Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
4 қыркүйек ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді: |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова А. |
|
Күні |
11 қыркүйек |
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Тіл-тарихтың айнасы 2-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.1.1 - мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.4.1.1 - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, тиісті ақпаратты анықтай біледі; Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады. |
|
Құндылықтарды дарыту |
- жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу; -тақырыпқа қатысты ой түйе білу, өзін-өзі дұрыс жолға тәрбиелей білуге баулу. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі(5минут) |
Амандасу. Ұйымдастыру кезеңі |
Білу, түсіну |
|
|
Сабақ басы (10минут) |
Тіл – тарихтың айнасы. Сызбаны толтырыңыз. Өз ойыңызды жазыңыз. |
Сызбаны толтырады. |
Мадақ сөздер |
|
Ортасы (20 минут) (оқу тапсырмаларын орындау) |
Дескриптор. Сұрақтарға жауап береді; Өз ойын анық жеткізеді; Суретке қатысты тарихи шындықты анықтайды; Тұжырым жазады; Орфографиялық норманы сақтайды. |
Сұрақтарға жауап береді. Өз тұжырымын жазады. |
5 балл |
Оқулық |
|
Дескриптор:
|
Сұрақтарға жауап береді. Сызбаны толтырады. |
5 балл |
Оқулық |
Соңы (5 минут) |
Үйге: 4тапсырма. Қорытынды. Бағалау |
Бекітілді: |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова А. |
|
Күні |
11 қыркүйек |
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Тіл – өнер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастырады; Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады. |
|
Құндылықтарды дарыту |
- жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу; -тақырыпқа қатысты ой түйе білу, өзін-өзі дұрыс жолға тәрбиелей білуге баулу. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі(5минут) |
Амандасу. Ұйымдастыру кезеңі |
Білу, түсіну |
|
|
Сабақ басы (10минут) |
Тіл – өнер» дегенді қалай түсінесіздер? Тілдің адам өмірі үшін маңызы қандай? Алаш қайраткерлері неге тіл үшін күресті? |
Сұрақтарға жауап береді. |
Ауызша мадақ сөздер |
Оқулық |
Ортасы (20 минут) (оқу тапсырмаларын орындау) |
4-бет. Мәтінді тыңдаңыз, тілдің маңызы туралы ой бөлісіңіздер. Сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты жалғастырыңыз. Дескриптор: Өз ойын білдіреді; Сұрақтарға жауап береді; Өмірмен байланыстырады; Тарихи оқиғаларды дұрыс қолданады. |
Тыңдалым мәтінімен жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді. |
4 балл |
Оқулық |
|
Дескриптор: Тақырыпты ашады; Эссе түрін сақтап жазады; Эссе құрылымын сақтайды-3 Мақалды толықтырады-1 |
Эссе жазады. Мақалдарды толықтырады. |
6 балл |
Оқулық |
Соңы (5 минут) |
Үйге: 5-тапсырма. Қорытынды. Бағалау |
Бекітілді: |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова А. |
|
Күні |
11 қыркүйек |
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Көне түркі жазбалары-баға жетпес құнды байлық |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.1.1. Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; 8.4.1.1. Тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу. |
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжайды; Тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазады. |
|
Құндылықтарды дарыту |
- жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу; -тақырыпқа қатысты ой түйе білу, өзін-өзі дұрыс жолға тәрбиелей білуге баулу. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру
кезеңі(5минут) Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |