Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5-сынып Ашық сабақ "Төрт түлік"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні Қазақ тілі |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Фазылбаева.Р.С |
Оқулық |
Оқулық: Алматы «Атамұра» |
Сабақ № сабақ тақырыбы |
Төрт түлік (2-сағаты) |
Оқу мақсаты |
5.3.6.1 -мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау; 5.4.3.1 -омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану; |
Сабақ мақсаты |
Мәтіндегі орфографиялық қателерді түзейді; Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады; |
Құндылыққа баулу |
“Мәңгілік ел”жалпыұлттық идеясы бойынша, “жалпыға бірлей еңбек қоғамы “құндылығына баулу;төрт түлік-ұлттық құндылық,ұлттық құндылықты тани білуге,оны қорғай білуге,бағалай білуге тәрбиелеу; |
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Амандасу,түгендеу Үй тапсырмасын сұрау |
Төрт түлік туралы жаттап келген мақалдарын айтады; |
Қалыптастырушы бағалау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма. «Қатесін тап» тапсырмасы |
Мәтіндегі қарамен ерекшеленген сөздерді орфографиялық нормаға сай түзетіп жазады; |
Қатесіз жазады-4ұпай 1қате-3ұпай 2қате-2ұпай 3/4 қате-1ұпай |
өзін-өзі бағалау бетшесі |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
“Сөз ойла,тез ойла”тапсырмасы Мақал-мәтел ішінен омоним сөздерді тауып,сөйлем құраңыз. |
Асық 1.......................................2 ...................................... Қой 1.......................................2.................................... Түс 1................................. 2........................................Аяқ 1.......................................2....................................... |
2ұпай |
өзін-өзі бағалау бетшесі |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
3- тапсырма. “Тізбек жаса”тапсырмасы Берілген сөздерден синонимдік тізбек құрастырыңдар.
|
Үлгі: Ас-дәм-тағам-тамақ |
2 cинонимдік тізбек жасаса, 2 ұпай |
өзін-өзі бағалау бетшесі
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
“Сыңарын тап” тапсырмасы Мәтінде қызылмен ерекшеленген сөздердің антонимдердік сыңарын тауып жазыңыз.
|
Үлгі: Жуас-тентек |
Толық орындаса-2ұпай; Жартылай орындаса-1ұпай |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
“Менің сабақтан кейінгі әсерім”кестесін толтырыңыз.
|
Кестені толтырады. |
|
Кеспе парақша |
|||||||||||||||||||||||||||||
Үй жұмысы |
11-тапсырма.62-бет |
“Қос жазба”күнделігін толтырады, |
|
Оқулық |
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүні мен терісі – киім, сүті – сусын, еті– ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді.Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шөлге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді. Қазақтар түйенің жүнінен түйе жүн шекбендер киген, ол жеңіл әрі жұмсақ сырт киім болған. Түйенің күштілігі, жүйрүктігі, шыдамдылығы сиақты түрлі қасиеттері бар, соған орай оны түрліше атайды (желмая, нар, аруана, жампоз, үлек, нарқоспақ т.б.). Тіпті түйенің шудасын да, қайнатып, емге пайдаланған. Осындай аса құндұ мал болғандықтан, қазақтар өз перзенттерін де «құлұ-ным, қозым, қошақаным, ботам» деп, айналып-үйірілген, еркелетіп отырған.
Берілген сөздерден синонимдік тізбек
құрастырыңдар.
ажар |
тез |
уәде |
шырай |
тамақ |
айла |
тағам |
бағалы |
серт |
көрік |
адам |
лезде |
шапшаң |
құнды |
рең |
тәсіл |
кескін |
амал |
уағда |
қымбат |
жылдам |
кісі |
пенде |
дидар |
ас |
ант |
өң |
дәм |
Берілген сөздерден синонимдік тізбек
құрастырыңдар.
ажар |
тез |
уәде |
шырай |
тамақ |
айла |
тағам |
бағалы |
серт |
көрік |
адам |
лезде |
шапшаң |
құнды |
рең |
тәсіл |
кескін |
амал |
уағда |
қымбат |
жылдам |
кісі |
пенде |
дидар |
ас |
ант |
өң |
дәм |
Берілген сөздерден синонимдік тізбек
құрастырыңдар.
ажар |
тез |
уәде |
шырай |
тамақ |
айла |
тағам |
бағалы |
серт |
көрік |
адам |
лезде |
шапшаң |
құнды |
рең |
тәсіл |
кескін |
амал |
уағда |
қымбат |
жылдам |
кісі |
пенде |
дидар |
ас |
ант |
өң |
дәм |
Берілген сөздерден синонимдік тізбек
құрастырыңдар.
ажар |
тез |
уәде |
шырай |
тамақ |
айла |
тағам |
бағалы |
серт |
көрік |
адам |
лезде |
шапшаң |
құнды |
рең |
тәсіл |
кескін |
амал |
уағда |
қымбат |
жылдам |
кісі |
пенде |
дидар |
ас |
ант |
өң |
дәм |
Берілген сөздерден синонимдік тізбек
құрастырыңдар.
ажар |
тез |
уәде |
шырай |
тамақ |
айла |
тағам |
бағалы |
серт |
көрік |
адам |
лезде |
шапшаң |
құнды |
рең |
тәсіл |
кескін |
амал |
уағда |
қымбат |
жылдам |
кісі |
пенде |
дидар |
ас |
ант |
өң |
дәм |
Берілген сөздерден синонимдік тізбек
құрастырыңдар.
ажар |
тез |
уәде |
шырай |
тамақ |
айла |
тағам |
бағалы |
серт |
көрік |
адам |
лезде |
шапшаң |
құнды |
рең |
тәсіл |
кескін |
амал |
уағда |
қымбат |
жылдам |
кісі |
пенде |
дидар |
ас |
ант |
өң |
дәм |
Берілген сөздерден синонимдік тізбек
құрастырыңдар.
ажар |
тез |
уәде |
шырай |
тамақ |
айла |
тағам |
бағалы |
серт |
көрік |
адам |
лезде |
шапшаң |
құнды |
рең |
тәсіл |
кескін |
амал |
уағда |
қымбат |
жылдам |
кісі |
пенде |
дидар |
ас |
ант |
өң |
дәм |
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүні мен терісі – киім, сүті – сусын, еті– ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді.Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шөлге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді. Қазақтар түйенің жүнінен түйе жүн шекбендер киген, ол жеңіл әрі жұмсақ сырт киім болған. Түйенің күштілігі, жүйрүктігі, шыдамдылығы сиақты түрлі қасиеттері бар, соған орай оны түрліше атайды (желмая, нар, аруана, жампоз, үлек, нарқоспақ т.б.). Тіпті түйенің шудасын да, қайнатып, емге пайдаланған. Осындай аса құндұ мал болғандықтан, қазақтар өз перзенттерін де «құлұ-ным, қозым, қошақаным, ботам» деп, айналып-үйірілген, еркелетіп отырған.
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүні мен терісі – киім, сүті – сусын, еті– ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді.Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шөлге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді. Қазақтар түйенің жүнінен түйе жүн шекбендер киген, ол жеңіл әрі жұмсақ сырт киім болған. Түйенің күштілігі, жүйрүктігі, шыдамдылығы сиақты түрлі қасиеттері бар, соған орай оны түрліше атайды (желмая, нар, аруана, жампоз, үлек, нарқоспақ т.б.). Тіпті түйенің шудасын да, қайнатып, емге пайдаланған. Осындай аса құндұ мал болғандықтан, қазақтар өз перзенттерін де «құлұ-ным, қозым, қошақаным, ботам» деп, айналып-үйірілген, еркелетіп отырған.
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүни мен терісі – киім, сүті – сусін, еті – ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді. Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шолге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді.
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүни мен терісі – киім, сүті – сусін, еті – ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді. Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шолге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді.
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүни мен терісі – киім, сүті – сусін, еті – ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді. Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шолге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді.
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүни мен терісі – киім, сүті – сусін, еті – ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді. Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шолге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді.
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүни мен терісі – киім, сүті – сусін, еті – ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді. Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шолге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді.
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүни мен терісі – киім, сүті – сусін, еті – ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді. Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шолге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді.
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүни мен терісі – киім, сүті – сусін, еті – ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді. Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шолге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді.
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүни мен терісі – киім, сүті – сусін, еті – ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді. Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шолге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді.
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүни мен терісі – киім, сүті – сусін, еті – ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді. Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шолге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді.
Түйенің қасиеті.
Түйенің жүни мен терісі – киім, сүті – сусін, еті – ас. Әсіресе, түйе көш көлігі ретінде бағалы. Ол – сыиырдай емес, сирақты мал. Қыста суыққа, жазда ыстыққа төзүмді. Түйе алпыс күн аштыққа, отыз күн шолге шыдайды. «Айт-шу» десең атып тұратын «тіл алғыш», жуас, қайырымды мал.
Төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. Осы малдың сақтаушы иесін «Ойсылғара» деп атаған. Ойсылқара атауы ұғымдық жақтан түйе деген мағынаны білдіреді.
Оқушының жұмыс парағы
-
тапсырма:
Берілген сөздердің синонимін кестенің ішіндегі сөздерден табыңыз.
Берілген сөздер:
Қысқа........
Абырой..........
Алыс.............
Күмән.............
Тағдыр..............
олақ |
сезім |
дақпырт |
шүбә |
келте |
шалғай |
бедел |
шолақ |
келбет |
пешене |
жақын |
өмір |
-
тапсырма:
Мәтінді қатесін түзетіп,көшіріп жазыңыз.
Қызықты деректер
Түкті араның көзүнде шаш өсөді.Сол арғылы гүл тозаңын жыйнайды.
Әлемдегі «ең ақымақ»жануар стегозавр екен, үйткені салмақы үш тонна болса да,оның миы грек жаңғақындай ғана мөлшерде болған.
3-тапсырма: Берілген сөздердің антонимін тап.
Күн ......... жоғары ...........
алғыс............. ұзын..............
жоғары............, ащы.........,
кәрі............, жарық..........,
білімді.........., жаңа.......
4-тапсырма:
Артық сөзді табыңыз. Қарамен берілген сөздердің омонимін табыңыз.
Ас,тағам,тамақ,шырын,дәм
Аспан,көк,әуе,жұлдыз.
Атақты,қайраткер,белгілі,көрнекті
Жаңбырлы,суық,мұздай,салқын
Оқушының жұмыс парағы
-
тапсырма:
Берілген сөздердің синонимін кестенің ішіндегі сөздерден табыңыз.
Берілген сөздер:
Қысқа........
Абырой..........
Алыс.............
Күмән.............
Тағдыр..............
олақ |
сезім |
дақпырт |
шүбә |
келте |
шалғай |
бедел |
шолақ |
келбет |
пешене |
жақын |
өмір |
-
тапсырма:
Мәтінді қатесін түзетіп,көшіріп жазыңыз.
Қызықты деректер
Түкті араның көзүнде шаш өсөді.Сол арғылы гүл тозаңын жыйнайды.
Әлемдегі «ең ақымақ»жануар стегозавр екен, үйткені салмақы үш тонна болса да,оның миы грек жаңғақындай ғана мөлшерде болған.
3-тапсырма: Берілген сөздердің антонимін тап.
Күн ......... жоғары ...........
алғыс............. ұзын..............
жоғары............, ащы.........,
кәрі............, жарық..........,
білімді.........., жаңа.......
4-тапсырма:
Артық сөзді табыңыз. Қарамен берілген сөздердің омонимін табыңыз.
Ас,тағам,тамақ,шырын,дәм
Аспан,көк,әуе,жұлдыз.
Атақты,қайраткер,белгілі,көрнекті
Жаңбырлы,суық,мұздай,салқын
Пәні Қазақ тілі |
16.11.2022 |
Мұғалімнің аты-жөні |
|
Оқулық |
Оқулық: Алматы «Атамұра» |
Сабақ № сабақ тақырыбы |
Төрт түлік |
Оқу мақсаты |
5.2.1.1 -мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5.4.3.1 -омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Амандасу,түгендеу Үй тапсырмасын пысықтау «Сөз ойла,тез ойла» тапсырмасы |
Берілген қос сөздердің синонимін табыңыз. Құрбы...........,ағайын.........,төсек...........қазан............,сый .........,бақ...........,ырыс.........,құрал.........,ойын........,ине......... |
Қалыптастырушы бағалау Құрбы- құрдас,ағайын -туыс,төсек- орын,қазан- ошақ,сый- құрмет,бақ- береке,ырыс- құт,дос- жаран,құрал- сайман,ине- жіп. |
Кеспе парақша |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Оқулықтың 59-бетіндегі 4-тапсырманы оқып,негізгі және қосымша ақпаратты анықтаңыздар. |
|
3 ұпай |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Берілген сөздердің синонимін ойлап жаз. |
Қасиетті................ Бұрынғы................. Тәжірибелі............. Ерекше................ Жіктейді......... |
5ұпай Қадірлі,киелі Баяғы,бағзы,өткен заманда Білікті,ұлағатты Айрықша,өзгеше Бөледі,ажыратады. |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
3 тапсырма. Кім тапқыр? Берілген синоним сөздерді сәйкестендірің,қарамен берілген сөздердің антонимін табыңыз. |
|
2 ұпай Берілген сөздерді сәйкестендіреді; Антонимін табады; |
Кеспе парақша
|
|||||||||||||||||||||||||
Олқылыққа тапсырма Бірыңғай мүше тыныс белгісі |
Берілген сөйлемге тыныс белгісін қойып,буынға бөліп,көшіріп жаз. |
Түйе қырық күнге дейін сусыз өмір сүре алады,шөлдегі тікенектерді де жей алады.
|
Қалыптстырушы бағалау |
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Үй жұмысы |
9-nапсырма ,61-бет |
|
|
|
“Менің сабақтан кейінгі әсерім” кері байланыс парағы
Не ұнады? |
Не түсініксіз болды? |
|
|
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
“Менің сабақтан кейінгі әсерім” кері байланыс парағы
Не ұнады? |
Не түсініксіз болды? |
|
|
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
“Менің сабақтан кейінгі әсерім” кері байланыс парағы
Не ұнады? |
Не түсініксіз болды? |
|
|
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
“Менің сабақтан кейінгі әсерім” кері байланыс парағы
Не ұнады? |
Не түсініксіз болды? |
|
|