|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу. Алматы мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қоршаған орта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№78 сабақ. Киік лағының мұңы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.1.1.1 – шығарманың мазмұны бойыншасұрақтарға жауап беру 2.2.2.1 – мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру Мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қоюды және оның жауабын шығармадан таба білуді үйренеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Талап: қоршаған орта тазалығын сақтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту «Бұл қашан болады?» Жыл мезгілдеріне байланысты суреттер көрсетіледі. Сол суреттер ішінен керек суретті көрсетіп әңгімелеп береді. 1. Айлардың аттарын ата; 2. Жыл мезгілдерін түстерге сәйкес ата; 3. Әр мезгілде неше ай бар? 4. Бір айда неше апта бар? 5. Қазір қандай жыл мезгілі және қандай ай? Өткенді пысықтау Үй тапсырмасын тексеру. 3-тоқсанда өтілген тақырыптарды пысықтау Жаңа тақырып Тақырыпты ашу Жұмбақты шеш. Шешуі: Киік Киік туралы өзің білетін мәліметтерді айт. 1-тапсырма ФС тапсырмасы «Киіктің мұңы» мәтінін оқып,мазмұнымен жұмыс жаса Сұрақтарға жауап бер Киіктің лағын неге құралай деп атайды? Адамдар мен киіктің қарым-қатынасы қандай? ЕБҚ Киіктерді қорғау не үшін қажет деп ойлайсың? 2-тапсырма Берілген сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жаз. Киіктің лағы- құралай. Ол дала салқын кезде дүниеге келетін сұлу жануар. «Нейрожаттығулар» әдісі 3-тапсырма Ақпаратпен танысып, сұраққа жауап бер Дәрия Жұмагелдинованың өмірімен таныс және ол туралы сұрақтарға жауап бер 4-тапсырма Киіктің лағына қойылған сұрақтарға мәтіннен жауап тап
ҚЖ 5-тапсырма Киіктер туралы қосымша мәліметтер айт.Оларды суретіне қарап сипатта. Үй тапсырмасы «Киік лағының мұңы» мәтінін оқып,мазмұнын айт
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді. Сұрақтарға жауап береді Өткенді пысықтайды Жаңа тақырыпты түсініп алады Мәтінмен жұмыс жасайды Жеке жұмыс жасайды Сөйлем құрайды Жаттығу жасайды Ақпаратпен танысады Сұрақтарға жауап береді Киікті сипаттайды Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру ҚБ: « Зымыран» әдісі
Дескриптор: Өтілген тақырыптарды біледі-1б Тамаша! Дескриптор: Жұмбақты шешеді-1б Дескриптор: «Киіктің мұңы» мәтінін оқып,мазмұнымен жұмыс жасайды-1б Сұрақтарға жауап береді-1б Тамаша жауап! Дескриптор: Берілген сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жазады-1б
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1б Дескриптор: Киіктің лағына қойылған сұрақтарға мәтіннен жауап табады-1б Дескриптор: Киіктер туралы мәліметтер айтады-1б Құралайды сипаттайды-1б
« Нысана » әдісі |
Суреттер Оқулық оқулық Суреттер
Оқулық
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Аханова Маржан НегматуллаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 2 сынып . Алматы мектеп Әдебиет 78-80 сабақтар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
2 сынып . Алматы мектеп Әдебиет 78-80 сабақтарМатериал туралы қысқаша түсінік
2 сынып . Алматы мектеп Әдебиет 78-80 сабақтар
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















