Материалдар / 382 бұйрыққа сай Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары 9 сынып Қазақстан тарихы пәнінен ІІ оқу тоқсаны
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

382 бұйрыққа сай Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары 9 сынып Қазақстан тарихы пәнінен ІІ оқу тоқсаны

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. «Педагогмәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №293-VІ Заңының 7- бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес педагог кәсіптік қызметін жүзеге асыру кезінде «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқуағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) бекітілген тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптары сақталған кезде кәсіптік қызметті ұйымдастырудың тәсілдері мен нысандарын өз еркімен таңдайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2023
7877
16 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары 9 сынып

ІІ оқу тоқсаны

Аптасына 2 сағаттық Қазақстан тарихы






ҚМЖ ҮЛГІСІ

Қазақстан Республикасы Оқу- ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы

382 бұйрығына сәйкес

Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. «Педагогмәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №293-VІ Заңының 7- бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес педагог кәсіптік қызметін жүзеге асыру кезінде «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқуағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) бекітілген тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптары сақталған кезде кәсіптік қызметті ұйымдастырудың тәсілдері мен нысандарын өз еркімен таңдайды.



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

9.2 Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік- экономикалық дамуы.

Зерттеу сұрағы: Не себепті 1965-1985 жылдар «тоқырау» кезеңі деп аталды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау;

9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған

өзгерістерге баға беру

Сабақтың мақсаты

«Тоқырау» кезеңіндегі өнеркәсіптің дамуын талдау және бағалау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақ

ыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдасты ру

Өзін-өзі тексеру



Өткен білімді еске түсіру

Б. Мұғалім презентация арқылы суреттер топтамасын көрсетеді. Оқушылар суреттерге қарап және бұрынғы білімдерін қолдана отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

1. Суреттің негізгі идеясы қандай? 2.Сурет бойынша қандай қорытынды шығара аласыз?

3. Сурет бойынша сабақтың тақырыбын болжай аласыз ба?

Оқушылар сыныпта осы сұрақтар бойынша пікір алмасып, бір- бірінің жауаптарын мұқият тыңдап, бірін-бірі

ауызша бағалай

мадақта у

Тақырыпты қ суреттер


М. Мұғалім оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен, сабақ мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстырады. Оқу мақсатына оқушылардың назарын аудартады. Керек болған жағдайда талқылау жүргізуге болады. Талқылау оқушылардың сабақ барысындағы нақты жетістікке жетуге негіз бола алады.

алады. Сонымен қатар мұғалім оқушыларды жаңа тақырыпты анықтауға жетелейді.



Жаңа білім

Мұғалім жаңа сабаққа қатысты қысқаша түсіндірме жүргізеді. Өткен тақырыптармен және бөлімдермен сабақтастықты ескере отырып, оқушыларға ауызша сұрақтар қойып отыруға болады. Оқушылар өздерінің бұрынғы білімдерін пайдаланып, «тоқырау»,

«реформа», сөздеріне анықтама беріп, сипаттай алады. Бір-бірінің жауаптарын тыңдап, пікір алмасып, өздеріне қосымша ақпараттарды түртіп алады.

Білім алушыларға жаңа тақырыпқа қатысты мәтін үлестіріледі. Қабілеті төмен оқушыларға мұғалім қолдау көрсетіп, мәтін мазмұнынына қатысты ауызша сұрақтар қояды. Мәтінді мұқият оқып шыққаннан кейін тапсырмаларды орындайды.

Оқушылар қалыптастырушы бағалауға арналған таратпа материалдардағы 1- тапсырма бойынша сөйлемдерді оқып, негізгі тұжырымды соңына дейін аяқтайды. Бұл тапсырма жеке жұмыс болғандықтан бір- бірінің материалдарын тексеру үрдісін ұйымдастыруға болады.

2-тапсырма бойынша оқушылар кесте толтырады. Тапсырма соңында ауызша талқылау жүргізіп, шағын пікір-талас өткізеді. 3-тапсырма кескін картаға нысандарды белгілеуге бағытталған. Мұғалім алдын-ала дұрыс жауаптарын дайындап қойған абзал.

Оқушылар «Тоқырау жылдарындағы Қазақстан» атты бейне-ресурсты көреді. Көрсетілім алдында оқушылардың назарын аудару үшін 4-тапсырмаға сәйкес өнеркәсіптің күшті және әлсіз жақтарына қатысты ақпараттарды өздерінің дәптерлеріне түртіп алу үшін тапсырма беруге болады. Көріп болғаннан кейін мұғалім өнеркәсіпке қатысты бірнеше ауызша сұрақтар қояды. Бір-бірінің жауаптарын тыңдап, еске сақтауға тырысады. Оқушылар бейне-ресурстағы негізгі мәілметтерді пайдалана отырып, 4- тапсырманы орындайды.Яғни SWOT талдау

кестесін толтырып, әлсіз жақтары мен

Мәтінмен жұмыс



Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды






Қазақстандағы кәсіпорындар орналасқан елді- мекендерді тауып, Қазақстан өнеркәсібіне әсер еткен факторларды анықтайды.Өз пікірлерін жазу кезінде нақты аргументтер мен фактілерді қолданады Оқушылар география пәнінен меңгерген білімдерін қолдана алады.



Талқылау барысында ортақ жауапқа

келіп, өздеріне

ҚБ

Мұғалім оқушыл ар жауабын мұқият тыңдап кері байланы с беріп отырады



«Ең үздік жауап»




«Алақан

-

жұдыры қ»




«Жұлды зшалар»

Тақырыпты қ суреттер



қауіптерді болдырмаудың немесе алдын- алудың жолдарын қарастырады.



ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

қосымша жазып алады.



Бекіту

Сабақты қорытындылау: Не себепті 1965-1985 жылдар «тоқырау» кезеңі деп аталды?

Үйге тапсырма

1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпаратты қ карточка

Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?

Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушыл ар бағалай критери йлеріме н өз деңгейле рін бағалайд

ы


А4,

конспект

S-мықты жағы

W-әлсіз жағы

O-мүмкіндіктер

T-қауіп-қатер



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

9.2 Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік- экономикалық дамуы.

Зерттеу сұрағы: Не себепті 1965-1985 жылдар «тоқырау» кезеңі деп аталды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау;

9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру

Сабақтың мақсаты

өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау;

Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған

өзгерістерге баға беру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыт ы

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру



Өткен білімді еске түсіру

.Психологиялық ұстаным:

Бүгінгі сабағымыз сәтті және танымды болады деп сенемін. Өздеріңізге және басқаларға жақсы күн сыйлаңыздар!

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

мадақта у


Жаңа білім

«Төрт шаршы»-мәтінмен жұмыс

  1. 578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!