Материалдар / 2 сынып 10 сабақ Пернетақтамен жұмыс Жоба жасау. ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2 сынып 10 сабақ Пернетақтамен жұмыс Жоба жасау. ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып 10 сабақ Пернетақтамен жұмыс Жоба жасау. ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
552
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3-бөлім. Мәтін және Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Менің туған өлкем", "Жыл мезгілдері")

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 2

Қатысушылр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Пернетақтамен жұмыс. Жоба жасау

Оқу мақсаттары

2.2.4.1 негізгі пернелердің атауын білу, қолдану

Сабақтың мақсаты:

- негізгі пернелердің атауын білу


ЕБҚЕ бар балалар үшін

-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту

-Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)

-Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)

Әділдік пен жауапкершілік құндылығы

Дәйек сөз - Әділдік пен жауапкершілік бір тұтас ұғым;

- қоғамның барлық мүшелеріне тең құқық пен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету;

- өз іс-әрекеті үшін жауапкершілікті түсіну;

- құқықтық білімді өмірде қолдана білу;


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

  1. Психологиялық ахуал

І. Қызығушылықты ояту. «Өрмекші ұясы?» əдісі.

Мұғалім қолындағы жіптің бір ұшын ұстап екінші жағын бір оқушыға лақытрады оқушы ұстап алып мұғалімнің сұрағына жауап беріп келесі оқушыға лақтырп сұрақ қояды.

Мақсатты: оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру.



Оқушылар


Ауызша қолдау



Суреттер аудио ресурстар





Сабақтың ортасы



15 мин











































Практикалық бөлім



15 мин












































Сабақты бекітіу

5 мин

  1. Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Пернетақта пернелері атқаратын қызметіне қараай топтарға бөлінеді. Оның толық толық қызметімен электронды қосымшада танысуға болады.



Scratch программасының тағы бір мүмкіндігі бар. Бұл-спрайтты пернетақтадан басқаруға арналған командалар. Олар сенсорлар блогында орналасқан.







Мұғалімді тыңдайды.

Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді.














Оқушылар суреттерге қарап отырып тармақталу алгоритміне мысал келтіреді




Оқушылар тармақталудың ережесін дәптерге жазады.






Оқушылар Scratch программасын да Таңдау батырмасын басып суреттің өлшемін өзгертеді.







Оқушылар дәптерге қадамдарды жазады.



































Оқушылар компьютерге берілген тапсырманы орындайды




Оқушылар программа скрипт құрады құрады

ҚБ

Қол шапалақтау


















ҚБ

Жарайсың!









































ҚБ: жұлдыз




























ҚБ: жұлдыз







ҚБ

Қол шапалақтау




Сурет/слайд





















Сурет/слайд


















Программа

Scratc













Кітап, слайд






















Таратпа материал










Сабақтың соңы


5 мин

Өзін-өзі бағалау.



Оқушылар алған баллдарын есептеп өзін-өзі бағалайды.



Үй тапсырмасы

Сенсорлар блогында қандай командалар пернетақтаны басқаруға арналғанын зертте.




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!