3- сынып Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

3- сынып Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу.Дайын ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

Маңғыстау облысы,Жаңаөзен қаласы

Төлесін Әлиев атындағы N1 жалпы білім беретін мектеп

Пәні:

Математика

Педагогтің аты-жөні:

Бекмаганбетова Курал Алмаганбетовна

Күні:

13.01.25ж

Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

Оқушыларға бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді үйрету

Сабақ барысы

Сабақтың басы



















































Сабақтың ортасы








































Сабақты қорыту


















Кері байланыс

Педагогтің әрекеті

Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту




Топқа бөлу

Кәмпиттер арқылы бөлу

Әр оқушыға түрлі түсті кәмпит таратып беру (мысалы, қызыл, көк, жасыл, сары).

Бірдей түсті кәмпит алғандар бір топ болады.

1-тапсырма Топтық жұмыс

Күрделірек есептер:


7 ÷ 2


6 ÷ 4


3 ÷ 2


9 ÷ 6


5 ÷ 3


8 ÷ 7


7 ÷ 5


8 ÷ 6


9 ÷ 8






2-тапсырма Жұптық жұмыс

1. Қарапайым есептер (қалдықты тап):


1. 5 ÷ 4


2. 7 ÷ 5


3. 9 ÷ 6


4. 8 ÷ 7


5. 10 ÷ 8


6. 15÷ 9


7. 19 ÷ 3


8. 14 ÷ 5


9. 38 ÷ 6


10. 25 ÷ 7




3-тапсырма Жеке жұмыс

Екі амалмен шығарылатын есептер:

85 тенгең бар. Егер сағыз 9 теңге тұрса, қанша сағыз сатып ала аласың және қанша теңгең қалады?


14 кітапты 8 сөреге тең бөліп салу керек. Әр сөреге қанша кітап түседі, қанша кітап артық қалады?


7 қарындашты 3 оқушыға бөлу керек. Әрқайсысына қанша қарындаш тиеді және қанша қарындаш артық қалады?


Бір дүкенде 45 кг картоп бар. Оны 6 қапқа тең бөліп салса, әр қапта қанша кг картоп болады және қанша кг артық қалады?


9 балы бар ойыншы 7 ойынға қатысты. Әр ойында қанша балл жинағанын анықта және қанша балл артық қалғанын тап.


4-тапсырма Жеке жұмыс

Өрнектер:

(9 ÷ 4) + (7 ÷ 6)


(23 ÷ 8) - (9 ÷ 5)


(212 ÷ 9) × (157 ÷ 7)


(29 ÷ 6) + (35 ÷ 8)


(441 ÷ 9) - (263 ÷ 7)

5-тапсырма Жұптық жұмыс

Жасырын сандарды тап:

÷ 7 = 3


÷ 5 = 2


÷ 9 = 2


÷ 6 = 4


÷ 8 = 5

6-тапсырма Жеке жұмыс

Қалдықпен бөлінетін есепті тап

12:6 72:2

14:5 50:25

20:4 16:5

59:7 88:2

25:5 45:4

7-тапсырма Топтық жұмыс

Берілген есеп дұрыс па, қате болса, дұрыс жауабын тап.

26) 87 ÷ 5 = 16 (қалдық 3)

27) 143 ÷ 7 = 20 (қалдық 3)

28) 229 ÷ 9 = 25 (қалдық 4)

29) 315 ÷ 8 = 39 (қалдық 3)

30) 400 ÷ 6 = 66 (қалдық 4)

Сергіту сәті

Көрсетілген сергіту сәтіндегі іс-қимылды қайталайды.

8-тапсырма Топтық жұмыс

96 қарындашты 7 балаға тең бөліп берді. Әр балаға қанша қарындаш тиді? Қанша қарындаш артылды?128 кітапты 9 сөреге тең бөліп қойды. Әр сөреге қанша кітап түсті? Қанша кітап артылып қалды?

75 алманы 6 себетке бөліп салды. Әр себетке қанша алма түсті? Қанша алма қалды?

205 допты 8 командаға бөлді. Әр командаға қанша доп тиді? Қанша доп қалды?

317 теңгені 9 досына тең бөліп берді. Әрқайсысы қанша теңге алды? Қанша теңге қалды?




Үй тапсырмасы

29 ÷ 4 = (қалдық = ?)


2. 53 ÷ 7 = _ (қалдық = ?)


68 ÷ 5 = _ (қалдық = ?)


81 ÷ 6 = _ (қалдық = ?)


99 ÷ 8 = _ (қалдық = ?)


Кері байланыс

Оқушының әрекеті



Топқа бөлінеді.














.










Есепті әр оқушы өзі шығарады.





Есепті топпен ақылдасып шығарады.

















Оқушылар өз жұбымен есепті дұрыстап шығарады.



Әркім өз дәптеріне шығарады.





Есепті шығарады.



































Жасырын санды табады.









Қалдықпен бөлінетін есепті табады








Дұрыс жауабын табады.






Сергіту сәтін жасайды.






Есепті шығарады











Үй тапсырмасын алады.










Кері байланыс жасайды

Бағалау


Мақтап,мадақтап отыру.Белсенді балаларға қарындаштың суретін беріп отыру.




Жарайсың!








Тамаша!


Дескриптор

Есепті түсініп шығарады;

Қалдықпен шығарады.

Тамаша!








Керемет!






Дескриптор

Есептерді ойланып шығарады;

Тез шығарған топ жеңеді;









Бәрекелді!














Дескриптор

Қалдықпен бөлуді тексереді;

Есептерді дұрыс ,тез шығарады;











Жарайсың!













Тамаша!















Жарайсың!


























Бәрекелді!

Ресурстар




Қарындашың суреті.


















































Есептер










































































https://video-preview.s3.yandex.net/P240GAAAAAA.mp4






























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
198
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі