2 сынып математика №815-кекөбейту кестесі

Тақырып бойынша 12 материал табылды

2 сынып математика №815-кекөбейту кестесі

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып математика №815-кекөбейту кестесі қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспар

     

Мектеп

Т.Тәжібаев жалпы орта білім беретін мектебі

Бөлім


Педагогтіңаты-жөні

Айдарова Клара

Күні:

5.02.2025ж

Сынып:2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

815-кекөбейту кестесі

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

2.1.2.4.** 2, 3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құру,білужәне қолдану.

2.1.1.5 50-ге дейін 3, 4, 5-тен топтап тура жәнекері санау, жұп/тақ сандарды ажырату/заттартобын6, 7,8, 9-дан тең бөліктергебөлуді

көрсету.

Сабақтыңмақсаты

5 санына көбейту кестесінқұру,білужәне қолданады

50-ге дейін 3, 4, 5-тен топтап тура жәнекерісанау,жұп/тақ сандардыажырату/заттартобын6, 7,8, 9-дан тең бөліктергебөлудікөрсетеді.

Құндылықтарды дарыту

«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін

Құндылық: жасампаздық және жаңашылдық ізденімпаз,жасампаз тұлға тәрбиелеу, жаңаидеяларды қалыптастыру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

(Ұ)Ұйымдастырукезеңі

Математика – қызық пән,
Бәріміз оны білеміз.
Қызықты есеп шығарып,
Тез жауабын береміз.

Өткенді қайталау«Шам жағу» әдісі арқылы жүреді:

- 2,3,4 –ге көбейту кестесін сұрау арқылы шамдарымыз жанады

«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін

Құндылық: жасампаздық және жаңашылдық ізденімпаз,жасампаз тұлға тәрбиелеу, жаңаидеяларды қалыптастыру

1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2.Өлең шумағын айтады





Сұрақтарға жауап береді

Жарайсыңдар!

ҚБ Бағалау шкаласы.




Сабақтың ортасы

10 мин



Оқу мақсатын таныстырамын

Жаңа сабақты ашу

1 -2 тапсырма М.К.Топтық жұмыс

Оқулықпен жұмыс

- 5-тен санау арқылы көбейтінділердің мәндерін табу және өсуретіменорналастыруүшін орындалатынәрекеттер:

1) Бағыттауышсұрақтарберу:

Әрбағандағышаршысанынешеу?

Барлығынешешаршыбар?

Қалайесептейсің?


5 санын көбейту кестесінің құпиялары.

.1. 5-тегі барлық нәтижелер 5 немесе 0-де аяқталады.


2. Егер екінші көбейтінді жұп болса, онда нәтиже 0-де аяқталады.

3. Егер екінші көбейтінді тақ болса, онда нәтижелер 5 санымен аяқталады.


Суреттегі шаршы санынанықтау үшін 5-тен санауарқылы көбейтінділердіңмәндерін табады және өсуретіменорналастырады.



ҚБ Бағалау шкаласы.



.



Оқулық
















2 мин

Сергіту сәті


Жарайсыңдар !


10 мин

ҚБ 3 – тапсырма Топтық жұмыс

« Бес саусақ» әдісі»

ОДД: білу,қолдану

Нұсқаулық:Санды 5- ке көбейту кестесін пайдаланып, кестелерді толтыр

Бес саусақпен есептеу жолын үйрете отырып, көбейту ксетесін толтыру


ЕББҚЕО (жеке қажеттілігіне арналған тапсырма)

5*5 санының көбейтіндісін кестесін жазады.

*Жоғарғы ойлау дағдысы қалыптасқан, ЕББҚЕО үшін тапсырма: екі таңбалы ондықтармен баған түрінде көбейту кестесін жылдам жаттау

Оқушылар кестені толтырады .Көбейту кетесін есінде сақтайды



Бағалау критерийі:

5 сандарына көбейту кестесінқұру,білужәне қолданады

Дескриптор:

. санды 5-ке көбейтумен бөлуде кестеніқолданады.3 бал










5 мин

ҚБ 4 – тапсырмаЖұптық жұмыс

ОДД: білу,қолдану

«Молекула» «әдісі арқылы жүзеге асады.

Нұсқау: Әр оқушыға өрнектер үлестіріледі. Оқушы өз өрнегін есептейді. Мұғалім «Молекула» дегенде жауаптары дайын оқушылар топтасулары қажет.

40*5 =4 онд *5=2 жүзд=200 200:5 =2 жүзд : 5 =4 онд=40 2 кг* 5= 2 бірл *5=10 онд =10

10л:5 = 1онд: 5 =2 бірл=2

30мин :5 = 3онд: 5 =6 бірл=6

25 ц :5 = 2 онд 5 бірл : 5 =5 бірл=5

ЕББҚЕО (жеке қажеттілігіне арналған тапсырма) 30мин :5 = 3онд: 5 =6 бірл=6 амалдарын орындайды

5-ге бөлінетін сандар-жұп сандармен, 5-ге бөлінбейтін сандар тақ сандарды ажыратады



Бағалау критерийі:

50-ге дейін 3, 4, 5-тен топтап тура жәнекері санау, жұп/тақ сандарды ажырату/заттар тобын6, 7,8, 9-дан тең бөліктерге бөлуді

көрсетеді Дескриптор:

жаңа білімін практикажүзінде қолданады,көбейту, бөлу амалдарынорындайды.3 б



5 мин

ҚБ 5 – тапсырма Жұптық жұмыс

«Кім жылдам» ойыны

ОДД:Білу,түсіну,қолдану

Нұсқау: көбейту мен бөлуамалдарыныңкомпоненттеріарасындағыбайланысқасүйеніп, өзара байланысты үш теңдік құрады және белгісізбөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәнін табады.Көбейту менбөлудің өзара байланысын қолданып, белгісіз компоненттердіанықтайды.

1 жұп тапсырмасы

30,5,6 және 5,1,5 сандарын пайдаланып,үш тура теңдік құр

30:6=5 30:5=6 5*6=30

5*2=10 10:2=5 10:5=2

2 жұптапсырмасы

Көбейтумен бөлуамалдарының.

компоненттеріарасындағы байланысқасүйеніп, өзарабайланысты төрт теңдікқұрады және белгісізбөлінгіш, бөлгіш,бөліндінің мәнін табады

Бағалау критерийі:

5 сандарына көбейту кестесін құру,білу және қолданады

Дескриптор:

. санды 5-ке көбейтумен бөлуде кестеніқолданады.4 бал





5 мин

6,8,9 – тапсырмалар Топтық жұмыс

«Кел ойнайық» ойыны

1-топ Дәптерге қабырғасының ұзындығы 6 сантиметрге тең шаршы сыз.

2- топ Ең кіші екітаңбалы санға 35-ті қосып,шыққан санды ең үлкен бір таңбалы санға бөл.Қандай сын шықты? 10+35=45:9=5

3- топ 3*2=6 cөз

ДЕНСАУЛЫҚ


Сызғыштықолдану, шаршы сызубілімінпысықтайды.

Шаршысызады. Ең кішіекі таңбалы санға 35-тіқосып,шыққан

санды ең үлкен біртаңбалы санға бөледі.

Балалардың құрастырғансөздерінанықтайды.



ҚБ Бағалау шкаласы.



.




Сабақтың соңы.

3 мин

Кері байланыс: «Бәйтерек» әдісі бойынша өтеді.

Рефлексия: «Белгібер»

Оқу тапсырмасы: 7-тапсырма 37-бет.

Кері байланыс жасайды.

Жинаған балдарының санына қарай тақтада көрсетілген белгілерді көрсетеді.






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2025
156
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі