3 – ТОҚСАН ТЖБ әдебиет 10 ҚГБ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

3 – ТОҚСАН ТЖБ әдебиет 10 ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сынып ТЖБ әдебиет ҚГБ
Материалдың қысқаша нұсқасы






«Қазақ әдебиеті» пәнінен 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

ІІ нұсқа

1-БӨЛІМ


1.Кішкентай ғана ауыл балаларын жинап оқытқан кім?

А.Алтынайды

В.Дүйсен

С.Олжас

Д.Арман [1]


2. Ол Шақан бастаған қырық жігітті жолбарысқа бастап барғанда жастардың намысын ояту үшін:«Жолбарыс аулау - қазақтың ата дәстүрі, машықты өнері , - деген ашық аспан астында, алаулы от басында ет жеп, сорпа ішілгеннен соңғы әңгіме-кеңесте ,-деп әңгіме айтқан кім?

A.Құбмерген

В.Шақан шері

С. Атабекақсақал

Д. Рысбек ұста [1]

3.Жазушының «Алғашқы мұғалім» повесінде баяндалатын оқиға қай кезеңді суреттейді?

А.Қазан төңкерісінің алғашқы ауыл өмірі, ондағы жаңа өзгерістер туралы

В.Ұлы Отан соғысы жылдарындағы ауыр тіршілікті

С.Ашаршылық кезеңіндегі ел ауыртпашылықты

Д.Азамат соғысы жылдары


4. «Алғашқы ұстаз» шығармасында Алтынай не себепті Ташкентке балалар үйіне жіберді?

А. Алтынайға зорлық жасағандардан қорғағандықтан

В.Алтынайды жеңгесінен қорғағандықтан

С.Дүйсен ұстаздың өз білімінің аздығынан

Д.Болашағынан үлкен үміт күткендіктен


5.Үзіндіде қайталаудың қай түрі қолданылған?

Көк аспандай жарқылдап, күркірерміз,

Көк аспанның бұлтындай сілкінерміз,

Көк бөріден туғанымыз рас болса,

Көк тәңірден қуат ап, бір түлерміз

А .Анафора

В.Эпифора

С.Жай қайталау

Д.Еспе қайталау


2-БӨЛІМ


6.«Кенет өзін осы жолға түсірген жалмауыз жолбарыс көз алдына келді. Балаға шапқан, әйелді шайнаған кезі емес. Өлім сәті. Өлгеннен соңғы бұтарлап шабылған сәті. Артқы аяққа шор болып байланған қорғасын оқ. «Жолбарыс өз бетімен кісіге тимейді». Құба-мерген айтқан. Қара-батыр айтқан. Атабек Ақсақал айтқан. Өзі де көрді. Сонда, жалмауыз кек қуғаны ма?! Бір кісіден көрген жапасын бір адамға артқан. Жүрген ізін қанды соқпаққа айналдырған. Бұл да қазаға ұшырады. Қорғасын оқ емес, тас қайғы – екі бірдей қаза жүрек басына түйітпектеліп жабысты. Бір жыртқыштың кінәсін тарғыл тонды барлық шеріге артыпты. Содан не тапты ?

Адамға өздігінен тиіспейтін жыртқыштың автордың идеясымен байланыстырыңыз. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[5]


7.«Біз түркілерміз» өлеңінде ұлтжандылық қалай сипатталады? Оқырманға әсерін талдап, өз ойыңызды жеткізіңіз.

Айға қарап ұлыған көк бөрімін.

Атқа мінсем кетемін аруақтанып,

Арасында желік бар ет-терінің.

Атқа мінсем кетемін айбаттанып,

Қылыш көрсем кетемін қайраттанып.

Ғасырлардың бетіне қалқып шыққан

Біздің халық- бұ да бір қаймақ халық,

Намысындай ешкімге таптатпаған.

Түркстанның күмбезі асқақтаған.

Бабаларым жатыр ғой бата беріп

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [5]



8.«Алғашғы ұстаз» әңгімесіндегі әлем әдебиетіндегі құндылықтарды ұлттық құндылықтармен байланыстырыңыз.


Әлем әдебиеті

Қазақ әдебиеті

Байланысы

1




2




3






3-БӨЛІМ


9. «Жолбарыс тұқымын құрту жолында көп қиындық көрген соң, Шақан табиғат пен адамның арасындағы тепе-теңдікті бұзып, табиғи заңдылыққа қарсы келгендігін түсінеді.» сыни тұрғыдан баға беріп, пікір білдіріңіз. 100-150 сөз.

[10]




Балл қою кестесі


Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

B

1


2

A

1

3

А

1

4

C

1

5

A

1


6

Автордың идеясын анықтайды;

2

Автор идеясын оқиғамен байланыстырады;

2

Өзіндік тұжырым жасайды;

1


7

Көтерілген мәселені анықтайды;

2

Оқырманға әсерін талдайды;

2

Өз ойын шығармашылықпен жеткізеді;

1


8

Ұлттық құндылықтармен байланыстырады

2

Ойын дәлелдейді;

2

Өзіндік тұжырым жасайды;

1




9

Көтерілген мәселені анықтайды; Сыни тұрғыдан талдайды; Жаңашылдығына баға береді; Орынды пікір, дәлел келтіреді;

Өзіндік ұсынысын, қорытынды шешімін жаза алады.

2

2

2

2

2







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2024
573
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі