Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    Максим Горький атындағы №12 жалпы орта білім беретін мекеме


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Мәтінді есептерді шығару

    сабақтың тақырыбы


    Бөлім:

    Пайыздар

    Педагогтің Т. А. Ә.

    Хадиметова Умида Тайировна

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мәтінді есептерді шығару

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.5.1.6

    пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

    Сабақтың мақсаты

    Пайызға байланысты мәтінді есептерді шығарады

    Бағалау критерийлері

    - Мәтінді есептерді шығаруда пайызға байланысты формулаларды қолдана алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Сабақ басында мұғалім мен оқушылар амандасады.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Жағымды психологиялық ахуал тудыру.


    «Тілек айту шеңбері» стратегиясы.

    Оқушылар бәріне Ж әрпінен басталатын сөзіне тілек айтады.

    Қима қағаздар арқылы үш топқа бөлу. 1-ші топ «Пайыз», 2-ші топ «Жай бөлшектер», 3-топ «Ондық бөлшектер».

    Бағалау парақтарын үлестіру.


    Үй тапсырмасын тексеру:«Мен саған , сен маған»әдісі арқылы тексеремін

    Сабақ басында мұғалім мен оқушылар амандасады.



    Шеңберге тұрып оқушылар бәріне Ж әрпінен басталатын сөзіне тілек айтады.





    Слайд бетіндегі дұрыс жауап бойынша бір-бірін тексереді












    Мадақтау сөздер

    Слайд







    Қима қағаздар

    Сабақтың ортасы






    Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.

    1. Бір пайыз деп нені айтады?

    2. Берілген санның 1%-і қалай табылады?

    3. Пайыз бөлшекпен қалай жазылады?

    4. Бөлшек пайызбен қалай жазылады?

    5. Берілген санның пайызы қалай табылады?

    6. Пайызы бойынша сан қалай табылады?

    Жеке жұмыс:

    №1144 .

    1) Фермер 72 га жерге алма ағаштарын отырғызды.Бұл оның барлық жерінің 40%-і.Фермердің барлық жерінің ауданы неше гектар?


    2) Мектеп кітапханасында 2890 оқулық бар.Бұл ондағы барлық кітаптің 85%-і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?


    3)Сыныпта 12 қыз бар.Бұл -сыныптағы барлық оқушылардың 40%- і.Сыныпта неше оқушы оқиды?

    Дескриптор: Білім алушы

      • есептің шартын дұрыс құрады;

      • пайызға байланысты формулаларды қолданады

      • шешімін дұрыс есептейді;


    2)ЕББҚЕ

    Ондық бөлшектерді пайызбен жазыңыз:

    1. 0,13

    2. 0,02

    3. 6,2

    4. 1,38

    5. 0,183

    Жұптық жұмыс:

    2. Пилот –штурман әдісі бойынша


    Тауар:

    Баға

    жеңілдік:

    Пальто

    38500 тенге

    14%

    Етік

    7800тенге

    10%

    Бас киім

    2200тенге

    8%

    Спорттық костюм

    3200 тенге

    11%

    Кроссовка

    1850 тенге

    10%


    Дескриптор: Білім алушы

    - жеңілдік қанша тенге болатынын табады.

    -жеңілдіктен кейынгі бағаны есептейді

    -жауабын жазады


    «Ойлан, жұптас,бөліс» әдәсі бойынша Топтық жұмыс;

    Постер қорғау

    Креативті ойлауға берілген тапсырма.

    1-топ

    Жинақ кассасына жыл басында 8% - тік өсіммен салынған ақша жыл соңында 162 мың теңге болды. Жинақ кассасына жыл басында неше теңге ақша салынған?

    Дескриптор :

    - есеп мазмұнын түсініп оқиды;

    - өрнекті құрады;

    -есептеулер жүргізеді;

    - жауабын анықтайды.

    2-топ

    : Жинақ кассасына жыл басында 150000 теңге ақша салынды.8% - тік өсіммен салынған ақша жыл соңында қанша теңге болды. Жинақ кассасына жыл басында неше теңге ақша салынған?

    Дескриптор :

    - есеп мазмұнын түсініп оқиды;

    - өрнекті құрады;

    -есептеулер жүргізеді;

    - жауабын анықтайды.


    3-топ:

    Жинақ кассасына жыл басында 150000 теңге ақша салынды. Жыл соңында 162000 теңге болды. Жинақ кассасына ақша қанша %-тік өсіммен салынған?

    Дескриптор :

    - есеп мазмұнын түсініп оқиды;

    - өрнекті құрады;

    -есептеулер жүргізеді;

    - жауабын анықтайды.


    Оқушылар жеке өзіндік жұмыс жасайды.

    ( Деңгейлік тапсырмалар орындайды)

    А деңгейі

    1. Заттың бағасы 760 тг. Егер заттың бағасы 30% - ке арзандатылса, оның бағасы неше теңгеге арзандады?


    В деңгейі

    1. Сырдария өзенінің ұзындығы 2220 км. Оның 37% - і шетелдер арқылы, қалғаны Қазақстанның жері арқылы өтеді. Сырдария өзенінің Қазақстанның жері арқылы өтетін бөлігінің ұзындығын табыңдар


    С деңгейі

    1. Мұнай қоймасындағы мұнайдың бірінші күні 30% - і, екінші күні қалған мұнайдың 80% - і сатуға жіберілді. Мұнай қоймасында алғашқы мұнайдың неше проценті қалды?

    Оқушылар өткен тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жылдам жауап береді












    72:40=1,8

    1,8*100=180

    Жауап: 180 га


    2890:85=34

    34*100=3400

    Жауап :3400


    12:40=0,3

    0,3*100=30

    Жауап:30








    1. 0,13 = 0,13 ∙ 100 = 13 %

    2. 0,02 = 0,02 ∙ 100 = 2 %

    3. 6,2 = 6, 2 ∙ 100 = 620 %

    4. 1,38 = 1,38 ∙ 100 = 138 %

    5. 0,183 = 0,183 ∙ 100 = 18,3 %



    Тауар:

    жеңілдік:

    Баға

    Пальто

    5390т

    33110т

    Етік

    780т

    7020т

    Бас киім

    176т

    2024т

    Спорттық костюм

    352т

    2848т

    Кроссовка

    185т

    1665т







    162000:108=1500

    1500*100=150000

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Хадиметова Умида Тайировна
    27 Қаңтар 2024
    408
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

    Материал туралы қысқаша түсінік
    пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;5-сынып сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    Максим Горький атындағы №12 жалпы орта білім беретін мекеме


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Мәтінді есептерді шығару

    сабақтың тақырыбы


    Бөлім:

    Пайыздар

    Педагогтің Т. А. Ә.

    Хадиметова Умида Тайировна

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мәтінді есептерді шығару

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.5.1.6

    пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

    Сабақтың мақсаты

    Пайызға байланысты мәтінді есептерді шығарады

    Бағалау критерийлері

    - Мәтінді есептерді шығаруда пайызға байланысты формулаларды қолдана алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Сабақ басында мұғалім мен оқушылар амандасады.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Жағымды психологиялық ахуал тудыру.


    «Тілек айту шеңбері» стратегиясы.

    Оқушылар бәріне Ж әрпінен басталатын сөзіне тілек айтады.

    Қима қағаздар арқылы үш топқа бөлу. 1-ші топ «Пайыз», 2-ші топ «Жай бөлшектер», 3-топ «Ондық бөлшектер».

    Бағалау парақтарын үлестіру.


    Үй тапсырмасын тексеру:«Мен саған , сен маған»әдісі арқылы тексеремін

    Сабақ басында мұғалім мен оқушылар амандасады.



    Шеңберге тұрып оқушылар бәріне Ж әрпінен басталатын сөзіне тілек айтады.





    Слайд бетіндегі дұрыс жауап бойынша бір-бірін тексереді












    Мадақтау сөздер

    Слайд







    Қима қағаздар

    Сабақтың ортасы






    Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.

    1. Бір пайыз деп нені айтады?

    2. Берілген санның 1%-і қалай табылады?

    3. Пайыз бөлшекпен қалай жазылады?

    4. Бөлшек пайызбен қалай жазылады?

    5. Берілген санның пайызы қалай табылады?

    6. Пайызы бойынша сан қалай табылады?

    Жеке жұмыс:

    №1144 .

    1) Фермер 72 га жерге алма ағаштарын отырғызды.Бұл оның барлық жерінің 40%-і.Фермердің барлық жерінің ауданы неше гектар?


    2) Мектеп кітапханасында 2890 оқулық бар.Бұл ондағы барлық кітаптің 85%-і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?


    3)Сыныпта 12 қыз бар.Бұл -сыныптағы барлық оқушылардың 40%- і.Сыныпта неше оқушы оқиды?

    Дескриптор: Білім алушы

      • есептің шартын дұрыс құрады;

      • пайызға байланысты формулаларды қолданады

      • шешімін дұрыс есептейді;


    2)ЕББҚЕ

    Ондық бөлшектерді пайызбен жазыңыз:

    1. 0,13

    2. 0,02

    3. 6,2

    4. 1,38

    5. 0,183

    Жұптық жұмыс:

    2. Пилот –штурман әдісі бойынша


    Тауар:

    Баға

    жеңілдік:

    Пальто

    38500 тенге

    14%

    Етік

    7800тенге

    10%

    Бас киім

    2200тенге

    8%

    Спорттық костюм

    3200 тенге

    11%

    Кроссовка

    1850 тенге

    10%


    Дескриптор: Білім алушы

    - жеңілдік қанша тенге болатынын табады.

    -жеңілдіктен кейынгі бағаны есептейді

    -жауабын жазады


    «Ойлан, жұптас,бөліс» әдәсі бойынша Топтық жұмыс;

    Постер қорғау

    Креативті ойлауға берілген тапсырма.

    1-топ

    Жинақ кассасына жыл басында 8% - тік өсіммен салынған ақша жыл соңында 162 мың теңге болды. Жинақ кассасына жыл басында неше теңге ақша салынған?

    Дескриптор :

    - есеп мазмұнын түсініп оқиды;

    - өрнекті құрады;

    -есептеулер жүргізеді;

    - жауабын анықтайды.

    2-топ

    : Жинақ кассасына жыл басында 150000 теңге ақша салынды.8% - тік өсіммен салынған ақша жыл соңында қанша теңге болды. Жинақ кассасына жыл басында неше теңге ақша салынған?

    Дескриптор :

    - есеп мазмұнын түсініп оқиды;

    - өрнекті құрады;

    -есептеулер жүргізеді;

    - жауабын анықтайды.


    3-топ:

    Жинақ кассасына жыл басында 150000 теңге ақша салынды. Жыл соңында 162000 теңге болды. Жинақ кассасына ақша қанша %-тік өсіммен салынған?

    Дескриптор :

    - есеп мазмұнын түсініп оқиды;

    - өрнекті құрады;

    -есептеулер жүргізеді;

    - жауабын анықтайды.


    Оқушылар жеке өзіндік жұмыс жасайды.

    ( Деңгейлік тапсырмалар орындайды)

    А деңгейі

    1. Заттың бағасы 760 тг. Егер заттың бағасы 30% - ке арзандатылса, оның бағасы неше теңгеге арзандады?


    В деңгейі

    1. Сырдария өзенінің ұзындығы 2220 км. Оның 37% - і шетелдер арқылы, қалғаны Қазақстанның жері арқылы өтеді. Сырдария өзенінің Қазақстанның жері арқылы өтетін бөлігінің ұзындығын табыңдар


    С деңгейі

    1. Мұнай қоймасындағы мұнайдың бірінші күні 30% - і, екінші күні қалған мұнайдың 80% - і сатуға жіберілді. Мұнай қоймасында алғашқы мұнайдың неше проценті қалды?

    Оқушылар өткен тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жылдам жауап береді












    72:40=1,8

    1,8*100=180

    Жауап: 180 га


    2890:85=34

    34*100=3400

    Жауап :3400


    12:40=0,3

    0,3*100=30

    Жауап:30








    1. 0,13 = 0,13 ∙ 100 = 13 %

    2. 0,02 = 0,02 ∙ 100 = 2 %

    3. 6,2 = 6, 2 ∙ 100 = 620 %

    4. 1,38 = 1,38 ∙ 100 = 138 %

    5. 0,183 = 0,183 ∙ 100 = 18,3 %



    Тауар:

    жеңілдік:

    Баға

    Пальто

    5390т

    33110т

    Етік

    780т

    7020т

    Бас киім

    176т

    2024т

    Спорттық костюм

    352т

    2848т

    Кроссовка

    185т

    1665т







    162000:108=1500

    1500*100=150000

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    27.01.2024
    408
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Хадиметова Умида Тайировна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации