4 сынып Әдебиеттік оқу "Құмы да қымбат туған жер" ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4 сынып Әдебиеттік оқу "Құмы да қымбат туған жер" ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныптың әдебиеттік оқу пәнінен "Құмы да қымбат туған жер" тақырыбындағы сабаққа қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

      Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Табиғат құбылыстары

Мұғалімнің аты-жөні

Кадирова Карлыгаш Талгатовна

Күні:

20.02.2024

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Құмы да қымбат туған жер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

Сабақтың мақсаты

  • Сөйлеу барысында мақал-мәтелді пайдаланады.

  • Шығарманың негізгі ойын анықтайды.


Құндылықтар

«Шығармашыл бала – ойлы бала» құндылығын қалыптастыру

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру;


Өткен сабақты бекіту


5 мин









5 мин

Ұйымдастыру кезеңі




Өткен тақырыпқа шолу(үй тапсырмасы):

«Қолшатыр» әдісі арқалы үй жұмысы сұралады


Жаңа оқу материалын жариялау «Тосын сый» әдісі:

- Берілген болжамдарға өз ойларын айту және қосу арқалы жаңа тақырыпты ашады

(Құмы да қымбат туған жер)


  • Ендеше бүгінгі сабақта туған жер туралы шығарма оқып, өз ойымызды білдіреміз, тапсырмалар орындаймыз.

Таңдаған смайлик арқылы тапсырмалар орындайды



Таңдаған тамшыдағы сұрақтарға жауап береді, тапсырманы орындайды.





Берілген болжамдарға немесе сұрақтарға жауап береді

«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!



Дескриптор:

тамшыдағы тапсырманы орындаса – 1 б







«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!









Қолшатыр









презентация





Жаңа білім

15 мин





















Бекіту

15 мин







1- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен орындалады

Өзіңнің ауылыңды/қалаңды несімен
мақтан етесің?



Автор туралы мәлімет.

Автор туралы бейнебаянды тамашалаңдар, әңгімелеңдер.

  • «Құм мінезі» мәтінімен таныстырылады және талқылайды

  • Елді құмның қандай әрекеті елеңдеткен еді?

  • Ненің азайғаны қойшы Барханның қабырғасына батты?

  • Мәтіннің негізгі ойын анықта




2- тапсырма «Ойыңды тұжырымда» әдісімен орындалады (топтық жұмыс)


  1. топ Тақырыпқа сай сурет салады

  2. топ Отан туралы мақал-мәтел жазады

  3. топ «Келешек сенің көзіңмен» сурет салу


Сергіту сәті: «Қызылқұмда ауылым» әуенін асықтар арқылы орындау




3-тапсырма «Ойымды жазамын»
(жеке жұмыс)
- Бөтен жердің гүлінен,
Туған жердің тікені артық

мақалды пайдалана отырып эссе жазады



- жұптасып берілген тапсырманы орындайды









- автор туралы бейнематериалды тамашалайды

- «Құм мінезі» мәтінімен танысады және талқылайды



апсырманы орындап, орындаған жұмыстарын қорғайды





-асықтармен «Қызылқұмда ауылым» әуенін орындайды






-берілген мақалды пайдалана отырып эссе жазады


Дескриптор:

- Мәтін құрайды – 1 б;

- Сөздерді дұрыс байланыстырады – 1 балл;

- Ауылды, қаланы мақтан етеді – 1 балл.




«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!








Дескриптор:

- тақырыпқа сай постер құрады – 1 б.

- қорғайды– 1 б

-уақыт үнемдейді – 1 б



«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!






Дескриптор:

-Мақалды пайдалана отырып, ойын жеткізеді – 1 б.

-Сөйлемдерді байланыстырып жазады– 1 б

-Қатесіз, көркем жазады – 1 б

































Қорытын-ды

5 мин

Кері байланысты «Білім қоржыны» әдісі арқылы береді.

Рисунок 8 Рисунок 8 Рисунок 8 Рисунок 37 Рисунок 37 Рисунок 37



Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.


Бағалау «Бәйге» әдісі арқылы жүргізіледі


Үй тапсырмасы: мәтінді мазмұндау, хат жазу.

-сабақтан түйген ой-пікірін асықтар арқылы білдіреді.


«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!












ҚБ қойылады.










Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: П.П.Рахметов



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.02.2025
221
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі