4 сынып Дастархан жаю әдебі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4 сынып Дастархан жаю әдебі

Материал туралы қысқаша түсінік
орыс сыныптарында қазақ тілден сабақ беретін мұғалімге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ:Дастарқан жаю әдебі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқан оқушылар

саны: 11

Қатыспаған оқушылар

саны:

Оқу мақсаттары:

Т. 1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не туралы екенін түсіну;

О. 1.3.5.1 Мұғалімнің көмегімен қажетті ақпараттарды иллюстрациялы шағын мәтіндерден тауып алу;

Ж. 1.4.1.1 Берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазу

Сабақ мақсаттары:

  • көктем мерекелерін айта алады;

  • қажет ақпаратты иллюстрациялық шағын мәтіндерден табады;

  • сурет бойынша сөз тіркестері мен сөйлем құрастыра алады

Тілдік мақсат:

  • қарапайым сұрақтарға жауап береді;

  • сөз тіркестерін құрайды;

  • мәтін ішінен таныс сөздердің мағынасын ашады;

  • сурет бойынша сөйлем құрастырады;

  • сурет бойынша мерекелік дастарханға сипаттау сөздерін жазады

Жаңа сөздер: наурыз, мереке, дастархан, көктем, ұлттық тағамдар, наурыз көже, бауырсақ, ет

Алдыңғы оқу:

Мерекелік дастархан ұғымын түсінеді, кейбір тағам атауларын біледі, көктем мерекелерін айтады

Жоспар:

Жоспарланған уақыт

Жаттығулар

Ресурстар

Басы

4 минут

«Жылы лебіз» психологиялық тренингі;

Топқа бөлу: түрлі түсті кеспелер

Оқу мақсатымен таныстыру

Жылы сөз-дер жазыл- ған стикер- лер; АКТ

Ортасы

3 минут









3 минут

2 минут


4 минут













2 минут


3 минут









3 минут







2 минут





2 минут



10 минут




















3 минут









2 минут

Ой қозғау

Тақырыпқа байланысты қарапайым сұрақтарға жауап беру

1. Балалар, суретте не бейнеленген?

2. Не көрсетіліп жатыр?

3. Ендеше сабақтың тақырыбы қандай?(жеке жұмыс) Picture 12

Бүгін мектепте Наурыз мерекесі болды. Балалар әр түрлі ұлттық киімдер киді. Киіз үйлер тігіліп, әншілер домбырамен ән салды. Мерекелік дастархан жайылды. Дастарханға наурыз көже, ет, бауырсақ, палау тағы басқа түрлі ұлттардың ұлттық тағамдары қойылды. Мереке қызық болды.

Мәтінді тыңда, қайтала. Таныс сөздердің астын сыз (жұптық жұмыс).

Мәтін бойынша есіңде қалған сөздерді жаз. «Бір минут» әдісі (жеке жұмыс).

Мәтін мазмұнына сәйкес суреттерді таңда.

Шырша, қар, киіз үй, бауырсақ, аққала, Аяз ата, домбыра. Суреттерді хикая картасына салып, мәтін туралы айтып көр.

Артығын алып таста (топтық жұмыс).

Shape1









Қ/Б: Смайликтер арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды.

Берілген суреттер мен тағам атауларын сәйкестендір (жеке жұмыс).

Ет

Бауырсақ

Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Білу, түсіну

Наурыз мерекесі туралы мәліметтерді есте сақтайды, жаңа сөздердің мағынасын түсінеді;

Қолдану

Сурет арқылы ұлттық тағамдар туралы айта алады

Ж/Ж, Тапсырма:

  1. Суретке қара, мерекелік дастарханға қойылатын тағамдардың атауларын айт

  2. Берілген сөздермен сөз тіркестерін құрастыр (наурыз, тағам, дәмді, бауырсақ, ыстық, көже);

  3. Сызба бойынша 2-3 сөйлем құрастыр.








Бағалау критерийлері

Жетістік критерии:

Наурыз мерекесі туралы мәліметтерді есте сақтайды, жаңа сөздердің мағынасын түсінеді;

  • Наурыз көже, наурыз мерекесі, ұлттық киімдер, тағамдар, дастархан сөздерінің мағынасын түсінеді;


  • тағам атауларымен сөз тіркестерін құрай алады;

Сурет арқылы ұлттық тағамдар туралы айта алады

  • ұлттық тағамдарды суреттермен сипаттай алады;

  • сурет бойынша мерекелік дастархан туралы сөйлемдер құрастыра алады.

Қымыз Shape4

Дара диаграммасы арқылы мерекелік дастарханға қойылатын тағамдарды топтастыру (топтық жұмыс).

Қалыптастырушы бағалау: «Серпілген сауал» әдісі.

Тапсырмалар орындалған соң, оқушыларға келесі сұрақтар қойылады. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды:

  • «Аделина, Ильяның жауабымен келісесің? Алып қосарың бар ма?»,

  • «Даниил, осы сұрақтың жауабын тағы да қалай толықтыруға болады?» «Көңілді күн» сергіту сәт»

Венн диаграммасы арқылы Наурыз мерекесі мен Жаңа жылда мерекелік дастарханға қойылатын тағамдарды салыстыру және жазу (жұптық жұмыс).


Shape3

Қ/Б: «Бағдршам» әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды. Жасыл –түсіндім; Сары - жартысын түсіндім; Қызыл -түсінбедім






Аудиожазба









Суреттер,

хикая картасы












Суреттер









Дара диаграммасы салынған қағаз











Түрлі түсті кеспелер

АКТ

Суреттер, сөзжұмбақ, тірек сызба















Диаграмма салынған қағаз









Соңы

2 минут


Кері байланыс: «Қоржын – ет тартқыш – қоқыс шелегі»

бәрін түсіндім, маған қажетті ақпарат;

- әлі қорытып жатырмын, дұрыс түсінбедім;


ештеңе түсінген жоқпын, маған қажет емес.

Суреттер

Саралау

Бағалау

Пәнаралық байланыс

Төмен деңгейлі оқушыларға сөз тіркесін құруда бағыт беру; (ыстық бауырсақ, дәмді көже, наурыз мерекесі)

Орта деңгейлі оқушыларға сөйлем құрастыруда қолдау көрсету;(сұрақ қою арқылы)

Қабілеті жоғары оқушылардың терең ойлануларын еске түсірулер арқылы жетілдірдім (мәтін мазмұнына қарай суреттерді хикая картасына салып, мәтін мазмұнын айтып көр)


«Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін, «Бағдаршам» әдісі арқылы өздерін бағалайды.

Әр түрлі смайликтер арқылы мұғалімнің бағалауы.

Үлкен суреттерді көрсету үшін АКТ қолдану; (сергіту сәті «Көңілді күн»; сабақтың мақсаты;)

Дыбыс жазу құралдарын қолдану;

Бейнелеу өнері пәнімен байланыс.

(Наурыз мерекесі туралы, ұлттық тағамдар туралы айта алады, Жаңа жылдық және Наурыз мерекесіне арналған дастарханға қойылатын тағамдарды айта алады)

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?




Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен тапсырмалар:

1. Суретке қара, мерекелік дастарханға қойылатын тағамдардың атауларын айт (сөзжұмбақ арқылы);

2. Мәтін мазмұнына сәйкес суреттерді таңда. Суреттерді хикая картасына салып, мәтін туралы айтып көр. («Артығын алып таста» әдісі арқылы)

Одан да жақсы өтуге ықпалын тигізетін тапсырма

1.Сызба бойынша 2-3 сөйлем құрастыр.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.12.2018
997
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі