Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім: «Отбасы құндылықтары»

    Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала». Алданған арман

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.2.4.1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

    5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Мәтін мазмұнын білу, мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру, кейіпкерге хат жазу;

    Көпшілігі: Үзіндіден алған әсерін сипаттап, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру, шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу;

    Кейбір оқушылар: Кейіпкерлердің шынайы өмірмен байланысы жайлы көзқарасын мәтіннен дәлелдер келтіре отырып нақтылау, өз сөздерін тұжырымдап, бағасын беру, шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу.

    Бағалау критерийі

    • Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

    • Шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жинақтау, бағалау.

    Құндылықтарға баулу

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып, бағалайды.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: кейіпкер,образ.

    Алдыңғы білім

    «Анасын сағынған бала» әңгімесі

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    3 минут

    І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа сәттілік тілейді.

    Қызығушылықты ояту.«Ой қозғау» әдісі .

    Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» сұрақ-жауап қойылады .

    1. - Есмағамбет пен Сержан алғашқыда бірін-бірі танымайды - .....

    2. Есмағамбет атасы балмұздақ алып бермеді - .....

    3. Сержанның анасы қасында жоқ – ....

    4. Сержан қалаға аттанып кетті – ......

    5. Анасы баласын атасына қалдырып кетті – ......

    6. Ең бірінші жақсы көретінім – Балмағамбет атам– .....

    7. Есмағанбет қалаға аттанғанда баланың «өңіне бір кірбің, көздеріне де мұң ұялағандай еді...»– .......

    8. Балмұздақтың қалғанын ешкімге бермей, өзім жеймін – ......



    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

    Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» сұрақ-жауап қойылады .

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Қалыптастырушы бағалау




    ҚБ


    5-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы



    Сабақтың ортасы

































    Мағынаны тану. 1-тапсырма.

    Берілген үзінділерде кейіпкердің қандай көңіл күйі білінеді? (қобалжу мен қуану, баланың сағынышы, ішкі сырын ақтаруы, бар ықыласымен қызмет етуі және жақсы көруі). Кестені толтыр. Өз ойыңды нақты мысалмен келтір.

    Әңгімеден үзінді.

    Кейіпкер көңіл күйі

    Менің ойымша

    Баланың қуаныштан есі шығып,екі беті ерте піскен алмадай алабұртып тұрды.



    Сержан туралған нандарды Есмағамбеттің алдына жақындатып қояды. Шай құйылған кесесін Есмағамбетке алып береді. Оның кесесі босаған сәтте қайтадан әжесіне қарай ұсынады.



    -Ең жақсы көретінім Есмағамбет атам... Сосын Аязбай атам, ең соңында Балмағамбет атам,-деді саңқылдай сөйлеп.



    Мамасы мен папасы жайлы баланың шабыттанып айтқаны сондай, осы қалпында пойызға қазір мініп кетердей алып-ұшқан екпін бар еді. Ол-ол ма, сәлден соң Сержанның көздерінде үлкендігі бұршақтай жас тамшыларының пайда болғанын қайтерсің.



    Дескриптор:

    • Үзіндімен танысады;

    • Кейіпкердің көңіл күйін жазады;

    • Өз көзқарасын білдіреді.

    ҚБ

    2-тапсырма. Кейіпкерлердің портретін қазіргі өмірмен салыстыра отырып жалғастыра отырып, суреттеп жаз.

    1. Сержан: Ата-анасын сағынған Сержан,Уәдеден үміттенген Сержан,Арманы орындалмаған Сержан.

    2. Есмағамбет: Есмағамбет- балажан,мейірімді,ата-анасын сағынған Сержанды қалаға алып кеткісі келді

    3. Балмағамбет: Сержанның нағашы атасы, қандай адам?

    4. Күміскүл: Күміскүл-мейірімді,баласын асырау үшін қаражат тауып жатқан ана.Баласының қауіпсыздығы үшін нағашысы Балмағамбеттің отбасына әкеліп тастаған ана.

    Дескриптор:

    • -кейіпкерлерге мінездеме береді;

    • -кейіпкер туралы өз ойын білдіреді;

    • -кейіпкер бейнесін бүгінгі өмірмен салыстырады.

    ҚБ. Бағалау. «Жұлдызша»


    Тапсырма. РАФТ страгетиясын негізге ала отырып, бұл әңгімеден не түйдік? «Егер Сержан болсам... не істер едім?» тақырыбында Сержанның атынан жазушыға өз ойларыңды айтып, хат жазыңдар.

    Р (роль) оқушы

    А (аудитория) автор

    Ф(форма)хат

    Т(тақырып) «Егер мен Сержан болсам...»

    Дескриптор:

    • -РАФТ страгетиясы бойынша авторға хат жазады; ·

    • -Хат жазуда алған әсерін сипаттай біледі.

    ҚБ

    «Автор орындығы»

    Үздік жазылған жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.

    Берілген үзінділерде кейіпкердің қандай көңіл күйі білінеді? (қобалжу мен қуану, баланың сағынышы, ішкі сырын ақтаруы, бар ықыласымен қызмет етуі және жақсы көруі). Кестені толтыр. Өз ойыңды нақты мысалмен келтір.








    Үзіндімен танысады;

    Кейіпкердің көңіл күйін жазады;

    Өз көзқарасын білдіреді.











    Кейіпкердің шығармадағы әрекеттерін жазып,ол әрекеттердің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөздеріңмен жеткізеді.








    РАФТ страгетиясын негізге ала отырып, бұл әңгімеден не түйдік? «Егер Сержан болсам... не істер едім?» тақырыбында Сержанның атынан жазушыға өз ойларыңды айтып, хат жазыңдар.

    Үздік жазылған жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.
































    «Жұлдызша»




















    Смайликтер







    ҚБ «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап

    5-сынып

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Уразова
    07 Сәуір 2024
    420
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    5-сынып "Анасын саынған бала" Алданған арман" тақырыбы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    5-сынып "Анасын саынған бала" Алданған арман" тақырыбы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5-сынып "Анасын сағынған бала" Алданған арман" тақырыбы 4-тоқсан "Отбасылық құндылықтар" бөлімі бойынша ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім: «Отбасы құндылықтары»

    Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала». Алданған арман

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.2.4.1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

    5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Мәтін мазмұнын білу, мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру, кейіпкерге хат жазу;

    Көпшілігі: Үзіндіден алған әсерін сипаттап, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру, шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу;

    Кейбір оқушылар: Кейіпкерлердің шынайы өмірмен байланысы жайлы көзқарасын мәтіннен дәлелдер келтіре отырып нақтылау, өз сөздерін тұжырымдап, бағасын беру, шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу.

    Бағалау критерийі

    • Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

    • Шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жинақтау, бағалау.

    Құндылықтарға баулу

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып, бағалайды.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: кейіпкер,образ.

    Алдыңғы білім

    «Анасын сағынған бала» әңгімесі

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    3 минут

    І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа сәттілік тілейді.

    Қызығушылықты ояту.«Ой қозғау» әдісі .

    Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» сұрақ-жауап қойылады .

    1. - Есмағамбет пен Сержан алғашқыда бірін-бірі танымайды - .....

    2. Есмағамбет атасы балмұздақ алып бермеді - .....

    3. Сержанның анасы қасында жоқ – ....

    4. Сержан қалаға аттанып кетті – ......

    5. Анасы баласын атасына қалдырып кетті – ......

    6. Ең бірінші жақсы көретінім – Балмағамбет атам– .....

    7. Есмағанбет қалаға аттанғанда баланың «өңіне бір кірбің, көздеріне де мұң ұялағандай еді...»– .......

    8. Балмұздақтың қалғанын ешкімге бермей, өзім жеймін – ......



    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

    Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» сұрақ-жауап қойылады .

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Қалыптастырушы бағалау




    ҚБ


    5-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы



    Сабақтың ортасы

































    Мағынаны тану. 1-тапсырма.

    Берілген үзінділерде кейіпкердің қандай көңіл күйі білінеді? (қобалжу мен қуану, баланың сағынышы, ішкі сырын ақтаруы, бар ықыласымен қызмет етуі және жақсы көруі). Кестені толтыр. Өз ойыңды нақты мысалмен келтір.

    Әңгімеден үзінді.

    Кейіпкер көңіл күйі

    Менің ойымша

    Баланың қуаныштан есі шығып,екі беті ерте піскен алмадай алабұртып тұрды.



    Сержан туралған нандарды Есмағамбеттің алдына жақындатып қояды. Шай құйылған кесесін Есмағамбетке алып береді. Оның кесесі босаған сәтте қайтадан әжесіне қарай ұсынады.



    -Ең жақсы көретінім Есмағамбет атам... Сосын Аязбай атам, ең соңында Балмағамбет атам,-деді саңқылдай сөйлеп.



    Мамасы мен папасы жайлы баланың шабыттанып айтқаны сондай, осы қалпында пойызға қазір мініп кетердей алып-ұшқан екпін бар еді. Ол-ол ма, сәлден соң Сержанның көздерінде үлкендігі бұршақтай жас тамшыларының пайда болғанын қайтерсің.



    Дескриптор:

    • Үзіндімен танысады;

    • Кейіпкердің көңіл күйін жазады;

    • Өз көзқарасын білдіреді.

    ҚБ

    2-тапсырма. Кейіпкерлердің портретін қазіргі өмірмен салыстыра отырып жалғастыра отырып, суреттеп жаз.

    1. Сержан: Ата-анасын сағынған Сержан,Уәдеден үміттенген Сержан,Арманы орындалмаған Сержан.

    2. Есмағамбет: Есмағамбет- балажан,мейірімді,ата-анасын сағынған Сержанды қалаға алып кеткісі келді

    3. Балмағамбет: Сержанның нағашы атасы, қандай адам?

    4. Күміскүл: Күміскүл-мейірімді,баласын асырау үшін қаражат тауып жатқан ана.Баласының қауіпсыздығы үшін нағашысы Балмағамбеттің отбасына әкеліп тастаған ана.

    Дескриптор:

    • -кейіпкерлерге мінездеме береді;

    • -кейіпкер туралы өз ойын білдіреді;

    • -кейіпкер бейнесін бүгінгі өмірмен салыстырады.

    ҚБ. Бағалау. «Жұлдызша»


    Тапсырма. РАФТ страгетиясын негізге ала отырып, бұл әңгімеден не түйдік? «Егер Сержан болсам... не істер едім?» тақырыбында Сержанның атынан жазушыға өз ойларыңды айтып, хат жазыңдар.

    Р (роль) оқушы

    А (аудитория) автор

    Ф(форма)хат

    Т(тақырып) «Егер мен Сержан болсам...»

    Дескриптор:

    • -РАФТ страгетиясы бойынша авторға хат жазады; ·

    • -Хат жазуда алған әсерін сипаттай біледі.

    ҚБ

    «Автор орындығы»

    Үздік жазылған жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.

    Берілген үзінділерде кейіпкердің қандай көңіл күйі білінеді? (қобалжу мен қуану, баланың сағынышы, ішкі сырын ақтаруы, бар ықыласымен қызмет етуі және жақсы көруі). Кестені толтыр. Өз ойыңды нақты мысалмен келтір.








    Үзіндімен танысады;

    Кейіпкердің көңіл күйін жазады;

    Өз көзқарасын білдіреді.











    Кейіпкердің шығармадағы әрекеттерін жазып,ол әрекеттердің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөздеріңмен жеткізеді.








    РАФТ страгетиясын негізге ала отырып, бұл әңгімеден не түйдік? «Егер Сержан болсам... не істер едім?» тақырыбында Сержанның атынан жазушыға өз ойларыңды айтып, хат жазыңдар.

    Үздік жазылған жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.
































    «Жұлдызша»




















    Смайликтер







    ҚБ «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап

    5-сынып

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 5 сынып
    07.04.2024
    420
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Уразова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации