Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақты
қорыту
Кері
байланыс
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту

Топқа
бөліну
«Құпия жәшік»
әдісі.
Оқушыларға құпия жәшік
әкелінеді
Жәшік ішінде Айдың және Күннің
суреті болады.Оқушылар жәшік ішінен қағаз таңдап,қағаздары бірдей
балалармен топқа бөлінеді.

1-тапсырма «Сәйкестендіру»
әдісі
Жұптық жұмыс Берілген
кестедегі жұптарды дұрыс жауабымен
сәйкестендіру.

2-тапсырма
Жеке
жұмыс
"Ғарышқа сапар"
әдісі
"Егер мен ғарышкер болсам..."
деген тақырыпта қысқаша әңгіме жазу. Оқушылар өздерін ғарышкер
ретінде елестетіп, сапар барысында қандай оқиғалар болатынын
сипаттайды.
3-тапсырма Жеке
жұмыс
«Кім жылдам?»әдісі. Топтық
жұмыс
Мұғалім төмендегі сөйлемдерді
оқиды немесе тақтаға жазады. Оқушылар «Дұрыс» немесе «Бұрыс» деп
тез жауап беруі керек. Егер жауап «Бұрыс» болса, дұрысын айтып
түсіндіреді.
Сұрақтар:
1.
✅
Байқоңыр ғарыш айлағы
Қазақстанда орналасқан.
(Дұрыс)
2.
❌
Юрий Гагарин – бірінші қазақ
ғарышкері. (Бұрыс, ол – Кеңес Одағының тұңғыш
ғарышкері)
3.
✅
Ғарышта ауа жоқ.
(Дұрыс)
4.
❌
Ай – Жерден үлкен ғаламшар.
(Бұрыс, Ай – Жердің серігі және ол
кіші)
5.
✅
Тоқтар Әубәкіров – тұңғыш
қазақ ғарышкері. (Дұрыс)
6.
❌
Ғарыш кемесі поезбен ұшады.
(Бұрыс, зымыранмен ұшады)
7.
✅
1961 жылы адам алғаш рет
ғарышқа ұшты. (Дұрыс)
8.
❌
Талғат Мұсабаев – алғашқы
ғарышқа ұшқан адам. (Бұрыс, ол – қазақ ғарышкері, бірақ бірінші
емес)
4-тапсырма
Құпия сөз" (Жұптық
жұмыс)
Оқушыларға әріптері араласып
кеткен сөздер беріледі. Олар дұрыс ретке келтіріп, қандай сөз
екенін табуы керек.
Мысал:
шғары
(ҒАРЫШ)
қыорйңаБ
(БАЙҚОҢЫР)
зыамырн
(ЗЫМЫРАН)
5-тапсырма
Топтық
жүмыс
Әр топқа ғарышқа байланысты
сөз жұмбақ беріледі. Топтар жұмбақты шешіп, дұрыс жауабын айтуы
керек
Жұмбақтар:
1-топ:
Шар сияқты
өзі,
Бірақ жарық
көзі.
Түнде бізге
көрінер,
Теңізде оған жол
сілер.
(Жауабы:
Ай)
2-топ:
Аспанға ұшып
барады,
От жалынын
шашады.
Ғарышкерді
арқалап,
Кеңістікке
асады.
(Жауабы:
Зымыран)
1-топ:
Адамдар оны
бағындырды,
Жерден ұзап
алдырды.
Қараңғыда жанып
тұрар,
Жұлдыздардан жаным
тұрар.
(Жауабы:
Ғарыш)
2-топ:
Бірінші боп
самғадым,
Адамзатқа
арнадым.
Ғарышкермін
атақты,
Тарихта мен
қалдым!
(Жауабы: Юрий
Гагарин)
Сергіту
сәті
Оқушылар видеодағы қимылды
қайталайды.

6-тапсырма Топтық
жүмыс
"Ғарышкерлер сөйлейді"
ойыны
Әр топтан бір оқушы ғарышкер
рөлін ойнайды.
Қалған оқушылар оған сұрақ
қояды (мысалы: "Ғарышта не көрдің?", "Салмақсыздық қандай
сезім?").
Ғарышкер рөліндегі оқушы өз
ойынша жауап береді.
7-тапсырма Топтық
жұмыс
Кім көп біледі?" (Сөздер
жарысы)
Әр топ 1 минут ішінде ғарышқа
байланысты мүмкіндігінше көп сөз жазуы
керек.
Мысалы: Ғарыш, зымыран, Ай,
Күн, ғарышкер, Жер, Марс, скафандр,
салмақсыздық.
Ең көп сөз жазған топ
жеңеді.
Үй
жұмысы
«Ғарышкерге
хат»
Қазақ ғарышкеріне хат
жазу.
Кері
байланыс

|
Топқа
бөлінеді.
Кестені
сәйкестендіреді.
Өз ойларын
жазады.
Тапсырманы жарыса
орындайды.
Сұрақтардың қайсы дұрыс,қасы
бұрыс екенін анықтайды.
Тапсырманы
орындайды.
Құпия сөзді
табады.
Жұмбақты
шешеді.
Сергіту сәтін
жасайды.
Тапсырманы
орындайды.
Тапсырманы жарыса,ойлана
орындайды.
Үй жұмысын жазып
алады.
Кері байланыс
жасайды.
|
Мақтап, мадақтап
отыру.
Белсенді
қ атысқан оқушыларға Зымыранның
суретін беріп
отырады.
Жарайсыңдар!

Керемет!
Дескриптор:
Сөздер мен суреттерді дұрыс
сәйкестендіреді;
Ғарышқа қатысты терминдерді
дұрыс қолданады;
Топ ішінде бірге жұмыс
істейді;

Тамаша!
Дескриптор:
Ғарышкер рөлінде өз ойларын
жеткізеді;
Ғарышқа сапар барысын
сипаттайды;
Оқиғаны жүйелі
баяндайды;

Тамаша!

Бәрекелді!

Дескриптор:
Топ мүшелері жұмбақтың жауабын
табады;
Ғарышқа қатысты сөздерді дұрыс
атайды;
Топ ішінде бірлесіп жұмыс
істейді;
Тамаша!

Керемет!

Дескриптор:
Ғарышкерге қызықты сұрақтар
қояды;
Ғарышкер рөлін ойнаушы жауап
бере алады;
Барлық оқушылар
белсенді

|

Зымыранның,Көліктің,Кеменің
суреті.
Тапсырмалар
https://video-preview.s3.yandex.net/DZsvRwIAAAA.mp4
|