3D – редакторы.

Тақырып бойынша 21 материал табылды

3D – редакторы.

Материал туралы қысқаша түсінік
3D – редакторы туралы сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D баспа

Педагогтың аты-жөні

Турикпенбаева А

Күні

09.11.23

Сынып 6 г

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

3D – редакторы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру

6.3.1.2 3D-редактордың мүмкіндіктері сипаттау

Сабақтың мақсаты:

«3D модельдеу» ұғымын біледі, SketchUp құрал саймандарын қолданып қарапайым модельдерді құрастыра алады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Психологиялық ахуал

«Сенің есімін» жаттығуы.

Мақсаты: топ ішінде жағымды атмосфера қалыптастыру, өздерін жоғары бағалауға дағдыландыру.

 

Әр оқушы өз есімін параққа жазып, әр әріпіне жағымды сөздер табады. Мысалы: Дамир

Д- денелі

А-аяулы

М-мықты

И-инабатты

Р-романтикалы

Жағымды сөздерді жазғаннан кейін барлығы оқып шығады.

3.Жаңа тақырыпқа шолу.

«Телеграмма» әдісі

-Күнделікті пайдаланатын заттардың, көліктер мен ғимараттардың кескінін алдын ала жобалауда компьютер қаншалықты қажет?

ҚБ: стикер /1 балл/

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.










стикер

Компьютер

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып.

3D модельдеу кино, мультипликация, жарнамалық роликтер дайындау, ойын және түрлі презентациялар жасаудан бастап, сәулет өнері мен инженерлік салаларда қолданылады.

3қатпарлы моделдеу мен анимациянытүрлі этаптарға бөліп қарастырамыз.
3 қатпарлы моделдеу мектеп бағдарламасындағы геометрияны еске түсіреді. Декарттық координаттар жүйесін еске алыңыздар (X, Y және Z осьтері ). Ал енді функцияларды және олардың графигтерін еске алайық. Мысалы:

сызықтық функция, квадрат функция және т.с.с. (Парабола, гиперболалар ).
Жалпы 3D анимацияның не екенін түсіну үшін көзіңіздің алдында тұрған барлық заттарды кеңістікке (декарттық X, Y, Z кеңістігі) жайғастырыңыз. Сонда әрбір заттың белгілі бір координатасы бар нүктелерден және түрлі өзінен кіші фигуралардан (сызық, эллипс, куб т.б) құралғанын байқайсыз. Міне 3D модельдеу және оны анимациялау негізінде осы принципке жасалған, яғни «аса күрделі заттарды қарапайым нүктелер не фигуралар көмегімен кеңістікте құрастыр».
 

Енді сол бағдарламаларда жұмыс қалай жүретінін қарастырайық. Ол жұмысты мынадай бөліктерге бөлуге болады:

  • Моделлинг

  • Текстуринг

  • Риггинг

  • Анимациялау

  • Рендеринг

Модельдерді құру үшін бізге 3D программа кез келген фигураны бір-біріне қосу, кесу мен пішінін өзгерту тәрізді мүмкіндіктер береді.Енді 3D модель құруды үйрену үшін 3D модельдеу програмасымен танысамыз. Ол үшін SketchUp программасын қарастырайық.

SketchUp –америкалық @Last Software фирмасының 1999жылы жасап шығарған компьютерлік өнімі.


Жеке жұмыс. 1-тапсырма.

Оқулық § 2.1 44-бет «Практикада қолдану»


Дескриптор:

  • SketchUp программаны іске қосады; 1 б

  • SketchUp құрал саймандарын қолданып пирамида салады; 1 б

  • SketchUp құрал саймандарын қолданып параллелепипед салады; 1 б


ҚБ: стикер /3 балл/

Бағалау критерийі: SketchUp программасында тапсырманы орындайды


Топтық жұмыс.2-тапсырма.

Оқулық § 2.1 , 45-бет «Тапсырма»


Дескриптор:

  • 12-суреттегі 3D модельдің жалпы көлемін анықтайды;

  • 13-суреттегі 3D модельдің жалпы көлемін анықтайды;


ҚБ: стикер /4балл/

Бағалау критерийі: 3D модельдеу көлемін анықтайды.


Жеке жұмыс.

Пирамида, параллелепипед суреттерді қағазға 3D графикаға өзгертіп салыңдар.




Дескриптор:

  • Пирамида, параллелепипед суреттерді 1 б

  • қағазға 3D графикаға өзгертіп салады.

1 б


ҚБ: стикер /2балл/

Бағалау критерийі:Оқушылар графикалық суреттер салады.











































Дәптерге командаларды жазады














Оқушылар тапсырманы өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, дәптерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.






Дәптерге сурет салады














































Стикер

3 балл














Стикер

4 балл


















Стикер

2 балл









































компьютер



Оқулық















Жұмыс дәптері








Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

§ 2.1, 45-бет «үй тапсырмасы»





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
26.02.2025
199
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі