|
Бөлім |
“Дені саудың – жаны сау” |
||||
|
Пәні: |
Математика |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
3-ке көбейту кестесі |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.2.4.** 2, 3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану. 2.1.1.5. 50-ге дейін 3, 4, 5-тен топтап тура және кері санау, жұп/тақ сандарды ажырату/заттар тобын 6, 7, 8, 9-дан тең бөліктерге бөлуді көрсету. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
3-ке көбейту кестесін құру |
||||
|
Құндылық |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Жасампаздық бәрімізге өнеге |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 13 мин |
Үй тапсырмасын тексеру №8, 31 –бет Жұп сандарды тап. 2 есе кеміт. Таза тақта» ойыны Суретті және үлгіні пайдаланып, өрнектердің мәнін тап. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Санды 3 – ке көбейту кестесін құруды және қолдануды үйренесің
1-тапсырм Топтық жұмыс «Біліміңді қолдан» әдісі 1 – топ «Спорт» Санды 3-ке көбейту кестесін пайдаланып, кестелерді толтыр. 3 * 4 = 12 9 : 3 = 3 3 *5 = 15 12 : 3 = 4 3 * 6 = 18 15 : 3 = 5 3 * 7 = 21 18 : 3 = 6 2-топ «Өнер» Үлгіге қарап, мысалдарды шығар. 30 * 3 = 3онд. * 3= 9 онд.= 90 900 : 3 = 9 жузд. : 3 = 3жузд. =300 30дм * 3 = 3онд.дм * 3= 9онд.дм = 90дм 90 кг : 3 = 9 онд.кг : 3 = 3онд.кг = 30кг 3- топ «Еңбек» Үлгіге қарап, мысалдарды шығар. 20 * 3 = 2онд. * 3 = 6онд.= 60 600 : 3 = 6 жузд. : 3 = 2жузд.= 200 10 * 3 = 1 онд * 3 = 3онд. = 30 30 : 3 = 3онд.: 3 = 1онд.=10 300 : 3 = 3жузд. : 3 = 1жузд.=100 |
Жұп сандарды тауып, 2 есе кемітеді
Суретті және үлгіні пайдаланып, өрнектердің мәнін табады
1. көбейту кестесін толтырады 2.бөлу кестесін толтырады 1. үлгі бойынша көбейтуді шығарады 2. үлгі бойынша бөлуді шығарады 1. үлгі бойынша көбейтуді шығарады 2. үлгі бойынша бөлуді шығарады |
Дескриптор: -жұп сандарды тауып, 2 есе кемітеді(1б) Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -көбейту кестесін толтырады(1б) -бөлу кестесін толтырады(1б) Дескриптор: -үлгі бойынша көбейтуді шығарады(1б) - үлгі бойынша бөлуді шығарады(1б) Дескриптор: - үлгі бойынша көбейтуді шығарады(1б) - үлгі бойынша бөлуді шығарады(1б) |
Таратпа қаламсап Оқулық №3,4 32, 33-бет |
|
|
7 мин Сергіту сәті 2 мин |
2- тапсырма Жеке жұмыс «Шығар, талда» әдісі Есепті шығар. Қатысты – 15 б. Әр топта – 5 б. Қатысты - ? топ Ш: 15 : 5 = 3 ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
1. қысқаша шартын құрады 2.сұрағын анықтап, өрнек құрады 3.мәнін есептейді 4.жауабын жазады Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -қысқаша шартын құрады(1б) -сұрағын анықтап, өрнек құрады(1б) -мәнін есептейді(1б) -жауабын жазады(1б) «Басбармақ» арқылы |
Оқулық №5, 33-бет Дәптер қаламсап Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
8 мин
|
3 – тапсырма Жұптық жұмыс «Салыстыр» әдісі Мысалдарды салыстыр. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? |
1. көбейтіндінің мәндерін салыстырады 2.ондықтардың көбейтінділерінің мәндерін салыстырады 3.қосынды мен көбейтіндінің мәнін салыстырады |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -көбейтіндінің мәндерін салыстырады(1б) -ондықтардың көбейтінділерінің мәндерін салыстырады(1б) -қосынды мен көбейтіндінің мәнін салыстырады(1б) |
Оқулық №7, 33 -бет |
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 7 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал. Кері байланыс «Ай әдісі» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 ) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 ) Үйге тапсырма №9, 33-бет |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай жинаған жұлдыздарын санап, анықтайды.
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
Таяқшадағы жұлдыз дар
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3-ке көбейту кестесі ҚМЖ 2сын
3-ке көбейту кестесі ҚМЖ 2сын
|
Бөлім |
“Дені саудың – жаны сау” |
||||
|
Пәні: |
Математика |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
3-ке көбейту кестесі |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.2.4.** 2, 3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану. 2.1.1.5. 50-ге дейін 3, 4, 5-тен топтап тура және кері санау, жұп/тақ сандарды ажырату/заттар тобын 6, 7, 8, 9-дан тең бөліктерге бөлуді көрсету. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
3-ке көбейту кестесін құру |
||||
|
Құндылық |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Жасампаздық бәрімізге өнеге |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 13 мин |
Үй тапсырмасын тексеру №8, 31 –бет Жұп сандарды тап. 2 есе кеміт. Таза тақта» ойыны Суретті және үлгіні пайдаланып, өрнектердің мәнін тап. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Санды 3 – ке көбейту кестесін құруды және қолдануды үйренесің
1-тапсырм Топтық жұмыс «Біліміңді қолдан» әдісі 1 – топ «Спорт» Санды 3-ке көбейту кестесін пайдаланып, кестелерді толтыр. 3 * 4 = 12 9 : 3 = 3 3 *5 = 15 12 : 3 = 4 3 * 6 = 18 15 : 3 = 5 3 * 7 = 21 18 : 3 = 6 2-топ «Өнер» Үлгіге қарап, мысалдарды шығар. 30 * 3 = 3онд. * 3= 9 онд.= 90 900 : 3 = 9 жузд. : 3 = 3жузд. =300 30дм * 3 = 3онд.дм * 3= 9онд.дм = 90дм 90 кг : 3 = 9 онд.кг : 3 = 3онд.кг = 30кг 3- топ «Еңбек» Үлгіге қарап, мысалдарды шығар. 20 * 3 = 2онд. * 3 = 6онд.= 60 600 : 3 = 6 жузд. : 3 = 2жузд.= 200 10 * 3 = 1 онд * 3 = 3онд. = 30 30 : 3 = 3онд.: 3 = 1онд.=10 300 : 3 = 3жузд. : 3 = 1жузд.=100 |
Жұп сандарды тауып, 2 есе кемітеді
Суретті және үлгіні пайдаланып, өрнектердің мәнін табады
1. көбейту кестесін толтырады 2.бөлу кестесін толтырады 1. үлгі бойынша көбейтуді шығарады 2. үлгі бойынша бөлуді шығарады 1. үлгі бойынша көбейтуді шығарады 2. үлгі бойынша бөлуді шығарады |
Дескриптор: -жұп сандарды тауып, 2 есе кемітеді(1б) Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -көбейту кестесін толтырады(1б) -бөлу кестесін толтырады(1б) Дескриптор: -үлгі бойынша көбейтуді шығарады(1б) - үлгі бойынша бөлуді шығарады(1б) Дескриптор: - үлгі бойынша көбейтуді шығарады(1б) - үлгі бойынша бөлуді шығарады(1б) |
Таратпа қаламсап Оқулық №3,4 32, 33-бет |
|
|
7 мин Сергіту сәті 2 мин |
2- тапсырма Жеке жұмыс «Шығар, талда» әдісі Есепті шығар. Қатысты – 15 б. Әр топта – 5 б. Қатысты - ? топ Ш: 15 : 5 = 3 ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
1. қысқаша шартын құрады 2.сұрағын анықтап, өрнек құрады 3.мәнін есептейді 4.жауабын жазады Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -қысқаша шартын құрады(1б) -сұрағын анықтап, өрнек құрады(1б) -мәнін есептейді(1б) -жауабын жазады(1б) «Басбармақ» арқылы |
Оқулық №5, 33-бет Дәптер қаламсап Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
8 мин
|
3 – тапсырма Жұптық жұмыс «Салыстыр» әдісі Мысалдарды салыстыр. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? |
1. көбейтіндінің мәндерін салыстырады 2.ондықтардың көбейтінділерінің мәндерін салыстырады 3.қосынды мен көбейтіндінің мәнін салыстырады |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -көбейтіндінің мәндерін салыстырады(1б) -ондықтардың көбейтінділерінің мәндерін салыстырады(1б) -қосынды мен көбейтіндінің мәнін салыстырады(1б) |
Оқулық №7, 33 -бет |
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 7 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал. Кері байланыс «Ай әдісі» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 ) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 ) Үйге тапсырма №9, 33-бет |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай жинаған жұлдыздарын санап, анықтайды.
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
Таяқшадағы жұлдыз дар
|
|
шағым қалдыра аласыз














