1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану. Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі
Оқу мақсаты
5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану
5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу
5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару
Бағалау критерийі
Білім алушы
-
Қосу мен көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, санды өрнектің мәнін табады
-
Теңдеуді шешеді
-
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолданып, мәтін есепті шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу және түсіну. Қолдану
Орындау уақыты: 20 минут
Тапсырмалар
І нұсқа
-
Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
-
4805 · 42 + 679 · 4805
b) 495 + 748 + 5 + 352
-
Теңдеуді шешіңіз және тексеруді орындаңыз:
42 + (87 – m) = 63
-
Есепті шешіңіз:
Көрермендер залында 630 орын бар. 24 адамнан тұратын 9 топ өз орындарына отырғаннан кейін неше орын бос қалады?
Тапсырмалар
ІI нұсқа
-
Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
-
3024 · 55 + 795 · 3024
b) 433 + 654 + 7 + 852
-
Теңдеуді шешіңіз және тексеруді орындаңыз:
54 + (90 – m) = 71
-
Есепті шешіңіз:
Көрермендер залында 630 орын бар. 24 адамнан тұратын 9 топ өз орындарына отырғаннан кейін неше орын бос қалады?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5-сынып 1-тоқсан №1 БЖБ Математика
5-сынып 1-тоқсан №1 БЖБ Математика
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану. Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі
Оқу мақсаты
5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану
5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу
5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару
Бағалау критерийі
Білім алушы
-
Қосу мен көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, санды өрнектің мәнін табады
-
Теңдеуді шешеді
-
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолданып, мәтін есепті шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу және түсіну. Қолдану
Орындау уақыты: 20 минут
Тапсырмалар
І нұсқа
-
Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
-
4805 · 42 + 679 · 4805
b) 495 + 748 + 5 + 352
-
Теңдеуді шешіңіз және тексеруді орындаңыз:
42 + (87 – m) = 63
-
Есепті шешіңіз:
Көрермендер залында 630 орын бар. 24 адамнан тұратын 9 топ өз орындарына отырғаннан кейін неше орын бос қалады?
Тапсырмалар
ІI нұсқа
-
Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
-
3024 · 55 + 795 · 3024
b) 433 + 654 + 7 + 852
-
Теңдеуді шешіңіз және тексеруді орындаңыз:
54 + (90 – m) = 71
-
Есепті шешіңіз:
Көрермендер залында 630 орын бар. 24 адамнан тұратын 9 топ өз орындарына отырғаннан кейін неше орын бос қалады?
шағым қалдыра аласыз













