Материалдар / 5-сабақ. Қобыланды батыр жыры

5-сабақ. Қобыланды батыр жыры

Материал туралы қысқаша түсінік
5. 3. 1. 1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2024
132
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БЕКІТІЛДІ

Қазақ тілі және әдебиет мұғалімі

Райгүл Базыловна.________________

Мектеп: №12 ЖОББМ

Бөлім атауы

Таза, мінсіз асыл сөз

Педагогтің аты-жөні

Жолов Алишер

Күні:


03.09.2024

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Пән: Қазақ әдебиеті

Сабақ тақырыбы:

5-сабақ. Қобыланды батыр жыры

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5. 3. 1. 1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

Сабақтың

мақсаты:

Жырдың мазмұнындағы тарихи оқиғаны түсінеді

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды тарихи құндылықтарға баулу

Пән аралық байланыс

Қазақстан тарихы

Өткен тақырып

4-сабақ. Қобыланды батыр жыры

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

Психологиялық ахуал

«Амандасып алайық»

Үйге берілген тапсырманы тексеру. Бүгінгі сабаққа деген қызығушылығын ашу.

«Амандасып алайық»

Оқушылар бірі-бірімен сандары таңдау арқылы берілген суреттерге қарап, амандасады.







Үйге берілген тапсырманы мұғалімге көрсетеді.












Мадақтау

Жарайсың!

Тамаша!

Керемет!

























Сабақтың ортасы

10 минут

1 – тапсырма

Ер қанаты – тұлпарлар, қай кейіпкердікі екенің аитындар.

Оларды сәйкестендіріндер.

<iframe style="max-width:100%" src="https://wordwall.net/ru/embed/a9bacd2e6f074fadbebf72eb9408ced8?themeId=1&templateId=3&fontStackId=0" width="500" height="380" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>



Дискриптор:

- Кейіпкерлерді иелерімен сәйкестендіреді.

- WordWall сайты арқылы тапсырма орындайды


1 - тапсырма

WordWall сайты арқылы тапсырманы орындайды.












WordWall






10 минут

2 – тапсырма.

Жырдағы жер-су атауларын тауып, үзінді арқылы олардың қандай мекен екенің дәптерлеріне жазындар.



Көздікөл –

Қараспан –

Қырлы қала –

Сырлы қала –



Дискриптор:

- Жырдағы жер-су атауларын табады;

- Үзінді арқылы олардың қандай мекен екенің дәптерлеріне жазады.

2 – тапсырма.

Жырдағы жер-су атауларын тауып, дәптерлеріне жазады.



Бағалау парағы








Оқулық

Дәптер

Сабақтың соңы

10 минут

3 – тапсырма.

Жырдан қажетті шумақтарды тауып, дәптерлеріне жазындар.



Дискриптор:

- Жырдан қажетті шумақтарды жазады;

- Дәптерлеріне жазады.

3 – тапсырма.

Жырдан керекті шумақтарды тауып, кестені толтырады.



Жұлдыз” әдісі



Оқулық, дәптер



3 минут

Үй тапсырмасын беру. Оқушыларға үй тапсырмасын түсіндіру.

Үй тапсырмасын түсініп алады.







РЕФЛЕКСИЯ

5 минут

Кері байланыс.

«Алма ағашы» әдісі.

- Сабақта не қызықты болды?

- Қандай тапсырма ұнады?

- Қандай тапсырма қиын болды?

Үй жұмысы: 7-тапсырма 51 бет







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ