Материалдар / 3.2. Роботтехниканың тарихы және оның келешегі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

3.2. Роботтехниканың тарихы және оның келешегі

Материал туралы қысқаша түсінік
5.3.4.3 роботтехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2023
173
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Роботатехника

Педагогтың аты-жөні

Нүсіпахынова Г

Күні

18.01.2022

Сынып

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

3.2. Роботтехниканың тарихы және оның келешегі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.4.3 роботтехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру;

Сабақтың мақсаты:

Роботтехника даму кезеңдерін анықтайды.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 мин

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

«Бәйге» әдісі «Word Woll» бағдарламасы арқылы өткен тапсырманы пысықтау

Ауызша мадақтау, ынталандыру

Шаттық шеңберіне дөңгелектене тұрып, үштікке саналады



Жаңа сабаққа кіріспе

10 мин


(Ұ) 1 қадам. Кадр әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау. Бейне сабақпен таныстыру

https://www.youtube.com/watch?v=xgQzFKTqE_A

  • Робот туралы ұнатып оқыған кітап немесе көрген кино, мультфильмдер туралы не айта аласыңдар?

  • Роботтехника саласындағы интернеттен, теледидардан көріп немесе оқыған қандай жетістіктерден хабардарсыңдар? Ойларыңмен бөлісіңдер.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

https://www.youtube.com/watch?v=xgQzFKTqE_A



Сабақтың ортасы

25 мин

2 қадам. Жеке жұмыс. «Идея туралы пікір» әдісі.

Адам мен роботтың қандай басты 3 айырмашылығын атай аласың?


Дескриптор: Жалпы –3балл.

Бірінші буынды атайды

Екінші буынды атайды

Үшінші буынды атайды

5-сынып оқулығы, Компьютермен жұмыс


3қадам . Жұптық жұмыс. «Ойлан.Жұптас.Бөліс»

Оқушыларға жұптасып талдау жұмысын ұсыну.


Америкалық фантаст-жазушы Айзек Азимовтың тұжырымдаған үш заңына талдау жасаңдар. Осы үш заңды қарапайым түсінікті тілде басқаларға жеткізіңдер.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

  • Айзек Азимов тұжырымдаған робототехниканың үш заңын анықтайды; 2балл

  • робототехника заңдарын сипаттайды.1балл

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


4 қадам .Топтық жұмыс. «Ойлан.Жұптас.Бөліс»

Оқушылар оқулықтан, презентациядан алған білімдерін жинақтап, ментальды карта жасайды.


Болашақта адам мен роботтың өзара қарым-қатынас жасауының белгілі бір этикалық ережелері қалай көрініс табуы мүмкін?

Адам мен роботтың этикалық қарым-қатынас ережелері туралы өз ұсыныстарыңды айтыңдар

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

  • болашақта роботтың көрінісі қандай болатынын анықтайды;

адам мен робот арасындағы этикалық байланыс ережелерін ұсынады.

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


Сабақтың соңы

5 мин

5қадам.«БББ» әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың Wooclap платформасы арқылы кері байланыс алу


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіру үшін WOOCLAP платформасы арқылы өз ойымен бөліседі.Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.




Үй тапсырмасы

Болашақтың роботы зерттеу нәтижесі бойынша 2 слайдттан тұратын презентация орындау



Тексерді:


























Shape1

Сәйкестендір





Шаршайды

Шаршамайды

Ұйықтайды

Ұйықтамайды

Тамақтанады

Тамақтанбайды

Демалады

Демалмайды

































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!