Материалдар / 3-сынып «Қазақ хандығы қалай құрылды»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

3-сынып «Қазақ хандығы қалай құрылды»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2021
1026
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Дүниетану

Тақырыбы: «Қазақ хандығы қалай құрылды»

Мектеп: №23

Күні: 24.02.21

Машықкерің аты-жөні: Абилмажинова Б.Е.

СЫНЫП: 3 А

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

3.3.3.1 Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: қазақтың хандары және хандықтың құрылуы туралы мәліметтерді біледі

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіре алады

Кейбір оқушылар орындай алады: оқиға желісімен байланыстырып сценарий құрастыра алады.

Бағалау критерийлері

  • Қазақ хандығының құрылуына себепші болған хандармен танысады;

  • Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіреді.

Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Қазақ-казах-kazakh

Қазақ хандығы-Казахское ханство-Kazakh khanate

Үндеу

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сайкелетін тіл стилі:

ғылыми стиль, ауыз екі сөйлеу стилі, пәндік тілмен сөйлеуі




  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Қазақ хандығы құрылғаннан бері қанша жыл өтті?

  2. Жақында Қазақ хандығына қанша жыл толғаны аталып өтті?

  3. Керей мен Жәнібек сұлтандар бастаған халықты жат жерде не күтіп тұрды?

  4. Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндір?

Ишара: бас изеу, мақұлдау, жымию, бас шайқау

Қолданылатын әдіс-тәсіл

«Сандар», «Ыстық орындық», «Жетістік баспалдағы», «Тұлғаны тап», «Қойылым», «Байланысқан сурет», «А,В,С» т.б. әдістер

Пән аралық байланыстар

Дене шынықтыру, қазақ тілі, математика.

АКТ қолдану

Бейнежазба, интер белсенді тақта

Ресурстар

Оқулық, тақта, суреттер, қиындылары, түрлі-түсті қағаздар, орындық, т.б.

Сабаққа қамтылатын құндылықтар:

Бірлікке баулу, өз елдерінің тарихы туралы таным көкжиектерін тереңдету.

Алдыңғы оқу:

Менің бабаларым-қыпшақтар

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

















Сәлеметсіңдер ме?! Мен аты-жөнім Абилмажинова Балғын Есболқызы. Бүгін сендермен дүниетану оқу пәні бойынша білімдеріңді тереңдететін боламыз.

Ұйымдастыру кезеңі:

Балалар, менің артымнан бірге қайталалаңдар.

Алақанды ашайық,
Күннің нұрын алайық
Жүрекке жылу салайық,
Жиналған жылы шуақты
Бір - бірімізге шашайық!

Үй жұмысын пысықтау: «Сандар әдісі»

-Балалар, мен сендерге әртүрлі сандар таратып бердім. Қазір сол бойынша кез-келген санды айтамын, сол сан түскен оқушы орнынан тұрып, үй тапсырмасын айтады.

Қ.Б: жауаптарына байланысты.













Қағаз қиындылары






Сабақтың ортасы

























3 минут



































































7 минут




















10 минут






































2 минут







8 минут

-Балалар, бүгін біз сендермен «Қазақ хандығы қалай құрылды» тақырыбын өтетін боламыз. Дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күн мен тақырыпты жазып алыңдар. Сонымен қатар, бүгінгі сабақта мен сендерді түрлі-түсті қағаздар көмегімен бағалаймын. Қызыл түс 3 ұпай, сары түс 2 ұпай, қоңыр түс 1 ұпай дегенді білдіреді.Сабақ соңында сол бойынша бағалаймын.


-Оқулықта берілген терминдерді 3 тілде айтып шығайық. Менің артымнан қайталаңдар:

Қазақ-казах-kazakh

Қазақ хандығы-Казахское ханство-Kazakh khanate

Топқа бөлу. Әріптер арқылы бөлу.

-Балалар, қазір мен сендерге «К, Ж, Ә» әріптерін бөліп беремін. Сендер сол бойынша 3 топқа бөлініп отырыңдар.

1-топ «Керей»

2-топ «Жәнібек»

3-топ «Әбілқайыр»


(Т) «Тұлғаны тап» әдісі

-Сабағымызды бастамас бұрын хандарымыз туралы мәліметтермен таныс болайық. Мен сендерге хандар туралы мәлімет оқимын, ал сендер тақтадағы суреттер ішінен осы мәліметке сай ханды тауып көріңдер.

Керей хан Қазақ хандығының негізін қалаушы ұлы екі тарихи тұлғаның бірі, алғашқы қазақ ханы. Ақ Орданың ханы Ұрыстың ұрпағы. Ұрыс ханнан Тоқтақия, одан Болат, одан Керей хан тараған

Жәнібек хан - Қазақ хандығы мен қазақ хандары әулетінің негізін қалаушы, Барақ ханның ұлы, Ұрыс ханның шөбересі. 15 ғасырда өмір сүрген. 1450 жылға дейінгі өмірі мен қызметі туралы нақты деректер жоқ.

Әбілқайыр хан -хан, қолбасшы, билік құрған Кіші жүз ханы. 1708 - 1709 жылдары башқұрттар Әбілқайырды өздеріне хан етіп сайлаған. Ол – кейін өзінің күшімен, айласымен, шабуылды ұйымдастыра білушілігімен даңқы шығып, хандыққа қол жеткізген, батырлығы мен өркөкіректігі, ақылдылығы мен билікқұмарлығы, саяхатшылығы мен бірбеткейлігі астасқан қайшылығы мол күрделі тарихи тұлға.


Дескриптор:

-хандар туралы мәліметтерді біледі;

-суретте қай хан бейнелегенін табады.

Қ.Б: түрлі-түсті қағаз арқылы бағалау.

Сабаққа жақсы қатысып, белсенді болып,

дұрыс жауап берсе

Бірінші жауап қате, екіншісі дұрыс болса


Жауаптары қате, белсенділігі төмен болса






(О.А.) «Қойылым әдісі»

-Оқулықтарыңнан 60-бетті ашып, мәтінге зер салыңдар. Кезекпен мәтінді оқып шығайық.

Ал енді топпен жұмыс жасаймыз. Яғни, бірігіп сендер Керей мен Жәнібек ханның орынында болсаңдар халыққа қандай үндеу жолдайтындарыңды ойластырыңдар. Содан соң соны қойылым ретінде көрсетесіңдер.

Үндеу - назарын аудару мақсатында тыңдаушыға қарата айтылған сөздер


Дескриптор:

-кезекпен мәтінді оқиды;

-топпен Керей мен Жәнібек ханның орнында болса халыққа қандай үндеу жолдайтындарын ойластырады;

-үндеуді қойылым ретінде көрсетіп, айтады.

Қ.Б: түрлі-түсті қағаз арқылы бағалау.

Топта белсенді жұмыс жасап, қойылымға

қатысса, үндеуді дұрыс құрса.

Топта белсенді, үндеу дұрыс құрылса,

қойылымға қатыспаса

Топпен жұмысқа да, қойылымға да

Белсенділігі төмен болса


(Ж.Т) «А,В,С» әдісі

-Балалар, ал енді топпен әртүрлі тапсырмалар орындайсыңдар.

1-топ А: Көрсетілген сұрақтардың жауабын табады.

  1. Қазақ хандығы құрылғаннан бері қанша жыл өтті?

  2. Жақында Қазақ хандығына қанша жыл толғаны аталып өтті?

  3. Керей мен Жәнібек сұлтандар бастаған халықты жат жерде не күтіп тұрды?

2-топ В: Кесте сызып, қазақ хандарының қай аймақта билік еткенін жазасыңдар.

Хан есімі

Аймақ атауы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!