5
минут
|
Үй тапсырмасын
сұрау
«Телефон »әдісі бойынша 8
тапсырма
S=30км
V= 6
км/сағ
t=?
t=SːV 30 км ː6км/сағ= 5
сағат
Ж:30-км жүріп өту үшін 5 сағат
қажет болды
V=600
км/сағ
t= 4
сағат
S=?
S=S·t
Ж: 600 км/сағ *4 сағ = 2400
км/сағ
Автокөлік 4 сағат ішінде 320
км жол жүрді. Ол қандай жылдамдықпен
қозғалған?
t=4
сағ
S=320
км
V=?
320 км : 4 сағ=80 км
/сағ
Автокөлік 65 км/сағ
жылдамдықпен қозғалды. 4 сағат ішінде ол қандай арақашықтықты жүріп
өтті?
V=65
км/сағ
t= 4
сағ
S=?
Жылдамдықты табу
формуласы
Арақашықтықты табу
формуласы
Уақытты табу
формуласы
|
Есептерді шығарып келгенін
айтады.
Жауаптарын
салыстырады.
|
Дескриптор:
1. Есептерді шығарып келгенін
айтады.
Жауаптарын
салыстырады-1б
жылдамдық
тың,
арақашық
тың,уақыт
тық
формулала
рын
айтады
|
Дәптер
нутбук
|
Сабақтың
ортасы
33
минут
|
Оқушыларды оқу мақсаты және
бағалау критерийімен
таныстырамын.
III. Жаңа
тақырып.
Білу және
түсіну Оқулықпен
жұмыс.
1-тапсырма. "Миға шабуыл" әдісі. «Адамзат
үшін шынайы қазына – еңбек ете білу» деген сөзді қалай
түсінесің?
Есептеп, жауаптарды өсу
ретімен орналастыр. Сонда бұл сөзді кімнің айтқанын білесің. Ол
адамның неге танымал екендігін біліп
ал.
З- 21 654 ·
3=64962
Э- 12 048 ·
4=48192
О- 998 525 :
5=199705
П- 982 638 :
2=491319
Өсу
ретімен:
48192, 64962, 199705, 491319
-ЭЗОП
ЭЗОП-туралы нутбуктан
тыңдайды
2-тапсырма.
"Топтас-ойлан-бөліс"
әдісі.
Есептерді
шығар.
V=12км/сағ
t=2сағ
S=?км
Ш:
S=12*2=24км
Ж: 24 км арақашықты жүріп
өтті.
ә)
t=2сағ
S=600км
V=?км/сағ
Ш:
600:2=300км/сағ
Ж: Тікұшақтың жылдамдығы
300км/сағ
б)
t=5сағ
S=450км
v=?км/сағ
Ш:
450:5=90/сағ
Ж: Пойыздың жылдамдығы
90км/сағ.
3-тапсырма. Ортақ
элементтері бар жиындарды
ата.
М= { Ж, Ұ, М, Ы, С
}
К= { Ж, Ұ, М, А
}
Т= { Қ, А, С, Ы, М
}
О= { Қ, А, З, Ы, Қ
}
М мен К К мен
Т
М мен О Т мен
О
М мен Т К мен
О
Жұптық
жұмыс
Ә.Осыған ұқсас тапсырма
құрастыр:
ЕБҚ
тапсырмасы
2+2 =4
2+1=3
4+1=5
1+1=2
3+1=4
5+1=6
2-анының көбейту кестесін
айтады
4-тапсырма. "Кім жеңімпаз?"
әдісі . Сызбасын салып, есепті шығар.Күнделікті
өмірде

I
бөлік -х
см
II
бөлік-
х+2см
Ш:
х+х+2=14
2*x=14-2
2*x=12
x=12:2
x=6
6+6+2=14
14=14
х+2=6+2=8 (II
бөлік)
Ж: I бөлік 6см, II бөлік
8см.
Сергіту
сәті
5-тапсырма. «Бірге
ойлаймыз» әдісі бойынша Топтық жұмыс Есептерді
шығар.
Шықты
-8:00
Келді-8:30
S=1км
500м
V=?
м/мин
Ш:
t=8:30-8:00=30мин
S=1км
500м=1500м
V=1500м:30мин=50м/мин
Ж: Арманның қозғалыс жылдамдығы
50м/мин
ә)
S=64км
t=4сағ
v=?км/сағ
Ш:
64:4=16км/сағ
Ж: Шаңғышының жылдамдығы
16км/сағ
б)
v=2км/сағ
t=3сағ
S=?км
Ш:
S=2*3=6км
Ж: Шағала 6км қашықтықты жүріп
өтті.
«Доп лақтыру»
ойыны
6-тапсырма. Есептер
құрастырып, оларды
шығар.

V=900км/сағ
t=6сағ
S=?км
Ш:
S=900*6=5400км
Ж: Ұшақ 5400 км
ұшты.
2)
V=400км/сағ
t=7сағ
S=?км
Ш:
S=400*7=2800км
Ж: Автобус 2800 км жүріп
өтті.
7-тапсырма.Тақтамен жұмыс .
«Тәтті бәліш»
әдісі
Жазбаша есепте және
тексер.
8 007 ·
6=48042
48042 /
6 =8 007
80 007 ·
6=480042
480042 /
6=80 007
52 200 :
6=8700
8700
*6=52 200
14 775 :
3=4925
4902*3=14 775
2 365 + 9
876=12241
12 241
-9 876 =2 365
903 400 + 1
789=905189
905 189 –
1 789 =
903 400
827 564 – 23
003=804561
804 561+
23 003 =
827 564
120 097 – 1
235=118862
118 862 +
1 235 =
120 097
8-тапсырма. «Құрастыр және
жауап бер» әдісі бойынша Топтық жұмыс Ұзындығы мен еніне мәндер
таңда
Периметр
|
420мм
|
64см
|
460мм
|
Ұзындығы
|
110
|
20
|
150
|
Ені
|
100
|
12
|
80
|
P=(a+b):2
1)
420:2=210мм 110+100=210мм
2)
64:2=32см 20+12=32см
3)460:2=230мм
150+80=230мм
Ауданын
табады
S=a*b
110*100=11 000
20*12=240
150*80=12
000
|
Есептеп, жауаптарды өсу
ретімен
орналастырады.
Есептерді
шығарады.
Ортақ элементтері бар
жиындарды атайды.
Ұқсас тапсырма
құрсатырады
Сызбасын салып, есепті
шығарады.
Окушылар оюға қарап қимыл
қозғалыс жасайды
Есептерді
шығарады.
Есептер құрастырып, оларды
шығарады. Кері есептер құрастырып
көреді.
Жазбаша есептеп,
тексереді.
Ұзындығы мен еніне мәндер
таңдайды.Ауданын
табады
|
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!
Талпын!
Дескриптор:
1.
Есептеп, жауаптарды өсу
ретімен орналастыра
ды.
1б

Дескриптор:
1. Есептерді
шығарады.1б
Дескриптор:
1. Ортақ элементтері бар
жиындарды атайды.ұқсас тапсырма құрастырады
1б
Дескриптор:
1.
Сызбасын салып, есепті
шығарады.1б

Жарайсың!
Дескриптор:
1.
Есептерді
шығарады.1б

Дескриптор:
1.Есептер құрастырып, оларды
шығарады. 1-б
Дескриптор:
1.Жазбаша есептеп,
тексереді.1б
Дескриптор:
1.Ұзындығы мен еніне мәндер
таңдайды.
Ауданын табады
1б
|
оқулық
тақта
Оқулық
Дәптер
А4
парақ
А4
парақ
Ара.
ағаш

Ою.Күй
дәптер
Доп
Плакат

|
Сабақтың
соңы
5минут
Үй
тапсырмасы
Кері
байланыс
1
мин
|
IV.Сабақты
қорытындылау
Ұжымдық
жұмыс
9-тапсырма. Ойлан және
жауап бер.
5577, 5757, 7575,
7755
7575:5=1515
7755:5=1551
Үй
тапсырма
10-тапсырма.Есептерді
шығар.
t=
20:60=1/3сағ
v=3км/сағ
S=?км
Ш: S=v*t
S=3*1/3=1км
Ж: 20минутта 1км жүріп
өтті.
ә)
t=4мин
S=80м
v=?м/мин
Ш:
80:4=20м/мин
Ж: v=20м/мин
Б)v=100км/сағ
S=900км
t=?
Ш:
t=S:v
t=900:100=9сағ
Ж: 9 сағ жолда
болды.
Оқушылардың білімін
бағалау
Асығың алшысынан
түссін
|
Ойланып жауап
береді.
Үй
тапсырма
сын
жазады
Асықтар мен кері байланыс
береді
|
Дескриптор:
1.Ойланып жауап
береді.1б
Мадақтау сөздерін
айту
Балдар жиынтығын
қою
|
окулык
Кері
байланыс
|