Сабақтың басы
|
1.Сәлемдесу.
Орнымыздан
тұрайық,
Сәлемдесіп
алайық.
Жақсы
көңіл күйменен,
Сабағымызды
бастайық.
2.Сабақтың тақырыбы
мен мақсаттарымен таныстыру.
Психологиялық
ахуал
3.
Сұрақ-жауап
«Кім жылдам» әдісі арқылы
оқушылар алдыңғы білімдерін еске түсіреді.
-
Оқиға
дегеніміз не?
-
Үш
өлшемді обьектілерде қандай оқиғалар болады?
-
Программада жасаған обьекті қандай атаумен
сақтайсың?
-
SkethUp программасында
сақталған модельдер қандай типпен
сақталады?
-
«Контекстік мәзір» терезесінде орналасқан
қандай командалардың қызметін атай аласың?
4. «Сыр
сандық» әдісі арқылы 3 топқа
бөлу.
1 топ –
2D графика
2 топ
- 3 D графика
3 топ – Фигуралар
2D графика неше түрге
бөлінеді?
Неліктен 3 D графика деп аталады?
Екі
графикаға да ортақ геометриялық фигуралар.
Бейне
баян
Ойлан
тап
«Конверт» әдісі
-3D моделін
күнделікті өмірде қайдан кездестіруге болады?
-3D графиканың кино
өнерімен және анимациялық фильмдермен қандай байланысты
бар?
|
Мұғаліммен
амандасады.
Психологиялық ахуал
танытады
Дескриптор:
-алдыңғы білімдерін
айтады,
-сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:
- суреттер ақылы 3 топқа
бөлінеді,
-сұратарға жауап беріп, топтың
атын қорғайды.
-Сұрақтарға
жауап береді
|
Қ.б.
жұлдызша
Қ.б.
Мұғалімнің ауызша
бағалауы
ҚБ:
жұлдызша
|
Жаттау
слайд
слайд
Сандықша
YouTube арнасынан
бейне баянды тамашалайды
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа тақырып.
Суреттегі заттар қалай
жасалған?
суреттер
Көпшілік 3D
технологияны тек кинотеатрдың немесе плазмалық теледидардың
экранында ғана қолданады деп ойлайды. Алайда біздің күнделікті
тұтынып жүрген заттарымыздың барлығы үшөлшемді. Мұндай заттарды
жобалау және шығару үшін кәсіпорындар компьютерлік модельдеу
технологяиларын қолданады.
3D баспаны
жүзеге асыратын құрылғыны 3D принтер деп атайды. Ақпаратты қағазға
басып шығаратын принтерлерімізді 2D принтер деп айтуға
болады.
1
тапсырма
Оқулықпен
жұмыс
«Белсенді оқылым»
әдісі
3D
принтер-бөлщекті қабаттап құю әдісімен жұмыс істеуге негізделген,
программамен басқарылатын станок. 3D басып шығару- қоспаны
бірте-бірте қоса отырып, бұйымдар мен ұшөлшемді үлгілерді жасауға
арналған технологиялық әдістердің топтамасы.
Көрсетілім.
3D принтердің
құрылысы.
«Қызықты ақпарат»
2 тапсырма
«Постер қорғаймыз»
әдісімен
3D
принтердің құрылысы
3 тапсырма
«Кім жылдам»
әдісі 3D притердің сиясы.
-
Сұраққа жауап
береміз.
3D притердің сиясы
ретінде қолданылатын материалды не деп атаймыз?
-
Сәйкестендір
4 тапсырма
Топтық жұмыс
«Ия немесе
жоқ» ойыны. Оқушылар берілген кеспе қағаздағы тапсырманы «ИЯ немесе
ЖОҚ» деп белгілейді.
5 тапсырма
« +,
- » әдісімен 5 суретке назар аударып, сематикалық картаның
дұрыс жауабын белгілейміз.
Семантикалық
карта
тірек
сөздер:
Үш тілде
қайталап, мәнерлеп оқу.
6
тапсырма
Топтық жұмыс
«Сәулет
өнері» стаканның 3D моделін
салу
|
Дескриптор:
-Сабақтың
тақырыбын дәптерге жазады.
-Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
-Мұғалімды
тыңдайды
Дескриптор:
-сұрақтарды өзара
талқылап, ойларымен бөліседі,
-постерге ортақ ойларын
жазады,
-пікірлерін
қорғайды
Дескриптор:
-сұраққа жауап
береді,
-сәйкестендіреді
Дескриптор:
-2D және 3D притерлердің қолдану мақсаттары
бойынша ұқсастығы мен айырмашылығын айтады;
-адамдар үшін қайсысының қызметі маңызыдрақ
себебін түсіндіреді.
Дескриптор:
-саптама өлшемдерін
таңдайды,
-оларды ажыратады,
Дескриптор:
-Күнделікті
тұрмыста қолданатын стаканныңи 3D моделін салады.
-Модельді бояйды және сақтайды.
|
Қ.б.
Мұғалімнің ауызша
бағалауы
ҚБ: мұғалімнің гүлді стикермен
бағалауы
ҚБ: фигуралар
ҚБ: жұлдыз
ҚБ: мұғалімнің гүлді стикермен
бағалауы
ҚБ: мұғалімнің жұлдызша
бағалауы
|
Оқулық
А3
парағы
Жұмыс парағы
А4 парағы
А4 парағы
Оқулық
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
|
Қорытынды
3D принтердің ұсынатын
мүмкіндіктері
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс: «Қажетті сөздер»
Ұнады, қажет, пайдалы, білдім,
үйрендім, қызықтым, есте
сақтадым
«портрет»
|
Білімдерін шыңдайды
Өзін-өзі бағалау.
|
|
|