2 қыркүйек Менің Отаным Қазақстан

Тақырып бойынша 31 материал табылды

2 қыркүйек Менің Отаным Қазақстан

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып Менің Отаным Қазақстан
Материалдың қысқаша нұсқасы

Апта дәйек сөзі

«Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына»

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:02.09.2025


Сынып: 6 кл

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

«Менің Отаным Қазақстан»

Құндылық

«еңбекқорлық және кәсіби біліктілік»

Қауіпсіздік сабағы 10 мин

1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Оқушыларды топқа бөлу (мысалы, облыстар бойынша).

Кіріспе бөлім: Мұғалім: «Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Менің Отаным – Қазақстан". Қазақстан – тәуелсіз, егеменді ел. Ол – кең байтақ, табиғаты тамаша, халқы қонақжай ел. Біздің Отанымызды мақтан тұтып, оның тарихын, мәдениетін білу әрбір азаматтың міндеті».

Оқушылардан: «Отан дегеніміз не? Отанға деген сүйіспеншілікті қалай түсінесіңдер?» деген сұрақтар қою арқылы талқылау өткізу.



презентация

Сабақтың ортасы

Қазақстанның табиғаты мен байлығы.

Мұғалім: «Қазақстан – табиғаты әсем, жері кең, байлыққа толы ел. Біздің елімізде Алтайдан Каспийге дейін созылып жатқан кең дала, биік таулар, мөлдір өзендер мен көлдер бар».

Оқушылардан Қазақстанның ең көрікті жерлері туралы сұрақтар қойылады (Балқаш көлі, Бурабай, Шарын шатқалы, т.б.).

2. Тарихи тұлғалар.

Мұғалім: «Қазақстан тарихында елін қорғаған батырлар, ел басқарған тұлғалар көп. Олар біздің мақтанышымыз».

Оқушыларға Абылай хан, Қабанбай батыр, Бөгенбай батыр және тағы басқа тұлғалар туралы қысқаша әңгіме айту ұсынылады.

3. Мемлекеттік рәміздер.

Оқушылармен бірге Қазақстанның мемлекеттік рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран) туралы қысқаша түсінік беру.

Рәміздердің мағынасын талқылау (Тудағы күн мен қыран, елтаңбадағы шаңырақ).

4. Қазіргі Қазақстан.

Елдегі жетістіктер (экономика, мәдениет, спорт, ғылым).

Қазақстанның тәуелсіздігіне 30 жылдан асқандығын атап өтіп, қазіргі уақыттағы мемлекеттің даму барысы жайлы әңгіме қозғау.

Сергіту сәті: Оқушылармен бірге «Қазақстаным – жүрегімде» атты өлең немесе ән айту.




Интербелсенді тақта/ компьютер

Сабақтың соңы

Қорытынды бөлім: Мұғалім: «Отан – әр адамның жүрегінде. Біз Қазақстанды дамыту үшін еңбектеніп, білім алып, елге үлес қосуымыз керек. Отанымызды мақтан тұтайық, оның жарқын болашағы біздің қолымызда!»

Оқушылардан: «Сендер Қазақстанды болашақта қалай көргілерің келеді?» деген сұрақ қою арқылы сыныппен ой бөлісу.

Бағалау және мадақтау: Оқушылардың белсенділігі мен жауаптары үшін алғыс білдіріп, үздік жауап бергендерді марапаттау.




презентация

Қауіпсіздік сабағы

1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»

Сабақтың мақсаты: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен таныстыру.

Негізгі міндеттер:

Оқушылардың мамандандырылған қызметтерге көмек сұрай білуін дамыту.

Қандай жағдайларда шұғыл қызметтерге қоңырау шалу керектігін түсіндіріңіз.

Оқушыларды шұғыл қызмет операторына ақпаратты дұрыс және анық жеткізуге үйрету. Материалдар мен ресурстар:

Сабақтың осы тақырыбы бойынша мысалдарды көрсетуге арналған презентация.

Жедел қызмет нөмірлері туралы жадынамалары бар үлестірме материалдар. Проектор, проекциялық экран, компьютер. Сабақтың барысы

1. Кіріспе (2 минутқа дейін):

Суреттерден құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт.

Shape1

- Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт.

Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 112. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге, болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет.

«Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Төтенше газ қызметі

104,112

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.

«111» нөмірі – 24/7 байланыста

«111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

111

- «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста.


2.Негізгі бөлім

- Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де, айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал!

Жағдаяттарды талқылау:

Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өрт шығып жатыр. Сенің әрекетің.....

Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сіздің әрекетіңіз...

Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада.

Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің …

Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта .....

3. Практикалық бөлім. (6 минут) Жағдайларды талдау.

Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде, сізге хабарлау керек:

Алдымен қоңырау шалу керек: мекенжайды айтып, байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі.

Бұл қайда болды: аулада, пәтерде, қоймада және тағы басқа жерлерді нақты айту керек.

Не болғанын нақты хабарлау: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі сезіледі.

Егер диспетчер сұраса сіз үйдің, пәтердің нөмірін, кіре беріске кіру кодын және барлық қажетті мәліметтерді нақтылап айту керек.

Қорытынды. Сабақты қорытындылау, балалар үйге қайталау үшін ала алатын шұғыл қызмет нөмірлері бар жадынама тарату. Пайдалы сілтемелер:

https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://youtu.be/XN1hCSucuqQ?si=d0QrFl9yslUOu2dn

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.00.2025
983
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі