«Бекітемін»
«Келісемін»
атындағы Директордың
оқу ісі
қазақ орта мектебінің
директоры: жөніндегі орынбасары ________________
______________
Тақырыптық-күнтізбелік
жоспары
Үйден оқыту
-
-
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы
№604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік
жалпыға міндетті стандарты;
-
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім
беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің
үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі
№115 бұйрығының 533-қосымшасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу
туралы
-
ҚР Білім және ғылым
министрлігінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі №469 бекітілген бұйрықтың
105- қосымшасын басшылыққа ала отырып
жасалды.
-
2023 – 2024 оқу жылы
5 - сынып оқушыларына
арналған
жеңіл
ақыл-ой
кемістігі
бар
білім
алушылар
үшін
«Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау»
пәнінен
жаңартылған
мазмұндағы
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ
ЖОСПАР
Түсінік хат
1.
Жеңіл ақыл-ой кемістігі
бар
білім
алушыларға
арналған
негізгі орта
білім
беру деңгейінің 5-9
сыныптары
үшін
«Әлеуметтік-тұрмыстық
бағдарлау»
пәнінен жаңартылған
үлгілік
оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім
туралы» 2007
жылғы 27
шілдедегі Қазақстан Республикасы
Заңының 5-бабы 6)
тармақшасына
сәйкес
әзірленген.
2. «Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау» (бұдан әрі - ӘТБ) пәнінің мақсаты: жеңіл ақыл-ой кемістігі
бар білім
алушылардың
әр
түрлі
тұрмыстық
және
әлеуметтік жағдайларда белсенді
және дербес болуға
ықпал
ететін арнайы
әлеуметтік-бейімдеушілік біліктер
мен
дағдыларды
қалыптастыру болып
табылады.
3.
Оқу
пәнінің
міндеттері:
1)
білім алушылардың тұрмыстық
еңбектік
дағдыларын қалыптастыру;
2)
білім
алушыларды
әртүрлі кәсіпорындар мен мекемелерде
бағдарлауға
(сауда, тұрмыстық қызмет, байланыс, мәдениет, медициналық көмек), ондағы
қызмет түрлерін пайдалана
білудің
қарапайым дағдыларын үйрету;
3)
жақын және танымайтын
орта
адамдарымен қарапайым түрде тұрмыстық
қатынас орнату;
4)
психофизикалық
даму кемшіліктерін түзеуге
ықпал
ету;
сөздікті байыту және
жүйелендіру;
диалог
пен
монологты
ауызша сөйлеуде
дамыту,
арнайы әдістемесін
ұйымдастырады және білім
алушылардың оқу-танымдық
қызметтерін бағыттайды.
Бөлімдер
|
Бөлімшелер
|
Оқу мақсаттары
|
|
1-тоқсан
|
|
2. Киім және аяқ киім
|
2.1
Киімдер, аяқ киімдер және бас киімдер түрлері
|
5.2.1.1 киім және бас киімдер түрлерін, олардың мерзім бойынша қолданысын білу;
5.2.1.2 киімдерді қолданысқа
байланысты ажырату және саралай білу;
5.2.1.3 өз киіміне ұқыпты қарайды;
|
|
2.2 Киімді және аяқ киімді күту
|
5.2.2.1. киімді және аяқ киімді күте білу;
5.2.2.2 киімге ұсақ жөндеу түрлерін жүргізу (түймелерді тігу);
|
|
4.
Тұрғын үй
|
4.1
Тұрғын үй түрлері
|
5.4.1.1 баспана түрлері: жатахана, пәтерлер, жеке үйлер, пәтердегі тәртіп ережелерін білу;
5.4.1.2 баспана және қосымша ғимараттарды ажырату,
5.4.1.3 баспанадағы және қосымша ғимараттағы заттардың функцияналды қолданысын анықтау.
|
|
4.2
Тұрғын үйді тазарту
|
5.4.2.1 кілемді шаңсорғышпен тазалау; еденді жуу;
|
|
2-тоқсан
|
|
6. Отбасы
|
6.1
Отбасы мүшелері
|
5.6.1.1 отбасы мүшелерін атау (фамилиясы, аты, әкесінің аты, жас мөлшері);
|
|
6.2
Отбасылық қарым-қатынас
|
5.6.2.1 отбасындағы үлкендерге сыйластықпен қарай білу
5.6.2.2 тұрмыстаға отбасы мүшелерінің міндеттерін анықтай білу;
5.6.2.3 отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай білу;
5.6.2.4 отбасының үлкендеріне құрметпен қарау, қазақ халқының дәртіүрлері бойынша отбасы үлкеніне ізеттілік көрсету.
|
|
6.3. Қазақстан Респубикасының азаматының құжаттары
|
5.6.3.1 құжаттарды атау, баланың жеке куәлігі (туу туралы куәлік)
|
|
|
|
3-тоқсан
|
|
|
7 Кәсіпорындар, мекемелер және байланыс құралдары
|
7.1
Сауда кәсіпорындары
|
5.7.1.1 оқылған
дүкен түрлерін, дүкен бөлімшелерін ажырату,
5.7.1.2 тауар түрлерін бағдарлау;
5.7.1.3 дүкеннен керекті тауарды табу, сатушының көмегімен және өзне қызмет көрсету арқылы тауарды сатып алу;
|
|
|
7.2. Кәсіпорын ТКШ
|
5.7.2.1 ТКШ керекті қызметіне төленетін төлем ақыны білу
|
|
7.3. Қаржылық
кәсіпорындар
|
5.7.3.1 банктың дербес қаржы кәсіпорны екенін білу
|
|
7.4. Тұрмыс қызметі
кәсіпорны
|
5.7.4.1 жөндеу шеберханаларының түрлері, оның қызметі, жөндеу шеберханаларын қолдану ережелерін білу
|
|
7.5. Байланыс кәсіпорындар
|
5.7.5.1 пошта туралы оның қызметі, пошталық тапсырыстардың жіберу түрлерін білу
|
|
7.6. Мәдениет мекемелері, демалыс орындар
|
5.7.6.1 театр, кинотеатр, мұражайлардың қызметі туралы білу
|
|
5.
Көлік, көше
|
5.1
Көлік түрлері
|
5.5.1.1 жекелеме және қоғамдық көлік түрлерінің қызметі туралы білу;
5.5.1.2 қоғамдық
көліктегі жолаушылардың міндеттерін білу;
5.5.1.3 көлікке жолаушылардың көлікке отыру және түсу ережелерін білу;
5.5.1.4 қоғамдық көліктегі адамдардың жұмысы туралы білу;
|
|
5.2. Көлікте және жолда жүру тәртібі
|
5.5.2.1 қолдана білу: қоғамдық көлікте тәртіп ережелерін сақтау (отыру ережелерін, билет сатып алу, салондағы, көшедеге тәртіп);
5.5.2.2 автобус, трамвайды айналып өту; 5.5.2.3 жол жүру ережесін сақтау
|
|
5.3. Қала бойынша жүру бағыттары
|
5.5.3.1 мектептің орналасуын, өзінің тұратын ауданының негізгі бағыттарын бағдарлай білу
|
|
7. Мерекелер, салтанатты мерекелер
|
7.1. Мерекелерге дайындық және өткізу, базарлықтар сыйлықтарды әсемдеу.
|
5.7.1.1 туған күнге бөлмені безендіру;
5.7.1.2 мерекелік дастарқанды дайындай білу; 5.7.1.3 туған күн иесіне сыйлықты таңдап алу және оны ұсыну ережесін білу;
5.7.1.4 өз қолдарымен шағын сыйлықтар дайындау.
|
|
7.2. Құттықтаулар
|
5.7.2.1 туған
күн иесіне
құттықтау сөздерін
дайындау
5.7.2.2 құттықтау сөздерін айта білу;
5.7.2.3
қазақ
халқының
мақал-мәтелдерін білу
|
|
4-тоқсан
|
.
Тамақтану
|
3.1
Азық- түліктер
|
5.3.1.1 оқылған азық-түліктер топтарын ажырата білу (көкөністер, жемістер, жидектер, сүт, ұнан
|
|
|
|
жасалған, ет, балық тағамдары, дән дақылдары, кондитерлік өнімдер, тәттілер)
|
|
3.
Ас үй және асханалық ыдыстар, техника
|
5.3.2.1 ас үйдегі ыдыстардың түрлері, құралдар мен жабдықтарды
ажырата білу,
5.3.2.2 оларды
күту және сақтау ережелерін білу; 5.3.2.3 мектептің асханасындағы дастарқанды әзірлей білу
|
|
3.3
Ас даярлау
|
5.3.3.1 шайды дайындау ережесін білу;
5.3.3.2 жұмыртқадан тағамдар әзірлеу (жұмыртқаны пісіру, құймақ жасау);
пісірілмеген көкөністер мен жемістерден салат жасай білу;
5.3.3.3 бутербродтардың түрлерін білу және оларды жасай білу;
5.3.3.4 кесетін құралдармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережелерін білу;
5.3.3.5 таңғы асқа үстел даярлай білу
|
|
1. Денсаулық
|
1.1. Дене тазалығы
|
5.1.1.1 гигиеналық құралдарды қолдана
білу; 5.1.1.2 гигиеналық құралдардың маңызын білу; 5.1.1.3 қолдана білу: дененің, шаштың тазалығын өз бетімен қадағалау
5.1.1.4 қажетті гигиеналық процедураларды орындай білу
|
|
1.2 Медициналық көмек
|
5.1.2.1 жарақаттану кезінде, мұрыннан қан кетуде, кішігрім кесіп алуда, тырналғанда, соғып алуда, жәндіктер (ара, маса) шаққанда алғашқы медициналық көмекті көрсете білу
|
|
|
|
|
|
|
|