4 сынып бжб,тжб

Тақырып бойынша 31 материал табылды

4 сынып бжб,тжб

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ,ТЖБ
Материалдың қысқаша нұсқасы

І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«МЕНІҢ ОТАНЫМ - ҚАЗАҚСТАН» ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ


Сөйлеу әрекетінің түрлері Тыңдалым Айтылым


Оқу мақсаты 4.1.3.1* Тыңдалған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны

бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру

және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер

құрастыру


4.2.2.1 Берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа

монолог құру

Бағалау критерийі Білім алушы

Тыңдалған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды

Берілген тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп әңгімелейді

Ойлау дағдыларының Білу және түсіну

деңгейі Қолдану

1-тапсырма

Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.
























  1. Дұрыс жауабын тап. Айдана хатында не туралы жазды? А) қалың ормандар туралы

В) үлкен көлдер туралы

С) биік таулар туралы

    1. туған жері туралы


  1. Мәтін бойынша сөйлемдерді толықтырып жаз.

Ормандарда (қандай?) ___________________________

қайыңдар өседі.

Бурабайдың таулары туралы (не?) бар.


  1. Мәтін мазмұнына сәйкес болатын ақпаратты белгіле. А) Айдана Қазақстанды көруді армандайды.


В) Айдана - Джессиканың құрбысы. С) Джессика Қазақстанда тұрады. D) Айдана Америкада тұрады.





[4]

2-тапсырма


Берілген тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, «Менің Қазақстаным» тақырыбына сөйле.


Тірек сөздер: мемлекет, тәуелсіз, көп ұлтты, тату, рәміздер, танымал, көрікті жерлер, кең дала, әсем табиғат, биік ғимараттар, мақтан етемін, сүйемін.


Жоспар:

  1. Елімнің табиғаты

  2. Қазақстан халқы

  3. Мен елімді сүйемін

[5]



«ҚҰНДЫЛЫҚТАР» ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ


Сөйлеу әрекетінің Оқылым

түрлері Жазылым


Оқу мақсаты 4.3.2.1 Бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну


4.3.4.1* Мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-

әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?)

құрастыру және оған жауап беру


4.4.1.1* Шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/ жарнама/ презентацияны

сөйлемдермен толықтыру

4.5.1.5* Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас

сөйлем құрастыру


Бағалау критерийі Білім алушы

Шағын мәтіннің негізгі ойын анықтайды

Мәтіннің мазмұнына және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға

қатысты сұрақтарға жауап береді

Сюжетті суретті сәйкес сөйлемдермен толықтырады

Сөйлем құрастыруда сөздердің орын тәртібін сақтайды


Орындау уақыты 20 минут

1-тапсырма

Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.



























  1. Мәтін арқылы автордың не айтқысы келді?

_________________________________________________________________________


  1. «Асау өзен» деген тақырып мәтіннің мазмұнына сәйкес келе ме? Дәлелде.

_________________________________________________________________________


  1. Мәтіннің тақырыбын қалай өзгертер едің?__________________________________



(В.Осеевадан аударылып, бейімделген)


[5]

  1. Кейіпкерлер мен олардың іс-әрекеттерін сәйкестендір .


Бірінші ұл анасының қолындағы шелекті алды.


Екінші ұл секіріп, өнер көрсетті.


Үшінші ұл ән салып, таң қалдырды.


[3]

2-тапсырма

Суретке сүйеніп, сөйлемдерді толықтырып жаз.


Бала үндемей келіп, ___________________________________________


Әйелдер балалары туралы ____________________________________


[2]


DrawObject1 DrawObject2


«ҚАЗАҚ ТІЛІ» ПӘНІНЕН 1-ТОҚСАНҒА АРНАЛҒАН ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ (ОҚЫТУ ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ЕМЕС)

Тыңдалым


1-тапсырма


Берілген диалогті мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.




- Сәлем, достар! Менің атым – Аружан. Мен Қазақстаннан келдім. Менің елім - үлкен, тәуелсіз мемлекет. Біздің елімізде ормандар, көлдер, биік таулар мен кең далалар бар. Қазақ халқы – бейбітшілікті сүйеді. Біздің туымызда күн мен қыран бейнеленген. Олар – бейбітшіліктің белгісі.


  • Сәлем! Менің атым – Энди. Мен Американың Огайо штатынан келдім. Огайо «үлкен өзен» дегенді білдіреді. Өйткені біздің жерімізде үлкен өзен бар. Бізде қазір ауа райы өте ыстық болып тұр.


  • Менің атым – Акира. Мен Жапония елінен келдім. Біздің салт-дәстүрлеріміз көп. Аружан, мен өткен жылы Қазақстанда болдым. Қазақстан халқы маған өте ұнады.


  • Иә, Акира. Біздің халық өте мейірімді әрі қонақжай. Қонақтарды қуана қарсы алады. Достар, сендермен танысқаныма өте қуаныштымын!


  • Біз де қуаныштымыз!





  1. Сәйкестендір.


1.

Аружан

А) өз елінің атауын түсіндірді

2.

Энди

В) өз елінің салт-дәстүрлері туралы айтты

3.

Акира

С) өз елінің табиғаты, халқы, рәмізі туралы айтты


[3]


  1. Мәтіннің мазмұнына сәйкес сөйлемді анықта. А) Акираға қазақ халқы өте ұнады.

В) Огайо штатында қазір ауа райы салқын.


С) Аружан өз елінің елтаңбасы туралы айтты. D) Энди еліндегі асқар таулар туралы айтты.


[5]

Айтылым


2-тапсырма

Жұптық жұмыс

Берілген тірек сөздерді пайдаланып, «Менің елім - Қазақстан» тақырыбында диалогке қатыс.


Тірек сөздер: тәуелсіз, ұлт, мемлекет, шаңырақ, кең дала, биік таулар, рәміздер, елді сүю, мақтан ету







[4]

Оқылым

3-тапсырма


Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.




Ертеде әтеш пен тотықұс дос болыпты. Әтештің киімі әдемі болыпты. Ал тотықұстың әдемі киімі жоқ екен.

Бір күні тотықұс әтешке:

Досым, мен бүгін қонаққа барамын. Маған әдемі киіміңді берші, – деді.

Әтеш досына өзінің әдемі киімдерін береді. Тотықұс әдемі қиініп, қонаққа кетеді.

Егер ертең келмесем, дауыстап шақыр, – дейді ол әтешке.


Тотықұс көп уақыт бойы келмейді. Әтеш тотықұс естісін деп, қайта-қайта шақырады. Содан бері әтеш досы мен әдемі киімін іздеп, таңертеңнен кешке дейін шақыра береді екен.




  1. Мәтін бойынша сөйлемдердің ретін белгілеп көрсет (1,2,3...)

DrawObject3 DrawObject4 DrawObject5 DrawObject6 DrawObject7 DrawObject8 DrawObject9 DrawObject10


Сөйлемдер

Реті


Әтеш тотықұсты іздеп, қайта-қайта шақырады.


Тотықұс әтешке келетін уақытын айтады.


Тотықұс әтештің әдемі киімдерін сұрайды.


[3]


  1. Сұраққа жауап жаз.


Тотықұс қандай дос? Неліктен?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________






































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
24.01.2025
171
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі