Пәні: Цифрлық сауаттылық
|
Бөлім: |
Ойын құру (ортақ тақырыптары: "Уақыт", "Сәулет") |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Әбдіқахар айзат Асхатқызы |
|
|
Күні: |
||
|
Сынып: 3 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Кейіпкерлер |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.2.3 Scratch (скретч) программалау ортасында бірнеше кейіпкерлер құру; 3.4.2.4 Scratch (скретч) программалау ортасында ойындарды құру кезінде қайталау алгоритмін іске асыру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Scratch (скретч) программалау ортасында бірнеше кейіпкерлер құруды үйренеді; Scratch (скретч) программалау ортасында ойындарды құру кезінде қайталау алгоритмін іске асырады |
|
|
Құндылық |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың
басы |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. Сыныпта психологиялық Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - "Егер біз бір-бірімізді тыңдағымыз келсе, бір рет шапалақтаймыз!" - "Егер біз ұйымшыл болғымыз келсе, біз екі рет қошемет көрсетеміз!" - "Егер біз белсенді болғымыз келсе, біз 3 рет қол шапалақтаймыз!" Өткен тақырыпты қайталау Scratch бағдарламасы бойынша сөздерді жазу
|
Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді Тапсырманы орындайды |
Мақтау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды. |
Оқулық |
|
Сабақтың ортасы |
Оқулықпен жұмыс. Оқулықпен жұмыс. Оқулықпен жұмыс. "Дәйекті оқу" әдісі. Топтарда оқушылар бөлімдегі мәтінді кезекпен оқиды Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс
|
Әр оқушы топта оқыған мәтінін талқылайды. Олар бір-біріне және мұғалімге сұрақтар қою арқылы білімдерін толықтырады. 1-тапсырманы орындайды - дұрыс / дұрыс емес тұжырымды анықтайды Жаттығулар орындайды - интерактивті тапсырманы орындайды спрайттарды қосады. спрайттарға скирпт құрастырады |
Мақтау «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағаланады «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағаланады |
Оқулық Жұмыс парағы https://wordwall.net/resource/82517957 https://wordwall.net/resource/82517987
|
|
Сабақтын соңы |
Рефлексия.
|
Кері байланыс береді |
Стикер |
|
Тексерілді: Достанов Н.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3-сынып Кейіпкерлер Цифрлық сауаттылық
3-сынып Кейіпкерлер Цифрлық сауаттылық
Пәні: Цифрлық сауаттылық
|
Бөлім: |
Ойын құру (ортақ тақырыптары: "Уақыт", "Сәулет") |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Әбдіқахар айзат Асхатқызы |
|
|
Күні: |
||
|
Сынып: 3 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Кейіпкерлер |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.2.3 Scratch (скретч) программалау ортасында бірнеше кейіпкерлер құру; 3.4.2.4 Scratch (скретч) программалау ортасында ойындарды құру кезінде қайталау алгоритмін іске асыру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Scratch (скретч) программалау ортасында бірнеше кейіпкерлер құруды үйренеді; Scratch (скретч) программалау ортасында ойындарды құру кезінде қайталау алгоритмін іске асырады |
|
|
Құндылық |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың
басы |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. Сыныпта психологиялық Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - "Егер біз бір-бірімізді тыңдағымыз келсе, бір рет шапалақтаймыз!" - "Егер біз ұйымшыл болғымыз келсе, біз екі рет қошемет көрсетеміз!" - "Егер біз белсенді болғымыз келсе, біз 3 рет қол шапалақтаймыз!" Өткен тақырыпты қайталау Scratch бағдарламасы бойынша сөздерді жазу
|
Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді Тапсырманы орындайды |
Мақтау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды. |
Оқулық |
|
Сабақтың ортасы |
Оқулықпен жұмыс. Оқулықпен жұмыс. Оқулықпен жұмыс. "Дәйекті оқу" әдісі. Топтарда оқушылар бөлімдегі мәтінді кезекпен оқиды Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс
|
Әр оқушы топта оқыған мәтінін талқылайды. Олар бір-біріне және мұғалімге сұрақтар қою арқылы білімдерін толықтырады. 1-тапсырманы орындайды - дұрыс / дұрыс емес тұжырымды анықтайды Жаттығулар орындайды - интерактивті тапсырманы орындайды спрайттарды қосады. спрайттарға скирпт құрастырады |
Мақтау «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағаланады «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағаланады |
Оқулық Жұмыс парағы https://wordwall.net/resource/82517957 https://wordwall.net/resource/82517987
|
|
Сабақтын соңы |
Рефлексия.
|
Кері байланыс береді |
Стикер |
|
Тексерілді: Достанов Н.
шағым қалдыра аласыз

















