Мотивация-лық
қозғаушы
|
Шаттық
шеңбері
Сәлем деймін күнге
мен
Сәлем деймін мен
саған
Сәлем деймін
апайға
Қонақтарға,
құстарға.
Балалар , бугінгі математика
оқу қызметіміз ерекше. Бізге көптеген қонақтар келіп
отыр.
Виннипухтың өлеңі
естіледі.
Ой балалар, қараңдаршы, бізге
тағы бір қонақ келіп тұр. Бұл не екен?
Виннипух сәлеметсіз бе!
Виннипух бізге шармен ұшып келіпті.
Ол жай келген жоқ, оның
сендерге арналған тапсырмалары бар екен.
|
Балалар олеңді қайталап,
апайлармен сәлемдеседі: «Сәлеметсіз бе»
Виннипухты таниды,
атайды
|
Ұйымдасты-рушы-ізденіс
|
1 тапсырма
Бір күні Виннипух шөл далаға
саяхатта болғанда түйені кездестіреді.
Шөл далада неше түйе
болды?
Өткен сабақтарда біз қандай
санмен таныстық?
Ендеше біз түйені бір санымен
белгілейміз.
Бір саны сандар қатарында
нешінші тұрады?
Жақсы, Ұлпан бір саны туралы
бізге тақпағын айтып береді.
Рақмет, ал түйе одан көмек
сұрайды.Түйе өз ботасын жоғалтып алыпты. Виннипух оған көмектесіп ,
ботаны тауып алады.
Енді шөл далада неше түйе
болды?
Жел үрлейді.
/дыбысы/
Жел бір парақ қағазды ұшырып
алып келіпті. Ол екі саны екен.
Екі саны туралы өлең оқып
беру
Басында бар
ілмегі
Ортасында
тірегі
Толқып қанша жүзсе
де,
Тұрады екінші
үнемі.
Екі саны сандар қатарында
екінші тұрады.
Екі саны неге ұқсайды?/аққудың
суреттерін көрсету/
Дәптерлермен
жұмыс.
Балалардаң көп цифрлардың
арасынан екі санды тауып қоршауға ұсыну.
Айналада 2 заты бар суреттерді
табу ұсыну.
Адамда неше көзі
бар?
Неше құлақ
бар?
Неше қол
бар?
Неше аяқ
бар?
Түйеде неше өркеші
бар?
Құста неше қанаты
бар?
Екі саның жіппен жазуға
ұсыну.
Сергіту
сәті
Бейнетаспадан музыкалық
сергіту сәті
Сергіту
жаттығуы
«Кім бірінші?» екі баланы
тақтаға шақыру. Оларға бір-бірден лентадан ұстату: қызыл және
көк.Бір баланың қолындағы лентаның қысқа екенің көрсету,
екіншісінің қолындағының ұзын /көрсету керек/ екендігін еске
салу.
Балалардан лентаның бірі
неліктен тез оралды?
2 тапсырма.
Балалар Виннипухтың достары
бар: Қоян мен Жапалақ. Қоянның үйіне дейін жол ұзын,
Жапалақтың
үйіне дейін жол
қысқа.
Бір кезде күн күркіреп, жаңбыр
жауа бастады. Виннипух жаңбырден қай үйге тез
жетеді?
3 тапсырма
Шөл даланың
серкесі,
Өзінің бар
өркеші,
Анда- санда
шөлдейтін,
Түйеге жол
көрсетші.
Балаларға ұзын жолды сары
қарындашпен, ал қысқасын жасыл түспен бояуды
тапсыру.
Сары түсті жолдың ұзындығы
қандай?
Жасыл түсті жолдың ұзындығы
қандай?
Түйе қайсы жолмен жүрсе
баратынжеріне тезірек жетеді
4 тапсырма.
Геометриялық пішіндерден
сопақшаны табу. Ең үлкенің жасыл қарындашпен, кішісін көкпен, ал ең
кішкентайн қызыл түспен бояуды ұсыну.
Неше сопақша
боялды?
Сопақшалардың көлемі
қандай?
Сопақша пішінді заттарды
табуға ұсыну.
|
Біреу
Бір санымен
Түйенің жанына бір санды
жапсырады
Бірінші
Ұлпан:
Бір дегенің
бірінші,
Тұрады ғой
қатарда.
Көтеріп ап
танауды,
Бастайды ол
санауды
Екеу
Өлеңді
тыңдайды
Балалар екі саның қоршап
сызады
Балалар екі көзі, екі құлағы,
екі қолы, екі аяғы бар. Түйеде неше өркеші бар.
Құста неше қанаты
бар.
Балалар жазылған үлгі екі
санды жіппен жазады.
Балалар ленталарды
орайды
Көк лента тез оралды, өйткені
ол қысқа.
Жапалақтың үйіне тез жетеді,
өйткені оның үйіне дейін жол қысқа.
Өлеңді
тыңдайды
Балалар тапсырманы дәптерінде
орындайды
Ұзын
Қысқа
Жасыл жолмен жүрсе тезірек
жетеді
Үш сопақшаны
боядық.
Үлкені, кіші,
кішкентай.
Қауын, жұмыртқа, шар,
т.б.
|
Рефлексиялық-түзету
|
Балалар Виннипух сендерге
риза. сендер тапсырмаларды орындап шықтыңдар. Виннипух сендерге бір
қорапша тапсырып кетті. Ішіндегіні ажыратып, дұрыс атап шықсаңдар,
тәтті сыйлық аласыңдар.
Дидактикалық ойын: «Пішінді
ажырат».
Мақсаты: геометриялық
пішіндерді тани білу, ажырату, дұрыс атау, түстерді ажырату. Зейін
қоюға, белсенділікке тәрбиелеу.
Шарты: геометриялық пішінді
қарамай алып шығу, атау, түсін айту.
Балаларды
мақтап-мадақтау.
|
Балалар Виннипухпен
қоштасады.
Балалар ойнайды, пішіндерді
атайды, тәтті сыйлықтың пішінін айтады, қуанады.
|