Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
3-сынып «Қазақ хандығы қалай құрылды»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Дүниетану Тақырыбы: «Қазақ хандығы қалай құрылды» |
Мектеп: №23 |
||||||||
Күні: 24.02.21 |
Машықкерің аты-жөні: Абилмажинова Б.Е. |
||||||||
СЫНЫП: 3 А |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
3.3.3.1 Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіру |
||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: қазақтың хандары және хандықтың құрылуы туралы мәліметтерді біледі |
||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіре алады |
|||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: оқиға желісімен байланыстырып сценарий құрастыра алады. |
|||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Қазақ-казах-kazakh Қазақ хандығы-Казахское ханство-Kazakh khanate Үндеу |
||||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сайкелетін тіл стилі: ғылыми стиль, ауыз екі сөйлеу стилі, пәндік тілмен сөйлеуі
|
|||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||||
Ишара: бас изеу, мақұлдау, жымию, бас шайқау |
|||||||||
Қолданылатын әдіс-тәсіл |
«Сандар», «Ыстық орындық», «Жетістік баспалдағы», «Тұлғаны тап», «Қойылым», «Байланысқан сурет», «А,В,С» т.б. әдістер |
||||||||
Пән аралық байланыстар |
Дене шынықтыру, қазақ тілі, математика. |
||||||||
АКТ қолдану |
Бейнежазба, интер белсенді тақта |
||||||||
Ресурстар |
Оқулық, тақта, суреттер, қиындылары, түрлі-түсті қағаздар, орындық, т.б. |
||||||||
Сабаққа қамтылатын құндылықтар: |
Бірлікке баулу, өз елдерінің тарихы туралы таным көкжиектерін тереңдету. |
||||||||
Алдыңғы оқу: |
Менің бабаларым-қыпшақтар |
||||||||
Жоспар |
|||||||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы 5 минут |
Сәлеметсіңдер ме?! Мен аты-жөнім Абилмажинова Балғын Есболқызы. Бүгін сендермен дүниетану оқу пәні бойынша білімдеріңді тереңдететін боламыз. Ұйымдастыру кезеңі: – Балалар, менің артымнан бірге қайталалаңдар. Алақанды
ашайық, Үй жұмысын пысықтау: «Сандар әдісі» -Балалар, мен сендерге әртүрлі сандар таратып бердім. Қазір сол бойынша кез-келген санды айтамын, сол сан түскен оқушы орнынан тұрып, үй тапсырмасын айтады. Қ.Б: жауаптарына байланысты. |
Қағаз қиындылары |
|||||||
Сабақтың ортасы 3 минут 7 минут 10 минут 2 минут 8 минут |
-Балалар, бүгін біз сендермен «Қазақ хандығы қалай құрылды» тақырыбын өтетін боламыз. Дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күн мен тақырыпты жазып алыңдар. Сонымен қатар, бүгінгі сабақта мен сендерді түрлі-түсті қағаздар көмегімен бағалаймын. Қызыл түс 3 ұпай, сары түс 2 ұпай, қоңыр түс 1 ұпай дегенді білдіреді.Сабақ соңында сол бойынша бағалаймын. -Оқулықта берілген терминдерді 3 тілде айтып шығайық. Менің артымнан қайталаңдар: Қазақ-казах-kazakh Қазақ хандығы-Казахское ханство-Kazakh khanate Топқа бөлу. Әріптер арқылы бөлу. -Балалар, қазір мен сендерге «К, Ж, Ә» әріптерін бөліп беремін. Сендер сол бойынша 3 топқа бөлініп отырыңдар. 1-топ «Керей» 2-топ «Жәнібек» 3-топ «Әбілқайыр» (Т) «Тұлғаны тап» әдісі -Сабағымызды бастамас бұрын хандарымыз туралы мәліметтермен таныс болайық. Мен сендерге хандар туралы мәлімет оқимын, ал сендер тақтадағы суреттер ішінен осы мәліметке сай ханды тауып көріңдер. Керей хан– Қазақ хандығының негізін қалаушы ұлы екі тарихи тұлғаның бірі, алғашқы қазақ ханы. Ақ Орданың ханы Ұрыстың ұрпағы. Ұрыс ханнан Тоқтақия, одан Болат, одан Керей хан тараған Жәнібек хан - Қазақ хандығы мен қазақ хандары әулетінің негізін қалаушы, Барақ ханның ұлы, Ұрыс ханның шөбересі. 15 ғасырда өмір сүрген. 1450 жылға дейінгі өмірі мен қызметі туралы нақты деректер жоқ. Әбілқайыр хан -хан, қолбасшы, билік құрған Кіші жүз ханы. 1708 - 1709 жылдары башқұрттар Әбілқайырды өздеріне хан етіп сайлаған. Ол – кейін өзінің күшімен, айласымен, шабуылды ұйымдастыра білушілігімен даңқы шығып, хандыққа қол жеткізген, батырлығы мен өркөкіректігі, ақылдылығы мен билікқұмарлығы, саяхатшылығы мен бірбеткейлігі астасқан қайшылығы мол күрделі тарихи тұлға. Дескриптор: -хандар туралы мәліметтерді біледі; -суретте қай хан бейнелегенін табады. Қ.Б: түрлі-түсті қағаз арқылы бағалау. Сабаққа жақсы қатысып, белсенді болып, дұрыс жауап берсе Бірінші жауап қате, екіншісі дұрыс болса Жауаптары қате, белсенділігі төмен болса (О.А.) «Қойылым әдісі» -Оқулықтарыңнан 60-бетті ашып, мәтінге зер салыңдар. Кезекпен мәтінді оқып шығайық. Ал енді топпен жұмыс жасаймыз. Яғни, бірігіп сендер Керей мен Жәнібек ханның орынында болсаңдар халыққа қандай үндеу жолдайтындарыңды ойластырыңдар. Содан соң соны қойылым ретінде көрсетесіңдер.
Үндеу - назарын аудару мақсатында тыңдаушыға қарата айтылған сөздер Дескриптор: -кезекпен мәтінді оқиды; -топпен Керей мен Жәнібек ханның орнында болса халыққа қандай үндеу жолдайтындарын ойластырады; -үндеуді қойылым ретінде көрсетіп, айтады. Қ.Б: түрлі-түсті қағаз арқылы бағалау. Топта белсенді жұмыс жасап, қойылымға қатысса, үндеуді дұрыс құрса. Топта белсенді, үндеу дұрыс құрылса, қойылымға қатыспаса Топпен жұмысқа да, қойылымға да Белсенділігі төмен болса (Ж.Т) «А,В,С» әдісі -Балалар, ал енді топпен әртүрлі тапсырмалар орындайсыңдар. 1-топ А: Көрсетілген сұрақтардың жауабын табады.
2-топ В: Кесте сызып, қазақ хандарының қай аймақта билік еткенін жазасыңдар.
|