Ұйымдастыру кезеңі
5
минут
|
Ұйымдастыру бөлімі
1. Оқушылармен амандасады.
2. Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
Миға
шабуыл
«Пазл
әдісі»
Пазл бөлшектерінен құралған
суреттерге байланысты сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашуға арналған
сұрақтар қойылады.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасып,
сабаққа кіріседі.
Пазл
бөлшектерін жинап,
Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбы мен
мақсатына болжам жасайды.
|
Мадақтау
ауызша
мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді
қатысуына ынталандырады
|
оқулық
№1 Үлестірмелер, презентация
|
Сабақтың басы: 7
мин
Сабақтың
ортасы
23
мин.
|
Жұмыс формасы: Жеке
жұмыс
Белсенді оқыту
әдісі: «ARGuide»
Жаңа
тақырыпты түсіндіру:
Жаңа сабақтың құралдарын
көрсетіледі
Сызу
құралдары
Модификациялау
Негізгі құралдар
(редакторлау)
1
тапсырма.
Жұмыс формасы: Жеке
жұмыс.
SketchUp программасының құралдарын
пайдаланып параллелепипед салыңыздар.
2
тапсырма.
Жұмыс
формасы: Жеке жұмыс
«Баспалдақ» моделін құрыңыз.
3
тапсырма.
Жұмыс формасы: Жұптық
жұмыс
Белсенді оқыту
әдісі: «Иықтас
дос»
4
тапсырма
Функционалдық сауаттылықты
арттыруға арналған тапсырмалар.
Жұмыс
формасы: Жеке жұмыс
|
білімдерін пайдалану арқылы
«Дейін
және кейін» үлестірме парағындағы дейін бөлімін
толтырады
Керек
ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды
дәптерлеріне түртіп алады.
Оқушылар
программаны іске қосып, тиісті шаблонды таңдайды. Программа
терезесі ашылғаннан кейін «Прямоугольник» батырмасын жұмыс алаңына
координаталық сызықтардың басына меңзердің ұшын қойып, төртбұрыш
сызады
Оқушылар
«Баспалдақ» модельді құрастұру үшін керекті құралдарды таңдай
отырып тапсырманы орындайды
-
Тіктөртбұрыш
(Прямугольник)
-
Түзу (Линия)
-
Сығу/созу (Вдавить/вытянуть)
-
Құйып бояу
(Заливка)
Оқушылар SketchUp
программасының құралдарын пайдалана отырып,
«иықтас досымен» ақылдаса отырып төбесі цилиндр
баскиім салады.
Құрылыс
компаниясының тапсырмасы бойынша, белгілі бір мөлшердегі
кірпіштерден тұратын қабырғаны қалай құру керектігін жоспарлау
қажет. Қабырға биіктігі 24см. Әр кірпіштің биіктігі 6
см.
(Әр қатар
5 кірпіштен болсын)
|
Дескриптор
-
Құралдарды қолданады;
-
Параллелепипед модельдейді;
Бағалау:
2 балл
Дескриптор
-
Құралдарды қолданады
-
Баспалдақты тұтас салады
- түсін
келтіреді
Бағалау:
3 балл
Дескриптор
-
Құралдарды қолданады
-
Шеңбердің ішіне қосымша тағы бір шеңбер бөлектей
алады
- түсін
келтіреді
Бағалау:
3 балл
Дескриптор
- қатар
санын анықтайды
- құралды
пайдаланып кірпішті модельдейді
Бағалау:
2 балл
|
Үлестірмелер, презентация
Презентация
Үлестірмелер, презентация
Үлестірмелер, презентация
Үлестірмелер,
презентация
Үлестірмелер, презентация
|
Сабақтың
соңы:
5 мин
|
Рефлексия:
№1 тапсырма
жалғасы
«ARGuide» әдісі
Тұжырымдамалардың дұрыс жауабы ұсынылады
Кері байланыс
“ҚҚҚ” әдісі
аспектілерді талдау арқылы
кері байланыс жасау
-
Үйге
тапсырма
Суреттерді SketchUp Make программасында қандай
құралдарды пайдаланып салуға болады?
55
бет
|
Орындалған тапсырмалардан
кейін оқушылар «Дейін және кейін» тапсырмасының кейін бөлімін
тексереді.
Оқушылар qr код арқылы кері
байланыс береді
|
Мадақтау, қолдау көрсету
|
Презентация
Canva
|