Сабақтың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6
минут
Қосымша
тапсырма
Үй
тапсырмасы
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
Амалдарды
орында
А) 500 + 400 =
900
(56 онд + 24 онд) – 400 = 800
– 400 =
꞊
400
700 – 500 =
200
(400 + 100) – 300 = 500 – 300
= 200
Ә) Өрнектерді
салыстыр
63 онд – 23онд > 500 –
200
27онд – 7онд = 100 +
100
Тақырыпты
ашу
«Ой
қозғау»
1. 50 санының алдындағы
ондықты жаз.
|
2. 600 санынан кейінгі
жүздікті жаз.
|
3. 600 бен 800 арасындағы
жүздікті жаз.
|
1-тапсырма
а) 50 санының
алдыңғы ондықты жаз
10, 20, 30, 40,
50....
ә) 600 санынан
кейінгі жүздікті жаз
700, 800,
900.....
б) 60 бен 800
сандарының арасындағы жүздіктерді
жаз
100, 200, 300, 400,
500, 600, 700, 800
Жаңа
тақырып
2-тапсырма
Топтық
жұмыс
1-топ
Қалып қойған
жүздіктерді ата.
100, 200, 300, 400,
500, 600, 700, 800, 900,
1000
2-топ
Қандай заңдылық
бойынша жазылғанын тап және жазуды
жалғастыр.
900, 700, 500, 300,
100
900 – 200 =
700
700 – 200 =
500
500 – 200 =
300
300 – 200 =
100
3-топ
Заңдылықты
ата.
100, 300, 500, 700,
900
1000, 800, 600, 400,
200
3-тапсырма
Зерттеу
жұмысы
Кестедегі сандар
қаттарын зертте. Оларды
саллыстыр.
9
|
17
|
25
|
33
|
41
|
6
|
11
|
16
|
21
|
26
|
8
|
16
|
24
|
32
|
40
|
Екінші қатардағы
сандар артық,себебі барлығына 8 саны қосылып тұр ,ал екінші кестеге
5 саны қосылып тұр.
4-тапсырма
Заңдылықты анықтап
тізбекті жалғастыр.
67, 60, 53, 46, 39,
32, 25, 18
5-тапсырма
а) Бірінші сан 38-ге
тең,ал әрбір келесі сан алдыңғы саннан 5-ке артық болатындай ,сегіз
аннан құралған сандар тізбегін
жаз.
38,43,48,53,58,63,68,73
ә)Бірінші сан 52-ге
тең,ал әрбір келесі сан алдыңғы саннан 8-ге кем болатындай,алты
саннан құралған сандар тізбегін
жаз.
52,44,36,28,22,14
6-тапсырма
Мәтіндерді оқы. Бос
орнына тиісті санды қойып, есептерді
шығар.
Ұл –
29
Қыз –
25
Барлығы:29 + 25 = 54
оқушы бар
8-тапсырма
Жұптық
жұмыс
3м 5дм =35
дм
45см = 4дм 5
см
8м =
80дм
6дм =
6см
9-тапсырма
а)
20,23,26,29,32,35,38,41,44
б)
100,300,500,700,900
|
Сабаққа дайындық
жасап, жақсы тілектер
тілейді.
Үй тапсырмасын
тексертеді
Сандарды
атайды
Сандарды
атайды
Сандарды атау
барысында топ мүшелері
алмасады
Сандар қатарын
зерттей алады, заңдылықтарды
шешеді.
Тізбектер қатарын
анықтай алады.
Сандар тізбекте кем,
артықтан құралғандарды анықтай
алады
Тапсырманы
орындайды
Ұзындық өлшем
шарттарын анықтай алады.
Заңдылықтарды таба
алады.
Есептерді
шешеді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Амалдарды
орындайды-1б
Өрнектерді
салыстырады-1б
ҚБ:
«Смарт сағат»
әдісі
Дескриптор:
Ондықтар мен жүздіктерді
ажырата біледі-1б
Дескриптор:
1-топ
Қалып қойған жүздіктерді
атайды
2-топ
Қанддай сандардың қалып
қйғанын анықтайды
3-топ
Заңдылықты
табады-1б
Дескриптор:
Сандарды зерттейді және
заңдылықты шешеді-1б
Дескриптор:
Тізбектер қатарын
табады-1б
Дескриптор:
Сандар тізбегін
анықтайды-1б
Дескриптор:
Белгісіз санды
анықтайды-1б
Дескриптор:
Өлшем шарттарды
табады-1б
Жарайсың!
Дескриптор:
Қатені тауып,тізбекті
жалғастырады-1б
«Данышпан үкі»
әдісі
|
Суреттер
оқулық
оқулық
оқулық
сандар
тізбегі
Оқулық
Кестемен
жұмыс
Қимылдар
Сандар
қатары
Оқулық
Оқулық
Жұмыс
дәптері
|