Тапсырма № 1 Вен диаграммасы: Кальций мен Магнийдің ұқсастығы мен айырмашылығы? Екі элемент арасында қандай ұқсастық бар? Молекулалардағы байланыс түрлерін көрсет, ата Байланыстардың бағытын көрсет (электртерістілікті еске түсір) Спирт молекуласында қай байланыс әлсіз болады? Дескрипторлар:
Тапсырма № 2 Мынадай айналымдардың реакция теңдеулерін жазыңдар: Са→СаО→Са(ОН)2→Са(NO3)2
Жауабы: Ca + O2 = 2CaO; CaO + H2O = Ca(OH)2; Ca(OH)2 + 2HNO3 = Ca(NO3)2+ 2H2O Дескрипторлар:
Тапсырма № 3 2-топ элементтерінің химиялық қасиетін көрсететін реакция теңдеулерін аяқтап, теңестір: 1)CаО + Н2О =…; Мg + O2 = …; Жауабы: : CаО + Н2О = Ca(OH)2 ; 2Мg + O2 = 2MgO; 2)MgO + H2O = ….; MgO +HCI = …. + ….; Жауабы: MgO + H2O = Mg(OH)2; MgO + 2HCI = MgCI2 + H2O; Дескриптор: Өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады, теңестіреді Тапсырма №4 Сәйкестендіру
Дескриптор: Реакция теңдеуін дұрыс сәйкестендіру арқылы ІІ топ элементтерінің қасиеттерін сипаттайды |
Слайд 3-13
Слайд № 14 |
||||||||||||
|
Соңы
|
Рефлексия
Үйге тапсырма: |
Слайд 18
|
||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||
|
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ Құндылықтармен байланыс |
||||||||||||
|
Жұптағы және топтағы жұмысты дұрыс ұйымдастырады |
- бағалау критерийіне, дескрипторға сай - топтағы бағалау
|
топтағы жұмыс барысында бір-бірін құрметтеу, адалдық, жауапкершілік |
||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеті. Табиғи карбонаттар.
2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеті. Табиғи карбонаттар.
|
БЕКІТЕМІН: |
||||||||||||||
|
Тобы: 111 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Тақырыбы: |
2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеті. Табиғи карбонаттар. |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
1. Периодтық жүйенің 2 (ІІА) тобының элементтерін жалпы сипаттау. 2.Табиғи карбонаттардың химиялық қасиеттерін түсіндіру |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
- Периодтық жүйенің 2 (ІІА) тобының элементтерінің физикалық және химиялық қасиеттерін, қолданылу негізін түсінеді |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Студенттер: - ІІ топ элементтерінің химиялық қасиеттерін негізге ала отырып, реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады Пәнге қатысты лексика мен терминология: сапалық реакция, , тотығу реакциясы, галоген, гидрид, сульфид, восвид,доломит, тотығу мен дегидрленуі; |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білу және түсіну, қолдану: - 2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеттерін дұрыс қолданып, реакция теңдеулерін құрастырады, кальций, магний және олардың маңызды қосылыстарының негізгі қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастырады. |
|||||||||||||
|
Құндылықтармен байланыс |
Сабақта жұптық жұмыс істеу және нәтижелерді басқа оқушылармен ақылдасуды жүргізу арқылы талқылау өзге пікірді құрметтеу мен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Оқушылар бақылауының негізінде жатқан қағидаттарды түсіндіруде сыни тұрғыдан ойлау қасиетінің көптеген мүмкіндіктері бар. |
|||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Басы 1-5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлеметсіздерме құрметті студенттер. Сабаққа мұқият назар аударсақ сабағымызды бастайық. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын өткен сабақты есімізге түсірейік. Сабақтың мақсаты мен тақырыбы нақтыланады. |
Слайд 1-2 |
||||||||||||
|
Ортасы |
Мұғалім түсіндірмесі
Кальцийдің қосылыстары
Тапсырма № 1 Вен диаграммасы: Кальций мен Магнийдің ұқсастығы мен айырмашылығы? Екі элемент арасында қандай ұқсастық бар? Молекулалардағы байланыс түрлерін көрсет, ата Байланыстардың бағытын көрсет (электртерістілікті еске түсір) Спирт молекуласында қай байланыс әлсіз болады? Дескрипторлар:
Тапсырма № 2 Мынадай айналымдардың реакция теңдеулерін жазыңдар: Са→СаО→Са(ОН)2→Са(NO3)2
Жауабы: Ca + O2 = 2CaO; CaO + H2O = Ca(OH)2; Ca(OH)2 + 2HNO3 = Ca(NO3)2+ 2H2O Дескрипторлар:
Тапсырма № 3 2-топ элементтерінің химиялық қасиетін көрсететін реакция теңдеулерін аяқтап, теңестір: 1)CаО + Н2О =…; Мg + O2 = …; Жауабы: : CаО + Н2О = Ca(OH)2 ; 2Мg + O2 = 2MgO; 2)MgO + H2O = ….; MgO +HCI = …. + ….; Жауабы: MgO + H2O = Mg(OH)2; MgO + 2HCI = MgCI2 + H2O; Дескриптор: Өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады, теңестіреді Тапсырма №4 Сәйкестендіру
Дескриптор: Реакция теңдеуін дұрыс сәйкестендіру арқылы ІІ топ элементтерінің қасиеттерін сипаттайды |
Слайд 3-13
Слайд № 14 |
||||||||||||
|
Соңы
|
Рефлексия
Үйге тапсырма: |
Слайд 18
|
||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||
|
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ Құндылықтармен байланыс |
||||||||||||
|
Жұптағы және топтағы жұмысты дұрыс ұйымдастырады |
- бағалау критерийіне, дескрипторға сай - топтағы бағалау
|
топтағы жұмыс барысында бір-бірін құрметтеу, адалдық, жауапкершілік |
||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















