|
Сабақ: Математика |
Мектеп: Лебяжі жалпы орта білім беретін мектебі |
||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Есимова Айжан Берікқызы |
||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: 12 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
2 санын көбейту және бөлу кестесін бекіту. Қимылды ойындар |
||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.2.4** 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану 2.5.1.3 Бірдей қосылғыштардың соммасын табуға; мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару. |
||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||
|
Ресурстар |
Асықтар, оқулық, суреттері бар ватмандар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, ілгіштер, смайликтер . |
||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, түсіндіру, ойындар, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, дене шынықтыру, дүниетану |
||||||||||||
|
Алдыңғы сабақ: |
2 санын көбейту және бөлу кестесі |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Сыныпты қалыпқа келтіру Психологиялық ахуал қалыптастыру Айналаға алақанмен Жылулықты шашайық Сәттілік тілеп күлімсіреп Біз сабақты бастайық Мұғалім шеңберде тұрып, Рухани жаңғырудың эмблемасына назар аудартады. Мемлекеттік бағдарлама бойынша салт-дәстүрді еске түсіру, жаңғырту. Яғни осы бағдарламаға өзіміздің үлесімізді қосып көрейік. Үй тапсырмасын сұрау: 2 санын көбейту және бөлу кестесін еске түсіру. Тақырыпқа шығу: 2 санын көбейту және бөлу. Қимылды ойындарға шығу. Ұлттық ойындардың суретін қолдана отырып, мәні 2-ге тең болатын өрнектер шығарады. Сол арқылы жаңа тақырыпқа шығады. Оқушылар мақсат қояды: - 2 санын көбейту және бөлу туралы еске түсіру, пысықтау, толықтыру, жинақтау. - Қимылды ойындар туралы ақпарат: мұғалім еске түсіреді, оқушылар ойын түрлерін айтады. |
АКТ қолдану |
|||||||||||
|
Білу және түсіну Жаңа білім 10 минут |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ауызша мадақтаймын Топтық жұмыс а) 20-ға дейінгі жұп сандарды өсу ретімен атау ә) 20-ға дейінгі тақ сандарды кему ретімен атау б) ағылшын тілінде 1-ден 20-ға дейін сандарды айтады
Бағалау: Смайликтер арқылы |
Санды асықтар, оқулық
топтық жұмыс
|
|||||||||||
|
Қолдану
Ортасы 10 минут
|
Оқулықта берілген есепті жұппен орындау. Ақ сүйек ойыны. Сүйіектің суреті ілулі тұрады. Сүйекті жұппен алып, тапсырманы орындайды. 1) 6 · 2 2) 9 · 2 3) 7 · 2 4) 8· 2 5) 4· 2 6) 5 · 2 12 : 2 18 : 2 14 : 2 6 : 2 10 :2 8 :2
Бағалау: «Әткеншек» әдісі арқылы бағалау
|
Ақ сүйек ойыны Оқулықпен жұмыс «Әткеншек» әдісі арқылы бағалау |
|||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорыту Топтық жұмыс «Постер» әдісі бойынша оқушылар топтасып, берілген есептерді А3 түсіріп тақтаға шығып қорғайды.
1-топ: 18 бала ойнау үшін жұптасып сапқа тұрды. Неше жұп болды? 2-топ: Аулада 14 бала ойнап жүр. Олар теңдей 2 командаға бөлінді. Әр командаға неше баладан болды? 3- топ: Балалар ойнау үшін әр командаға 3 адамнан бөлінді. 2 командада барлығы неше адам болды?
Бағалау: Топтар бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды
|
Оқулық, суреттері бар ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
Топтық жұмысқа арналған ресурстар
|
|||||||||||
|
Кері байланыс 3 минут |
Рухани жаңғыру бағдарламасын қолдай отырып , ұлттық ойындардың суретін қолданып, айтып кету. «Түрлі түсті асық» кері байланыс
Жасыл түсті асық- түсіндім Сары түсті асық - сұрақтарым бар Қызыл түсті асық - түсінбедім
Әр оқушы асықтың түстеріне сай сабақтан алған әсерлерінің тұсына қыстырғышты іледі.
|
Асық , қыстырғыш-тар, стикер , суреттер |
|||||||||||
|
Үйге тапсырма: № 4 салыстыру
|
|||||||||||||
|
Саралау Жоғары деңгейлі оқушылар үшін балама тапсырмалар берілді: Өз бетімен жұмыс істей алатын қарқынды оқушыларға «Ойлан тап!» жеке тапсырмасы ұсынылады. Берілген сандарды жұп және тақ сандарға жіктеп жаз: 35, 50, 26, 47, 32, 13, 41, 40, 48, 14, 19, 27, 39, 17, 24, 44, 11, 37
|
Бағалау Бағалау кезінде оқушылар орындаған жұп және тақ сандарды ажырата алуы мен 2 санын көбейту амалдарын шығара алатындығына басымдық бердім. Сабақтың жиынтық бағасы бағалау критерилерді дескриптор бойынша бағаладым.Оқушылар бір-бірін асық арқылы бағалады
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2 санын көбейту және бөлу кестесін бекіту. Қимылды ойындар
2 санын көбейту және бөлу кестесін бекіту. Қимылды ойындар
|
Сабақ: Математика |
Мектеп: Лебяжі жалпы орта білім беретін мектебі |
||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Есимова Айжан Берікқызы |
||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: 12 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
2 санын көбейту және бөлу кестесін бекіту. Қимылды ойындар |
||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.2.4** 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану 2.5.1.3 Бірдей қосылғыштардың соммасын табуға; мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару. |
||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||
|
Ресурстар |
Асықтар, оқулық, суреттері бар ватмандар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, ілгіштер, смайликтер . |
||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, түсіндіру, ойындар, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, дене шынықтыру, дүниетану |
||||||||||||
|
Алдыңғы сабақ: |
2 санын көбейту және бөлу кестесі |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Сыныпты қалыпқа келтіру Психологиялық ахуал қалыптастыру Айналаға алақанмен Жылулықты шашайық Сәттілік тілеп күлімсіреп Біз сабақты бастайық Мұғалім шеңберде тұрып, Рухани жаңғырудың эмблемасына назар аудартады. Мемлекеттік бағдарлама бойынша салт-дәстүрді еске түсіру, жаңғырту. Яғни осы бағдарламаға өзіміздің үлесімізді қосып көрейік. Үй тапсырмасын сұрау: 2 санын көбейту және бөлу кестесін еске түсіру. Тақырыпқа шығу: 2 санын көбейту және бөлу. Қимылды ойындарға шығу. Ұлттық ойындардың суретін қолдана отырып, мәні 2-ге тең болатын өрнектер шығарады. Сол арқылы жаңа тақырыпқа шығады. Оқушылар мақсат қояды: - 2 санын көбейту және бөлу туралы еске түсіру, пысықтау, толықтыру, жинақтау. - Қимылды ойындар туралы ақпарат: мұғалім еске түсіреді, оқушылар ойын түрлерін айтады. |
АКТ қолдану |
|||||||||||
|
Білу және түсіну Жаңа білім 10 минут |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ауызша мадақтаймын Топтық жұмыс а) 20-ға дейінгі жұп сандарды өсу ретімен атау ә) 20-ға дейінгі тақ сандарды кему ретімен атау б) ағылшын тілінде 1-ден 20-ға дейін сандарды айтады
Бағалау: Смайликтер арқылы |
Санды асықтар, оқулық
топтық жұмыс
|
|||||||||||
|
Қолдану
Ортасы 10 минут
|
Оқулықта берілген есепті жұппен орындау. Ақ сүйек ойыны. Сүйіектің суреті ілулі тұрады. Сүйекті жұппен алып, тапсырманы орындайды. 1) 6 · 2 2) 9 · 2 3) 7 · 2 4) 8· 2 5) 4· 2 6) 5 · 2 12 : 2 18 : 2 14 : 2 6 : 2 10 :2 8 :2
Бағалау: «Әткеншек» әдісі арқылы бағалау
|
Ақ сүйек ойыны Оқулықпен жұмыс «Әткеншек» әдісі арқылы бағалау |
|||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорыту Топтық жұмыс «Постер» әдісі бойынша оқушылар топтасып, берілген есептерді А3 түсіріп тақтаға шығып қорғайды.
1-топ: 18 бала ойнау үшін жұптасып сапқа тұрды. Неше жұп болды? 2-топ: Аулада 14 бала ойнап жүр. Олар теңдей 2 командаға бөлінді. Әр командаға неше баладан болды? 3- топ: Балалар ойнау үшін әр командаға 3 адамнан бөлінді. 2 командада барлығы неше адам болды?
Бағалау: Топтар бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды
|
Оқулық, суреттері бар ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
Топтық жұмысқа арналған ресурстар
|
|||||||||||
|
Кері байланыс 3 минут |
Рухани жаңғыру бағдарламасын қолдай отырып , ұлттық ойындардың суретін қолданып, айтып кету. «Түрлі түсті асық» кері байланыс
Жасыл түсті асық- түсіндім Сары түсті асық - сұрақтарым бар Қызыл түсті асық - түсінбедім
Әр оқушы асықтың түстеріне сай сабақтан алған әсерлерінің тұсына қыстырғышты іледі.
|
Асық , қыстырғыш-тар, стикер , суреттер |
|||||||||||
|
Үйге тапсырма: № 4 салыстыру
|
|||||||||||||
|
Саралау Жоғары деңгейлі оқушылар үшін балама тапсырмалар берілді: Өз бетімен жұмыс істей алатын қарқынды оқушыларға «Ойлан тап!» жеке тапсырмасы ұсынылады. Берілген сандарды жұп және тақ сандарға жіктеп жаз: 35, 50, 26, 47, 32, 13, 41, 40, 48, 14, 19, 27, 39, 17, 24, 44, 11, 37
|
Бағалау Бағалау кезінде оқушылар орындаған жұп және тақ сандарды ажырата алуы мен 2 санын көбейту амалдарын шығара алатындығына басымдық бердім. Сабақтың жиынтық бағасы бағалау критерилерді дескриптор бойынша бағаладым.Оқушылар бір-бірін асық арқылы бағалады
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз















