Дарынды оқушылармен жұмыс
Мақаты:
Тілдік білім мен сөйлеу біліктілігін, дүниетанымы мен математикалық сауаттылығын жетілдіру арқылы дара тұлғаның қабілетін дамыту және ой-толғаныс қабілетін арттыру.
Міндеттері:
-
Оқушыларда шығармашылық туғызу;
-
Шығармашылық кезең, қиял, әдеміліктісезінебілу, сөз ой қызметініңұшқырлығы, шығармашылыққадегенішкіқұштарлық;
-
Өзіндік сын, бастағаністіаяғынадейінжеткізу, оныңформаларын табу.
Күтілетін нәтиже:
Осы аталған мақсаттарға қол жеткізу үшін өзара сабақтасып жатқан тұтас білім мазмұны арқылы оқушылардың жалпы табиғи өсу қалпына сәйкес ұйымдастырылатын оқыту түрлері арқылы және әр тақырыптың кезеңдерінің ерекшелігімен қабысып жататын оқыту әдістері арқылы да жан-жақты нәтиже күтуге болады.
2 «Ә» сынып оқушылары арасындағы
Дарынды оқушылар тізімі
|
р/с
|
Оқушының аты-жөні
|
Сыныбы
|
Дарындылық түрі
|
Пәнге қызығушылығы
|
|
1 |
Аскарова Анель |
2 |
Шығармашылық-дарындылық Интеллектуалдық – ақыл-ой дарындылығы Академиялықдарындылық |
Математика
Қазақ тілі
Әдебиеттік оқу |
|
2 |
Бостандық Назерке |
2 |
Интеллектуалдық – ақыл-ой дарындылығы Шығармашылық-дарындылық Академиялық дарындылық |
Қазақ тілі оқу Математика
Әдебиеттік |
Бастауыш сынып мұғалімі: Мурат Айсауле
Қазақ тілі пәні бойынша
Дарынды оқушылармен жұмыс
ЖОСПАРЫ
2018-2019 оқужылы
2 «Ә» сынып
|
Р/с |
Атқарылатын жұмыстар |
Мерзімі |
|
1 |
Дыбыс. Әріп. Сөздерге дыбыстық талдау |
|
|
2 |
Дыбыстың түрлері |
|
|
3 |
Дауысты дыбыстар. Дауыссыз дыбыстар |
|
|
44 |
У дыбысының дауысты және дауыссы зайтылуы мен жазылуы. |
|
|
5 |
Диктант. Өзіндіктапсырмалар |
|
|
6 |
И және й дыбысының дауысты және дауыссыз айтылуы мен жазылуы. |
|
|
7 |
Диктант. Өзіндіктапсырмалар |
|
|
8 |
Үлестірмелі қағаздармен жұмыс. Ребус шешу, әңгімеқұрау. |
|
|
9 |
Мазмұндама жазу. |
|
|
10 |
Я, ю әрпініңжазылуы. Әңгімеқұрау, дыбыстықталдаужасау. |
|
|
11 |
Дауыссыз дыбыс түрлерін талдау. Сөздерге дыбыстық талдау жасау |
|
|
12 |
Дауыссыз дыбыс түрлерін талдау. Сөздерге дыбыстық талдау жасау |
|
|
13 |
Мәтін. Мәтін түрлері |
|
|
14 |
Диктант. |
|
|
15 |
«Қыс», «Аққала» т.б. еркін тақырыптарға мәтін құрау. Мәтінге ат қою, негзгі ойды анықтау, бөліктерге бөлу, жоспарқұрау. |
|
|
16 |
Сөйлем түрлері.Хабарлы, лепті, сұраулы сөйлем құрау. |
|
|
17 |
Сө змағынасын ажырату, түрлерге бөлу. Сөздің қарама-қарсы, мәндес, әртүрлі мағына беретін сөздерқатарын жазу. |
|
|
18 |
Үлестірмелі қағаздармен жұмыс. Ребус шешу, әңгімеқұрау. |
|
|
19 |
Мазмұндама жазу |
|
|
20 |
Сөз құрамына жіктеу. Түбір мен қосымша |
|
|
21 |
Қосымшаның түрлеріне тапсырмалар орындау. Жұрнақ пен жалғауды ажырату тапсырмаларын орындау. |
|
|
22 |
Сөз таптарының түрлері мен таныстыру. |
|
|
23 |
Зат есім. Диктант жазу |
|
|
24 |
Үлестірмелі қағаздармен жұмыс. Ребус шешу, әңгімеқұрау. |
|
|
25 |
Мазмұндама жазу. |
|
|
26 |
Зат есімнің түрлерімен таныстыру. Жалпы және жалқы зат есім. Мысалдар келтіру, ереже жаттау |
|
|
27 |
Зат есімнің жекеше және көпше түрі. Мысалдар келтіру, ереже жаттау |
|
|
28 |
Етістік |
|
|
29 |
Етістіктің түрлері. Дара және күрделі етістіктерге мысалдар келтіру, оларды сөйлем ішінде дұрыс жазу. |
|
|
30 |
Сын есім. Сипаттаумәтінінқұрау. |
|
|
31 |
Сан есім. |
|
|
32 |
Сан есімнің түрлеріне мысалдаркелтіру, оларды қатыстырып сөйлемдер құрау |
|
|
33 |
Үлестірмелі қағаздармен жұмыс. Ребус шешу, әңгімеқұрау. |
|
|
34 |
Мазмұндама жазу. |
|
|
35 |
Жұмбақ құрастыру. |
|
|
36 |
Ребус құрастыру |
|
Бастауыш сынып мұғалімі: Мурат Айсауле
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2-сыныпқа арналған "Дарынды оқушылармен жұмыс жоспары"
2-сыныпқа арналған "Дарынды оқушылармен жұмыс жоспары"
Дарынды оқушылармен жұмыс
Мақаты:
Тілдік білім мен сөйлеу біліктілігін, дүниетанымы мен математикалық сауаттылығын жетілдіру арқылы дара тұлғаның қабілетін дамыту және ой-толғаныс қабілетін арттыру.
Міндеттері:
-
Оқушыларда шығармашылық туғызу;
-
Шығармашылық кезең, қиял, әдеміліктісезінебілу, сөз ой қызметініңұшқырлығы, шығармашылыққадегенішкіқұштарлық;
-
Өзіндік сын, бастағаністіаяғынадейінжеткізу, оныңформаларын табу.
Күтілетін нәтиже:
Осы аталған мақсаттарға қол жеткізу үшін өзара сабақтасып жатқан тұтас білім мазмұны арқылы оқушылардың жалпы табиғи өсу қалпына сәйкес ұйымдастырылатын оқыту түрлері арқылы және әр тақырыптың кезеңдерінің ерекшелігімен қабысып жататын оқыту әдістері арқылы да жан-жақты нәтиже күтуге болады.
2 «Ә» сынып оқушылары арасындағы
Дарынды оқушылар тізімі
|
р/с
|
Оқушының аты-жөні
|
Сыныбы
|
Дарындылық түрі
|
Пәнге қызығушылығы
|
|
1 |
Аскарова Анель |
2 |
Шығармашылық-дарындылық Интеллектуалдық – ақыл-ой дарындылығы Академиялықдарындылық |
Математика
Қазақ тілі
Әдебиеттік оқу |
|
2 |
Бостандық Назерке |
2 |
Интеллектуалдық – ақыл-ой дарындылығы Шығармашылық-дарындылық Академиялық дарындылық |
Қазақ тілі оқу Математика
Әдебиеттік |
Бастауыш сынып мұғалімі: Мурат Айсауле
Қазақ тілі пәні бойынша
Дарынды оқушылармен жұмыс
ЖОСПАРЫ
2018-2019 оқужылы
2 «Ә» сынып
|
Р/с |
Атқарылатын жұмыстар |
Мерзімі |
|
1 |
Дыбыс. Әріп. Сөздерге дыбыстық талдау |
|
|
2 |
Дыбыстың түрлері |
|
|
3 |
Дауысты дыбыстар. Дауыссыз дыбыстар |
|
|
44 |
У дыбысының дауысты және дауыссы зайтылуы мен жазылуы. |
|
|
5 |
Диктант. Өзіндіктапсырмалар |
|
|
6 |
И және й дыбысының дауысты және дауыссыз айтылуы мен жазылуы. |
|
|
7 |
Диктант. Өзіндіктапсырмалар |
|
|
8 |
Үлестірмелі қағаздармен жұмыс. Ребус шешу, әңгімеқұрау. |
|
|
9 |
Мазмұндама жазу. |
|
|
10 |
Я, ю әрпініңжазылуы. Әңгімеқұрау, дыбыстықталдаужасау. |
|
|
11 |
Дауыссыз дыбыс түрлерін талдау. Сөздерге дыбыстық талдау жасау |
|
|
12 |
Дауыссыз дыбыс түрлерін талдау. Сөздерге дыбыстық талдау жасау |
|
|
13 |
Мәтін. Мәтін түрлері |
|
|
14 |
Диктант. |
|
|
15 |
«Қыс», «Аққала» т.б. еркін тақырыптарға мәтін құрау. Мәтінге ат қою, негзгі ойды анықтау, бөліктерге бөлу, жоспарқұрау. |
|
|
16 |
Сөйлем түрлері.Хабарлы, лепті, сұраулы сөйлем құрау. |
|
|
17 |
Сө змағынасын ажырату, түрлерге бөлу. Сөздің қарама-қарсы, мәндес, әртүрлі мағына беретін сөздерқатарын жазу. |
|
|
18 |
Үлестірмелі қағаздармен жұмыс. Ребус шешу, әңгімеқұрау. |
|
|
19 |
Мазмұндама жазу |
|
|
20 |
Сөз құрамына жіктеу. Түбір мен қосымша |
|
|
21 |
Қосымшаның түрлеріне тапсырмалар орындау. Жұрнақ пен жалғауды ажырату тапсырмаларын орындау. |
|
|
22 |
Сөз таптарының түрлері мен таныстыру. |
|
|
23 |
Зат есім. Диктант жазу |
|
|
24 |
Үлестірмелі қағаздармен жұмыс. Ребус шешу, әңгімеқұрау. |
|
|
25 |
Мазмұндама жазу. |
|
|
26 |
Зат есімнің түрлерімен таныстыру. Жалпы және жалқы зат есім. Мысалдар келтіру, ереже жаттау |
|
|
27 |
Зат есімнің жекеше және көпше түрі. Мысалдар келтіру, ереже жаттау |
|
|
28 |
Етістік |
|
|
29 |
Етістіктің түрлері. Дара және күрделі етістіктерге мысалдар келтіру, оларды сөйлем ішінде дұрыс жазу. |
|
|
30 |
Сын есім. Сипаттаумәтінінқұрау. |
|
|
31 |
Сан есім. |
|
|
32 |
Сан есімнің түрлеріне мысалдаркелтіру, оларды қатыстырып сөйлемдер құрау |
|
|
33 |
Үлестірмелі қағаздармен жұмыс. Ребус шешу, әңгімеқұрау. |
|
|
34 |
Мазмұндама жазу. |
|
|
35 |
Жұмбақ құрастыру. |
|
|
36 |
Ребус құрастыру |
|
Бастауыш сынып мұғалімі: Мурат Айсауле
шағым қалдыра аласыз













