Сабақтың
тақырыбы: 3D – редакторы. 3D -редактор
құралдары
|
|
Мектеп: №11
о/м
|
Күні: 24.11.2023
ж.
|
Мұғалімнің аты жөні: Асанова
Г.Ж.
|
Сынып: 6 «Ә»
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
(мақсаттары)
|
SketchUp бағдарламасындағы құралдарынымен
танысу, қолдана алу.
|
Оқыту
мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
SketchUp бағдарламасындағы құралдарды
біледі.
|
Оқушылардың басым бөлігі
|
SketchUp бағдарламасындағы құралдардарды
кейбіреуін қолдана алады.
|
Кейбір оқушылар
|
SketchUp бағдарламасындағы
құралдардарды толығымен қолдана
алады.
|
Тілдік мақсат
|
Тік төртбұрыш, сызық, шеңбер
сызу құралдарымен жұмыс істей
алады
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Орын ауыстыру(переместить),
сығу, созу (вдавить/вытянуть), айналдыру (вращение), басқару
(ведение), бұру (повернуть)
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
Көмек көрсету түрлерін
талқылау.
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
Редакторлаудың басқа
құралдарын дұрыс қолдана білу
|
Алдыңғы оқу
|
Модельдер
жасау
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Мұғалімнің іс
әрекеті
|
Оқушының іс
–әрекеті
|
Басталуы
5
минут
3
мин
|
«zoom» бағдарламасын алдын ала
қосып балаларды жинақтау
Критерийлер
|
Үй
тапсырмасын сұрау
|
Мәтінмен жұмыс
|
SketchUp
программалау бағдарламасымен
жұмыс
|
Қорытынды
|
Жетті
|
|
|
|
|
Талпынды
|
|
|
|
|
Google форма арқылы үш өлшемді графика туралы
қысқаша сұрақ жауап.
SketchUp, Prisma3D бағдарламаларын
компьютерлерінде орнатқанын тексеру
|
«zoom» бағдарламасына
қосылу
Табыс критерий арқылы оқушылар өздерін
бағалайды.
Google форманы ашып сұраққа жауап
беру
.
Барлық оқушылар бағдарламаны
орнату
|
«zoom»
бағдарламасы
Саусақ арқылы бағалау
|
Ортасы
2 мин
5
минут
15
минут
|
SketchUp, Prisma3D бағдарламаларындағы
құралдармен (сызу, модификациялау, редакторлаудың басқа құралдары)
таныстыру
SketchUp, Prisma3D бағдарламаларында үйдің
моделін құрып көрсету
Есік, терезелерді жылжу
(Сдвиг) кординатаның бас нүктелерінен бірдей қашықтықта өзгертіп,
салдыру және бояу
|
Бағдарламамен жұмыс
Оқушылар үйдің моделін бағдарламада
жасау
Айналдыру (Вращение),
Масштаб, жылжу (Сдвиг), бұру
(повернуть) құралдарымен жұмыс істеу
Паскаль программалау тілінде
орындау
|
Демонстрация
тақтасы
компьютер
Бағдаршам
|
Аяқталуы
5
минут
|
Бағдарламаның нәтижесін демонстрация терезесі
арқылы бір-бірінікін көру
|
Оқушылар қолын көтеріп дейін,
кейін сұрақтарына жауап береді
|
Демонстрация терезесі
|
5
минут
|
Рефлексия
web.whatsapp.com арқылы өз
ойларын жазып, жұмыстарын талқылау.
Үй
тапсырмасы:
51-58 бет. Үйдің мұржасын
аяқтау
|
web.whatsapp.com арқылы өз
ойларын жазып, жұмыстарын талқылайды.
«zoom» бағдарламасы арқылы өз
ойларын айтады
|
web.whatsapp.com
zoom
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушыларадың
үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Формативті
бағалау:
Суммативті
бағалау:
|
Пән аралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау
ережелері.
АКТ мен байланыс
Құндылықтармен
байланыс.
|
Программа құру Практикалық
жұмыс
|
Критерий арқылы бағалау, бағдаршам, саусақпен
бағалау
|
Ағылшын тілі, бейнелеу, орыс
тілі, еңбек
АКТ мен байланысы практикалық жұмыс
жасау
|
Рефлексия
Сабақ/оқу
мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал
қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен
берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен.
|
SketchUp, Prisma3D бағдарламаларындағы
құралдарды қолдана білді. Zoom бағдарламасында отырған балалар
белсенді болды. Уақыт толығымен пайдалана алдым. SketchUp, Prisma3D
бағдарламаларында балалар толықтай жұмыс істей алды. Бірақ
демонстрация экрананы кейбір балалар қолдана алмады. Болашақта
балалар Zoom бағдарламасымен толықтай жұмыс істей алады деген
ойдамын.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты
болды?
SketchUp, Prisma3D бағдарламаларындағы
құрылғылармен оқушылар толық жұмыс істей
алды
Кейбір балалар өзінің жұмыстарын толықтай
көрсетін қорғап шыға алды.
|