Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5, 6 - сыныптарға арналған ТЖБ кітапшалар жинағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
[2]
10. Пиктограммаларды талдаңыз және құрылған құжатты құпия сөзбен шифрлеу үшін қай пиктограмманы басу қажет екенін анықтаңыз.
№ |
А |
B |
C |
D |
|
____________________________________________________________________
[1]
“Ә. Жангелдин атындағы ЖОББМ” КММ
5 “б”-сыныбы бойынша
тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары
жинағы
(оқушы: Шәріпов Мадияр)
Дайындаған информатика пәні мұғалімі: А.Т. Насамбаева
Шалқар ауданы
2018-2019 оқу жылы
«Информатика» пәні бойынша 1-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары
-
Қауіпсіздік техникасы ережесіне сәйкес келетін суретті (✔) белгісімен белгілеңіз.
|
|
[1]
2. Суретті қарастырыңыз.
2.1. Суретте берілген қауіпсіздік техникасы ережелері бұзылғаннан болған 2 салдарды сипаттаңыз.
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
[1]
2.2.Қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзғаннан болатын салдарды алдын алу үшін 2 іс-әрекет ұсыныңыз.
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
[1]
3. Қалып кеткен сөздерді толықтырыңыз.
Процессор ____________________________ және компьютер жұмысын _____________ арналған.
[2]
4. Қалып кеткен сөздерді толықтырыңыз.
Қатты диск – ақпаратты _______________ арналған негізгі _____________________ құрылғысы.
[2]
5. Сурет бойынша құрылғыны анықтаңыз.
|
|
[2]
6. Аналық тақша мен қатты дисктің өзара байланысын түсіндіріңіз.
____________________________________________________________________
|
[3]
6. Динара принтерде өзінің жобасын баспадан шығарды.
-
Мәтіндік құжаттың бағдар (ориентация) түрін анықтаңыз.
____________________________________________________________________
[1]
-
Жобаны баспаға шығаруға қажет болған парақ санын анықтаңыз.
____________________________________________________________________
[1]
7. Төмендегі суретте берілген құжатта парақ жиектерінің көрсетілмеген мәндерін анықтаңыз.
Парақтың сол жиегі:_____________________________________________________________
Парақтың оң жақ жиегі:__________________________________________________________
[2]
8. Келесі жағдаяттарды қарастырыңыз.
№ |
Жағдаят |
1 |
Алишер жобадағы әрбір спрайт үшін кіріктірілген графикалық редактор көмегімен костюмдердің суретін салды. |
2 |
Жанар әйгілі фотографтың сайтынан © белгісі бар фотосуреттерді көшіріп алды. |
8.1 Авторлық құқық бұзылған жағдаятты анықтаңыз.
____________________________________________________________________
-
Бұзылу себебін көрсетіңіз.
____________________________________________________________________
[2]
9. «Внешность» категориясына кіретін командаларды анықтаңыз.
№ |
Команда |
Спрайт |
Скрипт |
Белгі |
|
|
|
|
||
|
|
[3]
4. «Көбейту кестесі» жобасы үшін құрылған айнымалылар санын анықтаңыз.
Айнымалылар:_____________________________________________________
[1]
5. Көрсетілген командалар үшін алгоритм түрін анықтаңыз.
Команда |
Алгоритм түрі |
|
|
|
7. Дамирге құжатқа құпия сөз орнату қажет. «Құжатты қорғау» командасынан кейінгі іс-әрекеттерді сипаттаңыз.
1.___________________________________________________________________
2.___________________________________________________________________
3.___________________________________________________________________
[3]
8. Жұмыс үстелінде «Жалпы суреттер» бумасы бар. Ақпаратты жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумадан «Менің суреттерім» бумасына көшіру алгоритмін толықтырыңыз.
1. Жалпыға қол жетімді буманы ашу.
2. __________________________
3. Көшіру командасын таңдау.
4.___________________________
5. Қою командасын таңдау.
[2]
9. Жағдаяттарды талдаңыз және жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумаға арналған амалдарды анықтаңыз.
Жағдаят |
Амал |
Динара Каринамен бірге Интернетте ортақ файлды өңдеп жатыр |
|
Данияр информатика пәні мұғаліміне өз файлдарын жалпы қолдануға рұқсат берді |
|
Арман Алинаның топтамасындағы суреттерді жүктеп алуда |
|
[3]
10. Жұмыс үстелінде жалпы қолданысқа рұқсат етілген «Жобалар» бумасы орналасқан. Осы бумаға «Менің жобам» бумасынан «Астана қаласы» файлын орналастыру алгоритмін аяқтаңыз.
1. «___________________________» бумасын ашу.
2. «Астана қаласы» файлын ерекшелеу.
3. Көшіру командасын таңдау.
4. «___________________________» бумасын ашу.
5. Таңдалған файлды қою.
[2]
«Информатика» пәнінен 2-ші тоқсанға жиынтық бағалау тапсырмалары
1. «Ақпарат» ұғымына анықтама беріңіз және кем дегенде ақпараттың үш түрлі формасын атаңыз.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
[2]
2. Келтірілген ақпарат түрлерінің әрқайсысына түсініктеме беріңіз және мысал келтіріңіз.
__________________________________________________________________
[1]
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
[1]
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
[1]
3. Сәйкестік орнатыңыз.
Бағдарламалық қамсыздандыру атауы |
|
Сипаттамасы |
Paint |
|
Браузер |
MS Word |
|
Мәтіндік редактор |
Mozilla Firefox |
|
Графикалық редактор |
[3]
4. Келесі анықтаманы толықтырыңыз.
Бағдарламалық қамсыздандыру – бұл компьютерде автоматты түрде ___________________________________мүмкіндік беретін бағдарламалар жиынтығы
[1]
5. Сәйкестік орнатыңыз.
Ақпаратты көрсету формасы |
|
Бағдарламалық қамсыздандыру |
Сандар, цифрлар |
|
Paint |
Мәтін |
|
Калькулятор |
[2]
6. Paint графикалық редакторында бейнесін салған кезде
құрал-саймандар кешені қолданылды. Құрал-саймандардың қызметін анықтаңыз.
____________________________________________________________________
[1]
7. Paint графикалық редакторында орындалған іс-әрекеттерді рет-ретімен нөмірлеңіз.
Мысал үлгілері және балл қою кестесі
«Информатика» пәні бойынша 4-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары.
-
Скрипт берілген.
Car спрайты үшін скрипт |
Сахна |
-
Скриптің орындалуы басталу үшін қажет пайдаланушының іс-әрекетін көрсетіңіз.
____________________________________________________________________
-
Бағдарлама аяқталатын шартты анықтаңыз.
____________________________________________________________________
[2]
-
Скрипт берілген. Шарт ақиқат болған жағдайда скрипттің Спрайт 1 үшін орындайтын іс-әрекетін сипаттаңыз.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[2]
-
Жасұлан «Көбейту кестесі» жобасын құрды.
Скрипттер көретілген спрайттарға сәйкес келеді ме анықтаңыз. Әрбір спрайт үшін ИӘ немесе ЖОҚ деп белгі қойыңыз.
|
[4]
8. Спрайт үзіндісі арқылы спрайттың орындап жатқан іс-әрекетін анықтаңыз.
________________________________________________________________________________________________________________________________________
[1]
9. Бағдарлама үзіндісін талдаңыз және оның нәтижесін көрсетіңіз.
Бағдарлама |
Нәтиже |
[2]
10. Ануар ойын бағдарламалау ортасында А.С.Пушкиннің «Руслан мен Людмила» шығармасының үзіндісіне скрипт жасауды ұйғарды. Оған шығармадағы 2 қатар ұнады. Ануарға дұрыс команданы таңдауға көмектесіңіз. Дұрыс жауапты белгісімен белгілеңіз.
-
«…Идёт направо - песнь заводит, Налево - сказку говорит. …»
Команда |
|
|
|
Белгіге арналған орын |
|
|
|
[1]
___ |
___ |
___ |
___ |
__
|
[1]
8. Түстер палитрасы көмегімен екі түс таңдауға болады.
Олардың қайсысы:
фон түсін __________________________________________________________
негізгі түсті _________________________________________________________
анықтауға қолданылады
[2]
9. Айжан векторлық бейне салуды ұйғарды. Оған фигураны өңдеуге жәрдем беріңіз. Төменде кестеде берілген құрал-сайман нөмірін сәйкес ұяшыққа жазыңыз.
1 |
2 |
3 |
|
|
|
-
Суреттің бастапқы түрі
Суреттің өңделген түрі
Қолданылған құрал-сайман нөмірі
[3]
10. Paint – растрлық бейне жасауға арналған бағдарлама. Өз қалауыңыз бойынша сүйікті кейіпкеріңіздің суретін салыңыз.
[1]
Бұл бейнені салуға қажетті құрал-саймандарды атаңыз. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[1]
«Информатика» пәні бойынша 3-тоқсандағы жиынтық бағалау тапсырмалары
1. Келесі ұғымға анықтама беріңіз
Алгоритм – бұл______________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
[1]
2. Кесте берілген. Жанына белгісін қою арқылы алгоритм орындаушысын анықтаңыз.
A |
B |
C |
D |
[2]
3.1 Ануар ұялы байланыс шотын толтыруды ұйғарды. Ануарға дұрыс алгоритм құруға көмектесіңіз.
№ |
Команда |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
Дұрыс жауап:
1. ____, 2_____, 3. _______, 4______, 5. _____, 6. _____, 7. _____, 8. ____.
[2]
3.2 Сөйлемді толықтырыңыз.
Ануар орындай алатын командаларды ___________________________________ деп атайды.
[1]
4. Берілген «шотты толтыру» алгоритмін жазу тәсілін анықтаңыз.
____________________________________________________________________
[1]
5. Суретте ойын ортасы берілген. Күшікке допқа дейін жетуге көмектесіңіз. Берілген командаларды қолданып алгоритмді толықтырыңыз.
№ |
Командалар |
СБ |
Солға бұрылу (90 градусқа) |
ОБ |
Оңға бұрылу (90 градусқа) |
Ж1 |
1 қадам жүру |
Ж2 |
2 қадам жүру |
Ж4 |
4 қадам жүру |
Т |
Тоқтау |
1 |
ОБ |
6 |
Ж1 |
11 |
|
2 |
Ж4 |
7 |
ОБ |
12 |
|
3 |
СБ |
8 |
Ж1 |
13 |
|
4 |
Ж1 |
9 |
ОБ |
14 |
|
5 |
СБ |
10 |
Ж1 |
15 |
Т |
[2]
6. Келесі суретте ойын бағдарламалау ортасындағы скрипт үзіндісі берілген.
6.1 Алгоритм түрін анықтаңыз.
____________________________________________________________________
[1]
6.2 Сіз анықтаған алгоритмнің анықтамасын және бағдарлама коды фрагментін сипаттаңыз.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
[2]
7. Ойын бағдарламалау ортасында келесі алгоритмге құрылған скриптті жалғастырыңыз:
1. Спрайт пайдаланушы атын сұрайды.
2. Амандасады. Қошеметтеу бірден жоғалып кетпеуі үшін 3 секунд күтеді.
3. Пайдаланушы дұрыс жауапты енгізгенге дейін "2 * 2 қанша болады?" деп сұрайды.
4. Пайдаланушы 4 санын енгізгенде, спрайт "Правильно!" деп айтады.