9 сынып №40
ДӘІЖО___________
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
«»
КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Тұқымқуалаушылық заңдылықтарының цитологиялық негіздері. Гаметалар тазалығы және оның цитологиялық негіздемесі. §34.Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері. Моногибридті будандастыру.
(Сабақ тақырыбы)
|
Бөлім: |
«Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 9 «а,ә,б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тұқымқуалаушылық заңдылықтарының цитологиялық негіздері. Гаметалар тазалығы және оның цитологиялық негіздемесі. §34.Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері. Моногибридті будандастыру. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.4.2 - моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару; |
|
Сабақтың мақсаты: |
моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығарады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Бұрынғы білімін еске түсіру |
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау. "Құпия сөз" әдісі Мақсаты: Үй тапсырмасын сұрау арқылы оқушылардың Г.Мендель ашқан белгілердің тұқымқуалау заңдылықтары және гибридологиялық әдіс туралы білімін тексеру. Тапсырма: Берілген құпия сөздерді пайдаланып, Мендельдің тұқымқуалау заңдылықтары мен гибридологиялық әдісті сипаттаңыз. Құпия сөздер: Біркелкілік: "Бірінші ұрпақ" Дихотомия: "Бөліну" Гибридологиялық әдіс: "Айқастыру" Доминантты: "Басым" Рецессивті: "Басылыңқы" |
Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды. Оқушылар үй жұмысы бойынша өткен білімдерін еске түсіреді. Берілген тапсырманы орындайды. Дұрыс жауабы: "Мендельдің бірінші заңы – біркелкілік, бұл бірінші ұрпақтың барлық даралары бірдей болатындығын білдіреді. Екінші заңы – ажырау заңы, яғни екінші ұрпақта белгілер дихотомиямен бөлінеді. Гибридологиялық әдіс арқылы басым (доминантты) және басылыңқы (рецессивті) белгілердің тұқымқуалауын зерттеді." |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель, презентация Биология 9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы 2019ж |
|
Оқушылардың назарын аудару |
«Шынайы жағдай» әдісі Мақсаты: Оқушылардың ғылыми білімді өмірлік жағдайларда қолдануын, тұқымқуалау заңдарының цитологиялық негіздерін талдауды дамыту. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. Берілген тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: ✅ Генотиптер мен фенотиптерді дұрыс есептейді (2 балл) ✅ Мутацияның әсерін дұрыс түсіндіреді (1 балл) |
Интерактивті панель, презентация Жұмыс дәптерлері Үлестірме парақтар |
|
Сабақтың мақсатын таныстыру |
9.2.4.2 - моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару; Кілт сөздер (жұп/топ бөлу үшін): Моногибридті будандастыру Алельдер Генотип, фенотип Рецессивті және доминантты белгілер Тұқымқуалаушылық Мендель заңы Гибридтер |
Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель, презентация Биология 9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы 2019ж |
|
Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық» |
Теориялық білім: Тұқымқуалаушылық заңдылықтарының цитологиялық негіздері мен моногибридті будандастыруды түсіну. Практикалық дағдылар: Моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару. Функционалдық сауаттылық: Цитологиялық негіздемелерді қолдана отырып, моногибридті будандастыруды талдау. |
Сабақтың оқу мақсатымен байланысты басты құндылықтармен танысады. Ой қозғау жүзеге асады. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель, презентация |
|
Сабақтың ортасы Жаңа тақырыпты таныстыру |
«Мәселелі оқыту әдісі» Мақсаты: Оқушыларға Мендельдің тұқымқуалау заңдарын қазіргі генетикалық мәселелерде қалай қолдануға болатынын түсіндіру. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. Берілген тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: ✅ Мендельдің заңдарын дұрыс түсіндіреді (1 балл) ✅ Дұрыс жауапты таңдайды (1 балл) |
Интерактивті панель, презентация Жұмыс дәптерлері Үлестірме парақтар |
|
Оқушыларға бағыт бағдар беру |
«Шығармашылық шешім» әдісі Мақсаты: Оқушылардың күрделі генетикалық есептерді шешу және ғылыми талдаулар жасау қабілетін дамыту. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. Берілген тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: ✅ Генотиптер мен фенотиптерді дұрыс есептейді (2 балл) ✅ Мутацияның әсерін дұрыс түсіндіреді (1 балл) |
Интерактивті панель Презентация Жұмыс дәптерлері Үлестірме парақтар |
|
Практикалық тапсырмалар беру. |
«Практикалық зерттеу» әдісі Мақсаты: Оқушыларға Мендельдің заңдарын терең түсіндіру және дұрыс қолдануды үйрету. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. Берілген тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: ✅ Әр заңды дұрыс сәйкестендіреді (2 балл) ✅ Нәтижелерді нақты түсіндіреді (1 балл) |
Интерактивті панель, презентация Жұмыс дәптерлері Үлестірме парақтар |
|
Бағалау |
«Шешім іздеу» әдісі Мақсаты: Оқушылардың ғылыми теорияларды талдап, олардың практикалық қолданылуын түсінуін дамыту. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. Берілген тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: ✅ Мендельдің зерттеулерін дұрыс түсіндіреді (2 балл) ✅ Заманауи биотехнология мен ауыл шаруашылығындағы қолданылуын дұрыс сипаттайды (2 балл) |
Интерактивті панель, презентация Жұмыс дәптерлері Үлестірме парақтар |
|
Сабақтың соңы Кері байланыс беру |
«Цитология және генетикалық есептер» әдісі Мақсаты: Оқушылардың генетикалық есептерді шығару қабілетін бағалау. |
Оқушылар моногибридті будандастыруға қатысты есептерді шығарып, цитологиялық негіздерін дәлелдейді және жауаптарын 1-ден 3-ке дейінгі шкала бойынша бағалайды: 1 — Есептерді шығара алмадым. 2 — Есептерді шығару қиын болды, бірақ кейбір қадамдарды орындадым. 3 — Барлық есептерді толық және дұрыс шештім. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель Презентация |
|
Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру |
Шығармашылық жұмыс. §35.Дигибридті будандастыру. §37.Моногибридті және дигибридті будандастыруға генетикалық есептер шығару. |
Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Биология 9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы 2019ж |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША
Моногибридті есептер:
№1.
Теңіз шошқасында қара түс ақ түске қарағанда басым. Қара және ақ түсті гомозиготадан қандай ұрпақ көбеюі мүмкін? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№2.
Тауықтарда тегіс қауырсын жиек тәрізді қауырсыннан басым. Тегіс гомозигота мен гетерозиготаның шағылыстыруынан қандай ұрпақ алуға болады? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№3.
Бұршақтың қалпын өсіру аласа және басым гомозиготаны қайта тозандандырудан қандай ұрпақ алуға болады? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№5.
Андала тауықтарында ақ түс қара түстен басым. Ақ және қара гомозиготадан қандай ұрпақ көбеюі мүмкін? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№6.
Иттерде қысқа аяқтардан қалыпты ұзын аяқтар басым. Гетерозигота мен гомозиготаны шағылыстырудан қандай ұрпақ алуға болады? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№7.
Жидегі қызыл түсті және мұртшасы бар бүлдіргенді жидегі қызыл түсті және мұртшасы бар бүлдіргенмен будандастырғанда, F1-де жидегі қызыл түсті және мұртшасы бар өсімдік алынды. Барлық генотиптер мен фенотиптер қандай болады?
№8.
Қара саулық суыр қошқармен шағылыстырылды. Бірінші ұрпақта барлық қозылар — қара болды. Қандай түс басым? Қара будандарды өзара шағылыстырғаннан қандай ұрпақ алу мүмкін? Барлық даралардың генотиптері мен фенотипін сипаттаңыз.
№9.
Тегіс жүндi теңіз шошқасы бұйра жүнді дарамен шағылыстырылды. Барлық ұрпақ тегіс жүнді болады. Шағылыстырылған қандай ұрпақ көбеюі мүмкін? Барлық даралардың генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№10.
Адамда көк көз — рецессивті белгі, қоңыр көз — доминантты белгі. Көк көзді еркек ұрпағы қандай болады? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№11.
Адамда жұқа ерін — рецессивті белгі, қалың ерін — доминантты белгі. Жұқа ерін мен қалың ерін гетерозиготалары арасындағы будандастырудан қандай ұрпақ көбеюі мүмкін? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№12.
Адамда тік шаш — рецессивті белгі, бұйра шаш — доминантты белгі. Доминант және рецессивті бойынша гомозиготадан қандай ұрпақ көбеюі мүмкін? Барлық даралардың генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№13.
Тышқанда ақ түс қара түске қарағанда басым. Қара аталықтан қандай ұрпақ көбеюі мүмкін? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
§34.Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері. Моногибридті будандастыру.
§34.Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері. Моногибридті будандастыру.
9 сынып №40
ДӘІЖО___________
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
«»
КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Тұқымқуалаушылық заңдылықтарының цитологиялық негіздері. Гаметалар тазалығы және оның цитологиялық негіздемесі. §34.Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері. Моногибридті будандастыру.
(Сабақ тақырыбы)
|
Бөлім: |
«Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 9 «а,ә,б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тұқымқуалаушылық заңдылықтарының цитологиялық негіздері. Гаметалар тазалығы және оның цитологиялық негіздемесі. §34.Тұқымқуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері. Моногибридті будандастыру. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.4.2 - моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару; |
|
Сабақтың мақсаты: |
моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығарады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Бұрынғы білімін еске түсіру |
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау. "Құпия сөз" әдісі Мақсаты: Үй тапсырмасын сұрау арқылы оқушылардың Г.Мендель ашқан белгілердің тұқымқуалау заңдылықтары және гибридологиялық әдіс туралы білімін тексеру. Тапсырма: Берілген құпия сөздерді пайдаланып, Мендельдің тұқымқуалау заңдылықтары мен гибридологиялық әдісті сипаттаңыз. Құпия сөздер: Біркелкілік: "Бірінші ұрпақ" Дихотомия: "Бөліну" Гибридологиялық әдіс: "Айқастыру" Доминантты: "Басым" Рецессивті: "Басылыңқы" |
Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды. Оқушылар үй жұмысы бойынша өткен білімдерін еске түсіреді. Берілген тапсырманы орындайды. Дұрыс жауабы: "Мендельдің бірінші заңы – біркелкілік, бұл бірінші ұрпақтың барлық даралары бірдей болатындығын білдіреді. Екінші заңы – ажырау заңы, яғни екінші ұрпақта белгілер дихотомиямен бөлінеді. Гибридологиялық әдіс арқылы басым (доминантты) және басылыңқы (рецессивті) белгілердің тұқымқуалауын зерттеді." |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель, презентация Биология 9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы 2019ж |
|
Оқушылардың назарын аудару |
«Шынайы жағдай» әдісі Мақсаты: Оқушылардың ғылыми білімді өмірлік жағдайларда қолдануын, тұқымқуалау заңдарының цитологиялық негіздерін талдауды дамыту. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. Берілген тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: ✅ Генотиптер мен фенотиптерді дұрыс есептейді (2 балл) ✅ Мутацияның әсерін дұрыс түсіндіреді (1 балл) |
Интерактивті панель, презентация Жұмыс дәптерлері Үлестірме парақтар |
|
Сабақтың мақсатын таныстыру |
9.2.4.2 - моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару; Кілт сөздер (жұп/топ бөлу үшін): Моногибридті будандастыру Алельдер Генотип, фенотип Рецессивті және доминантты белгілер Тұқымқуалаушылық Мендель заңы Гибридтер |
Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель, презентация Биология 9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы 2019ж |
|
Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық» |
Теориялық білім: Тұқымқуалаушылық заңдылықтарының цитологиялық негіздері мен моногибридті будандастыруды түсіну. Практикалық дағдылар: Моногибридті будандастырудың цитологиялық негіздерін дәлелдеу және есептер шығару. Функционалдық сауаттылық: Цитологиялық негіздемелерді қолдана отырып, моногибридті будандастыруды талдау. |
Сабақтың оқу мақсатымен байланысты басты құндылықтармен танысады. Ой қозғау жүзеге асады. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель, презентация |
|
Сабақтың ортасы Жаңа тақырыпты таныстыру |
«Мәселелі оқыту әдісі» Мақсаты: Оқушыларға Мендельдің тұқымқуалау заңдарын қазіргі генетикалық мәселелерде қалай қолдануға болатынын түсіндіру. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. Берілген тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: ✅ Мендельдің заңдарын дұрыс түсіндіреді (1 балл) ✅ Дұрыс жауапты таңдайды (1 балл) |
Интерактивті панель, презентация Жұмыс дәптерлері Үлестірме парақтар |
|
Оқушыларға бағыт бағдар беру |
«Шығармашылық шешім» әдісі Мақсаты: Оқушылардың күрделі генетикалық есептерді шешу және ғылыми талдаулар жасау қабілетін дамыту. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. Берілген тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: ✅ Генотиптер мен фенотиптерді дұрыс есептейді (2 балл) ✅ Мутацияның әсерін дұрыс түсіндіреді (1 балл) |
Интерактивті панель Презентация Жұмыс дәптерлері Үлестірме парақтар |
|
Практикалық тапсырмалар беру. |
«Практикалық зерттеу» әдісі Мақсаты: Оқушыларға Мендельдің заңдарын терең түсіндіру және дұрыс қолдануды үйрету. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. Берілген тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: ✅ Әр заңды дұрыс сәйкестендіреді (2 балл) ✅ Нәтижелерді нақты түсіндіреді (1 балл) |
Интерактивті панель, презентация Жұмыс дәптерлері Үлестірме парақтар |
|
Бағалау |
«Шешім іздеу» әдісі Мақсаты: Оқушылардың ғылыми теорияларды талдап, олардың практикалық қолданылуын түсінуін дамыту. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. Берілген тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: ✅ Мендельдің зерттеулерін дұрыс түсіндіреді (2 балл) ✅ Заманауи биотехнология мен ауыл шаруашылығындағы қолданылуын дұрыс сипаттайды (2 балл) |
Интерактивті панель, презентация Жұмыс дәптерлері Үлестірме парақтар |
|
Сабақтың соңы Кері байланыс беру |
«Цитология және генетикалық есептер» әдісі Мақсаты: Оқушылардың генетикалық есептерді шығару қабілетін бағалау. |
Оқушылар моногибридті будандастыруға қатысты есептерді шығарып, цитологиялық негіздерін дәлелдейді және жауаптарын 1-ден 3-ке дейінгі шкала бойынша бағалайды: 1 — Есептерді шығара алмадым. 2 — Есептерді шығару қиын болды, бірақ кейбір қадамдарды орындадым. 3 — Барлық есептерді толық және дұрыс шештім. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель Презентация |
|
Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру |
Шығармашылық жұмыс. §35.Дигибридті будандастыру. §37.Моногибридті және дигибридті будандастыруға генетикалық есептер шығару. |
Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Биология 9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы 2019ж |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША
Моногибридті есептер:
№1.
Теңіз шошқасында қара түс ақ түске қарағанда басым. Қара және ақ түсті гомозиготадан қандай ұрпақ көбеюі мүмкін? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№2.
Тауықтарда тегіс қауырсын жиек тәрізді қауырсыннан басым. Тегіс гомозигота мен гетерозиготаның шағылыстыруынан қандай ұрпақ алуға болады? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№3.
Бұршақтың қалпын өсіру аласа және басым гомозиготаны қайта тозандандырудан қандай ұрпақ алуға болады? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№5.
Андала тауықтарында ақ түс қара түстен басым. Ақ және қара гомозиготадан қандай ұрпақ көбеюі мүмкін? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№6.
Иттерде қысқа аяқтардан қалыпты ұзын аяқтар басым. Гетерозигота мен гомозиготаны шағылыстырудан қандай ұрпақ алуға болады? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№7.
Жидегі қызыл түсті және мұртшасы бар бүлдіргенді жидегі қызыл түсті және мұртшасы бар бүлдіргенмен будандастырғанда, F1-де жидегі қызыл түсті және мұртшасы бар өсімдік алынды. Барлық генотиптер мен фенотиптер қандай болады?
№8.
Қара саулық суыр қошқармен шағылыстырылды. Бірінші ұрпақта барлық қозылар — қара болды. Қандай түс басым? Қара будандарды өзара шағылыстырғаннан қандай ұрпақ алу мүмкін? Барлық даралардың генотиптері мен фенотипін сипаттаңыз.
№9.
Тегіс жүндi теңіз шошқасы бұйра жүнді дарамен шағылыстырылды. Барлық ұрпақ тегіс жүнді болады. Шағылыстырылған қандай ұрпақ көбеюі мүмкін? Барлық даралардың генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№10.
Адамда көк көз — рецессивті белгі, қоңыр көз — доминантты белгі. Көк көзді еркек ұрпағы қандай болады? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№11.
Адамда жұқа ерін — рецессивті белгі, қалың ерін — доминантты белгі. Жұқа ерін мен қалың ерін гетерозиготалары арасындағы будандастырудан қандай ұрпақ көбеюі мүмкін? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№12.
Адамда тік шаш — рецессивті белгі, бұйра шаш — доминантты белгі. Доминант және рецессивті бойынша гомозиготадан қандай ұрпақ көбеюі мүмкін? Барлық даралардың генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
№13.
Тышқанда ақ түс қара түске қарағанда басым. Қара аталықтан қандай ұрпақ көбеюі мүмкін? Барлық дараның генотипі мен фенотипін сипаттаңыз.
шағым қалдыра аласыз













