Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 5-сынып "Анасын саынған бала" Алданған арман" тақырыбы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
5.2.4.1. Көркем
шығармадан алған әсерін сипаттапавторға хат, өлең
жазу;
5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып
бағалау.
Сабақтың
мақсаты
Барлық оқушылар:Мәтін мазмұнын білу, мәтін бойынша
сұрақтарға жауап беру, кейіпкерге хат
жазу;
Көпшілігі:Үзіндіден алған әсерін сипаттап,
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру,шығармадан алған әсерін сипаттап
авторға хат жазу;
Кейбір оқушылар:Кейіпкерлердің шынайы өмірмен
байланысы жайлы көзқарасын мәтіннен дәлелдер келтіре отырып
нақтылау, өз сөздерін тұжырымдап, бағасын беру,шығармадан алған әсерін
сипаттап авторға хат жазу.
Бағалау
критерийі
Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып бағалайды.
Шығармадан алған
әсерін сипаттап авторға хат жазады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жинақтау,
бағалау.
Құндылықтарға
баулу
Зайырлы қоғам және жоғары
руханият(3-құндылық)
Тілдік
мақсаттар
Оқушылар орындай
алады:
Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып, бағалайды.
Пәнге қатысты
сөздік қор мен терминдер:кейіпкер,образ.
Алдыңғы
білім
«Анасын сағынған
бала» әңгімесі
Сабақ
барысы
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3
минут
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру:Тренинг.«Жүректен- жүрекке» әдісімен
оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа
сәттілік тілейді.
Қызығушылықты
ояту.«Ой қозғау»
әдісі.
Әңгімені толық оқыған не
оқымағанын тексеру мақсатында«Дұрыс-бұрыс»сұрақ-жауап қойылады
.
1.
-Есмағамбет пен Сержан
алғашқыда бірін-бірі танымайды -.....
2. Есмағамбет атасы балмұздақ
алып бермеді-.....
3. Сержанның анасы қасында жоқ
–....
4. Сержан қалаға аттанып кетті
–......
5.Анасы баласын атасына қалдырып
кетті–......
6. Ең бірінші жақсы көретінім – Балмағамбет
атам–.....
7.Есмағанбет қалаға аттанғанда
баланың «өңіне бір кірбің, көздеріне де мұң ұялағандай
еді...»–.......
Әңгімені толық оқыған не
оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» сұрақ-жауап қойылады
.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
айқындалады.
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
5-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
Сабақтың
ортасы
Мағынаны тану.1-тапсырма.
Берілген үзінділерде
кейіпкердің қандай көңіл күйі білінеді? (қобалжу мен қуану, баланың
сағынышы, ішкі сырын ақтаруы, бар ықыласымен қызмет етуі және жақсы
көруі). Кестені толтыр. Өз ойыңды нақты мысалмен
келтір.
Әңгімеден
үзінді.
Кейіпкер көңіл
күйі
Менің
ойымша
Баланың қуаныштан есі
шығып,екі беті ерте піскен алмадай алабұртып
тұрды.
Сержан туралған нандарды
Есмағамбеттің алдына жақындатып қояды. Шай құйылған кесесін
Есмағамбетке алып береді. Оның кесесі босаған сәтте қайтадан
әжесіне қарай ұсынады.
-Ең жақсы көретінім Есмағамбет
атам... Сосын Аязбай атам, ең соңында Балмағамбет атам,-деді
саңқылдай сөйлеп.
Мамасы мен папасы
жайлы баланың шабыттанып айтқаны сондай, осы қалпында пойызға қазір
мініп кетердей алып-ұшқан екпін бар еді. Ол-ол ма, сәлден соң
Сержанның көздерінде үлкендігі бұршақтай жас тамшыларының пайда
болғанын қайтерсің.
Дескриптор:
Үзіндімен
танысады;
Кейіпкердің көңіл күйін
жазады;
Өз көзқарасын
білдіреді.
ҚБ
2-тапсырма.Кейіпкерлердің портретін қазіргі
өмірмен салыстыра отырып жалғастыра отырып, суреттеп
жаз.
2.
Есмағамбет: Есмағамбет- балажан,мейірімді,ата-анасын сағынған
Сержанды қалаға алып кеткісі келді
3.
Балмағамбет: Сержанның нағашы атасы, қандай
адам?
4.
Күміскүл: Күміскүл-мейірімді,баласын асырау үшін қаражат тауып
жатқан ана.Баласының қауіпсыздығы үшін нағашысы Балмағамбеттің
отбасына әкеліп тастаған ана.
Дескриптор:
-кейіпкерлерге мінездеме
береді;
-кейіпкер туралы өз ойын
білдіреді;
-кейіпкер бейнесін бүгінгі өмірмен
салыстырады.
ҚБ.Бағалау.
«Жұлдызша»
Тапсырма.РАФТ страгетиясын негізге ала
отырып, бұл әңгімеден не түйдік? «Егер Сержан болсам... не істер
едім?» тақырыбында Сержанның атынан жазушыға өз ойларыңды айтып,
хат жазыңдар.
Р(роль)
оқушы
А(аудитория)
автор
Ф(форма)хат
Т(тақырып) «Егер мен Сержан
болсам...»
Дескриптор:
-РАФТ страгетиясы бойынша
авторға хат жазады; ·
-Хат жазуда алған әсерін
сипаттай біледі.
ҚБ
«Автор
орындығы»
Үздік жазылған жұмыстар «Автор
орындығында» оқылады.
Берілген үзінділерде
кейіпкердің қандай көңіл күйі білінеді? (қобалжу мен қуану, баланың
сағынышы, ішкі сырын ақтаруы, бар ықыласымен қызмет етуі және жақсы
көруі). Кестені толтыр. Өз ойыңды нақты мысалмен
келтір.
Үзіндімен
танысады;
Кейіпкердің көңіл күйін
жазады;
Өз көзқарасын
білдіреді.
Кейіпкердің шығармадағы
әрекеттерін жазып,ол әрекеттердің қазіргі өмірде көрініс табуын өз
сөздеріңмен жеткізеді.
РАФТ страгетиясын негізге ала
отырып, бұл әңгімеден не түйдік? «Егер Сержан болсам... не істер
едім?» тақырыбында Сержанның атынан жазушыға өз ойларыңды айтып,
хат жазыңдар.
Үздік жазылған жұмыстар «Автор
орындығында» оқылады.
«Жұлдызша»
Смайликтер
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
5-сынып
188тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз