3 сынып математика 98-102 сабақтар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

3 сынып математика 98-102 сабақтар

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып математика ҚМЖ 98-102 сабақтар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Сәулет

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

98 сабақ. Текше, тіктөртбұрышты параллелепипед. Дизайн.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.3.2.4 солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Фигуралардың жазбасын әзірлейді, моделін жинайды және орналасуындағы өзгерістерді түсіндіреді.

Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы: Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

Сабақ құндылығы: Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

1-апта дәйексөзі: «Жасампаздық – бәрімізге өнеге»

03-07.02.25ж

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты

30минут

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3минут






Өткенді пысықтау

5 минут












Сабақ

тың ортасы

25 минут





















































Сергіту сәті

2 минут



































Сабақты қорыту

5минут








Кері байланыс

5 минут


Психологиялық ахуалды жақсарту

Өткенді пысықтау

«Көңілді текше» ойыны

1-Текше дегеніміз қандай не?

2. Текше мен тіктөртбұрышты параллелепипедтің айырмашылығы


Құндылық мақсаты:

Қарапайым өлшеулер жүргізу, практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай алу


Жаңа тақырып

"Суретті болжау" әдісі

Экранда текше мен тіктөртбұрышты параллелепипедтің суреттері көрсетіледі.

Оқушылар олардың атауын болжап, сипаттап көреді.


Топқа бөлу: Оқушылар осы фигуралар бойынша топтарға бөлінеді.


Өзіндік жұмыс

2

"Ғажайып пішіндер әлемі"

"Қайсысы қайсы?" ойыны

Оқушыларға әртүрлі фигуралардың суреттері

(шаршы, тік төртбұрыш, үшбұрыш) беріледі.

Олар текшенің және тікбұрышты параллелепипедтің жақтарын табуы керек.

Дұрыс жауап берген оқушылар "Геометрия білгірі" жұлдызшасын алады.


Бірлескен жұмыс

ЕҚБ және ЕБҚ

Тіктөртбұрыштың белгісіз қабырғасын тап


Сергіту сәті:"Геометриялық қозғалыстар"

Мұғалім фигуралардың атауын атайды, оқушылар сол фигураның пішініне сәйкес қимыл жасайды

(мысалы, текше – екі қолын төртбұрыш секілді жаяды, цилиндр – айналады).


Топтық жұмыс

1-топ:

Қаптаушы дизайнерлер" тапсырмасы

Оқушылар қораптың бүйір жақтарының ауданын есептейді.

Қорапты толықтай қаптау үшін қанша қағаз керек екенінтабады.

Күнделікті өмірде қалай қолдануға болатынын түсінеді.

2-топ: "Сыйлықораушы" ойыны

Оқушыларға қорап пен таспа беріледі.

Олар қорапты екі рет айналдыра байлау үшін қанша таспа керек екенін есептейді.

3-топ:

"Сиқырлы бөлме"тапсырмасы
Қазір бізге жаңа бөлменің еденін төсеп, қабырғаларын бояуға көмектесу қажет. Бірақ алдымен, қанша материал керек екенін есептеп алайық!

"Еден төсегіш" – бөлменің еденінің ауданын есептеңдер.

"Қабырға бояушылары" – қабырғалардың жалпы ауданын есептеңдер.

"Терезе мен есік сиқыры" – қабырғалардың жалпы ауданынан терезе мен есіктің ауданын алып тастауды ұмытпаңдар

Бөлменің өлшемдері:

Ұзындығы – 8 м
Ені – 5 м

Биіктігі – 3 м
Терезе: 2 м × 2 м
Есік: 2 м × 1 м


ЕҚБ

Текше, паралеллепипедтің суреттерін бояйды


Шығармашылық тапсырма

4-тапсырма

«Жас дизайнермін»

а) Сыйлық салатын текше тәріздес қорап әзірле

б) Қай қораптың жазбасы берілген?

Ойланып жауап бер



5-тапсырма

Ойнайық та ойлайық!

(50+40)*5=450

(50+40)*2=180

(50+40)*4=360


6-тапсырма

Тікбұрышты параллелепипед пішінді қорап әзірлейді


7-тапсырма

6см-1см-1см-1см-1см=2см

Ж: Ең үстіндегі текшенің қабырғасының ұзындығы 2 см



Үй тапсырмасы

8-тапсырма

Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз.Олардың мәнін тап


Кері байланыс



Мақсаты:

Бір-біріне құрмет сезімін ояту

Амандасады







Үй тапсырмасын тексертеді









Тапсырмалар

ды орындайды






Қағазбен жұмыс жасайды













Кестемен жұмыс жасайды











Жеке жұмыс жасайды









Салыстыру жасайды










Жаттығу жасайды






Тапсырманы орындайды











Дұрыс жауабын табады







Қорап әзірлейді









Үй тапсырмасын алады




Кері байланыс береді





Мақтап, мадақтап отыру


ҚБ:

« Транспортир » әдісі




Тамаша!



Дескриптор:
Текшенің және тікбұрышты параллелепипедтің жақтарын анықтайды
Фигураларды ажыратады-2 балл


Кереметсіңдер!






Керемет!





Сендер мықтысыңдар!




Тамаша!


Дескриптор:
Бүйір жақтарының ауданын дұрыс есептейді.
Қорапты толық жабу үшін қанша қағаз керек екенін анықтайды.-2 балл



Дескриптор:
Қорапты байлау үшін таспаның ұзындығын дұрыс есептейді.
Қолданған формуланы түсіндіре алады-2 балл




Дескриптор:
Бөлменің еденінің ауданын қабырғалардың ауданын дұрыс анықтайды.
Терезе мен есіктің ауданын алып тастауды ұмытпайды
-2 балл





Сендер мықтысыңдар!




Дескриптор:
Қорапты дәл құрастырады.
Шығармашылықпенәдемі безендіреді-

2- балл














«Медаль» әдісі





Суреттер











Оқу құралдары




Геометриялық құралдар:


Сызғыш, қайшы, желім, түрлі-түсті қағаздар.











Парақтар






Жұмыс дәптері






Таратпа материалдар













Кесте











Сәттілік фортунасы тақтасы









Қимылдар








Суреттер




Сызб




Жұмыс дәптері


Оқулық





Кері байланыс тақтасы



Азайғыш

300

780

45+765

730

Азайтқыш

32*3

156*4

205

32+460

Айырманың мәні















Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3 сынып


Сабақтың тақырыбы:

99 сабақ. Текше, тіктөртбұрышты параллелепипед. Фотосуретке түсіру өнері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.3.2.4 солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Фигуралардың жазбасын дайындайды және моделін жинайды, оның орналасуындағы өзгерістерді түсіндіреді. Есептеу тәсілдерін қайталайтын болады.

Құндылықтар:Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

Сабақ құндылығы: Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

1-апта дәйексөзі: «Жасампаздық – бәрімізге өнеге»

03-07.02.25ж

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут






Өткенді пысықтау

5 минут













Сабақ

тың ортасы

20 минут
























Сергіту сәті

2 минут



























Сабақты қорыту

10минут
















Кері байланыс

5 минут





Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

8-тапсырма

Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз.Олардың мәнін тап



Тақырыпты ашу

Құндылық мақсаты: Қарапайым өлшеулер жүргізу, практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай алу


Жаңа тақырып

Жаңа сабаққа кіріспе

"Геометриялық фигураларды тап" ойыны

Оқушыларға бөлме ішіндегі текше және тіктөртбұрышты параллелепипед пішінді заттарды табу тапсырмасы беріледі (кітап, қорап, үстел, т.б.).


Топқа бөлу

1-топ:"Текшелер",

2-топ:"Параллелепипедтер"

3-топ:"Фотографтар"


2-тапсырма

"Артық текшені тап!"ойыны

Артық текшені тауып,оның нөмірін жазады


3-тапсырма"Қорапты зертте!"

Оқушылар қорапты қарап, оның төбелерін, жақтарын және қабырғаларын санайды.

Өз жауаптарын дәптерге жазады


"Түстерүйлесімі"

(Шығармашылық тапсырма)

Олар текшенің бірдей жақтарына бірдей түсті қағаз жапсыруы керек.

Ол үшін алдымен керек болатын тіктөртбұрыштарды қиып алу керек.

Қандай өлшемдерді өлшеу керектігін ойлап, оларды есептеп шығарады.

Қораптарын безендіреді



Сергіту сәті:Геометриялық пішіндер биі

Әр фигураға тән қозғалыстар жасайды (мысалы, текше – секіру, параллелепипед – екі жаққа созылу).


ЕҚБ

Оқушылар дайын пішіндерден текше немесе параллелепипед моделін құрастырады.

Өз фигураларын безендіреді.


4-тапсырма Текше мен оның құпиялары!

Сіздер текшенің үстіңгі жағынан қарап тұрсыздар. Осыдан кейін оның астыңғы жағында неше нүкте болатынын анықтап көріңіздер. Бірақ, бұл текше сиқырлы! Әр қабырғасы, әр беті түрлі түстермен боялған, ал нүктелер сол түстерді көрсетеді


5-тапсырма

Кім көп фотосурет түсірді?
1 фотосуретші -25 сурет

2 фотосуретші -45 сурет

7 күнде-?

Ш: 7*25=175 (1 с)

7*45=315 (2 с)

315-175=140 (арт)

Ж:2 фотосуретші көп түсірді 140 сурет артық түсірді


6-тапсырма Сызба бойынша өрнек құрастыру

480 :8=60

60: 6=10

540:6=90

10+90=100

Өрнек: 480:8: 6+540=100


Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Ш: 3*5+2*3*2 = 27 текше (орындық)

3+3*3+5*3 =27 текше

(құрмет көрсету тақт)




Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді










Үй тапсырмасын оқып береді









Тақырыпты ашады








Тапсырманы орындайды




















Әріптер жиынын табады




Жиын атауын табады







Жиындармен жұмыс жас


Есепті шығарады







Үй тапсырмасын алады







Кері байланыс жасайды



Мақтап, мадақтап отыру


ҚБ:

«Көбелек» әдісі







Дескриптор:
Текшенің өлшемдері мен ерекшеліктерін салыстырады.
Дұрыс жауабын жазады.-1балл












Дескриптор:

Текшенің бірдей жақтарына сәйкес түсті қағаз жапсырады.
Қиып алынатын тіктөртбұрыштардың өлшемін анықтайды-

2-балл



Дескриптор:
Дайын пішіндерден құрастырады.
Фигураны өз талғамына сай сәндеп сипаттайды-

2 балл.


Дескриптор:
Текше туралы дұрыс түсінік қалыптастырды.
Үстіңгі және астыңғы жағындағы беттердің саны мен орналасуын анықтйды
Топпен бірге жұмыс жасап, талқылайды-3балл











Дескриптор:
Есепті дұрыс шығарып, әр фотографтың түсірген суреттерін санап, дұрыс жауапты табады-2 балл









«Әуе шарлары» әдісі





Суреттер





Оқулық





Жұмыс дәптері






Суреттер








оқулық





Жұмыс дәптері





Тақта, жұмыс дәптері









оқулық

















Оқулық







Жұмыс дәптері



Оқулық






Жұмыс дәптері




Жұмыс дәптер


Оқулық






Кері байланыс тақтасы




































Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Өнер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

100 сабақ. Текше, тіктөртбұрышты параллелепипед. Фотосуретке түсіру өнері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.3.2.4 солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Кеңістіктік фигуралардың орналасуындағы өзгерістерді түсіндіреді. Кестеден тыс көбейту және бөлуді орындайтын болады.

Құндылықтар:

Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

Сабақ құндылығы: Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

1-апта дәйексөзі: «Жасампаздық – бәрімізге өнеге»

03-07.02.25ж

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут











Сабақ

тың ортасы

20 минут


Сергіту сәті

2 минут


Сабақты қорыту

8 минут


Кері байланыс

5 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру


Өткенді пысықтау

7, 44-бет.

Қосымша: "Менің бөлмемдегі текшелер мен параллелепипедтер" тақырыбында зерттеу жұмысын тексеру.


Құндылық мақсаты:Қарапайым өлшеулер жүргізу, практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай алу


Жаңа тақырып.

1-тапсырма

Сол жағында –Е

Оң жағында –С

Жоғары жағыда-В

Төмен жағында-F


2-тапсырма

Текшені сағат тілімен айналдыру

Ж. Үш рет айналдырғанда Б. Суреті сәйкес келеді


3-тапсырма

Қорапты ашып, фигураларды жазу

6 фигура

2 бірдей

6:2=3


Бірлескен жұмыс ЕҚБ және ЕБҚ

4-тапсырма

Кәдесый қораптарын жасап, оларды суретке түсіру



5. Есепті әртүрлі тәсілмен шығар. Қандай тәсіл ыңғайлы? Неліктен?

А)1 аптада-5 рет барады

1 барғанда -30 баладан

4 аптада ше?

Ш: 1 тәсіл

30*5=150

150*4=600

2 тәсіл (30*5)*4 =600

Ж. 4 аптада 600 бала


Ә) 1 аптада-3 рет барады

1 барғанда 20 баладан

4 аптада ше?

Ш: 1 тәсіл

20*3=150

60*4=240

2 тәсіл (20*3)*4 =240

Ж. 4 аптада 240 бала



6-тапсырма

Теңдеулерді шеш.

у-165=620+173.

а : 15 = 54 : 18.

800-х=870-610.

у - 420= 600-56.

55*х=820-710.

300-х=42*2.


Үй тапсырмасы:

7,8-тапсырма











Өткенді пысықтайды






Тақырыпты ашады, сұрақтарға жауап береді.



Оқушылар өз жауабын жазып, оның дұрыс екенін дәлелдеп, үш рет айналдырудың нәтижелерін талқылайды.





Оқушылар әр фигураның өлшемдерін жазып, қабырғаларының ұзындығын есептейді.







Теңдеулерді шешеді.



















Үй тапсырмасын алады


ҚБ:

«Смарт сағат» әдісі

ДескрипторОқушы текшенің бастапқы, бірінші және үшінші айналу жағдайларын дұрыс анықтайды.
Оқушы текшенің әр айналуының өзгерістерін түсініп, дұрыс шешім қабылдады-

2 балл




ДескрипторОқушы қорапты ашып, оның беттеріндегі фигураларды дұрыс анықтайды-

1 балл


Дескриптор:
Оқушы шығармашылықпен жұмыс жасайды1-балл


ДескрипторОқушы кәдесый қораптарын жасап оның жоспарын құрады.

Оқушы жұмыс кезінде қажетті құралдарды дұрыс таңдайды-4балл










Тақта, жұмыс дәптері









оқулық

















Оқулық







Жұмыс дәптері



Оқулық






Жұмыс дәптері




Жұмыс дәптер


Оқулық




Тақта, жұмыс дәптері





Оқулық





Кері байланыс тақтасы










Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Өнер

Педагогтің аты-жөні:

Күні:


Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

101. Өзіңді тексер!

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.3.2.3 кеңістіктік геометриялық фигуралардың (тікбұрышты

параллепипед, куб) жазбасын дайындау және олардың моделін құрастыру

3.3.2.4 солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Оқушылар өздерінің жетістіктерін тексереді.

Құндылықтар:

Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

Сабақ құндылығы: Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

1-апта дәйексөзі: «Жасампаздық – бәрімізге өнеге»

03-07.02.25ж

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут










Өткенді пысықтау

5 минут















Сабақ

тың ортасы

20 минут


Сергіту сәті

2 минут


Сабақты қорыту

8 минут


Кері байланыс

5 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру:


"Бақытты сәт" жаттығуы:

Қолды жоғары көтеріп, терең тыныс алу және қолды баяу төмен түсіру.


Өткенді пысықтау

7,8. 46-бет.




Құндылық мақсаты:Қарапайым өлшеулер жүргізу, практикалық есептердішешуге арналғанқұралдармен жұмыс жасай алу


Жаңа тақырып

1

Тікбұрышты параллелепипедтің жазбасын әзірле.



2.
Ойын текшесінің суретін және жазбасын зерттеңіз

Текшенің астыңғы жағында-3

Сол бүйір жағында-6

Арқы бүйәр жағында-5


3.
АД=ВС=EL=TO=FR=RP

АВ=ДС=ЕТ=LD =MN= 1см 6мм

ДБ= СТ= LM= ON =TR= OR= PE= RK =9 мм

Бұл жазбада 6 тіктөртбұрыш бар


4 Текшелердің қайсысы жазбаға сәйкес келетіндігін тап.

Ж: 1 текше жазбаға сәйкес келеді



Сергіту сәті «Текше биі»:



5

1+6=7

4+3=7

5+2=7



ЕҚБ,ЕБҚ
Суреттер мен жазбаларды салыстырып, текше мен оның жазбасын дұрыс сәйкестендір




Үй тапсырмасы

Тікбұрышты параллелепипедтің жазбасын қайта жасау.

Ойын текшесінің қасиеттерін жазу.





Кері байланыс
Оқушыларға сұрақ қою:

«Бүгін не үйрендіңдер? Қандай тапсырмала рқиын болды?»




Өткенді пысықтайды



































Қимылмен көрсетеді















Үй тапсырмасын алады







Кері байланыс береді


Мадақтап мақтап отыру


ҚБ:

«Смарт сағат» әдісі


Дескриптор:
Оқушы параллелепипедтің жазбасын дәл жасады.
Оқушы қабырғаларды дұрыс белгіледі-

3балл

Дескриптор:

Оқушы текшені дұрыс зерттеп, барлық жағындағы нүктелерді табады

Оқушы нүктелердің санын нақты есептеп, жазбада көрсетеді-3балл



Дескриптор:

Оқушы текше мен жазба арасындағы сәйкестікті дұрыс табады-1 балл

Дескриптор:

Оқушы текше мен жазбаны сәйкестендіре алады.
Оқушы сұрақтарға дұрыс жауап береді,
Оқушының тапсырманы түсініп, толық орындауы-3балл











Оқулық Сызғыш, қағаз, қарындаш
























Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Атақты тұлғалар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

102 сабақ. Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту. Қазақ хандығының негізін қалаушылар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Жазбаша көбейтудің алгоритмін қолдануды үйренеді.

Құндылықтар:

Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

Сабақ құндылығы: Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

1-апта дәйексөзі: «Жасампаздық – бәрімізге өнеге»

03-07.02.25ж

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут










Сабақ

тың ортасы

20 минут


Сергіту сәті

2 минут


Сабақты қорыту

8 минут


Кері байланыс

5 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру

"Позитивті ойлау" әдісі

Оқушылар жұппен немесе топпен бір-біріне жақсы сөздер айтып, бір-бірін қолдап шығады.



Өткенді пысықтау.

Тікбұрышты параллелепипедтің жазбасын қайта жасау.

Ойын текшесінің қасиеттерін айтқызу.


Құндылық мақсаты:Қарапайым өлшеулер жүргізу, практикалық есептердішешуге арналғанқұралдармен жұмыс жасай алу


Жаңа тақырып

Тақырыпты ашу:
Мұғалім оқушыларға "Қазақ хандығының негізін қалаушылар" туралы қысқаша айтып өтеді, олардың өмірі мен тарихтағы рөлін түсіндіреді. Осыдан кейін көбейту амалын күнделікті өмірде, тарихта қолдану қажеттілігі туралы сұрақтар қояды.


1

Екі таңбалы сан өсу ретімен: 42,48,63,65,66

Үш таңбалы сан кему ретімен:

701,277,270,207,117,107

Ж. Ринат Әбенов


2

23*3=(20+3)*3=20*3+3*3=60+9=69


3 "Шапшаң көбейту"

23*3=69

32*3=96

44*2=88

21*3=-63

12*3=36

31*3=93

12*4=48

24*2=48


4 "Есеп шығару сайысы"

а) Маусым айында 43 оқушы

Тамыз-? 2 есе артық

Ш: 43*2 =86 тамыз

43+86 = 129 барлығы

Ж:129 оқушы


ә) Автобус -13 сағ

Пойыз-? Сағ

Барлығы-№ сағ

Ш:13*2=26 сағ пойыз

13+26=39 сағ барлығы

Ж: 39 сағ жұмсады


Сергітусәті:

Оқушыларға екісанды көбейтукезінде жасалатын қимылдарды көрсетіп, қайталайды.

Мысалы, 12 × 3 деп айту кезінде қолды жоғары көтеріп, ал 15 × 5 кезінде екі қолды көтеріп көрсетеді.


ЕБҚ,ЕҚБ тапсырмасы

5"Көбейтуді аяқта!"

24*2 =48

33*3= 99

21*4 = 84


Өзіндік жұмыс

ә)Мандарин-33 кг

Апельсин-? Кг 3 есе артық

Ш: 33*3=99 апельсин

33+99=132 барлығы

Ж: Барлығы 132 кг


Үй тапсырмасы

6-есеп

Теңдеулерді шеш


Кері байланыс:«Білім кемесі» әдісі











Өткенді пысықтайды











Тақырыппен танысады





























Әр есепті жекелей шығару, қорытындыны басқа топқа түсіндіріп беру.












ЕБҚ,ЕҚБ тапсырмаларын орындайды










Үй тапсырмасын алады


"Мадақтау ленталары"



ҚБ:

«Смарт сағат» әдісі


Дескриптор:Әр топ тапсырманы уақытында орындайды
Топ мүшелері өзара бір-біріне түсінікті түрде жауап береді-2 балл





Дескриптор:
Есептер дұрыс шығарады-1 балл




Дескриптор: Тапсырмалардың дәлдігі мен толықтығы.
Жауаптардың түсінікті әрі дұрыс болуы-2 балл








Дескриптор:
Оқушы тапсырмаларды орындауға белсенді қатысады

Оқушы өзін жақсы сезінеді және тапсырманы түсініп орындайды-

2 балл




Дескриптор:
Оқушы тапсырмаларды орындауға белсенді қатысады.
Оқушы өзін жақсы сезінеді және тапсырманы түсініп орындайды

-3 балл


«Білім кемесі» әдісі







Оқу кітаптары



Дәптер, қарындаш





















Видеоматериалдар










Таратпа материал








Оқулық




































Кері байланыс парағы



































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
258
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі