|
Апта дәйек сөзі |
«Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
|
||
|
Сынып: 6 кл |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Менің Отаным Қазақстан» |
|
|
Құндылық |
«еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
№ 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушыларды топқа бөлу (мысалы, облыстар бойынша). Кіріспе бөлім: Мұғалім: «Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Менің Отаным – Қазақстан". Қазақстан – тәуелсіз, егеменді ел. Ол – кең байтақ, табиғаты тамаша, халқы қонақжай ел. Біздің Отанымызды мақтан тұтып, оның тарихын, мәдениетін білу әрбір азаматтың міндеті». Оқушылардан: «Отан дегеніміз не? Отанға деген сүйіспеншілікті қалай түсінесіңдер?» деген сұрақтар қою арқылы талқылау өткізу. |
|
|
презентация |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Қазақстанның табиғаты мен байлығы. Мұғалім: «Қазақстан – табиғаты әсем, жері кең, байлыққа толы ел. Біздің елімізде Алтайдан Каспийге дейін созылып жатқан кең дала, биік таулар, мөлдір өзендер мен көлдер бар». Оқушылардан Қазақстанның ең көрікті жерлері туралы сұрақтар қойылады (Балқаш көлі, Бурабай, Шарын шатқалы, т.б.). 2. Тарихи тұлғалар. Мұғалім: «Қазақстан тарихында елін қорғаған батырлар, ел басқарған тұлғалар көп. Олар біздің мақтанышымыз». Оқушыларға Абылай хан, Қабанбай батыр, Бөгенбай батыр және тағы басқа тұлғалар туралы қысқаша әңгіме айту ұсынылады. 3. Мемлекеттік рәміздер. Оқушылармен бірге Қазақстанның мемлекеттік рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран) туралы қысқаша түсінік беру. Рәміздердің мағынасын талқылау (Тудағы күн мен қыран, елтаңбадағы шаңырақ). 4. Қазіргі Қазақстан. Елдегі жетістіктер (экономика, мәдениет, спорт, ғылым). Қазақстанның тәуелсіздігіне 30 жылдан асқандығын атап өтіп, қазіргі уақыттағы мемлекеттің даму барысы жайлы әңгіме қозғау. Сергіту сәті: Оқушылармен бірге «Қазақстаным – жүрегімде» атты өлең немесе ән айту. |
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Мұғалім: «Отан – әр адамның жүрегінде. Біз Қазақстанды дамыту үшін еңбектеніп, білім алып, елге үлес қосуымыз керек. Отанымызды мақтан тұтайық, оның жарқын болашағы біздің қолымызда!» Оқушылардан: «Сендер Қазақстанды болашақта қалай көргілерің келеді?» деген сұрақ қою арқылы сыныппен ой бөлісу. Бағалау және мадақтау: Оқушылардың белсенділігі мен жауаптары үшін алғыс білдіріп, үздік жауап бергендерді марапаттау. |
|
|
презентация |
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
№ 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Сабақтың мақсаты: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен таныстыру. Негізгі міндеттер: Оқушылардың мамандандырылған қызметтерге көмек сұрай білуін дамыту. Қандай жағдайларда шұғыл қызметтерге қоңырау шалу керектігін түсіндіріңіз. Оқушыларды шұғыл қызмет операторына ақпаратты дұрыс және анық жеткізуге үйрету. Материалдар мен ресурстар: Сабақтың осы тақырыбы бойынша мысалдарды көрсетуге арналған презентация. Жедел қызмет нөмірлері туралы жадынамалары бар үлестірме материалдар. Проектор, проекциялық экран, компьютер. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін): Суреттерден құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт.
- Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт. Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 112. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге, болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет. «Есте сақта!»
2.Негізгі бөлім - Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де, айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал! Жағдаяттарды талқылау: Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өрт шығып жатыр. Сенің әрекетің..... Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сіздің әрекетіңіз... Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің … Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта ..... 3. Практикалық бөлім. (6 минут) Жағдайларды талдау. Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде, сізге хабарлау керек: Алдымен қоңырау шалу керек: мекенжайды айтып, байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі. Бұл қайда болды: аулада, пәтерде, қоймада және тағы басқа жерлерді нақты айту керек. Не болғанын нақты хабарлау: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі сезіледі. Егер диспетчер сұраса сіз үйдің, пәтердің нөмірін, кіре беріске кіру кодын және барлық қажетті мәліметтерді нақтылап айту керек. Қорытынды. Сабақты қорытындылау, балалар үйге қайталау үшін ала алатын шұғыл қызмет нөмірлері бар жадынама тарату. Пайдалы сілтемелер: https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://youtu.be/XN1hCSucuqQ?si=d0QrFl9yslUOu2dn |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2 қыркүйек Менің Отаным Қазақстан
2 қыркүйек Менің Отаным Қазақстан
|
Апта дәйек сөзі |
«Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
|
||
|
Сынып: 6 кл |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Менің Отаным Қазақстан» |
|
|
Құндылық |
«еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
№ 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушыларды топқа бөлу (мысалы, облыстар бойынша). Кіріспе бөлім: Мұғалім: «Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Менің Отаным – Қазақстан". Қазақстан – тәуелсіз, егеменді ел. Ол – кең байтақ, табиғаты тамаша, халқы қонақжай ел. Біздің Отанымызды мақтан тұтып, оның тарихын, мәдениетін білу әрбір азаматтың міндеті». Оқушылардан: «Отан дегеніміз не? Отанға деген сүйіспеншілікті қалай түсінесіңдер?» деген сұрақтар қою арқылы талқылау өткізу. |
|
|
презентация |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Қазақстанның табиғаты мен байлығы. Мұғалім: «Қазақстан – табиғаты әсем, жері кең, байлыққа толы ел. Біздің елімізде Алтайдан Каспийге дейін созылып жатқан кең дала, биік таулар, мөлдір өзендер мен көлдер бар». Оқушылардан Қазақстанның ең көрікті жерлері туралы сұрақтар қойылады (Балқаш көлі, Бурабай, Шарын шатқалы, т.б.). 2. Тарихи тұлғалар. Мұғалім: «Қазақстан тарихында елін қорғаған батырлар, ел басқарған тұлғалар көп. Олар біздің мақтанышымыз». Оқушыларға Абылай хан, Қабанбай батыр, Бөгенбай батыр және тағы басқа тұлғалар туралы қысқаша әңгіме айту ұсынылады. 3. Мемлекеттік рәміздер. Оқушылармен бірге Қазақстанның мемлекеттік рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран) туралы қысқаша түсінік беру. Рәміздердің мағынасын талқылау (Тудағы күн мен қыран, елтаңбадағы шаңырақ). 4. Қазіргі Қазақстан. Елдегі жетістіктер (экономика, мәдениет, спорт, ғылым). Қазақстанның тәуелсіздігіне 30 жылдан асқандығын атап өтіп, қазіргі уақыттағы мемлекеттің даму барысы жайлы әңгіме қозғау. Сергіту сәті: Оқушылармен бірге «Қазақстаным – жүрегімде» атты өлең немесе ән айту. |
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Мұғалім: «Отан – әр адамның жүрегінде. Біз Қазақстанды дамыту үшін еңбектеніп, білім алып, елге үлес қосуымыз керек. Отанымызды мақтан тұтайық, оның жарқын болашағы біздің қолымызда!» Оқушылардан: «Сендер Қазақстанды болашақта қалай көргілерің келеді?» деген сұрақ қою арқылы сыныппен ой бөлісу. Бағалау және мадақтау: Оқушылардың белсенділігі мен жауаптары үшін алғыс білдіріп, үздік жауап бергендерді марапаттау. |
|
|
презентация |
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
№ 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Сабақтың мақсаты: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен таныстыру. Негізгі міндеттер: Оқушылардың мамандандырылған қызметтерге көмек сұрай білуін дамыту. Қандай жағдайларда шұғыл қызметтерге қоңырау шалу керектігін түсіндіріңіз. Оқушыларды шұғыл қызмет операторына ақпаратты дұрыс және анық жеткізуге үйрету. Материалдар мен ресурстар: Сабақтың осы тақырыбы бойынша мысалдарды көрсетуге арналған презентация. Жедел қызмет нөмірлері туралы жадынамалары бар үлестірме материалдар. Проектор, проекциялық экран, компьютер. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін): Суреттерден құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт.
- Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт. Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 112. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге, болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет. «Есте сақта!»
2.Негізгі бөлім - Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де, айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал! Жағдаяттарды талқылау: Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өрт шығып жатыр. Сенің әрекетің..... Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сіздің әрекетіңіз... Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің … Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта ..... 3. Практикалық бөлім. (6 минут) Жағдайларды талдау. Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде, сізге хабарлау керек: Алдымен қоңырау шалу керек: мекенжайды айтып, байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі. Бұл қайда болды: аулада, пәтерде, қоймада және тағы басқа жерлерді нақты айту керек. Не болғанын нақты хабарлау: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі сезіледі. Егер диспетчер сұраса сіз үйдің, пәтердің нөмірін, кіре беріске кіру кодын және барлық қажетті мәліметтерді нақтылап айту керек. Қорытынды. Сабақты қорытындылау, балалар үйге қайталау үшін ала алатын шұғыл қызмет нөмірлері бар жадынама тарату. Пайдалы сілтемелер: https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://youtu.be/XN1hCSucuqQ?si=d0QrFl9yslUOu2dn |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














