Материалдар / 2 сынып Етістік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2 сынып Етістік

Материал туралы қысқаша түсінік
әдіс-тәсілдерді қолдана отырып сабақ мазмұнын ашуға көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2021
545
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: ----------------

Сабақ: қазақ тілі

Мектеп:Т.Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназиясы

Ортақ тақырып:

«Қоршаған орта»

Сабақтың тақырыбы:

Етістік

Күні: 09.04.2021 ж

Мұғалімнің аты: О.Д.Сегизбаева

Сынып: 2 «Ж»

Қатысқандар: 25

Қатыспағандар:



Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.4.2.3 Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату;

2.3.3.1 Мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазу;


Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды;

Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажыратады;

Берілген тақырып бойынша тұжырым жасайды;

Бағалау критерийлері

1. Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажыратады;

2. Тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазады;

Тілдік мақсат


Етістік -глагол- verb

Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті......деп ойлайсыз

1. Етістік дегеніміз не?

2. Етістіктерге қойылатын сұрақтарды атаңыздар.

3. «Өсті, ойнады, сайрады» сөзіне сұрақ қойыңыздар.

Алдыңғы оқу

Етістік

Ишара

Жасыл-түсіндім; сары– сыныптасымның көмегімен түсіндім;

қызыл- көмек қажет, түсінбедім.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

ресурстар


Басы




«Шаттық шеңбер»

Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.

Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.

Сабақ тақырыбына байланысты видеоматериал көрсетемін. Тұжырым жасайды балалар.

11– жаттығу «Мәтінді оқы» ТЖ

Дескриптор:

1.Мәтінді түсініп оқиды;

2. «Не істеді?», «қайтеді?» сұрақтарының тістісін қойып мәтіндегі етістіктеді табады;

3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады;
Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»

12-жаттығу «Жатқа жаз» ӨЖ
Дескриптор:

1.Өлеңді мәнерлеп оқиды ;
2. Өлең не туралы екенін анықтайды, ат қояды;
3.Етістіктердің астын сызады;
Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»

Сары ,қызыл ,жасыл , житондар бейджик

тер


Ортасы






Сергіту сәті

13-жаттығу «Ертегіні жалғастыр» ЖЖ
Дескриптор:

1. «Түлкі мен ешкі» ертегісіндегі негізгі оқиғаларды естеріне түсіреді;
2. Суретті пайдаланып, ертегіні әңгімелейді;
3. Ертегі бойынша құрылған жоспарды жалғастырып жазады;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»


іс-қимылмен көрсетеді


Соңы






Үй тапсырмасы: 14-жаттығу



Кері байланыс: «Білім ағашы»

Білім ағашы парақ

шасы стикер

Қосымша мәліметтер



Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.

Барлық оқушылар орындай алады: Мәтіннің негізгі ойын табады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажыратады;

Кейбір оқушылар орындай алады: Берілген тақырып бойынша тұжырым жасайды;

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Пәнаралық байланыс-өмір қауіпсіздік негізі. Музыка. АКТ мен байланыс
Құндылықтармен байланыс: Рухани-жаңғыру бағдарламасы: «Бәсекеге қабілеттілік» , «Сананың ашықтығы »

(тәрбие элементі)



Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!