Материалдар / 5-сынып "Анасын сағынған бала" Бақытты сәт" тақырыбы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

5-сынып "Анасын сағынған бала" Бақытты сәт" тақырыбы

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып "Анасын сағынған бала"Бақытты сәт" тақырыбы 4-тоқсан "Отбасылық құндылықтар" бөлімі бойынша ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2024
167
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім: «Отбасы құндылықтары»

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала».Бақытты сәт

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін анықтау, көркем шығармалардан алған үзінділерді мәнерлеп оқу.

Көпшілігі: Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды, шығармадағы үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

Кейбір оқушылар: Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіру, көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолдану, мәнерлеп оқу, жатқа айту.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал: Түрлі түсті жіптердің ортасынан ұстап тұрып, оқушыларға жіптің шетін ұстатамын. Осы жіптерде әрбір оқушы ұстағанда , неге ұқсайтынын сұраймын. Оның шаңыраққа ұқсайтынын балалар айтады.

Осы шаңырақтың негізгі иесі , жаны кім?

Балалар «ана» деп жауап береді.

Осы ана туралы кім қандай нақыл сөз, мақал мәтел біледі соны айтады.

Қызығушылықты ояту. «Жылдам жауаптар». Оқушылар «иә» және «жоқ» деп жауап береді.

1.Сержан анасымен бірге тұра ма?

2. Әңгімеде ауыл тіршілігі суретеледі ме?

3. ауылға кім келді?

4. Сержан жасөспірім бала ма? Ол нешеде?

5. Сержан Күміскүлдің баласы ма?

6.Балмағамбек Есмағамбеттің інісі (ағасы)

7. Сержанның қолында ойыншық мәшмне мен доп

8. Есмағамбет ауылға көп жылдан соң келді

9. Сержанның арманы орындалды ма?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.


Жылдам жауаптарға оқушылар «иә» және «жоқ» деп жауап береді.



Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.











ҚБ

5-сынып қазақ әдебиеті




Т. Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала»

Сабақтың ортасы













































Мағынаны тану.

Ой шақыру.

Кейіпкер, образ, бейне, портрет ұғымдары жайлы не білесіздер? (оқушылар жауабы тыңдалады). Оқушылар шығармадағы кейіпкер бейнесін талдауға байланысты тапсырмалар орындайды.

1-тапсырма. Кейіпкерлер образына сипаттама береді

Сержан, Күміскүл, Есмағамбет, Балмағамбет

Кім? Кайда? Не істеді?


Дескриптор:

  • кейіпкерлер образын мәтін арқылы сипаттай алады;

  • мәтін арқылы іс-әрекетіне талдау жасайды.

ҚБ

2-тапсырма.Оқулықпен жұмыс. «Балмұздақ» әдісі

115-118 беттерді оқи отырып, Сержанның көңіл күйін жазады.

Дескриптор:

  • Оқулықпен жұмыс жасайды

  • Сержанның қуанышты және көңіл күйі болмаған шақтарын ажырады.

  • Оған тақырып қояды

  • Сержанның мінез-құлқын жазады.

ҚБ

3-тапсырма. Бас кейіпкер Есмағамбет пен Балмағамбетті венн диаграмма арқылы салыстыру. Ұқсастығы мен айырмашылығын жазамыз.

Есмағамбет Ұқсастығы Балмағамбет

Дескриптор:

  • Есмағамбет пен Бекмағамбетті айырмашылығын жазады

  • Ұқсастығын табады.

ҚБ

Сергіту сәті. - Балалар , Сержан қандай өлең айтып жүрді?

Жұбан Моладағалиевтің «Абзал ана»

Осы әнді караокемен айту.


Бекіту тапсырмасы. Есмағамбет Сержанға берген уәдесін орындай алмады. Сондай-ақ Сержан 4 жасар бала, ол тіпті анасына Есмағамбет атасы арқылы хат та жаза алмайды.Сондықтан біз Сержанның атынан Күміскүл анасына хат жазамыз. (Оқушылар хат жазады.)

«Көкейде жатқан көрікті ой»

Дескриптор:

  • Басынан өткен оқиғаларды сипаттай алады

  • Кейіпкерлерінің көңіл күйін жеткізе алады

  • Хат құрылымын сақтайды

ҚБ

«Автор орындығы». үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.


Оқушылар шығармадағы кейіпкер бейнесін талдауға байланысты тапсырмалар орындайды.

1-тапсырма. Кейіпкерлер образына сипаттама береді.


Оқулықпен жұмыс жасайды

Сержанның қуанышты және көңіл күйі болмаған шақтарын ажырады.

Оған тақырып қояды

Сержанның мінез-құлқын жазады.



Бас кейіпкер Есмағамбет пен Балмағамбетті венн диаграмма арқылы салыстыру. Ұқсастығы мен айырмашылығын жазамыз.




Жұбан Моладағалиевтің «Абзал ана» әнін орындайды.


Есмағамбет Сержанға берген уәдесін орындай алмады. Сондай-ақ Сержан 4 жасар бала, ол тіпті анасына Есмағамбет атасы арқылы хат та жаза алмайды.Сондықтан біз Сержанның атынан Күміскүл анасына хат жазамыз.






ҚБ
















ҚБ














ҚБ




ҚБ







ҚБ




http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/22428/


Сабақтың соңы


2 минут

Рефлексия.


Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?


Үй жұмысы

Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме жазыңыз.


Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау






Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпы бағалау

Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!