Математика пәнінен 3-тоқсандағы жиынтық бағалау (6-сынып)
|
Бөлім |
Тексерілетін мақсат |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Тапсырма саны |
Тапсырма № |
Тапсырма түрі |
Орындау уақыты, мин |
Балл |
Бөлім бойынша балл |
|
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу |
Білу және түсіну |
1 |
1 |
ҚЖ |
2 |
1 |
9 |
|
6.2.2.4 |х a| b түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар |
Қолдану |
1 |
2 |
ТЖ |
6 |
2 |
||
|
6.2.2.3 - бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу |
Қолдану |
1 |
3 |
ТЖ |
4 |
2 |
||
|
6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
6 |
ТЖ |
8 |
4 |
||
|
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
6.2.2.11 алгебралық түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді ?? > ?, ?? ≥ ?, ?? < ?, ?? ≤ ? түріндегі теңсіздіктерге келтіру |
Қолдану |
1 |
5 |
ТЖ |
6 |
3 |
3 |
|
Координаталық жазықтық |
6.3.1.2 тік бұрышты координаталар жүйесін салу |
Білу және түсіну |
1 |
4 |
ҚЖ |
7 |
3 |
8 |
|
6.3.2.5 - тік бұрышты координаталар жүйесінде координаталар басы және координаталық осьтерге қатысты симметриялы нүктелер мен фигураларды салу |
Қолдану |
|||||||
|
6.3.1.4 координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу |
Қолдану |
1 |
7 |
ТЖ |
7 |
5 |
||
|
6.3.2.3 кесінділердің, сәулелер немесе түзулердің бірбірімен, координаталық осьтермен қиылысу нүктелерінің координаталарын графиктік тәсілмен табу |
Қолдану |
|||||||
|
Барлығы |
|
|
7 |
|
|
40 |
20 |
20 |
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (6-сынып)
І нұсқа
1. Берілген
теңдеуге мәндес теңдеу жазып, оның түбірін табыңдар:
[1]
2. Теңдеуді
шешіңдер:
[2]
3. Теңдеудің түбірін
табыңдар:
[2]
4. a) Тікбұрышты
координаталар жазықтығында төбелері
нүктелері болатын
ABCD тіктөртбұрышын
салыңдар. [1]
ә) Абсцисса осіне қатысты ABCD тіктөртбұрышына симметриялы фигураны салыңдар. [2]
5.
х-тің қандай
мәнінде
өрнегі оң мән қабылдайтынын анықтаңдар.
[3]
6. Периметрі 40 см тең үшбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен 4 см артық, ал үшіншісінен 2 см кем. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын табыңдар. [4]
7. а) Тікбұрышты
координаталар жазықтығында
және
нүктелерін кескіндеңдер. [2]
ә)
АВ және
түзулерін жүргізіңдер. [2]
б) Түзулердің қиылысу нүктесінің координатасын график бойынша анықтап, жазыңдар. [1]
ІІ нұсқа
1. Берілген теңдеуге
мәндес теңдеу жазып, оның түбірін табыңдар:
[1]
2. Теңдеуді
шешіңдер:
[2]
3. Теңдеудің түбірін
табыңдар:
[2]
4. a) Тікбұрышты
координаталар жазықтығында төбелері
нүктелері болатын
ABCD тіктөртбұрышын
салыңдар. [1]
ә) Абсцисса осіне қатысты ABCD тіктөртбұрышына симметриялы фигураны салыңдар. [2]
5.
х-тің қандай
мәнінде
өрнегі оң мән қабылдайтынын анықтаңдар.
[3]
6. Периметрі 46 см тең үшбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен 4 см артық, ал үшіншісінен 2 см кем. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын табыңдар. [4]
7. а) Тікбұрышты
координаталар жазықтығында
және
нүктелерін кескіндеңдер. [2]
ә)
АВ және
түзулерін жүргізіңдер. [2]
б) Түзулердің қиылысу нүктесінің координатасын график бойынша анықтап, жазыңдар. [1]
Балл қою кестесі (6-сынып)
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
|
|
1 |
Бастапқы теңдеудің екі жағын санға көбейту немесе бөлгеннен шыққан теңдеу қабылданады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
|
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
|
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
|
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
2 |
Симметрия осьін дұрыс анықтағаны үшін 1 балл беріледі. Симметриялы фигураны дұрыс сызғаны үшін 1 балл беріледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
|
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
І қабырға х см ІІ
қабырға
ІІІ қабырға |
І қабырға х см ІІ
қабырға
ІІІ қабырға |
1 |
Балама шешім қабылданады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 см, 10 см, 16 см |
16 см, 12 см, 18 см |
1 |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Нұржан Жеңісгүлім БекболатқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (6-сынып)
Тақырып бойынша 11 материал табылды
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (6-сынып)Материал туралы қысқаша түсінік
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (6-сынып) 2 нұсқада
Материалдың қысқаша нұсқасы Математика пәнінен 3-тоқсандағы жиынтық бағалау (6-сынып)
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (6-сынып) І нұсқа
1. Берілген
теңдеуге мәндес теңдеу жазып, оның түбірін табыңдар:
2. Теңдеуді
шешіңдер: 3. Теңдеудің түбірін
табыңдар: 4. a) Тікбұрышты
координаталар жазықтығында төбелері ә) Абсцисса осіне қатысты ABCD тіктөртбұрышына симметриялы фигураны салыңдар. [2] 5.
х-тің қандай
мәнінде 6. Периметрі 40 см тең үшбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен 4 см артық, ал үшіншісінен 2 см кем. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын табыңдар. [4] 7. а) Тікбұрышты
координаталар жазықтығында ә)
АВ және
б) Түзулердің қиылысу нүктесінің координатасын график бойынша анықтап, жазыңдар. [1] ІІ нұсқа 1. Берілген теңдеуге
мәндес теңдеу жазып, оның түбірін табыңдар:
2. Теңдеуді
шешіңдер: 3. Теңдеудің түбірін
табыңдар: 4. a) Тікбұрышты
координаталар жазықтығында төбелері ә) Абсцисса осіне қатысты ABCD тіктөртбұрышына симметриялы фигураны салыңдар. [2] 5.
х-тің қандай
мәнінде 6. Периметрі 46 см тең үшбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен 4 см артық, ал үшіншісінен 2 см кем. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын табыңдар. [4] 7. а) Тікбұрышты
координаталар жазықтығында ә)
АВ және
б) Түзулердің қиылысу нүктесінің координатасын график бойынша анықтап, жазыңдар. [1] Балл қою кестесі (6-сынып)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||






































