Материалдар / 5 саны және цифры
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5 саны және цифры

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен бұл сабақты жариялау себебім, мұғалімдермен тәжірибе алмасу. Математика пәніне қызығушылықтарын арттыру, ой-өрісін дамыту болып табылады. Бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыруды қамтылған. Өз ішіне Ширату жаттығуы, «Үш қадам сұхбат», “Ой қозғау”, “Серпілген сауал” әдістерін өз ішіне алған. « Бас бармақ», «Жұлдызша», “Көңіл-күй”, Мадақтау, қошеметтеу арқылы бағаланған. Сабақта болған көңіл-күйді бет әлпеті салынған суреттерді таңдау арқылы кері байланыс жасаған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
371
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Математика Мектеп:№55 жом Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты-жөні: Асланова ОКүні:18.09.2018Сынып:1 «Ә»
Сабақ тақырыбы5 саны және цифры
Оқу мақсаты1.1.1.2** бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Барлығы:Сандарды қосады, алады, салыстырады, сандарды, сандық аралықтарды сандар тізбегін сандық түзуде көрсетеді Көптеген оқушылар: Көптеген оқушылар: 5 санының құрамының кестесін толтырады Кейбір оқушылар: 5 саны көлеміндегі қосу, азайту амалдарын құрастырады, 10 көлеміндегі сандарды салыстырады
Бағалау критерийлеріБір таңбалы сандарды таниды және атайды10 көлеміндегі сандарды салыстырады
Тілдік мақсаттар 5 , артық, кем
Құндылықтарды дарытуМәңгілік ел инновация негізіндегі өсім

Пән аралық байланыстар Көркем еңбек

АКТ қолдану дағдыларыИтербелсенді тақта, суреттер

Бастапқы білім10 көлемінде санай алады .

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы























Топқа біріктіруЖемістер таратамын, сол арқылы топқа бірігеді

Ширату жаттығуы-1-ден 4-ке дейінгі сандар жазылған парақшалар дайындаймын-осы қағаздарды тақтаға ілемін

-қандай парақшалар аударылып қойылған?-қандай сандар түсіп қалған?Оқушылар сандарды тақтада дұрыс ораналастырады




Суреттер











Кеспе қағаздар

















Сабақтың ортасы

















































Сергіту сәті







































Сабақтың соңы







































































Сабақтың соңы 7мин


ӨЖ.1-тапсырма «Үш қадам сұхбат» әдісіСуретпен жұмыс. Суреттегі заттарды сана. Олардың қайсысын 5 саны арқылы айтуға болады. Қандай сандар түсіп қалғанын салыстырБағалау критерийлері-сандарды қосуды, алуды, салыстыруды біледіДескриптор*5 санының шығу жолын түсінеді.*5 санына қосуды, азайтуды біледі*5 санын салыстырады (ҚБ) « бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын



2-тапсырма “Ой қозғау” әдісі Сандық сәулеге сүйене отырып 5 сананың қосу және азайту амалдарының құрамын тап Бағалау крийтерилері-Сандық түзу арқылы 5 санының құрамын анықтайды -,+,=, <, > таңбаларын қолдануДескриптор-сандық сәуледен 5 санын табады-5санының құрамын анықтайды*+, -, таңбасын қолдануды біледі (ҚБ) «жұлдызша» әдісі арқылы бағалау

Сергіту сәті: Көңілді күн

3-тапсырма “Серпілген сауал” әдісі Саралау тапсырмасы1)Сандық түзуден 10 көлеміндегі сандардың көршісін тап 2)Оларды кестеден толтыр 3)Түрлі құрама есептерді шығарБағалау крийтерилері-сандарды қосуды, алуды, салыстыруды біледі -Сандық түзу арқылы 5 санының құрамын анықтайды -,+,=, <, > таңбаларын қолдануДескриптор*сандық сәуледен сандардың көршісін табады. *кестені толтыруды біледі. *+, -, = белгілерін қолданады ҚБ Көңіл-күй РефлексияКері байланыс жасауБүгінгі сабақта болған көңіл-күйді бет әлпеті салынған суреттерді таңдау







слайд



















































































Дифференциация-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалвай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсызДенсаулық және қауіпсіздік техникасыныңм сақталуы
Мотивациясы төмен оқушыларға топ ішінде жұмыс жасағанда белсенді қатысуын қадағалаймын. Жеке жұмыста өзіне сенімді, ашық сөйлеуіне ықпал етемінМадақтау, қошеметтеуБес бармақ әдісіЖұлдызшаКөңіл-күй

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері кезінде қауіпсіздік ережелері туралы түсінік қалыптастыру
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.























Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!