СӨЙЛЕУ КАРТАСЫ
-
Жалпы мәліметтер
-
АЖТ, жасы, балабақшаның, тобы
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
-
Үйінің мекен-жайы, байланыс телефондары
______________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Тіркелген күні_______________________________________________________
-
Тәрбиешілер мен ата-аналардың шағымы (заңды өкілдер)
______________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Логопедиялық көмек алғандығы туралы анықтама
___________________________________________________________________
-
Психофизикалық және сөйлеу дамуының ерекшелігі
-
Баланың ерте және қазіргі уақытқа дейінгі жастағы аурулары, баланың дәрігерлерде есепте тұрғандығы туралы анықтама: невропатолог, отоларинголог, офтальмолог және т.б.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Ерте даму: моторлық: басын тік ұстау, отыру, жүру; таным және байланыс жасау_________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Есту, көру жағдайы, қозғалыс аумағы
__________________________________________________________________
-
Танымдық жағдайы
______________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеуді дамыту: Уілдеу, былдырлау Алғашқы сөздер Фразалық тіркестерді пайдалану
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Ауызша сөйлеудің сипаттамасы
-
Артикуляциялық аппараттың құрылымы мен қозғалысы
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеудің ырғағы мен баяудығы_______________________________________
-
Дауыс______________________________________________________________
-
Дыбысты айту. Айтудың бұзылуы: дыбыстардың түсіп қалуы, бұрмалануы, ауысуы, араласып кетуі
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Буындық құрылым. Буындық құрылымы қарапайым және күрделі сөздер мен сөз тіркестерін айта алу (таза айту). Буындық құрылымның бұзылуы: қысқарту, пайдалану, қосу, буындарға бөлу.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Фонематикалық қабылдау (дыбыстарды есту арқылы ажырату):
Буын жолдарын қайталау (аза, аса, ада – 3 жастан бастап, са-ша -4, са-за-ца -5жастан бастап)
______________________________________________________________________
-
Пароним-сөздер (3 жастан бастап суреттер бойынша)____________________
-
Бірінші, соңғы, дауысты, дауыссыз дыбыстарды бөліп айту -5 жас
-
Фонематикалық талдау және синтез
-
Алғашқы дауыссыз дыбыстарды бөліп айту (4 жастан бастап)__________________
Бірінші, соңғы, дауысты, дауыссыз дыбыстарды бөліп айту
______________________________________________________________________
АНА, ӘЖЕ сөздеріндегі дыбыстардың реттілігін бөліп көрсету ________________________________________________________________
-
Сөйлеуді түсіну.
Пәндік сөздерді түсіну (пассивті сөздік қор): күнделікті және сирек қолданылатын сөздердің мәні (жираф, мұрын, жаға, терезенің алды).
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Етістіктердің мәнін түсіну
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сын есімдердің мәнін түсіну
____________________________________________________________________
Жекеше және көпше түрді, зат есімдерді, етістіктерді, сын есімдерді ажырату.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
-
Сөздік қор (белсенді сөздік қор).
Көлемі: күнделікті тұрмыста, кең ауқымды. Сөздіктің сипаттамасы:
Отбасы мүшелері: Ана, әке, ата, апа, әже, аға, іні, әпке, мен, сен, ол.
Күнделікті жиі қолданылатын тұрмыстық сөздер: Балабақша, сабын, су, кір, таза, билейік, ән айтамыз, ауа, қар, жел, жаңбыр, суық, ыстық, жылы, жылы киінеміз, жеңіл киінеміз, үстел, орындық, топ, байқа, асықпа, күт, көмектес, жер, орамал.
Азық-түлік: Нан, бауырсақ, шәй, май, ірімшік, сүт, айран, су, тоқаш,сусын, сорпа, ботқа, тамағыңды іш және т.б.
Көгөністер-жемістер:алма, алмұрт, банан, өрік, шие, қияр, пияз, сәбіз және т.б.
Ойыншықтар: Қуыршақ, доп, текше, асық, күрек, шелек және т.б.
Дене мүшелері: Дене, бет, бас, көз, мұрын, ауыз, тіл, тіс, құлақ, шаш, іш, бел, аяқ, қол, саусақ, алақан және т.б.
Іс-қимылды білдіретін сөздер: Жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна, тығыл, қаш, қу, ұста, жина және т.б.
Табиғат әлемі: Күз, қыс, көктем, жаз және т.б.
Ауа райы құбылыстары: жаңбыр, қар, жел, суық, жылы, аяз, ыстық және т.б.
Өсімдіктер әлемі: шөп, ағаш, шырша, гүл, жапырақтар және т.б.
Жанурлар әлемі: Ит, мысық, ат, сиыр, қой, қоян, түлкі, қасқыр, аю және т.б.
Киімдер: Шалбар, көйлек, жемпір, тон, етік және т.б.
Ауыр-
Ұзын –
Алыс –
Қымбат –
Қалың –
Үлкен –
Биік –
Артық –
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Фразалық және байланыстырушы сөйлемдер (әңгімелеу, суреттер бойынша әңгімелер құрастыру, мәтінді айтып беру). Фраза – қарапайым, кең таралмаған, таралған. Әңгімелесе алу. Өз алдына бөлек өзара байланысты әңгімелердің болуы.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Тұтығуды анықтау: формасы, тырысқан жерлерді жазу, көріну деңгейлері
___________________________________________________________________
-
Психологиялық-педагогикалық сипаттама: зер салудың тұрақтылығы, еңбек қабілеттілігі, мінез-құлық және қарым-қатынас жасау жадысы, қызметті ерікті реттеу, сөйлеу бұзылыстарына деген қатынас (мәселелердің болу кезінде көрсетіледі)
______________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу қорытындысы
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Логопедиялық жұмыстың нәтижелері. Ауызша және жазбаша сөйлеудің жағдайын бағалау: Мектепке дейінгі жастағы балалар үшін –қыркүйек/қаңтар/мамыр__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
4 жасқа арналған сөйлеу картасы
4 жасқа арналған сөйлеу картасы
СӨЙЛЕУ КАРТАСЫ
-
Жалпы мәліметтер
-
АЖТ, жасы, балабақшаның, тобы
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
-
Үйінің мекен-жайы, байланыс телефондары
______________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Тіркелген күні_______________________________________________________
-
Тәрбиешілер мен ата-аналардың шағымы (заңды өкілдер)
______________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Логопедиялық көмек алғандығы туралы анықтама
___________________________________________________________________
-
Психофизикалық және сөйлеу дамуының ерекшелігі
-
Баланың ерте және қазіргі уақытқа дейінгі жастағы аурулары, баланың дәрігерлерде есепте тұрғандығы туралы анықтама: невропатолог, отоларинголог, офтальмолог және т.б.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Ерте даму: моторлық: басын тік ұстау, отыру, жүру; таным және байланыс жасау_________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Есту, көру жағдайы, қозғалыс аумағы
__________________________________________________________________
-
Танымдық жағдайы
______________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеуді дамыту: Уілдеу, былдырлау Алғашқы сөздер Фразалық тіркестерді пайдалану
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Ауызша сөйлеудің сипаттамасы
-
Артикуляциялық аппараттың құрылымы мен қозғалысы
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеудің ырғағы мен баяудығы_______________________________________
-
Дауыс______________________________________________________________
-
Дыбысты айту. Айтудың бұзылуы: дыбыстардың түсіп қалуы, бұрмалануы, ауысуы, араласып кетуі
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Буындық құрылым. Буындық құрылымы қарапайым және күрделі сөздер мен сөз тіркестерін айта алу (таза айту). Буындық құрылымның бұзылуы: қысқарту, пайдалану, қосу, буындарға бөлу.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Фонематикалық қабылдау (дыбыстарды есту арқылы ажырату):
Буын жолдарын қайталау (аза, аса, ада – 3 жастан бастап, са-ша -4, са-за-ца -5жастан бастап)
______________________________________________________________________
-
Пароним-сөздер (3 жастан бастап суреттер бойынша)____________________
-
Бірінші, соңғы, дауысты, дауыссыз дыбыстарды бөліп айту -5 жас
-
Фонематикалық талдау және синтез
-
Алғашқы дауыссыз дыбыстарды бөліп айту (4 жастан бастап)__________________
Бірінші, соңғы, дауысты, дауыссыз дыбыстарды бөліп айту
______________________________________________________________________
АНА, ӘЖЕ сөздеріндегі дыбыстардың реттілігін бөліп көрсету ________________________________________________________________
-
Сөйлеуді түсіну.
Пәндік сөздерді түсіну (пассивті сөздік қор): күнделікті және сирек қолданылатын сөздердің мәні (жираф, мұрын, жаға, терезенің алды).
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Етістіктердің мәнін түсіну
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сын есімдердің мәнін түсіну
____________________________________________________________________
Жекеше және көпше түрді, зат есімдерді, етістіктерді, сын есімдерді ажырату.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
-
Сөздік қор (белсенді сөздік қор).
Көлемі: күнделікті тұрмыста, кең ауқымды. Сөздіктің сипаттамасы:
Отбасы мүшелері: Ана, әке, ата, апа, әже, аға, іні, әпке, мен, сен, ол.
Күнделікті жиі қолданылатын тұрмыстық сөздер: Балабақша, сабын, су, кір, таза, билейік, ән айтамыз, ауа, қар, жел, жаңбыр, суық, ыстық, жылы, жылы киінеміз, жеңіл киінеміз, үстел, орындық, топ, байқа, асықпа, күт, көмектес, жер, орамал.
Азық-түлік: Нан, бауырсақ, шәй, май, ірімшік, сүт, айран, су, тоқаш,сусын, сорпа, ботқа, тамағыңды іш және т.б.
Көгөністер-жемістер:алма, алмұрт, банан, өрік, шие, қияр, пияз, сәбіз және т.б.
Ойыншықтар: Қуыршақ, доп, текше, асық, күрек, шелек және т.б.
Дене мүшелері: Дене, бет, бас, көз, мұрын, ауыз, тіл, тіс, құлақ, шаш, іш, бел, аяқ, қол, саусақ, алақан және т.б.
Іс-қимылды білдіретін сөздер: Жүр, отыр, тұр, бар, апар, бер, іш, жу, кел, секір, жүгір, ұйықта, ойна, тығыл, қаш, қу, ұста, жина және т.б.
Табиғат әлемі: Күз, қыс, көктем, жаз және т.б.
Ауа райы құбылыстары: жаңбыр, қар, жел, суық, жылы, аяз, ыстық және т.б.
Өсімдіктер әлемі: шөп, ағаш, шырша, гүл, жапырақтар және т.б.
Жанурлар әлемі: Ит, мысық, ат, сиыр, қой, қоян, түлкі, қасқыр, аю және т.б.
Киімдер: Шалбар, көйлек, жемпір, тон, етік және т.б.
Ауыр-
Ұзын –
Алыс –
Қымбат –
Қалың –
Үлкен –
Биік –
Артық –
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Фразалық және байланыстырушы сөйлемдер (әңгімелеу, суреттер бойынша әңгімелер құрастыру, мәтінді айтып беру). Фраза – қарапайым, кең таралмаған, таралған. Әңгімелесе алу. Өз алдына бөлек өзара байланысты әңгімелердің болуы.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Тұтығуды анықтау: формасы, тырысқан жерлерді жазу, көріну деңгейлері
___________________________________________________________________
-
Психологиялық-педагогикалық сипаттама: зер салудың тұрақтылығы, еңбек қабілеттілігі, мінез-құлық және қарым-қатынас жасау жадысы, қызметті ерікті реттеу, сөйлеу бұзылыстарына деген қатынас (мәселелердің болу кезінде көрсетіледі)
______________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Сөйлеу қорытындысы
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Логопедиялық жұмыстың нәтижелері. Ауызша және жазбаша сөйлеудің жағдайын бағалау: Мектепке дейінгі жастағы балалар үшін –қыркүйек/қаңтар/мамыр__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













