Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
4 сынып БЖБ ТЖБ талдау үлгісі
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
1-тоқсан өзбек тілі пәні бойынша
Сынып: 4 «А» Оқушылар саны: 22 Мұғалім: Сулайманова Ш.
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
Оқушылар саны: 22 |
|
|
|||
ЖББ 1 |
22 |
10 |
- |
8 |
11 |
3 |
63,6 |
100 |
ЖББ 2 |
22 |
10 |
- |
7 |
11 |
4 |
68,1 |
100 |
ТЖБ 1 |
22 |
15 |
- |
10 |
6 |
6 |
54,5 |
100 |
|
БЖБ бойынша оқу мақсаттары |
ТЖБ бойынша оқу мақсаттары |
ЖББ 1
ЖББ 2 |
4.3.6.1 каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын жетілдіру 4.3.3.1*оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/ тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу 4.3.6.1 - каллиграфиялық нормаларды сақтау, жазу техникасын жетілдіру 4.4.2.1* күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз) |
Тыңдалым және айтылым 4.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, монолог құрау 4.1.6.1 Интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) және қыстырма, одағай сөздерді қолдана отырып, тақырыпқа тыңдарманды қызықтыру. Оқылым 4.2.4.1 Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау 4.2.5.1* Дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау Жазылым 4.3.2.1Тірек сөздерді қолданып белгілі бір стильде мәтін (мақала, мінездеме) жазу |
1.ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% - 66/13-19,6%
жақсы 65-84% - 66/28 – 42,2%
орта (С): 40-64%, -66/25 – 37,8%
төмен (Н): 0-39% - 0/0
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл);
3.3.7.2 мұғалімнің көмегімен бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу жəне қою;
3.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/ стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін /жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Күрделі сөздердің түрлерін ажырата алмай, қиындықтар туындады.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Тірек сөздерді қолданып белгілі бір стильде мәтін (мақала, мінездеме) жазуда қиындықтар кездесті.
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
Осы мақсаттарға арналған формативті тапсырмаларды орындау,қосарлы дыбыстар кездесетін сөздерге диктант жазу.
Күні :
БЖБ1 |
02.10.2024 |
БЖБ2 |
17.10.2024 |
ТЖБ1 |
18.10.2024 |
Педогог: Сулайманова Ш.
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
1-тоқсан әдебиеттік оқу пәні бойынша
Сынып: 4 «А» Оқушылар саны: 22 Мұғалім:Сулайманова Ш..
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
Оқушылар саны: 22 |
|
|
|||
ЖББ 1 |
22 |
10 |
- |
7 |
12 |
3 |
68,1 |
100 |
ТЖБ 1 |
22 |
15 |
- |
12 |
5 |
5 |
45,4 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЖБ бойынша оқу мақсаттары |
ТЖБ бойынша оқу мақсаттары |
БЖБ 1
БЖБ 2 |
4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету 4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып жоспар құру
4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын .стилін Жетілдіру ,өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық , орфографиялық пунтуациялық қателерді тауып түзету |
4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру 4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу 4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу |
1.ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% - 44/8-18,1%
жақсы 65-84% - 44/17 – 38,6%
орта (С): 40-64%, -44/19 – 43,1%
төмен (Н): 0-39% - 0/0
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл);
3.3.7.2 мұғалімнің көмегімен бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу жəне қою;
3.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/ стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін /жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық,таңдауына қарай мазмұндай алмады. Сөздік қордың аздығы,кілт сөздерді дұрыс анықтамауы
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Өткен тақырыптарды толық меңгермеген, берілген тапсырмаларды күнделікті орындамауынан қиындықтар туды
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
Осы мақсаттарға арналған формативті тапсырмаларды орындау және сөздік қорды көбейту мақсатында әдеби шығармалар жоқ.
Күні
БЖБ1 |
14.10.2024 |
|
|
ТЖБ1 |
15.10.2024 |
Педогог: Сулайманова Ш.
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
1-тоқсан математика пәні бойынша
Сынып: 4 «А» Оқушылар саны: 22 Мұғалім: Сулайманова Ш.
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
Оқушылар саны: 22 |
|
|
|||
ЖББ 1 |
22 |
10 |
- |
8 |
10 |
4 |
63,6 |
100 |
ЖББ 2 |
22 |
10 |
- |
5 |
14 |
3 |
77,2 |
100 |
ТЖБ 1 |
22 |
15 |
- |
10 |
6 |
6 |
54,5 |
100 |
|
БЖБ бойынша оқу мақсаттары |
ТЖБ бойынша оқу мақсаттары |
БЖБ 1 БЖБ 2 БЖБ3 |
4.1.2.12 **нөлмен аяқталатын көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану. 4.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке/пропорционал бөлуге/белгісізді екі айырым бойынша табуға берілген есептерді талдау және шығару; 4.1.2.9 санды қосындыға көбейту, санды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін қолдану; 4.1.2.11 **екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану 4.1.2.10 **көптаңбалы сандарды екі таңбалы сандарға қалдықпен бөлуді орындау 4.1.2.11 **үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану
4.5.1.4 Шамалар арасындағы тәуелділікке /пропорционал бөлуге / белгісізді екі айырым бойынша табуға берілген есептерді талдау және шығару . 4.5.1.9 ** Кездесу қозғалысына , қарама –қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу |
4.1.2.9 Санды қосындыға көбейту, санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін қолдану 4.1.2.11**Үштаңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану 4.1.2.10**Көптаңбалы сандарды екітаңбалы сандарға қалдықпен бөлуді орындау 4.5.1.2**Есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану 4.5.1.9**Кездесу қозғалысына қарама-қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу 4.1.2.11** Үштаңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану 4.1.2.10**Көптаңбалы сандарды екітаңбалы сандарға қалдықпен бөлуді орындау |
жоғары (В): 85-100% - 66/13-19,6%
жақсы 65-84% - 66/26 – 39,3%
орта (С): 40-64%, -66/27 – 40,9%
төмен (Н): 0-39% - 0/0
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Көптаңбалы сандарды екі таңбалы сандарға қалдықпен бөлуді орындауда қиындықтар туындады
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Кездесу қозғалысына , қарама –қарсы бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешуде қиындықтар кездесті.
3. Жоспарланған түзету жұмысы:
Осы мақсаттарға арналған формативті тапсырмаларды орындау.
Күні
БЖБ1 |
04.10.2024 |
БЖБ2 |
18.10.2024 |
ТЖБ1 |
21.10.2024 |
Педогог: Сулайманова Ш.
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
1-тоқсан жаратылыстану пәні бойынша
Сынып: 4 «А» Оқушылар саны: 22 Мұғалім: Сулайманова Ш.
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
100 |
||
Жаратылыстану |
|
|
Оқушылар саны: 22 |
|
|
|||
ЖББ 1 |
22 |
10 |
- |
7 |
8 |
7 |
68,1 |
100 |
ТЖБ 1 |
20 |
18 |
- |
8 |
7 |
7 |
63,6 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЖБ бойынша оқу мақсаттары |
БЖБ- 1
БЖБ-2 |
4.2.3.2.Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау 4.2.3.1 Зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау 4.3.2.1 Адам тіршілігінің түрлі салаларында ауаны қолдану жолдарын анықтау 4.3.2.2 Ауаның ластану көздерін анықтау 4.3.2.3 Ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту шараларын ұсыну 4.3.3.2 Атмосферада жауын-шашын түзілу процесін сипаттау |
ТЖБ- 1 |
4.2.3.2 Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау 4.3.1.2Қүрылған эксперимент жоспарына сәйкес жаңа зат алу 4.3.2.4 Ауаның табиғаттағы орын ауыстыру процесін түсіндіру 4.3.2.5 Желдің пайдасы мен зияны туралы мысал келтіру 4.3.3.5 Түрлі заттардың судағы ерігіштігін зерттеу 4.3.3.1 Табиғаттағы су айналымын сипаттау 4.3.3.3 Судың ластану көздерін анықтау 4.3.3.4 Судың ластануының түрлі ағзаларға әсерін түсіндіру |
жоғары (В): 85-100% - 66/13-19,6%
жақсы 65-84% - 66/26 – 39,3%
орта (С): 40-64%, -66/27 – 40,9%
төмен (Н): 0-39% - 0/0
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Атмосферада жауын-шашын түзілу процесін сипаттауда қиындықтар туындады.
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: өткен тақырыптарды толық меңгермеген, берілген тапсырмаларды күнделікті орындамауынан қиындықтар туды
Жоспарланған түзету жұмысы:Осы мақсаттарға арналған формативті тапсырмаларды орындау және сөздік қорды көбейту мақсатында жұмыстар жүргізу.
Күні:
БЖБ1 |
14.10.2024 |
|
|
ТЖБ1 |
15.10.2024 |
Педогог: Сулайманова Ш.
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
1-тоқсан дүниетану пәні бойынша
Сынып: 4 «А» Оқушылар саны: 22 Мұғалім: Сулайманова Ш.
Мақсаты: ЖББ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
100 |
|||
Дүниетану |
|
|
Оқушылар саны: 22 |
|
|
||||
ЖББ 1 |
22 |
10 |
- |
6 |
10 |
6 |
72,7 |
100 |
|
БЖБ бойынша оқу мақсаттары |
ЖББ 1
|
4.3.2.1 Түрлі дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын түсіндіру 4.3.4.1 Өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы қорытынды жасау 4.1.6.1 Зерттеулер негізінде кәсіби мерекелердің тарихын шығармашылық түрде таныстыру 4.1.4.2 спорт түрлерімен айналасу кезінде жарақат алу қаупін азайту және жарақаттың алдын алу әдістерін ұсыну. |
жоғары (В): 85-100% - 22/6-27,2%
жақсы 65-84% - 22/10 – 45,4%
орта (С): 40-64%, -22/6 – 27,2%
төмен (Н): 0-39% - 0/0
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
1. Түрлі дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын түсіндіру кезінде қиындық туындады.
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: өткен тақырыптарды толық меңгермеген, берілген тапсырмаларды күнделікті орындамауынан қиындықтар туды Жоспарланған түзету жұмысы: Осы мақсаттарға арналған формативті тапсырмаларды орындау және сөздік қорды көбейту мақсатында жұмыстар жүргізу.
Күні: БЖБ1 14.10.2024
Педогог: Сулайманова Ш.

