Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті: Қарапайым математика.
Тақырыбы: 2 цифры және санымен танысу. Қысқа, ұзын. Сопақша (өзге фигуралардың арасынан табу)
Мақсаты: 2 саны және цифрымен таныстыру: 2 цифрын жазып үйрену, «кеше», «бүгін», «ертең», түсініктерін айыра білуге үйрету: «алыс», «жақын» түсініктерін айыра білуге үйрету.
Көрнекілігі: Суреттер, геометриялық пішіндер,сан, қысқа, ұзын заттар, сопақша пішінді суреттер.
Қолданылатын әдіс – тәсілдері: жұмбақтар шешу. Цифр таңбасымен танысу, сұрақ – жауап.
Сөздік жұмыс: 2 саны, сопақша, ұзын-қысқа.
Билингвальды компонент: екі-два, цифр-сан.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы-лық |
Педагог балаларды жылулық шеңберіне жинайды. Мен сендерді шаттық шеңберіне шақырамын. Кәнеки, бірге қайталайық. Кел, балалар, күлейік, Күлкіменен түлейік. Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік. Өткен оқу іс-әрекетін қайталау. Ой қозғау. Санамақ жасыру. Далада жүрген сиырдың, Іші пысты, жалықты. 1 сиыр келіп қасына, Қатары оның толықты. Далада неше сиыр жайылды? |
Балалар педагогтің ұсынысын тыңдады.
1 саны және цифры
2 сиыр жайылды.
|
|
Ұйымдас-тырушы-іздестіру
|
Бүгінгі оқу іс-әрекетінде «2 цифры
және санымен танысу. 2 затты топтастыру Жұмыс дәптеріндегі №1 тапсырманы орындатады. «Басқа цифрдың ішінен 2 цифрын қызылмен, 1 цифрын көк түспен қоршау»
Ойын: «Кім көп біледі?» 1 және 2 сандарына байланысты заттарды топтастыру. Сопақша пішінді заттарды табу. Жұмыс дәптер №2 тапсырма. 2 цифрын табу.
Ойын: «Тапқыр болсаң, тауып көр» Сандардың ішінен 2 санын табады, қызыл түспен белгілейді.
Сергіту сәті «Санамақ» орындатады. Бейнеролик «Әли мен Айя»- Санамақ - YouTube[via torchbrowser.com] Біз ботақан екеуміз, Есептеуге бекенбіз. Ақтөс келіп қосылса, Үшеу болып кетеміз. Бір ауылда бірге өскен, Бар қызықты бір кешкен. Көжек ,бота, Аянмен, Біз нешеуміз Ақтөспен.
Жұмыс дәптер № 3 тапсырманы орындатады. Жеке жұмыс жүргізеді. Сөздік жұмыс: 2 саны, сопақша, ұзын-қысқа. Билингвальды компонент: сан-цифр, екі- два 2 цифрын жазып үйрену |
Жаңа оқу іс-әрекетін түсінді.
Берілген тапсыр маны орындады.
2 санын қорша ды.
Заттарды топтастырды. Ойынға қатысты.
Тапсырманы орындады.
Қимыл жасады
Қайталады. |
|
Рефлексивті- коррекциялаушы |
-оқу іс-әрекетінде өзін –өзі бағалау, және атқарған жұмысқа баға беру. Педагог балаларды мадақтайды. -Біз қандай цифрмен таныстық? |
Балалар өздері жасаған жұмыстарын педагогтің қолындағы үлгімен салыстырды. 2 цифрымен танысты. |
Күтілетін
нәтиже:
біледі: 2 цифрын, сопақшаны игереді: өзге
цифрдың арасынан 2 цифрын табуды, сұрақтарға жауап беруді,
өзіне таныс заттарды көлеміне, ұзындығына қарай салыстыра
білуді: меңгереді: сопақша туралы түсінікті, соған ұқсас пішіндегі
заттарды таба білуді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2 саны, математика
2 саны, математика
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті: Қарапайым математика.
Тақырыбы: 2 цифры және санымен танысу. Қысқа, ұзын. Сопақша (өзге фигуралардың арасынан табу)
Мақсаты: 2 саны және цифрымен таныстыру: 2 цифрын жазып үйрену, «кеше», «бүгін», «ертең», түсініктерін айыра білуге үйрету: «алыс», «жақын» түсініктерін айыра білуге үйрету.
Көрнекілігі: Суреттер, геометриялық пішіндер,сан, қысқа, ұзын заттар, сопақша пішінді суреттер.
Қолданылатын әдіс – тәсілдері: жұмбақтар шешу. Цифр таңбасымен танысу, сұрақ – жауап.
Сөздік жұмыс: 2 саны, сопақша, ұзын-қысқа.
Билингвальды компонент: екі-два, цифр-сан.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы-лық |
Педагог балаларды жылулық шеңберіне жинайды. Мен сендерді шаттық шеңберіне шақырамын. Кәнеки, бірге қайталайық. Кел, балалар, күлейік, Күлкіменен түлейік. Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік. Өткен оқу іс-әрекетін қайталау. Ой қозғау. Санамақ жасыру. Далада жүрген сиырдың, Іші пысты, жалықты. 1 сиыр келіп қасына, Қатары оның толықты. Далада неше сиыр жайылды? |
Балалар педагогтің ұсынысын тыңдады.
1 саны және цифры
2 сиыр жайылды.
|
|
Ұйымдас-тырушы-іздестіру
|
Бүгінгі оқу іс-әрекетінде «2 цифры
және санымен танысу. 2 затты топтастыру Жұмыс дәптеріндегі №1 тапсырманы орындатады. «Басқа цифрдың ішінен 2 цифрын қызылмен, 1 цифрын көк түспен қоршау»
Ойын: «Кім көп біледі?» 1 және 2 сандарына байланысты заттарды топтастыру. Сопақша пішінді заттарды табу. Жұмыс дәптер №2 тапсырма. 2 цифрын табу.
Ойын: «Тапқыр болсаң, тауып көр» Сандардың ішінен 2 санын табады, қызыл түспен белгілейді.
Сергіту сәті «Санамақ» орындатады. Бейнеролик «Әли мен Айя»- Санамақ - YouTube[via torchbrowser.com] Біз ботақан екеуміз, Есептеуге бекенбіз. Ақтөс келіп қосылса, Үшеу болып кетеміз. Бір ауылда бірге өскен, Бар қызықты бір кешкен. Көжек ,бота, Аянмен, Біз нешеуміз Ақтөспен.
Жұмыс дәптер № 3 тапсырманы орындатады. Жеке жұмыс жүргізеді. Сөздік жұмыс: 2 саны, сопақша, ұзын-қысқа. Билингвальды компонент: сан-цифр, екі- два 2 цифрын жазып үйрену |
Жаңа оқу іс-әрекетін түсінді.
Берілген тапсыр маны орындады.
2 санын қорша ды.
Заттарды топтастырды. Ойынға қатысты.
Тапсырманы орындады.
Қимыл жасады
Қайталады. |
|
Рефлексивті- коррекциялаушы |
-оқу іс-әрекетінде өзін –өзі бағалау, және атқарған жұмысқа баға беру. Педагог балаларды мадақтайды. -Біз қандай цифрмен таныстық? |
Балалар өздері жасаған жұмыстарын педагогтің қолындағы үлгімен салыстырды. 2 цифрымен танысты. |
Күтілетін
нәтиже:
біледі: 2 цифрын, сопақшаны игереді: өзге
цифрдың арасынан 2 цифрын табуды, сұрақтарға жауап беруді,
өзіне таныс заттарды көлеміне, ұзындығына қарай салыстыра
білуді: меңгереді: сопақша туралы түсінікті, соған ұқсас пішіндегі
заттарды таба білуді.
шағым қалдыра аласыз













