Материалдар / 3 сыныпқа бақылау жұмысы

3 сыныпқа бақылау жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып бақылау жұмыстары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
89984
118 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады








Математика пәнінен жазба жұмыстары

3 сынып


1. Есепте:

35:5 9• 3 4• 3 + 8 • 3

7• 4 24 : 4 60 + 9 : 9

1. Есепте:

36 :4 9• 4 8• 5 + 8• 4

7 5 32:4 40 + 8:8

  1. Теңдеуді шеш.

х • 3 = 20 + 4

х : 3 = 171 - 162

6 : х = 9:3

  1. Теңдеуді шеш.

х • 5 = 40 + 5

х : 2 = 154 - 145

8 : х = 16 : 2

3. Есепті шығар.

Анам 54 л компотты банкаларға құюы керек. Ол үш литрлік 6 банкаға компот құйды. Неше литр компот қалды?

3. Есепті шығар.

Жұмысшы 96 шырша ойыншығын

қораптарға салуы тиіс. Ол әрқай-

сысында 5 ойыншықтан 8 қорапты

қаптап қойды. Енді қанша ойыншы

қалды?

4. Тіктөртбұрыш сал, оның бір қабырғасы 2 см, ал екінші қабырғасы 4 есе артық. Периметрін тап.

4. Тіктөртбұрыш сал, оның бір қабырғасы 3 см, ал екінші қабырғасы 2 есе артық. Периметрін тап.

5.Амалдар таңбасын қой.

9 3 20 = 47

9 3 20 = 7

9 3 20 = 23

5. Амалдар таңбасын қой.

8 2 15 = 31

8 2 15 = 1

8 2 15 = 19


1. Есепте:

35:5 9• 3 4• 3 + 8 • 3

7• 4 24 : 4 60 + 9 : 9

1. Есепте:

36 :4 9• 4 8• 5 + 8• 4

7 5 32:4 40 + 8:8

  1. Теңдеуді шеш.

х • 3 = 20 + 4

х : 3 = 171 - 162

6 : х = 9:3

  1. Теңдеуді шеш.

х • 5 = 40 + 5

х : 2 = 154 - 145

8 : х = 16 : 2

3. Есепті шығар.

Анам 54 л компотты банкаларға құюы керек. Ол үш литрлік 6 банкаға компот құйды. Неше литр компот қалды?

3. Есепті шығар.

Жұмысшы 96 шырша ойыншығын

қораптарға салуы тиіс. Ол әрқай-

сысында 5 ойыншықтан 8 қорапты

қаптап қойды. Енді қанша ойыншы

қалды?

4. Тіктөртбұрыш сал, оның бір қабырғасы 2 см, ал екінші қабырғасы 4 есе артық. Периметрін тап.

4. Тіктөртбұрыш сал, оның бір қабырғасы 3 см, ал екінші қабырғасы 2 есе артық. Периметрін тап.

5.Амалдар таңбасын қой.

9 3 20 = 47

9 3 20 = 7

9 3 20 = 23

5. Амалдар таңбасын қой.

8 2 15 = 31

8 2 15 = 1

8 2 15 = 19







Математика 3 сынып

Бақылау жұмысы №3


Сабақтың мақсаты: 2-6 сандарымен кестелік көбейту және бөлу дағдыларының қалыптасу деңгейін бақылау; өрнектерді шешу дағдыларын арттыру; құрама есептер мен теңдеулер шешу; тіктөртбұрыштардың периметрі мен ауданын есептеу.

Сабақтың типі: бақылау жұмысы

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Бақылау жұмысы


1. Есепте:

980 - (450 - 230) 912-6•2

3 • 2 • 7 8:4•9

6 • (11 - 7) 42 : (45 - 39)

1. Есепте:

700 - (470 - 190) 45 : (54 - 45)

605 - 40 : 8 42 : 6 • 4

8•7 + 21 36:9•4

2. Есепті шығар.

Әкей 30 жаста. Ұлы одан 25 жас кіші. Әкесі ұлынан қанша

жас үлкен?


2. Есепті шығар.

Бірінші күні оқушы кітаптың 9 бетін оқып бітірді. Екінші күні одан 6 есе артық оқыды. Ол екінші күні бірінші күнге қарағанда қанша бет

артық оқыды?

3. Теңдеулерді шеш:

160 + х = 650 - 320

36 : х = 5 + 4

789 - х = 27 : 3

3. Теңдеулерді шеш:

х - 470 = 310

х : 7 = 16 - 8

а - 36 = 9 • 2

4. Ұзындығы 7 см, ені 5 см тіктөртбұрышты сал. Оның ауданы мен периметрін тап.

4. Ұзындығы 8 см, ені 4 см тіктөртбұрышты сал. Оның ауданы мен периметрін тап.

5.* Тиісті санды жаз:

62 - 5 • 6 +  = 51

- (12 - 7) • 6 = 400


5.* Тиісті санды жаз:

57-8 • 4 +  = 40

- (14 - 8) • 5 = 300




Қорытынды:

Үйге тапсырма:








Математика 3 сынып

Бақылау жұмысы №4


Сабақтың мақсаты: кестеден тыс көбейту бөлуді орындау, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту, төртінші пропорционалды табуға берілген есептерді шығару дағдыларын бақылау және тексеру.



1-нүсқа 2-нүсқа

1. а) Өрнектерді баған түрінде есепте:

649 - 205 96 + 778

700 - 646 460 + 88

ә) Есепте:

450 : 9 6 80 50 6 810 : 9


1. а) Өрнектерді баған түрінде есепте:

560 - 206 786 + 94

504 - 46 47 + 888

ә) Есепте:

6 •40 90 6 400 : 80 270:9


2. Есепті шығар.

Дүкенде нан салынған 6 жәшік бол-
ды. Ә
р жәшікте 70 наннан бар. 40
сатып алушыға 3 наннан сатылды.
Қанша нан
қалды?

2. Есепті шығар.

Дүкенге әрқайсысында 30 кг-нан 8

қорап кәмпит және әрқайсысында

20 кг-нан 9 қорап печенье әкелінді.

Қайсысы көп - кәмпит пе, әлде пе-

ченье ме? Қанша килограмға артық

әкелінді?

3. Салыстыр:

8 дм 7 см  8 м 7 дм

3 сағ 20 мин  320 мин

5 ц 80 кг  5 ц 8 кг

2 тәул.  3 сағ 46 мин.

3. Салыстыр:

7 дм 7 см  77 дм

480 мин  6 сағ

320 г  3 ц

4 мин 10 с  420 с

4. Қабырғалары 3 см және 4 см бола-тын тіктөртбұрыш сал. Оның ауданы мен периметрін тап.

4. Қабырғалары 4 см және 6 см бола-тын тіктөртбұрыш сал. Оның ауданы мен периметрін тап.

5.* 2 түрлі тіктөртбұрыш сал. Олар-дың ауданы бірдей және 12 см²-ге тең. Салынған тіктөртбұрыштардың периметрін есепте және салыстыр.

5.* 2 түрлі тіктөртбұрыш сал. Олар-дың ауданы бірдей және 16 см²-ге тең. Салынған тіктөртбұрыштардың периметрін есепте және салыстыр.



Қорытынды:

Үйге тапсырма:







Математика 3 сынып

Бақылау жұмысы № 6

Сабақтың мақсаты: оқушылардың ауызша көбейту және бөлуді орындау дағдыларының қалыптасу деңгейін тексеру; қалдықпен бөлуді орындау; жазбаша қосу және азайту; құрама есептер шығару; құрылымы күрделі теңдеулер шешу; фигураның ауданын есептеу.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

ІІ.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.



1. Есепте:

900 : 2 290 • 2 460 : 2

15 • 30 320 : 2 350 : 7

202 • 3 + 102 • 2 101 • 5 - 21 • 5

2.Баған түрінде жазып, есепте

956 - 509 129 + 377 123 + 41 + 369

140 - 69 900 - 78 19 + 659 + 31

1. Есепте:

900 : 20 29 • 20 680 : 2
150 • 3 120 • 3 420 : 6

302 • 3 – 102 • 4 202 • 3 + 111• 2 2.Баған түрінде жазып, есепте

901 - 99 521 + 209 402 + 121 + 68
480 - 109 800 - 48 119 + 87 + 421

3. Есепті шығар.

Динада 200 теңге бар. 15 теңгеден

6 ашықхат сатып алса, неше теңге

қайтарады?

3. Есепті шығар.

Тігіншінің шеберханасында 200 түй-ме бар. 9 костюмнің әрқайсысына 12 түймеден қадаса, неше түйме қалады?

4.Теңдеуді шеш.

480 + х = 120 + 680

500 - х = 32 • 2

4.Теңдеуді шеш.

390 + х = 900 + 164

356 - х = 26 4

5. Қалдықпен бөлуді орында (тексе-

румен).

35 : 8 89 : 9 28 : 6

5. Қалдықпен бөлуді орында (тексе-

румен).

23 : 4 21 : 5 30 : 8

6*. ІІІаршының периметрі 12 см. Шаршыны сал. Ауданын есепте.

6*. Шаршының периметрі 16 см. Шаршыны сал. Ауданын есепте.





Қорытынды:

Үйге тапсырма:









Математика 3 сынып:


Бақылау жұмысы №7

Сабақтың мақсаты: жазбаша есептеу алгоритмін меңгеру деңгейін тексеру; құрама есептер, күрделі теңдеулер шығара алу; бір өлшем бірлігін басқаларына ауыстыру.


1. а) Есепте:

19 • 4 505 : 5

903 : 3 23-4

820 -120-3 8 • (360 : 90)

ә) Өрнектерді баған түрінде жазып.

есепте.

456 + 198 802 – 456

669 : 3 224-4

1. а) Есепте:

16• 6 707 : 7

802 : 2 42 4

420 +230 •2 960 : (270 : 90)

ә) Өрнектерді баған түрінде жазып,

есепте.

650 + 195 630-456

442 : 2 114-2

2. Есепті шығар.

Жиһаз жасайтын фабрикаға

әрқайсысында 120 метрден 4 орам

мата әкелінді. Оның 192 метрі

жұмсалды. Неше метр мата қалды?

2. Есепті шығар.

Қораптан 110 шардан 3 рет алғанда,

онда тағы 57 шар қалды. Қорапта

неше шар болды?

3. Теңдеуді шеш:

30 • х = 960 х + 230 = 50 - 9

3. Теңдеуді шеш:

х • 40 = 480 х • 50 = 900 - 450

4. Берілген өлшем бірліктерімен

көрсет.

6 сағ 10 мин = мин

3 сағ 30 мин = мин

3 мин 40 с = с

3 мин 45 с = с

4. Берілген өлшем бірліктерімен

көрсет.

125 мин = мин с

360 с = мин

2 тәул. 3 сағ. = сағ.

3 мин = с

5*. Әртүрлі екі тіктөртбұрыштың

ауданы бірдей - 180 см². Олардың

қабырғаларының ұзындығы неге

тең болады:

1) АВ = 2) ВС =

КL = LМ =

5*. Әртүрлі екі тіктөртбұрыштың

ауданы бірдей - 360 см². Олардың

қабырғаларының ұзындығы неге

тең болады:

1) АВ = 2) ВС =

KM = MN =





Қорытынды:

Үйге тапсырма:






Математика 3 сынып :

Бақылау жұмысы№8

Сабақтың мақсаты: жазбаша есептеу алгоритмін меңгеру деңгейін тексеру; құрама есептер, күрделі теңдеулер шығара алу; бір өлшем бірлігін басқаларына ауыстыру.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.



І нұсқа

ІІ нұсқа

1.Амалдарды орында.

307 х 6 - 2745:9 (5262 -204 х 3) :5



1.Амалдарды орында.

406 х 7- 1944: 6 12045 –(7545 : 5 + 64)

2.Ұзындығы 12 см , периметрі 40см тіктөртбұрыштың ауданын тап.

2. Ауданы 96кв.см ,ені 8см тіктөртбұрыштың периметрін тап.

3.Есепті шығар.

Балалар мерекесіне анасы 45 теңгеден 9 балмұздақ және 55 теңгеден осынша шоколад сатып алды. Егер ол кассаға 1000 теңге төлеген болса, оған қанша ақша қайтарады?

3.Есепті шығар.

Мектепке 40 теңгеден 35 қорап бор, 9 көрсеткіш сатып алды. Көрсеткіштің бағасы борға қарағанда 3 есе қымбат. Барлық сатып алған зат қанша теңге тұрады?

4.Теңдеуді шығар.

48 :а = 4 у + 140= 960 : 3


А х 7= 360 +550 120 х у=1000 - 160

5.Өрнекте.

3сағ 8 мин= мин 9400г= кг г

12 ай 13 тәул. = тәул. 18800м= км м


120 сағ= тәул. 50000 кг= ц

246с= мин с 3512см= м см

6.Өрнектерді жазып, мәнін тап.

196 мен 5 сандарының көбейтіндісінен 639 бен 3 сандарының бөліндісін азайт.


315 пен 7 сандарының бөліндісін 3есе арттыр.




Қорытынды:

Үйге тапсырма:





Математика 3 сынып:

Бақылау жұмысы№ 9


Сабақтың мақсаты: математика бойынша 3-сыныпта алған білім, білік, дағдыларын меңгеру деңгейлерін бақылау.
Сабақтардың бірінде бақылау жұмысын жүргізу қажет

1-нұсқа 2-нұсқа

1. Есепте:

654 - 459 284:2

982 - 653 132-3

720 : 90 • 6 180 • 3 - 80 • 3

1. Есепте:

494 + 219 807 - 659

693:3 142 • 2

210 • 3 - 90 • 2 540 : 60 • 7

2. Есепті шығар.

Ара ұясының бірінен 140 кг бал, екіншісінен 210 кг бал жиналды. Барлық бал әрқайсысы 7 кг болатын ыдыстарра құйылды. Неше ыдыс қажет болды?

2. Есепті шығар.

Қыздар 140 кг қияр, ұлдар 160 кг қияр жинады. Қиярдың барлығын жәшіктердің әрқайсысына 20 кг-нан салды. Неше жәшік қажет болды?

3. Теңдеуді шеш.

х - 23 = 125 4

у • 30 = 1000 - 730

3. Теңдеуді шеш.

у • 2 = 450 + 372

х : 7 = 810 : 9

4. Қабырғалары 4 см және 3 см бо-латын тіктөртбұрыш сал. Оның периметрі мен ауданын тап.

4. Қабырғалары 5 см және 4 см бо-латын тіктөртбұрыш сал. Оның периметрі мен ауданын тап.

5*. Теңдік тура шығуы үшін бос торкөздерді толтыр.

 • 2 -  = 40

 • 5 +  = 67

5*. Теңдік тура шығуы үшін бос торкездерді толтыр.

 • 2 +  = 39

 • 2 -  = 20




Қорыту:

Үйге тапсырма:



















Математика 3 сынып

Бақылау жұмысы.№10

Сабақтың мақсаты: оқушылардың білім деңгейін анықтау.

Геометриялық, бірнеше амалды өрнек, үш таңбалы санға көбейту және бөлуге арналған тапсырмалар орындату


І.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылардың сабаққа дайындығын анықтау.

ІІ.Бақылау жұмысы.

І нұсқа

ІІ нұсқа

1.Есепте

254+(3649+655:5) 302х3-(800-128)


1.Есепте.

(300-56) + 492:3 150+(893-154х5)

2.Бір бумада 246 бет ақ қағаз,ал одан 2 есе артық көк қағаз бар.Бумада барлығы қанша бет қағаз бар?


2.Бумада 246 ақ қағазбар, бұл көк түсті қағазғақарағанда 2 есе артық.Бумада барлығы қанша бет қағаз бар?

3.Тік төртбұрышты параллелепипедтің ұзындығы 9дм,ені 8дм биіктігі неше дм, егер көлемі 720 дм3 болса.


3. Тік төртбұрышты параллелепипедтің ұзындығы 5м,ені неше дм,егер биіктігі 3м, көлемі 75м3 болса.

4.Теңдеуді шеш.

65:х=39:3 96 +у=20х50


4.Теңдеуді шеш.

490:а=700:100 65 х у=600-470

5.Өрнекті.

34км 2м=...м 6 т=....кг

8мин= ...с 5 мин 15 с=...с


5.Өрнекте.

7200мм= ...дм 7000кг=...т

5 сағ.10мин=...мин 48сағ= ...тәул

6.Бір орамда 240м мата, екіншісінде 120м мата бар. Тігін фабрикасында барлық матадан әрқайсысына 4 м мата жұмсап, костюм тікті Қанша костюм тігілді?


6.Таудағы лагерьге демалуға 72 бала және 36 ересек адам келді.Олар әр шатырға 6-дан орналысты. Қанша шатыр қажет болды?


Қорыту:

Үйге тапсырма:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ