Материалдар / 2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеті. Табиғи карбонаттар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеті. Табиғи карбонаттар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта жұптық жұмыс істеу және нәтижелерді басқа оқушылармен ақылдасуды жүргізу арқылы талқылау өзге пікірді құрметтеу мен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Оқушылар бақылауының негізінде жатқан қағидаттарды түсіндіруде сыни тұрғыдан ойлау қасиетінің көптеген мүмкіндіктері бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Маусым 2021
1244
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БЕКІТЕМІН:

Тобы: 111

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеті. Табиғи карбонаттар.

Оқу мақсаты:

1. Периодтық жүйенің 2 (ІІА) тобының элементтерін жалпы сипаттау.

2.Табиғи карбонаттардың химиялық қасиеттерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

- Периодтық жүйенің 2 (ІІА) тобының элементтерінің физикалық және химиялық қасиеттерін, қолданылу негізін түсінеді

Тілдік мақсат:


Студенттер:

- ІІ топ элементтерінің химиялық қасиеттерін негізге ала отырып, реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады

Пәнге қатысты лексика мен терминология: сапалық реакция, , тотығу реакциясы, галоген, гидрид, сульфид, восвид,доломит, тотығу мен дегидрленуі;


Бағалау критерийі

Білу және түсіну, қолдану:

- 2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеттерін дұрыс қолданып, реакция теңдеулерін құрастырады, кальций, магний және олардың маңызды қосылыстарының негізгі қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастырады.

Құндылықтармен байланыс

Сабақта жұптық жұмыс істеу және нәтижелерді басқа оқушылармен ақылдасуды жүргізу арқылы талқылау өзге пікірді құрметтеу мен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Оқушылар бақылауының негізінде жатқан қағидаттарды түсіндіруде сыни тұрғыдан ойлау қасиетінің көптеген мүмкіндіктері бар.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекеттер

Ресурстар

Басы

1-5 мин



Ұйымдастыру кезеңі

Сәлеметсіздерме құрметті студенттер. Сабаққа мұқият назар аударсақ сабағымызды бастайық. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын өткен сабақты есімізге түсірейік.

Сабақтың мақсаты мен тақырыбы нақтыланады.




Слайд 1-2


Ортасы




































Мұғалім түсіндірмесі

Объект 3

Кальцийдің қосылыстары

Объект 4

Тапсырма № 1

Вен диаграммасы: Кальций мен Магнийдің ұқсастығы мен айырмашылығы?

Екі элемент арасында қандай ұқсастық бар?

Молекулалардағы байланыс түрлерін көрсет, ата

Байланыстардың бағытын көрсет (электртерістілікті еске түсір)

Спирт молекуласында қай байланыс әлсіз болады?

Дескрипторлар:

  • Кальций мен Магний ұқсастықтығын анықтайды

  • Кальций мен Магнийдің химиялық қасиетіне тоқталады

  • Кальций мен Магнийдің басқада қасиеттерін атайды


Тапсырма № 2


Мынадай айналымдардың реакция теңдеулерін жазыңдар: Са→СаО→Са(ОН)2→Са(NO3)


Жауабы:  

Ca + O= 2CaO;       CaO + H2O = Ca(OH)2;  

Ca(OH)2 + 2HNO3 = Ca(NO3)2+ 2H2O  


Дескрипторлар:

  • Өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады, теңестіреді

  • Әр реакцияның жүру жағдайларын көрсетеді


Тапсырма № 3

2-топ элементтерінің химиялық қасиетін көрсететін реакция теңдеулерін аяқтап, теңестір:     

1)CаО + Н2О =…;     Мg + O= …;     

Жауабы: :  CаО + Н2О = Ca(OH);   2Мg + O= 2MgO;  

2)MgO + H2O = ….;   MgO +HCI = …. + ….;     

Жауабы:    MgO + H2O = Mg(OH)2;    MgO + 2HCI = MgCI2 + H2O;                     

Дескриптор:

Өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады, теңестіреді


Тапсырма №4

Сәйкестендіру

Бейметалдармен әрекеттесуі

Mg + 2HCI=MgCI2 + H2

Қышқылдармен әрекеттесуі

Mg + SiO2 =2MgO + Si

Сілтілермен әрекеттесуі

Ва + S= BaS

Оксидтермен әрекеттесуі

Be + KOH = K2BeO2+ H2

Дескриптор:

Реакция теңдеуін дұрыс сәйкестендіру арқылы ІІ топ элементтерінің қасиеттерін сипаттайды



Слайд 3-13























Слайд № 14

Соңы



Рефлексия

Үйге тапсырма:
Табиғи карбонаттардың қолданылуы 

Слайд 18

















Қосымша ақпарат

Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

АКТ

Құндылықтармен

байланыс

Жұптағы және топтағы жұмысты дұрыс ұйымдастырады

- бағалау критерийіне, дескрипторға сай

- топтағы бағалау



топтағы жұмыс барысында бір-бірін құрметтеу, адалдық, жауапкершілік

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:




                                                                                                                              

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!