|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Роботатехника |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Нүсіпахынова Г |
|||
|
Күні |
18.01.2022 |
|||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
3.2. Роботтехниканың тарихы және оның келешегі |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.4.3 роботтехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Роботтехника даму кезеңдерін анықтайды. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу «Бәйге» әдісі «Word Woll» бағдарламасы арқылы өткен тапсырманы пысықтау Ауызша мадақтау, ынталандыру |
Шаттық шеңберіне дөңгелектене тұрып, үштікке саналады |
|
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 10 мин
|
(Ұ) 1 қадам. Кадр әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау. Бейне сабақпен таныстыру |
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
https://www.youtube.com/watch?v=xgQzFKTqE_A |
|
|
Сабақтың ортасы 25 мин |
2 қадам. Жеке жұмыс. «Идея туралы пікір» әдісі. |
Адам мен роботтың қандай басты 3 айырмашылығын атай аласың? |
Дескриптор: Жалпы –3балл. Бірінші буынды атайды Екінші буынды атайды Үшінші буынды атайды |
5-сынып оқулығы, Компьютермен жұмыс |
|
|
3қадам . Жұптық жұмыс. «Ойлан.Жұптас.Бөліс» Оқушыларға жұптасып талдау жұмысын ұсыну. |
Америкалық фантаст-жазушы Айзек Азимовтың тұжырымдаған үш заңына талдау жасаңдар. Осы үш заңды қарапайым түсінікті тілде басқаларға жеткізіңдер. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
|
4 қадам .Топтық жұмыс. «Ойлан.Жұптас.Бөліс» Оқушылар оқулықтан, презентациядан алған білімдерін жинақтап, ментальды карта жасайды. |
Болашақта адам мен роботтың өзара қарым-қатынас жасауының белгілі бір этикалық ережелері қалай көрініс табуы мүмкін? Адам мен роботтың этикалық қарым-қатынас ережелері туралы өз ұсыныстарыңды айтыңдар |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл.
адам мен робот арасындағы этикалық байланыс ережелерін ұсынады. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
5қадам.«БББ» әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың Wooclap платформасы арқылы кері байланыс алу |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіру үшін WOOCLAP платформасы арқылы өз ойымен бөліседі.Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Болашақтың роботы зерттеу нәтижесі бойынша 2 слайдттан тұратын презентация орындау |
||||
Тексерді:
Сәйкестендір
![]()
|
Шаршайды |
|
Шаршамайды |
|
Ұйықтайды |
|
Ұйықтамайды |
|
Тамақтанады |
|
Тамақтанбайды |
|
Демалады |
|
Демалмайды |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3.2. Роботтехниканың тарихы және оның келешегі
3.2. Роботтехниканың тарихы және оның келешегі
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Роботатехника |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Нүсіпахынова Г |
|||
|
Күні |
18.01.2022 |
|||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
3.2. Роботтехниканың тарихы және оның келешегі |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.4.3 роботтехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Роботтехника даму кезеңдерін анықтайды. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу «Бәйге» әдісі «Word Woll» бағдарламасы арқылы өткен тапсырманы пысықтау Ауызша мадақтау, ынталандыру |
Шаттық шеңберіне дөңгелектене тұрып, үштікке саналады |
|
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 10 мин
|
(Ұ) 1 қадам. Кадр әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау. Бейне сабақпен таныстыру |
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
https://www.youtube.com/watch?v=xgQzFKTqE_A |
|
|
Сабақтың ортасы 25 мин |
2 қадам. Жеке жұмыс. «Идея туралы пікір» әдісі. |
Адам мен роботтың қандай басты 3 айырмашылығын атай аласың? |
Дескриптор: Жалпы –3балл. Бірінші буынды атайды Екінші буынды атайды Үшінші буынды атайды |
5-сынып оқулығы, Компьютермен жұмыс |
|
|
3қадам . Жұптық жұмыс. «Ойлан.Жұптас.Бөліс» Оқушыларға жұптасып талдау жұмысын ұсыну. |
Америкалық фантаст-жазушы Айзек Азимовтың тұжырымдаған үш заңына талдау жасаңдар. Осы үш заңды қарапайым түсінікті тілде басқаларға жеткізіңдер. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
|
4 қадам .Топтық жұмыс. «Ойлан.Жұптас.Бөліс» Оқушылар оқулықтан, презентациядан алған білімдерін жинақтап, ментальды карта жасайды. |
Болашақта адам мен роботтың өзара қарым-қатынас жасауының белгілі бір этикалық ережелері қалай көрініс табуы мүмкін? Адам мен роботтың этикалық қарым-қатынас ережелері туралы өз ұсыныстарыңды айтыңдар |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл.
адам мен робот арасындағы этикалық байланыс ережелерін ұсынады. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
5қадам.«БББ» әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың Wooclap платформасы арқылы кері байланыс алу |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіру үшін WOOCLAP платформасы арқылы өз ойымен бөліседі.Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Болашақтың роботы зерттеу нәтижесі бойынша 2 слайдттан тұратын презентация орындау |
||||
Тексерді:
Сәйкестендір
![]()
|
Шаршайды |
|
Шаршамайды |
|
Ұйықтайды |
|
Ұйықтамайды |
|
Тамақтанады |
|
Тамақтанбайды |
|
Демалады |
|
Демалмайды |
шағым қалдыра аласыз

















