|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
3D баспа |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Турикпенбаева А |
|||
|
Күні |
09.11.23 |
|||
|
Сынып 6 г |
Қатысушалыр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
3D – редакторы. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру 6.3.1.2 3D-редактордың мүмкіндіктері сипаттау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
«3D модельдеу» ұғымын біледі, SketchUp құрал саймандарын қолданып қарапайым модельдерді құрастыра алады |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Психологиялық ахуал «Сенің есімін» жаттығуы. Мақсаты: топ ішінде жағымды атмосфера қалыптастыру, өздерін жоғары бағалауға дағдыландыру.
Әр оқушы өз есімін параққа жазып, әр әріпіне жағымды сөздер табады. Мысалы: Дамир Д- денелі А-аяулы М-мықты И-инабатты Р-романтикалы Жағымды сөздерді жазғаннан кейін барлығы оқып шығады. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. «Телеграмма» әдісі -Күнделікті пайдаланатын заттардың, көліктер мен ғимараттардың кескінін алдын ала жобалауда компьютер қаншалықты қажет? ҚБ: стикер /1 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
стикер |
Компьютер |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырып. 3D модельдеу кино, мультипликация, жарнамалық роликтер дайындау, ойын және түрлі презентациялар жасаудан бастап, сәулет өнері мен инженерлік салаларда қолданылады. 3қатпарлы моделдеу мен анимациянытүрлі этаптарға
бөліп қарастырамыз. сызықтық функция, квадрат
функция және т.с.с. (Парабола, гиперболалар ). Енді сол бағдарламаларда жұмыс қалай жүретінін қарастырайық. Ол жұмысты мынадай бөліктерге бөлуге болады:
Модельдерді құру үшін бізге 3D программа кез келген фигураны бір-біріне қосу, кесу мен пішінін өзгерту тәрізді мүмкіндіктер береді.Енді 3D модель құруды үйрену үшін 3D модельдеу програмасымен танысамыз. Ол үшін SketchUp программасын қарастырайық. SketchUp –америкалық @Last Software фирмасының 1999жылы жасап шығарған компьютерлік өнімі. Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Оқулық § 2.1 44-бет «Практикада қолдану» Дескриптор:
ҚБ: стикер /3 балл/ Бағалау критерийі: SketchUp программасында тапсырманы орындайды Топтық жұмыс.2-тапсырма. Оқулық § 2.1 , 45-бет «Тапсырма» Дескриптор:
ҚБ: стикер /4балл/ Бағалау критерийі: 3D модельдеу көлемін анықтайды. Жеке жұмыс. Пирамида, параллелепипед суреттерді қағазға 3D графикаға өзгертіп салыңдар. Дескриптор:
1 б ҚБ: стикер /2балл/ Бағалау критерийі:Оқушылар графикалық суреттер салады. |
Дәптерге командаларды жазады Оқушылар тапсырманы өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, дәптерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды. Дәптерге сурет салады |
Стикер 3 балл Стикер 4 балл Стикер 2 балл |
компьютер Оқулық Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
|
Үй тапсырмасы |
§ 2.1, 45-бет «үй тапсырмасы» |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3D – редакторы.
3D – редакторы.
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
3D баспа |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Турикпенбаева А |
|||
|
Күні |
09.11.23 |
|||
|
Сынып 6 г |
Қатысушалыр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
3D – редакторы. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру 6.3.1.2 3D-редактордың мүмкіндіктері сипаттау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
«3D модельдеу» ұғымын біледі, SketchUp құрал саймандарын қолданып қарапайым модельдерді құрастыра алады |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Психологиялық ахуал «Сенің есімін» жаттығуы. Мақсаты: топ ішінде жағымды атмосфера қалыптастыру, өздерін жоғары бағалауға дағдыландыру.
Әр оқушы өз есімін параққа жазып, әр әріпіне жағымды сөздер табады. Мысалы: Дамир Д- денелі А-аяулы М-мықты И-инабатты Р-романтикалы Жағымды сөздерді жазғаннан кейін барлығы оқып шығады. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. «Телеграмма» әдісі -Күнделікті пайдаланатын заттардың, көліктер мен ғимараттардың кескінін алдын ала жобалауда компьютер қаншалықты қажет? ҚБ: стикер /1 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
стикер |
Компьютер |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырып. 3D модельдеу кино, мультипликация, жарнамалық роликтер дайындау, ойын және түрлі презентациялар жасаудан бастап, сәулет өнері мен инженерлік салаларда қолданылады. 3қатпарлы моделдеу мен анимациянытүрлі этаптарға
бөліп қарастырамыз. сызықтық функция, квадрат
функция және т.с.с. (Парабола, гиперболалар ). Енді сол бағдарламаларда жұмыс қалай жүретінін қарастырайық. Ол жұмысты мынадай бөліктерге бөлуге болады:
Модельдерді құру үшін бізге 3D программа кез келген фигураны бір-біріне қосу, кесу мен пішінін өзгерту тәрізді мүмкіндіктер береді.Енді 3D модель құруды үйрену үшін 3D модельдеу програмасымен танысамыз. Ол үшін SketchUp программасын қарастырайық. SketchUp –америкалық @Last Software фирмасының 1999жылы жасап шығарған компьютерлік өнімі. Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Оқулық § 2.1 44-бет «Практикада қолдану» Дескриптор:
ҚБ: стикер /3 балл/ Бағалау критерийі: SketchUp программасында тапсырманы орындайды Топтық жұмыс.2-тапсырма. Оқулық § 2.1 , 45-бет «Тапсырма» Дескриптор:
ҚБ: стикер /4балл/ Бағалау критерийі: 3D модельдеу көлемін анықтайды. Жеке жұмыс. Пирамида, параллелепипед суреттерді қағазға 3D графикаға өзгертіп салыңдар. Дескриптор:
1 б ҚБ: стикер /2балл/ Бағалау критерийі:Оқушылар графикалық суреттер салады. |
Дәптерге командаларды жазады Оқушылар тапсырманы өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, дәптерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды. Дәптерге сурет салады |
Стикер 3 балл Стикер 4 балл Стикер 2 балл |
компьютер Оқулық Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
|
Үй тапсырмасы |
§ 2.1, 45-бет «үй тапсырмасы» |
|
|
шағым қалдыра аласыз














