
І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«МЕНІҢ ОТАНЫМ - ҚАЗАҚСТАН» ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Сөйлеу әрекетінің түрлері Тыңдалым Айтылым
Оқу мақсаты 4.1.3.1* Тыңдалған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру
және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер
құрастыру
4.2.2.1 Берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа
монолог құру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Тыңдалған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді
• Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды
• Берілген тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп әңгімелейді
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.

-
Дұрыс жауабын тап. Айдана хатында не туралы жазды? А) қалың ормандар туралы
В) үлкен көлдер туралы
С) биік таулар туралы
-
туған жері туралы
-
Мәтін бойынша сөйлемдерді толықтырып жаз.
Ормандарда (қандай?) ___________________________
қайыңдар өседі.
Бурабайдың таулары туралы (не?) бар.
-
Мәтін мазмұнына сәйкес болатын ақпаратты белгіле. А) Айдана Қазақстанды көруді армандайды.
В) Айдана - Джессиканың құрбысы. С) Джессика Қазақстанда тұрады. D) Айдана Америкада тұрады.
[4]
Берілген тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, «Менің Қазақстаным» тақырыбына сөйле.
Тірек сөздер: мемлекет, тәуелсіз, көп ұлтты, тату, рәміздер, танымал, көрікті жерлер, кең дала, әсем табиғат, биік ғимараттар, мақтан етемін, сүйемін.
Жоспар:
-
Елімнің табиғаты
-
Қазақстан халқы
-
Мен елімді сүйемін
[5]
«ҚҰНДЫЛЫҚТАР» ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Сөйлеу әрекетінің Оқылым
түрлері Жазылым
Оқу мақсаты 4.3.2.1 Бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну
4.3.4.1* Мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-
әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?)
құрастыру және оған жауап беру
4.4.1.1* Шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/ жарнама/ презентацияны
сөйлемдермен толықтыру
4.5.1.5* Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас
сөйлем құрастыру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Шағын мәтіннің негізгі ойын анықтайды
• Мәтіннің мазмұнына және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға
қатысты сұрақтарға жауап береді
• Сюжетті суретті сәйкес сөйлемдермен толықтырады
• Сөйлем құрастыруда сөздердің орын тәртібін сақтайды
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

-
Мәтін арқылы автордың не айтқысы келді?
_________________________________________________________________________
-
«Асау өзен» деген тақырып мәтіннің мазмұнына сәйкес келе ме? Дәлелде.
_________________________________________________________________________
-
Мәтіннің тақырыбын қалай өзгертер едің?__________________________________
(В.Осеевадан аударылып, бейімделген)
[5]
-
Кейіпкерлер мен олардың іс-әрекеттерін сәйкестендір .
Бірінші ұл анасының қолындағы шелекті алды.
Екінші ұл секіріп, өнер көрсетті.
Үшінші ұл ән салып, таң қалдырды.
[3]
Суретке сүйеніп, сөйлемдерді толықтырып жаз.
Бала үндемей келіп,
___________________________________________
Әйелдер балалары туралы
____________________________________
[2]
![]()
«ҚАЗАҚ ТІЛІ» ПӘНІНЕН 1-ТОҚСАНҒА АРНАЛҒАН ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ (ОҚЫТУ ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ЕМЕС)
Тыңдалым
1-тапсырма
Берілген диалогті мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.

- Сәлем, достар! Менің атым – Аружан. Мен Қазақстаннан келдім. Менің елім - үлкен, тәуелсіз мемлекет. Біздің елімізде ормандар, көлдер, биік таулар мен кең далалар бар. Қазақ халқы – бейбітшілікті сүйеді. Біздің туымызда күн мен қыран бейнеленген. Олар – бейбітшіліктің белгісі.
-
Сәлем! Менің атым – Энди. Мен Американың Огайо штатынан келдім. Огайо «үлкен өзен» дегенді білдіреді. Өйткені біздің жерімізде үлкен өзен бар. Бізде қазір ауа райы өте ыстық болып тұр.
-
Менің атым – Акира. Мен Жапония елінен келдім. Біздің салт-дәстүрлеріміз көп. Аружан, мен өткен жылы Қазақстанда болдым. Қазақстан халқы маған өте ұнады.
-
Иә, Акира. Біздің халық өте мейірімді әрі қонақжай. Қонақтарды қуана қарсы алады. Достар, сендермен танысқаныма өте қуаныштымын!
-
Біз де қуаныштымыз!
-
Сәйкестендір.
-
-
1.
Аружан
А) өз елінің атауын түсіндірді
2.
Энди
В) өз елінің салт-дәстүрлері туралы айтты
3.
Акира
С) өз елінің табиғаты, халқы, рәмізі туралы айтты
-
[3]
-
Мәтіннің мазмұнына сәйкес сөйлемді анықта. А) Акираға қазақ халқы өте ұнады.
В) Огайо штатында қазір ауа райы салқын.
С) Аружан өз елінің елтаңбасы туралы айтты. D) Энди еліндегі асқар таулар туралы айтты.
[5]
2-тапсырма
Жұптық жұмыс
Берілген тірек сөздерді пайдаланып, «Менің елім - Қазақстан» тақырыбында диалогке қатыс.
Тірек сөздер: тәуелсіз, ұлт, мемлекет, шаңырақ, кең дала, биік таулар, рәміздер, елді сүю, мақтан ету
|
|
|
|
|
|
|
[4] |
Оқылым
3-тапсырма
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

Ертеде әтеш пен тотықұс дос болыпты. Әтештің киімі әдемі болыпты. Ал тотықұстың әдемі киімі жоқ екен.
Бір күні тотықұс әтешке:
— Досым, мен бүгін қонаққа барамын. Маған әдемі киіміңді берші, – деді.
Әтеш досына өзінің әдемі киімдерін береді. Тотықұс әдемі қиініп, қонаққа кетеді.
— Егер ертең келмесем, дауыстап шақыр, – дейді ол әтешке.
Тотықұс көп уақыт бойы келмейді. Әтеш тотықұс естісін деп, қайта-қайта шақырады. Содан бері әтеш досы мен әдемі киімін іздеп, таңертеңнен кешке дейін шақыра береді екен.
-
Мәтін бойынша сөйлемдердің ретін белгілеп көрсет (1,2,3...)

-
-
-
-
-
-
Сөйлемдер
Реті
-
-
-
-
-
Әтеш тотықұсты іздеп, қайта-қайта шақырады.
Тотықұс әтешке келетін уақытын айтады.
Тотықұс әтештің әдемі киімдерін сұрайды.
[3]
-
Сұраққа жауап жаз.
Тотықұс қандай дос? Неліктен?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
4 сынып бжб,тжб
4 сынып бжб,тжб

І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«МЕНІҢ ОТАНЫМ - ҚАЗАҚСТАН» ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Сөйлеу әрекетінің түрлері Тыңдалым Айтылым
Оқу мақсаты 4.1.3.1* Тыңдалған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру
және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер
құрастыру
4.2.2.1 Берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа
монолог құру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Тыңдалған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді
• Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды
• Берілген тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп әңгімелейді
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.

-
Дұрыс жауабын тап. Айдана хатында не туралы жазды? А) қалың ормандар туралы
В) үлкен көлдер туралы
С) биік таулар туралы
-
туған жері туралы
-
Мәтін бойынша сөйлемдерді толықтырып жаз.
Ормандарда (қандай?) ___________________________
қайыңдар өседі.
Бурабайдың таулары туралы (не?) бар.
-
Мәтін мазмұнына сәйкес болатын ақпаратты белгіле. А) Айдана Қазақстанды көруді армандайды.
В) Айдана - Джессиканың құрбысы. С) Джессика Қазақстанда тұрады. D) Айдана Америкада тұрады.
[4]
Берілген тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, «Менің Қазақстаным» тақырыбына сөйле.
Тірек сөздер: мемлекет, тәуелсіз, көп ұлтты, тату, рәміздер, танымал, көрікті жерлер, кең дала, әсем табиғат, биік ғимараттар, мақтан етемін, сүйемін.
Жоспар:
-
Елімнің табиғаты
-
Қазақстан халқы
-
Мен елімді сүйемін
[5]
«ҚҰНДЫЛЫҚТАР» ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Сөйлеу әрекетінің Оқылым
түрлері Жазылым
Оқу мақсаты 4.3.2.1 Бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну
4.3.4.1* Мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-
әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?)
құрастыру және оған жауап беру
4.4.1.1* Шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/ жарнама/ презентацияны
сөйлемдермен толықтыру
4.5.1.5* Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас
сөйлем құрастыру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Шағын мәтіннің негізгі ойын анықтайды
• Мәтіннің мазмұнына және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға
қатысты сұрақтарға жауап береді
• Сюжетті суретті сәйкес сөйлемдермен толықтырады
• Сөйлем құрастыруда сөздердің орын тәртібін сақтайды
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

-
Мәтін арқылы автордың не айтқысы келді?
_________________________________________________________________________
-
«Асау өзен» деген тақырып мәтіннің мазмұнына сәйкес келе ме? Дәлелде.
_________________________________________________________________________
-
Мәтіннің тақырыбын қалай өзгертер едің?__________________________________
(В.Осеевадан аударылып, бейімделген)
[5]
-
Кейіпкерлер мен олардың іс-әрекеттерін сәйкестендір .
Бірінші ұл анасының қолындағы шелекті алды.
Екінші ұл секіріп, өнер көрсетті.
Үшінші ұл ән салып, таң қалдырды.
[3]
Суретке сүйеніп, сөйлемдерді толықтырып жаз.
Бала үндемей келіп,
___________________________________________
Әйелдер балалары туралы
____________________________________
[2]
![]()
«ҚАЗАҚ ТІЛІ» ПӘНІНЕН 1-ТОҚСАНҒА АРНАЛҒАН ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ (ОҚЫТУ ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ЕМЕС)
Тыңдалым
1-тапсырма
Берілген диалогті мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.

- Сәлем, достар! Менің атым – Аружан. Мен Қазақстаннан келдім. Менің елім - үлкен, тәуелсіз мемлекет. Біздің елімізде ормандар, көлдер, биік таулар мен кең далалар бар. Қазақ халқы – бейбітшілікті сүйеді. Біздің туымызда күн мен қыран бейнеленген. Олар – бейбітшіліктің белгісі.
-
Сәлем! Менің атым – Энди. Мен Американың Огайо штатынан келдім. Огайо «үлкен өзен» дегенді білдіреді. Өйткені біздің жерімізде үлкен өзен бар. Бізде қазір ауа райы өте ыстық болып тұр.
-
Менің атым – Акира. Мен Жапония елінен келдім. Біздің салт-дәстүрлеріміз көп. Аружан, мен өткен жылы Қазақстанда болдым. Қазақстан халқы маған өте ұнады.
-
Иә, Акира. Біздің халық өте мейірімді әрі қонақжай. Қонақтарды қуана қарсы алады. Достар, сендермен танысқаныма өте қуаныштымын!
-
Біз де қуаныштымыз!
-
Сәйкестендір.
-
-
1.
Аружан
А) өз елінің атауын түсіндірді
2.
Энди
В) өз елінің салт-дәстүрлері туралы айтты
3.
Акира
С) өз елінің табиғаты, халқы, рәмізі туралы айтты
-
[3]
-
Мәтіннің мазмұнына сәйкес сөйлемді анықта. А) Акираға қазақ халқы өте ұнады.
В) Огайо штатында қазір ауа райы салқын.
С) Аружан өз елінің елтаңбасы туралы айтты. D) Энди еліндегі асқар таулар туралы айтты.
[5]
2-тапсырма
Жұптық жұмыс
Берілген тірек сөздерді пайдаланып, «Менің елім - Қазақстан» тақырыбында диалогке қатыс.
Тірек сөздер: тәуелсіз, ұлт, мемлекет, шаңырақ, кең дала, биік таулар, рәміздер, елді сүю, мақтан ету
|
|
|
|
|
|
|
[4] |
Оқылым
3-тапсырма
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

Ертеде әтеш пен тотықұс дос болыпты. Әтештің киімі әдемі болыпты. Ал тотықұстың әдемі киімі жоқ екен.
Бір күні тотықұс әтешке:
— Досым, мен бүгін қонаққа барамын. Маған әдемі киіміңді берші, – деді.
Әтеш досына өзінің әдемі киімдерін береді. Тотықұс әдемі қиініп, қонаққа кетеді.
— Егер ертең келмесем, дауыстап шақыр, – дейді ол әтешке.
Тотықұс көп уақыт бойы келмейді. Әтеш тотықұс естісін деп, қайта-қайта шақырады. Содан бері әтеш досы мен әдемі киімін іздеп, таңертеңнен кешке дейін шақыра береді екен.
-
Мәтін бойынша сөйлемдердің ретін белгілеп көрсет (1,2,3...)

-
-
-
-
-
-
Сөйлемдер
Реті
-
-
-
-
-
Әтеш тотықұсты іздеп, қайта-қайта шақырады.
Тотықұс әтешке келетін уақытын айтады.
Тотықұс әтештің әдемі киімдерін сұрайды.
[3]
-
Сұраққа жауап жаз.
Тотықұс қандай дос? Неліктен?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













