Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық
картасы
Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу іс-
әрекеті: Қарапайым математика.
Тақырыбы: 2 цифры және санымен танысу. Қысқа,
ұзын. Сопақша (өзге фигуралардың арасынан
табу)
Мақсаты: 2 саны және цифрымен таныстыру: 2 цифрын
жазып үйрену, «кеше», «бүгін», «ертең», түсініктерін айыра білуге
үйрету: «алыс», «жақын» түсініктерін айыра білуге
үйрету.
Көрнекілігі: Суреттер, геометриялық пішіндер,сан,
қысқа, ұзын заттар, сопақша пішінді
суреттер.
Қолданылатын әдіс – тәсілдері: жұмбақтар шешу.
Цифр таңбасымен танысу, сұрақ – жауап.
Сөздік жұмыс: 2 саны, сопақша,
ұзын-қысқа.
Билингвальды компонент: екі-два,
цифр-сан.
Іс-әрекет кезеңдері
|
Тәрбиешінің іс-әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушы-лық
|
Педагог балаларды жылулық шеңберіне
жинайды.
Мен сендерді шаттық шеңберіне шақырамын. Кәнеки,
бірге қайталайық. Кел, балалар,
күлейік,
Күлкіменен түлейік.
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік.
Өткен оқу іс-әрекетін қайталау.
1 санын қайталайды. Суреттер арқылы қияр -1, қызынақ,
баялды, кәді, тәтті бұрыш)
Ой қозғау. Санамақ
жасыру.
Далада жүрген
сиырдың,
Іші пысты, жалықты.
1 сиыр келіп
қасына,
Қатары оның толықты.
Далада неше сиыр
жайылды?
|
Балалар педагогтің ұсынысын
тыңдады.
1 саны және цифры
2 сиыр жайылды.
|
Ұйымдас-тырушы-іздестіру
|
Бүгінгі оқу іс-әрекетінде «2 цифры
және санымен танысу.
Қысқа , ұзын . Сопақша
(өзге фигуралардың
арасынан табу) тақырыбымен танысамыз.
Фигуралардың арасынан сопақша пішінді,
ұзын-қысқа заттарды жинақтау. «Флипчарт» қолдану.
Мына үй жануарларының ішінен қай жануар екеу болып тұрғанын
айтамыз. Қой -2, шошқа-2 т.б.
Педагог жұмбақ- өлең оқиды;
Басында бар ілмегі,
Ортасында тірегі.
Толқып қанша жүрсе де,
Тұрады екінші үнемі «2 саны» Суреттерге
қарап сұраққа жауап береді.
2 затты топтастыру
Жұмыс дәптеріндегі №1 тапсырманы
орындатады.
«Басқа цифрдың ішінен 2 цифрын
қызылмен, 1 цифрын көк түспен
қоршау»
Ойын: «Кім көп біледі?» 1 және 2 сандарына
байланысты заттарды
топтастыру. Сопақша пішінді заттарды
табу. Жұмыс дәптер №2 тапсырма. 2 цифрын
табу.
Ойын: «Тапқыр болсаң, тауып
көр»
Сандардың ішінен 2 санын табады, қызыл
түспен белгілейді.
Сергіту сәті «Санамақ»
орындатады. Бейнеролик «Әли мен Айя»- Санамақ -
YouTube[via torchbrowser.com]
Біз ботақан екеуміз,
Есептеуге бекенбіз.
Ақтөс келіп қосылса,
Үшеу болып кетеміз.
Бір ауылда бірге
өскен,
Бар қызықты бір
кешкен.
Көжек ,бота, Аянмен,
Біз нешеуміз Ақтөспен.
Жұмыс дәптер № 3 тапсырманы
орындатады.
Жеке жұмыс жүргізеді.
Сөздік жұмыс: 2 саны, сопақша,
ұзын-қысқа.
Билингвальды компонент: сан-цифр, екі-
два
2
цифрын жазып үйрену
|
Жаңа оқу іс-әрекетін
түсінді.
Берілген тапсыр
маны орындады.
2 санын қорша
ды.
Заттарды
топтастырды.
Ойынға қатысты.
Тапсырманы орындады.
Қимыл жасады
Қайталады.
|
Рефлексивті-
коррекциялаушы
|
-оқу іс-әрекетінде өзін –өзі бағалау, және
атқарған жұмысқа баға беру. Педагог балаларды
мадақтайды.
-Біз қандай цифрмен
таныстық?
|
Балалар өздері жасаған жұмыстарын педагогтің
қолындағы үлгімен салыстырды.
2 цифрымен
танысты.
|
Күтілетін
нәтиже:
біледі: 2 цифрын, сопақшаны игереді: өзге
цифрдың арасынан 2 цифрын табуды, сұрақтарға жауап беруді,
өзіне таныс заттарды көлеміне, ұзындығына қарай салыстыра
білуді: меңгереді: сопақша туралы түсінікті, соған ұқсас пішіндегі
заттарды таба білуді.