Материалдар / 2 саны, математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2 саны, математика

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сыныптарға, математика пәнінен көмек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
490
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті: Қарапайым математика.

Тақырыбы: 2 цифры және санымен танысу. Қысқа, ұзын. Сопақша (өзге фигуралардың арасынан табу)

Мақсаты: 2 саны және цифрымен таныстыру: 2 цифрын жазып үйрену, «кеше», «бүгін», «ертең», түсініктерін айыра білуге үйрету: «алыс», «жақын» түсініктерін айыра білуге үйрету.

Көрнекілігі: Суреттер, геометриялық пішіндер,сан, қысқа, ұзын заттар, сопақша пішінді суреттер.

Қолданылатын әдіс – тәсілдері: жұмбақтар шешу. Цифр таңбасымен танысу, сұрақ – жауап.

Сөздік жұмыс: 2 саны, сопақша, ұзын-қысқа.

Билингвальды компонент: екі-два, цифр-сан.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық

қозғаушы-лық

Педагог балаларды жылулық  шеңберіне  жинайды.                                    Мен сендерді шаттық шеңберіне шақырамын. Кәнеки, бірге  қайталайық.    Кел, балалар, күлейік,

Күлкіменен түлейік.

Қабақ түйген не керек?

Көңілді боп жүрейік.

Өткен  оқу іс-әрекетін қайталау. 
1 санын қайталайды. Суреттер арқылы   қияр -1, қызынақ, баялды, кәді, тәтті бұрыш)

Ой қозғау. Санамақ жасыру.

Далада жүрген  сиырдың,

Іші пысты, жалықты.

1 сиыр келіп  қасына,

Қатары оның толықты.

Далада неше сиыр жайылды?

Балалар педагогтің ұсынысын  тыңдады.













1 саны және цифры





2 сиыр жайылды.






Ұйымдас-тырушы-іздестіру






Бүгінгі оқу іс-әрекетінде «2  цифры  және   санымен   танысу.   
 Қысқа ,  ұзын .  Сопақша    (өзге   фигуралардың     арасынан  табу)  тақырыбымен танысамыз. Фигуралардың  арасынан  сопақша пішінді,   ұзын-қысқа  заттарды жинақтау. «Флипчарт»  қолдану.
Мына үй жануарларының ішінен  қай жануар екеу болып тұрғанын айтамыз. Қой -2, шошқа-2  т.б.
Педагог жұмбақ- өлең оқиды;
Басында бар ілмегі,
Ортасында тірегі. 
Толқып қанша жүрсе де, 
Тұрады  екінші  үнемі  «2 саны» Суреттерге қарап сұраққа жауап береді.

2 затты  топтастыру

Жұмыс дәптеріндегі №1 тапсырманы орындатады.

«Басқа  цифрдың ішінен 2  цифрын қызылмен, 1 цифрын  көк түспен  қоршау»



Ойын:  «Кім көп біледі?» 1 және 2 сандарына байланысты заттарды топтастыру.  Сопақша  пішінді заттарды табу.  Жұмыс дәптер №2 тапсырма. 2 цифрын  табу.



Ойын: «Тапқыр болсаң, тауып көр»

Сандардың ішінен  2 санын табады, қызыл түспен белгілейді.







Сергіту  сәті «Санамақ»  орындатады.  Бейнеролик  «Әли мен Айя»- Санамақ - YouTube[via torchbrowser.com]

Біз ботақан екеуміз,

Есептеуге бекенбіз.

Ақтөс келіп қосылса,

Үшеу болып кетеміз.

Бір ауылда бірге  өскен,

Бар  қызықты  бір  кешкен.

Көжек ,бота, Аянмен,

Біз нешеуміз Ақтөспен.





Жұмыс дәптер  № 3  тапсырманы орындатады.

Жеке жұмыс жүргізеді.

Сөздік жұмыс:  2 саны, сопақша, ұзын-қысқа.

Билингвальды компонент:  сан-цифр, екі- два

 2 цифрын жазып үйрену

Жаңа оқу іс-әрекетін түсінді.





Берілген тапсыр

маны орындады.













2 санын қорша

ды.







Заттарды

топтастырды.

Ойынға қатысты.







Тапсырманы орындады.













Қимыл жасады















 Қайталады.

Рефлексивті-   коррекциялаушы

-оқу іс-әрекетінде өзін –өзі бағалау, және атқарған жұмысқа баға беру. Педагог балаларды мадақтайды.

-Біз қандай цифрмен таныстық?

Балалар өздері жасаған жұмыстарын педагогтің қолындағы үлгімен салыстырды.        2 цифрымен танысты.


Күтілетін нәтиже:                                                                                                                                       
біледі:  2 цифрын, сопақшаны игереді: өзге   цифрдың  арасынан 2 цифрын табуды, сұрақтарға жауап беруді, өзіне таныс заттарды көлеміне, ұзындығына қарай салыстыра  білуді: меңгереді: сопақша туралы түсінікті, соған ұқсас пішіндегі заттарды таба білуді.

 



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!