|
Сабақ:Дастарқан жаю әдебі |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан оқушылар саны: 11 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары: |
Т. 1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не туралы екенін түсіну; О. 1.3.5.1 Мұғалімнің көмегімен қажетті ақпараттарды иллюстрациялы шағын мәтіндерден тауып алу; Ж. 1.4.1.1 Берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазу |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
|
|||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
|
|||||||||||||||||||
|
Жаңа сөздер: наурыз, мереке, дастархан, көктем, ұлттық тағамдар, наурыз көже, бауырсақ, ет |
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Мерекелік дастархан ұғымын түсінеді, кейбір тағам атауларын біледі, көктем мерекелерін айтады |
|||||||||||||||||||
|
Жоспар: |
||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Басы 4 минут |
«Жылы лебіз» психологиялық тренингі; Топқа бөлу: түрлі түсті кеспелер Оқу мақсатымен таныстыру |
Жылы сөз-дер жазыл- ған стикер- лер; АКТ |
||||||||||||||||||
|
Ортасы 3 минут 3 минут 2 минут 4 минут 2 минут 3 минут 3 минут 2 минут 2 минут 10 минут 3 минут 2 минут |
Ой қозғау Тақырыпқа байланысты қарапайым сұрақтарға жауап беру
1. Балалар, суретте не бейнеленген? 2. Не көрсетіліп жатыр? 3. Ендеше сабақтың тақырыбы
қандай?(жеке
жұмыс) Бүгін мектепте Наурыз мерекесі болды. Балалар әр түрлі ұлттық киімдер киді. Киіз үйлер тігіліп, әншілер домбырамен ән салды. Мерекелік дастархан жайылды. Дастарханға наурыз көже, ет, бауырсақ, палау тағы басқа түрлі ұлттардың ұлттық тағамдары қойылды. Мереке қызық болды. Мәтінді тыңда, қайтала. Таныс сөздердің астын сыз (жұптық жұмыс). Мәтін бойынша есіңде қалған сөздерді жаз. «Бір минут» әдісі (жеке жұмыс). Мәтін мазмұнына сәйкес суреттерді таңда. Шырша, қар, киіз үй, бауырсақ, аққала, Аяз ата, домбыра. Суреттерді хикая картасына салып, мәтін туралы айтып көр. Артығын алып таста (топтық жұмыс).
Қ/Б: Смайликтер арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды. Берілген суреттер мен тағам атауларын сәйкестендір (жеке жұмыс). Ет Бауырсақ
Дара диаграммасы арқылы мерекелік дастарханға қойылатын тағамдарды топтастыру (топтық жұмыс). Қалыптастырушы бағалау: «Серпілген сауал» әдісі. Тапсырмалар орындалған соң, оқушыларға келесі сұрақтар қойылады. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды:
Венн диаграммасы арқылы Наурыз мерекесі мен Жаңа жылда мерекелік дастарханға қойылатын тағамдарды салыстыру және жазу (жұптық жұмыс).
Қ/Б: «Бағдршам» әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды. Жасыл –түсіндім; Сары - жартысын түсіндім; Қызыл -түсінбедім |
Аудиожазба Суреттер, хикая картасы Суреттер Дара диаграммасы салынған қағаз Түрлі түсті кеспелер АКТ Суреттер, сөзжұмбақ, тірек сызба Диаграмма салынған қағаз |
||||||||||||||||||
|
Соңы 2 минут |
Кері байланыс: «Қоржын – ет тартқыш – қоқыс шелегі»
|
Суреттер |
||||||||||||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Пәнаралық байланыс |
||||||||||||||||||
|
Төмен деңгейлі оқушыларға сөз тіркесін құруда бағыт беру; (ыстық бауырсақ, дәмді көже, наурыз мерекесі) Орта деңгейлі оқушыларға сөйлем құрастыруда қолдау көрсету;(сұрақ қою арқылы) Қабілеті жоғары оқушылардың терең ойлануларын еске түсірулер арқылы жетілдірдім (мәтін мазмұнына қарай суреттерді хикая картасына салып, мәтін мазмұнын айтып көр) |
«Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін, «Бағдаршам» әдісі арқылы өздерін бағалайды. Әр түрлі смайликтер арқылы мұғалімнің бағалауы. |
Үлкен суреттерді көрсету үшін АКТ қолдану; (сергіту сәті «Көңілді күн»; сабақтың мақсаты;) Дыбыс жазу құралдарын қолдану; Бейнелеу өнері пәнімен байланыс. (Наурыз мерекесі туралы, ұлттық тағамдар туралы айта алады, Жаңа жылдық және Наурыз мерекесіне арналған дастарханға қойылатын тағамдарды айта алады) |
||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? |
|
|||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен тапсырмалар: 1. Суретке қара, мерекелік дастарханға қойылатын тағамдардың атауларын айт (сөзжұмбақ арқылы); 2. Мәтін мазмұнына сәйкес суреттерді таңда. Суреттерді хикая картасына салып, мәтін туралы айтып көр. («Артығын алып таста» әдісі арқылы) Одан да жақсы өтуге ықпалын тигізетін тапсырма 1.Сызба бойынша 2-3 сөйлем құрастыр. |
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
4 сынып Дастархан жаю әдебі
4 сынып Дастархан жаю әдебі
|
Сабақ:Дастарқан жаю әдебі |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан оқушылар саны: 11 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары: |
Т. 1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не туралы екенін түсіну; О. 1.3.5.1 Мұғалімнің көмегімен қажетті ақпараттарды иллюстрациялы шағын мәтіндерден тауып алу; Ж. 1.4.1.1 Берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазу |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
|
|||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
|
|||||||||||||||||||
|
Жаңа сөздер: наурыз, мереке, дастархан, көктем, ұлттық тағамдар, наурыз көже, бауырсақ, ет |
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Мерекелік дастархан ұғымын түсінеді, кейбір тағам атауларын біледі, көктем мерекелерін айтады |
|||||||||||||||||||
|
Жоспар: |
||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Басы 4 минут |
«Жылы лебіз» психологиялық тренингі; Топқа бөлу: түрлі түсті кеспелер Оқу мақсатымен таныстыру |
Жылы сөз-дер жазыл- ған стикер- лер; АКТ |
||||||||||||||||||
|
Ортасы 3 минут 3 минут 2 минут 4 минут 2 минут 3 минут 3 минут 2 минут 2 минут 10 минут 3 минут 2 минут |
Ой қозғау Тақырыпқа байланысты қарапайым сұрақтарға жауап беру
1. Балалар, суретте не бейнеленген? 2. Не көрсетіліп жатыр? 3. Ендеше сабақтың тақырыбы
қандай?(жеке
жұмыс) Бүгін мектепте Наурыз мерекесі болды. Балалар әр түрлі ұлттық киімдер киді. Киіз үйлер тігіліп, әншілер домбырамен ән салды. Мерекелік дастархан жайылды. Дастарханға наурыз көже, ет, бауырсақ, палау тағы басқа түрлі ұлттардың ұлттық тағамдары қойылды. Мереке қызық болды. Мәтінді тыңда, қайтала. Таныс сөздердің астын сыз (жұптық жұмыс). Мәтін бойынша есіңде қалған сөздерді жаз. «Бір минут» әдісі (жеке жұмыс). Мәтін мазмұнына сәйкес суреттерді таңда. Шырша, қар, киіз үй, бауырсақ, аққала, Аяз ата, домбыра. Суреттерді хикая картасына салып, мәтін туралы айтып көр. Артығын алып таста (топтық жұмыс).
Қ/Б: Смайликтер арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды. Берілген суреттер мен тағам атауларын сәйкестендір (жеке жұмыс). Ет Бауырсақ
Дара диаграммасы арқылы мерекелік дастарханға қойылатын тағамдарды топтастыру (топтық жұмыс). Қалыптастырушы бағалау: «Серпілген сауал» әдісі. Тапсырмалар орындалған соң, оқушыларға келесі сұрақтар қойылады. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды:
Венн диаграммасы арқылы Наурыз мерекесі мен Жаңа жылда мерекелік дастарханға қойылатын тағамдарды салыстыру және жазу (жұптық жұмыс).
Қ/Б: «Бағдршам» әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды. Жасыл –түсіндім; Сары - жартысын түсіндім; Қызыл -түсінбедім |
Аудиожазба Суреттер, хикая картасы Суреттер Дара диаграммасы салынған қағаз Түрлі түсті кеспелер АКТ Суреттер, сөзжұмбақ, тірек сызба Диаграмма салынған қағаз |
||||||||||||||||||
|
Соңы 2 минут |
Кері байланыс: «Қоржын – ет тартқыш – қоқыс шелегі»
|
Суреттер |
||||||||||||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Пәнаралық байланыс |
||||||||||||||||||
|
Төмен деңгейлі оқушыларға сөз тіркесін құруда бағыт беру; (ыстық бауырсақ, дәмді көже, наурыз мерекесі) Орта деңгейлі оқушыларға сөйлем құрастыруда қолдау көрсету;(сұрақ қою арқылы) Қабілеті жоғары оқушылардың терең ойлануларын еске түсірулер арқылы жетілдірдім (мәтін мазмұнына қарай суреттерді хикая картасына салып, мәтін мазмұнын айтып көр) |
«Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін, «Бағдаршам» әдісі арқылы өздерін бағалайды. Әр түрлі смайликтер арқылы мұғалімнің бағалауы. |
Үлкен суреттерді көрсету үшін АКТ қолдану; (сергіту сәті «Көңілді күн»; сабақтың мақсаты;) Дыбыс жазу құралдарын қолдану; Бейнелеу өнері пәнімен байланыс. (Наурыз мерекесі туралы, ұлттық тағамдар туралы айта алады, Жаңа жылдық және Наурыз мерекесіне арналған дастарханға қойылатын тағамдарды айта алады) |
||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? |
|
|||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен тапсырмалар: 1. Суретке қара, мерекелік дастарханға қойылатын тағамдардың атауларын айт (сөзжұмбақ арқылы); 2. Мәтін мазмұнына сәйкес суреттерді таңда. Суреттерді хикая картасына салып, мәтін туралы айтып көр. («Артығын алып таста» әдісі арқылы) Одан да жақсы өтуге ықпалын тигізетін тапсырма 1.Сызба бойынша 2-3 сөйлем құрастыр. |
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз





–













