Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу.
Психологиялық ахуал
орнату:
Ашық аспан
болсын!
Әр күніміз
біздің
Сәттілікке
толсын!
Қазақ тілі
пәнінен
Білмегенді
білейік
Үйренейік,
күлейік!
|
Оқушылар
амандасады.
Хормен өлеңді
қайталайды.
|
|
Видео-аудио
суреттер, кесте, презентация, электронды құралдар,
т.б.
|
Жаңа сабақ
|
Ой
шақыру.

Жаңа
сөздер
Өнер -
искусство
Белгілі -
известный
Зергер - ювелир
Сырға - серьги
Күміс - серебряный
Кілем -
ковер
Көрме
- выставка
Ою - узор
Дескриптор:
|
Сурет арқылы сабақтың
тақырыбын анықтайды.
Жаңа сөздерді қайталап, есте
сақтайды.
|
«Қошемет
көрсету» әдісі

|
Ой
шақыру
Сөздікпен
жұмыс
|
Тапсырмалар
Тәжірибе
|
Есте
сақта!
Мен
өнерлімін
Сен өнерлісің
Сіз
өнерлісіз
Ол өнерлі Жіктік
жалғаулары
Біз өнерліміз
Сендер өнерлісіңдер
Сіздер өнерлісіздер
Олар өнерлі
1-тапсырма. Мәтінді тыңда. Сұраққа
жауап бер.
Әнел қайда
барды?
Ол кіммен
барды?
Оған не
ұнады?
Әнелдің әжесі қандай
шебер?
Дескриптор:
-
Мәтінді
тыңдайды.
-
Сұраққа жауап
береді.
2-тапсырма Оқы. Өз отбасың туралы айт. 5
бет
Менің отбасым өнерлі. Атам
–белгілі зергер. Ол кісі күмістен сырға жасайды. Әкем домбыра
тартады. Ағам- суретші. Інім ән айтады. Анам киім тігеді. Мен
пионинода ойнаймын. Біз «Өнерлі отбасы» байқауына қатыстық. Біз
екінші орын алдық
Дескриптор:
3-тапсырма. Мәтін бойынша сұраққа жауап
бер.
Дескрипторы:
4
тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті
қосымшаны қойып жаз.
1. Ол «Өнерлі отбасы» байқауына қатыс... 2. Ата... күмістен сырға
жасайды. 3. Әнел ән айта... 4. Анам киім тіге... 5. ... «Өнерлі
отбасы» байқауына қатысты. 6. Әнел атасымен көрме....
барды.
Тиісті
қосымшалар:
Дескрипторы:
5-тапсырма. Суретті пайдаланып әңгіме
құра. Сурет бойынша бірнеше сұрақ дайында. Бір - біріңе сұрақ
қойыңдар.

Дескрипторы:
-
Суретті пайдаланып
әңгіме құрайды.
-
Сурет бойынша
бірнеше сұрақ дайындайды.
-
Бір - біріңе сұрақ
қойады.
7-тапсырма. Жағдаят: Мектепте өтетін
«Өнерлі сынып» байқауына сендердің сыныптарың да қатысуы керек.
Сыныптастарыңнан қандай өнер көрсететінің сұрап, байқауға
қатысушылар тізімін дайында. Әрқайсың өнерлеріңді
көрсетіңдер.
Дескрипторы:
Бекіту
сұрақтары:
Әнелдің отбасы
қандай?
Олар қандай байқауға
қатысты?
Үй тапсырмасы:
7 б, 6-тапсырма
|
Мәтінді тыңдайды.
Сұраққа жауап береді.
Мәтін мазмұнын түсініп
оқиды.
Оқу барысында жаңа сөздерге назар
аударады.
Сұраққа жауап береді.
Орфографиялық нормаға сай қосымшаларды дұрыс
жалғайды.
Суретті пайдаланып әңгіме
құрайды.
Сурет бойынша бірнеше сұрақ
дайындайды.
Бір - біріңе сұрақ қойады.
Жағдаяттық тапсырманы
орындайды.
|
«Қошемет
көрсету» әдісі

«Қошемет
көрсету» әдісі

«Қошемет
көрсету» әдісі
«Қошемет
көрсету» әдісі

«Қошемет
көрсету» әдісі

|
Есте сақта!
Оқулық
Оқулық
Оқулық
Оқулық
|