2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 5-сабақ. Қобыланды батыр жыры

5-сабақ. Қобыланды батыр жыры

Материал туралы қысқаша түсінік
5. 3. 1. 1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

БЕКІТІЛДІ

Қазақ тілі және әдебиет мұғалімі

Райгүл Базыловна.________________

Мектеп: №12 ЖОББМ

Бөлім атауы

Таза, мінсіз асыл сөз

Педагогтің аты-жөні

Жолов Алишер

Күні:


03.09.2024

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Пән: Қазақ әдебиеті

Сабақ тақырыбы:

5-сабақ. Қобыланды батыр жыры

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5. 3. 1. 1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

Сабақтың

мақсаты:

Жырдың мазмұнындағы тарихи оқиғаны түсінеді

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды тарихи құндылықтарға баулу

Пән аралық байланыс

Қазақстан тарихы

Өткен тақырып

4-сабақ. Қобыланды батыр жыры

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

Психологиялық ахуал

«Амандасып алайық»

Үйге берілген тапсырманы тексеру. Бүгінгі сабаққа деген қызығушылығын ашу.

«Амандасып алайық»

Оқушылар бірі-бірімен сандары таңдау арқылы берілген суреттерге қарап, амандасады.







Үйге берілген тапсырманы мұғалімге көрсетеді.












Мадақтау

Жарайсың!

Тамаша!

Керемет!

























Сабақтың ортасы

10 минут

1 – тапсырма

Ер қанаты – тұлпарлар, қай кейіпкердікі екенің аитындар.

Оларды сәйкестендіріндер.

<iframe style="max-width:100%" src="https://wordwall.net/ru/embed/a9bacd2e6f074fadbebf72eb9408ced8?themeId=1&templateId=3&fontStackId=0" width="500" height="380" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>



Дискриптор:

- Кейіпкерлерді иелерімен сәйкестендіреді.

- WordWall сайты арқылы тапсырма орындайды


1 - тапсырма

WordWall сайты арқылы тапсырманы орындайды.












WordWall






10 минут

2 – тапсырма.

Жырдағы жер-су атауларын тауып, үзінді арқылы олардың қандай мекен екенің дәптерлеріне жазындар.



Көздікөл –

Қараспан –

Қырлы қала –

Сырлы қала –



Дискриптор:

- Жырдағы жер-су атауларын табады;

- Үзінді арқылы олардың қандай мекен екенің дәптерлеріне жазады.

2 – тапсырма.

Жырдағы жер-су атауларын тауып, дәптерлеріне жазады.



Бағалау парағы








Оқулық

Дәптер

Сабақтың соңы

10 минут

3 – тапсырма.

Жырдан қажетті шумақтарды тауып, дәптерлеріне жазындар.



Дискриптор:

- Жырдан қажетті шумақтарды жазады;

- Дәптерлеріне жазады.

3 – тапсырма.

Жырдан керекті шумақтарды тауып, кестені толтырады.



Жұлдыз” әдісі



Оқулық, дәптер



3 минут

Үй тапсырмасын беру. Оқушыларға үй тапсырмасын түсіндіру.

Үй тапсырмасын түсініп алады.







РЕФЛЕКСИЯ

5 минут

Кері байланыс.

«Алма ағашы» әдісі.

- Сабақта не қызықты болды?

- Қандай тапсырма ұнады?

- Қандай тапсырма қиын болды?

Үй жұмысы: 7-тапсырма 51 бет







17 Қазан 2024
281
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі