Материалдар / 3-сынып. Сабақ тақырыбы: Етістік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

3-сынып. Сабақ тақырыбы: Етістік

Материал туралы қысқаша түсінік
ұзтаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2020
554
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Пән: Қазақ тілі

Сынып: 3

Мектеп: «№23 ЖОББМ»КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Абилмажинова Б.Е.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Етістік

Оқу мақсаттары

1.Оқушылардың етістік туралы түсініктерін пысықтау, алған білімдерін жинақтау,ол заттың іс-әрекетін,қимыл процесін білдіретін сөз табы екендігі жөнінде түсінікті кеңейту.

2.Жаңа технологияларды басшылыққа ала отырып, сөздік қорын молайтып, ойын, тілін, шығармашылығын дамыту.

3.Әдептілікке, мейірімділікке, татулыққа, жылдам ойлауға, Отан сүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады.

Көпшілік оқушылар: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

Кейбір оқушылар: Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

Бағалау критерийлері

Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.


Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану,әдебиеттік оқу

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар

Алдыңғы білімді игеру

Етістік


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут







3 минут



















2 минут

3 минут

Амандасу

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ана тілің арың бұл,

Ұятың боп тұр бетте.

Өзге тілдің бәрін біл,

Өз тіліңді құрметте, – деп қазақ тілі сабағымызды бастаймыз.

«Бұрыш» тәсілімен топқа бөлінеді. Оқушыларды  қалаған парақшаларды  алып, 1,2,3,4 топтарға бөлініп отырады.

Парақшада бүгінгі сабаққа дейін өтілген мәтіндерден үзінділер жазылған. Сөздерді оқи отырып, өзіне тән атақты тұлғаның тұсына барып тұрады.

1-топ , 2-топ, 3-топ, 4-топ.

Сабақ ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Үй тапсырмасын тексеру:

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда).

Топтар бір-біріне ережелер бойынша сұрақтар қояды және топтар бірін-бірі бағалайды.

Күн, бұлт әдісімен топтар бірін-бірі бағалайды.

Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау























Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.












Күн, бұлт белгілері.

Сабақтың ортасы



15 минут

























3 минут











2 минут







Ширату тапсырмасы.

Алдымен тақтаға сурет ілінеді. Суретке қарай отырып, мәтін тақырыбын болжам жасайды.

3.2.4.1 (Ө; Ұ; Қ) Мәтінді түсініп оқып, сұрақтарға жауап беру.

20-жаттығу. Мәтінді түсініп оқиды. Оқулықта берілген сұрақтарға жауап беру арқылы мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

Әр топ мәтін мазмұнына байланысты 1 сұрақтан жауап береді.

3.4.2.4 (МК; Ө; Ж; Қ) Мәтіннен етістіктерді тауып, негізгі немесе туынды екенін ажырату. Мәтіннен етістіктерді тауып оқиды. Олардың негізгі немесе туынды екенін ажыратып түсіндіреді, дәлелдейді.

Сен білесің бе? айдары. Бейнеролик арқылы Қ.Мұңайтпасов жайлы жаңа мәлімет алады.

3.4.2.4 (МК; Ө; Ж; Қ) Зат есімдерден туынды етістік жасап жазу. Туынды етістікпен сөйлем құрап жазу.

21-жаттығу. Берілген зат есімдерден туынды етістіктер жасап жазады. Өзі қалаған 2-3 туынды етістікпен сөйлем құрап жазады. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі.

Дәптерге жазылым тапсырмаларын орындау. Орындалған жұмысты топта жариялап оқиды.

22-жаттығу. Ребусты шешеді (ақта). Шешуіндегі

сөздің қандай етістік екенін түсіндіріп, дәлелдейді.










оқулық




















оқулық











оқулық








Сабақтың соңы

2 минут




3 минут


Үй жұмысы: 23-жаттығу. Оқулықта берілген үлгіні басшылыққа алып, сөздердің туынды етістік екенін дәлелдейді.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Қоржын» әдісі бойынша рефлексия жасау.

Оқушы өз қоржынына бүгінгі сабақта  қандай әсер алғанын айтады.

Кері байланыс: Негізгі етістік және туынды етістікті ережелермен бекіту. Мысалдар келтіру








Стикерлар, қоржын










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!